jason200hn Δημοσ. 18 Απριλίου 2016 Δημοσ. 18 Απριλίου 2016 Καλησπέρα!! Είμαι μαθητής τρίτης λυκείου και σε λίγο καιρό δίνω πανελλήνιες συγκεκριμένα στις θετικές επιστήμες .Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έμπαινα σε μια από τις μαθηματικές σχολές θα μπορούσα να ασχοληθώ μετά το τέλος της σχολής με τη ναυτιλία; γίνεται μετά από το τέλος της σχολής να κάνω μεταπτυχιακά στη ναυτιλία η στα οικονομικά;
giwrgos555 Δημοσ. 18 Απριλίου 2016 Δημοσ. 18 Απριλίου 2016 Κανονικά μπορείς αυτό κρίνεταιόμως και απο τον καθηγητή που κάνει το μεταπτυχιακό εαν τελικά θα σε δεχτεί.Δεν ξέρω όμως εαν μπορείς να πάρεις επαγγελματικά δικαιώματα οικονομολόγου-λογιστή
jason200hn Δημοσ. 19 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2016 Από τη στιγμή όμως που έχεις ένα μεταπτυχιακό πάνω σε αυτό τον τομέα δε μπορείς να καλύψεις μια τέτοια θεση; Κανονικά μπορείς αυτό κρίνεταιόμως και απο τον καθηγητή που κάνει το μεταπτυχιακό εαν τελικά θα σε δεχτεί.Δεν ξέρω όμως εαν μπορείς να πάρεις επαγγελματικά δικαιώματα οικονομολόγου-λογιστή όχι δεν γίνεταιΕίσαι σίγουρος;γιατί κάποια από τα μαθήματα της σχολής σχετίζονται με τα οικονομικά και εκτός από αυτό υπάρχει κατεύθυνση μέσα στη σχολή επιχειρησιακου τομεα
logokrimenos Δημοσ. 19 Απριλίου 2016 Δημοσ. 19 Απριλίου 2016 Τέλειωσε το σχολείο αντράκο μου, πέρνα στο μαθηματικό, τέλειωσε και αυτό και βλέπουμε μέχρι τότε. Ότι μεταπτυχιακό θες μπορείς να κάνεις μετά, αρκεί να σε δεχτούν. Και μια χαρά μπορείς να δουλέψεις και σε ναυτιλιακή. Αλλά πέρνα στο μαθηματικό πρώτα και οοοοοταν τελειώσεις ξανακάνεις ένα θέμα να δούμε που θα σε βολέψουμε. 1
jason200hn Δημοσ. 19 Απριλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2016 Μάλιστα ευχαριστώ Τέλειωσε το σχολείο αντράκο μου, πέρνα στο μαθηματικό, τέλειωσε και αυτό και βλέπουμε μέχρι τότε. Ότι μεταπτυχιακό θες μπορείς να κάνεις μετά, αρκεί να σε δεχτούν. Και μια χαρά μπορείς να δουλέψεις και σε ναυτιλιακή. Αλλά πέρνα στο μαθηματικό πρώτα και οοοοοταν τελειώσεις ξανακάνεις ένα θέμα να δούμε που θα σε βολέψουμε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις