Προς το περιεχόμενο

H Ολλανδία κάνει κινήσεις για να απαγορεύσει την κυκλοφορία μη-ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως στο 2025


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όταν φροντίσει να μην τροφοδοτούνται από θερμοηλεκτρικά εργοστάσια για τις ενεργειακές τους απαιτήσεις, τότε και μόνο τότε να το κάνει.

 

Διαφορετικά ειναι μάταιο ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γνώριζα πως ακριβώς δουλεύει το ολλανδικό σύστημα και έγραψα τυχαία το δίλητρο.Γνωρίζω όμως σίγουρα ότι η συντήρηση αμαξιού εκεί είναι πανάκριβη.
90 τον μήνα για πετρέλαιο ι30 είναι πάρα πολλά σε σχέση με τα 278 τον χρόνο για πετρέλαιο 2,2 λίτρων που πληρώνω εγώ στο γερμανιστάν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ps. Το άλλο με κίνηση τρένων με αιολικά είναι τεράστια μπαρουφα. Χωρις διαθεση υποβιβασμού αλλά να κοιτώ τον καιρό για να δω αν έχει αυριο αέρα να πάω στη δουλειά μου, απλά δεν γίνεται.

Δεν λειτουργεί έτσι. Δεν λεει κανεις οτι το ρευμα που ερχεται στα τρένα, πρέπει να ερχεται κατευθείαν απο ανεμογενήτριες, και αν δεν φυσάει δεν θα έρχεται το συγκεκριμένο ανεμογεννημένο ηλεκτρόνιο...  :)

 

Link.png Site: Λενεπχ. ποσα TWh χρειάζεται η χώρα, πόσα τα τρένα . vs. ποσο παράγουμε με αέρα, και αλλες πηγές καθαρές και όχι, συν ποσο εισάγουμε. Αν τα τρένα θελουν 100, και η χωρα παράγει 150, το εχει καλύψει.  

 

Το γεγονός ειναι οτι σήμερα, καλύπτουν με αιολική ενέργεια το 50% απ' όσο χρειάζονται τα τρένα,

και θελουν σε 2 χρόνια να καλύπτουν το 100%, εστω και αν χρειαστει να το εισάγουν.

Οι ανάγκες του σιδηροδρόμου ειναι περίπου όσες οι ανάγκες σε ενέργεια της πόλης του Αμστερνταμ (1 εκ. κατοικοι).

 

Η Δανιά (5,5 εκ.) παράγει με αιολική, το 140% των αναγκών της, δηλαδή εξάγει το περίσσευμα. Η Ολλανδία (19 εκ.) γιατι να εχει πρόβλημα;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν λειτουργεί έτσι. Δεν λεει κανεις οτι το ρευμα που ερχεται στα τρένα, πρέπει να ερχεται κατευθείαν απο ανεμογενήτριες, και αν δεν φυσάει δεν θα έρχεται το συγκεκριμένο ανεμογεννημένο ηλεκτρόνιο...   :)

 

Link.png Site: Λενεπχ. ποσα TWh χρειάζεται η χώρα, πόσα τα τρένα . vs. ποσο παράγουμε με αέρα, και αλλες πηγές καθαρές και όχι, συν ποσο εισάγουμε. Αν τα τρένα θελουν 100, και η χωρα παράγει 150, το εχει καλύψει.  

 

Το γεγονός ειναι οτι σήμερα, καλύπτουν με αιολική ενέργεια το 50% απ' όσο χρειάζονται τα τρένα,

και θελουν σε 2 χρόνια να καλύπτουν το 100%, εστω και αν χρειαστει να το εισάγουν.

Οι ανάγκες του σιδηροδρόμου ειναι περίπου όσες οι ανάγκες σε ενέργεια της πόλης του Αμστερνταμ (1 εκ. κατοικοι).

 

Η Δανιά (5,5 εκ.) παράγει με αιολική, το 140% των αναγκών της, δηλαδή εξάγει το περίσσευμα. Η Ολλανδία (19 εκ.) γιατι να εχει πρόβλημα;

Επιμένω σε αυτό που λεω.

Μπλέκεις την ονομαστική με την πραγματική παραγωγή. Άλλο τι μπορώ να έχω και άλλο τι πραγματικά εχω.

 

Όταν φυσά πολύ σπρώχνει ενέργεια προς γειτονικές χώρες σε εξευτελιστικές τιμές, ενώ οταν δεν φυσά ρουφά ενέργεια από γείτονες χώρες σε τιμές πολυτελείας. Αν δεν είχε Σοηδία/Νορβηγία που εχουν σταθερή τεράστια παραγωγή από υδροηλεκτρικά η Δανία μπορεί να ειχε ονομαστική ισχύ 500% πάνω από τις αναγκες τις, αλλά κάθε μέρα θα ειχε blackout.

 

Τα αιολικά ειναι σαν ένα κινητήρα αυτοκινήτου που κάνει οτι θέλει. Είσαι στην Κηφισίας και ξαφνικά επιταχύνει του σκοτωμου, μετά κόβει σε μηδενική ταχύτητα αλλά τις περισσότερες φορές κάνει τινάγματα προς τα κάτω και προς τα πάνω. Εσύ μπορείς να οδηγήσεις και να φτάσεις με ασφάλεια στον προορισμό σου; ΕΤΣΙ ειναι η παραγωγή από αιολικά. Αμα οι δανοι σταματήσουν να το παιζουν ηλίθιοι μάγκες και πουν "εχω 140%, κόβω κάθε συνδεση με άλλους - εστω μονο να πουλάω " οι πόλεις τους θα ειναι φωτορυθμικα. 

 

Η Δανία εχει το ακριβότερο ρεύμα στην Ευρώπη. Αυτό θα έπρεπε απο μόνο του να σε προβληματίζει για το τι πραγματικά συμβαίνει

 

Για να κλείσω. Σε μεγάλους καταναλωτές (πόλεις, τρένα, εργοστάσια, νοσοκομεία,κλπ) θες ΣΤΑΘΕΡΟ και φθηνό ρεύμα. Οτιδήποτε αλλο μαμαει την παραγωγή και καταστρέφει κάθε χρονοδιαγραμμα παραγωγής. Ωραία τα φωτοβολταικά για να φωτιζουν τους ποδηλατοδρομους, ωραία τα αιολικά για να τραβάμε νερό απο πηγάδια, αλλά για σοβαρή παραγωγη ΔΕΝ κάνουν.

 

Οταν φτιαχτεί η καλή,φθηνή μπαταρία τοτε τα αιολικά/φωτοβολταικά θα πετάξουν έχω τις αλλες παραγωγές. ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολες αυτες οι τετοιου ειδους ειδησεις παιδια ειναι αχρηστες.

Και ξερετε γιατι;

Γιατι υπαρχει wireless free energy απο το 1890 (Nikola Tesla) και ποτε δεν θα τη δουμε.

Αν "ηθελαν", θα ειχαμε "καθαρα" καυσιμα κλπ ΠΟΛΛΑ χρονια τωρα.

 

λολ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Δανιά (5,5 εκ.) παράγει με αιολική, το 140% των αναγκών της, δηλαδή εξάγει το περίσσευμα. Η Ολλανδία (19 εκ.) γιατι να εχει πρόβλημα;

 

Αυτό το νούμερο από πού προκύπτει;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί το ηλεκτρικό ρεύμα από που παράγεται;;

Πολυ απλα αυτο που θα κάνουν ειναι να επιβαρύνουν τη ρύπανση του περιβάλλοντος σε εκτός μεγάλων αστικών κέντρων με το να χτίσουν επιπλέον σταθμούς παραγωγής ενέργειας η με την αύξηση της παραγωγής των ήδη υπαρχόντων.

 

Ουσιαστικά ελάχιστη εως μηδενική η προστασία του περιβάλλοντος με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας στα αυτοκίνητα.

 

Η μόνη εξαίρεση αν χτιστούν παραπάνω σταθμούς παραγωγής ενέργειας από τον ήλιο η τον άνεμο που θα καλύψουν την κατα πολυ πιο αυξημένη ζήτηση ενέργειας στις πόλεις και οχι με χρήση ορυκτών καυσίμων η πυρηνικής ενέργειας που θα πρέπει να μειωθούν και η παραγωγή τους και ο αριθμός τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί το ηλεκτρικό ρεύμα από που παράγεται;;

Πολυ απλα αυτο που θα κάνουν ειναι να επιβαρύνουν τη ρύπανση του περιβάλλοντος σε εκτός μεγάλων αστικών κέντρων με το να χτίσουν επιπλέον σταθμούς παραγωγής ενέργειας η με την αύξηση της παραγωγής των ήδη υπαρχόντων.

 

Ουσιαστικά ελάχιστη εως μηδενική η προστασία του περιβάλλοντος με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας στα αυτοκίνητα.

 

Η μόνη εξαίρεση αν χτιστούν παραπάνω σταθμούς παραγωγής ενέργειας από τον ήλιο η τον άνεμο που θα καλύψουν την κατα πολυ πιο αυξημένη ζήτηση ενέργειας στις πόλεις και οχι με χρήση ορυκτών καυσίμων η πυρηνικής ενέργειας που θα πρέπει να μειωθούν και η παραγωγή τους και ο αριθμός τους.

 

*facepalm*

 

ναι γιατι η αποδοση ενος κινητηρα εσκ ειναι ιδια με την αποδοση ενος εργοστασιου παραγωγης ηλ ενεργειας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το νούμερο από πού προκύπτει;

 

Ισχύει για κάποιες μέρες(~1/6 του έτους) όπου και εξάγει το περίσσευμα σε γείτονες και μέχρι το 2020 θα προσπαθήσουν για 100% του έτους.

Το περασμένο έτος ήταν καλυμμένη η ζήτηση 40% κατά μέσο όρο μόνο από αιολική.

 

http://www.thelocal.dk/20160115/denmark-sets-amazing-world-record-for-wind-energy

 

Όταν φυσά πολύ σπρώχνει ενέργεια προς γειτονικές χώρες σε εξευτελιστικές τιμές, ενώ οταν δεν φυσά ρουφά ενέργεια από γείτονες χώρες σε τιμές πολυτελείας. Αν δεν είχε Σοηδία/Νορβηγία που εχουν σταθερή τεράστια παραγωγή από υδροηλεκτρικά η Δανία μπορεί να ειχε ονομαστική ισχύ 500% πάνω από τις αναγκες τις, αλλά κάθε μέρα θα ειχε blackout.

 

Τα αιολικά ειναι σαν ένα κινητήρα αυτοκινήτου που κάνει οτι θέλει. Είσαι στην Κηφισίας και ξαφνικά επιταχύνει του σκοτωμου, μετά κόβει σε μηδενική ταχύτητα αλλά τις περισσότερες φορές κάνει τινάγματα προς τα κάτω και προς τα πάνω. Εσύ μπορείς να οδηγήσεις και να φτάσεις με ασφάλεια στον προορισμό σου; ΕΤΣΙ ειναι η παραγωγή από αιολικά. Αμα οι δανοι σταματήσουν να το παιζουν ηλίθιοι μάγκες και πουν "εχω 140%, κόβω κάθε συνδεση με άλλους - εστω μονο να πουλάω " οι πόλεις τους θα ειναι φωτορυθμικα. 

 

Η Δανία εχει το ακριβότερο ρεύμα στην Ευρώπη. Αυτό θα έπρεπε απο μόνο του να σε προβληματίζει για το τι πραγματικά συμβαίνει

 

 

Αυτά για την Δανία που τα είδες και τα γράφεις;

Μην γράφεις πράγματα που δεν ισχύουν και προφανώς δεν έχεις ιδιαίτερη σχέση.

 

Η παραγωγή σίγουρα έχει διαφορές από εβδομάδα σε εβδομάδα,αλλά η Β.Θάλασσα παράγει αγέρες σαν πουτάνα,ζω στην Γιουτλάνδη και σπάνια περνάει μέρα δίχως αέρα(δυστυχώς για εμένα και ευτυχώς για την χώρα).

Αυτό κάνει την σημερινή κατάσταση να έχει υπερπαραγωγή το δίκτυο περίπου 2 μήνες τον χρόνο και συνήθως καλύπτει μεγάλο(ή το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών),αυτό θα αλλάξει προς το καλύτερο μέσα στην επόμενη πενταετία κρίνοντας το πόσο πράγμα έχουν στα σκαριά Siemens Air & Vestas για τα κρατικά πάρκα(και οι τοπικές οργανώσεις για community parks).

Εάν δεν αλλάξει κάτι άρδην,τότε τα σχέδια για αυτονομία θα υλοποιηθούν. 

 

Όσο για τις τιμές, η ουσία είναι η τρομερή φορολογία(60% επί της αρχικής τιμής) και η closed loop λογική για επιχορηγήσεις τοπικών πάρκων, οι τιμές του ηλεκτρικού είναι χαμηλές για το πόσο μεγάλο ποσοστό από αυτό είναι ανανεώσιμο.

 

Τέλος η Δανία έχει παραγωγή πετρελαίου και είναι εξαιρετικά αυτόνομη στο θέμα,οι εισαγωγές γίνονται για καθαρά οικονομικούς λόγους.

Εφόσον υλοποιηθούν τα σχέδια για τις αναβαθμίσεις των αιολικών πάρκων οι εισαγωγές θα μειωθούν δραματικά.Με την εισαγωγή άλλου 1GW φωτοβολταϊκών στην αγορά μέσα στο 2020,τις αλλαγές σε Κοπεγχάγη και Όρχους στο θέμα της θέρμανσης και την εισαγωγή σκουπιδιών για κάψιμο θα εξαλειφθεί σχεδόν πλήρως κάθε ανάγκη για εισαγωγή ενέργειας σε σημαντικές ποσότητες...

 

Αυτά για να βάλουμε τα πράματα στην θέση τους.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το κοβω να γινεται αυτο.Η οικονομια που βρισκεται πισω απο το αυτοκινητο ειναι τεραστια και μονο τις θεσεις εργασιας να βαλεις δεν θες τιποτα αλλο!Αρα θα υπαρξουν αντιδρασεις και παρα πολλες μαλιστα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αυτό το νούμερο από πού προκύπτει;
 

Για ΜΙΑ μέρα του Ιουλίου ειχε τοσο πολύ και βολικό άνεμο που έπιασαν παραγωγή 140% της ζήτησης. Τις υπολοιπες ημέρες καίνε κάρβουνο και ψωνίζουν ρεύμα απο τις γειτονικές χώρες

 

 

 

Ισχύει για κάποιες μέρες(~1/6 του έτους) όπου και εξάγει το περίσσευμα σε γείτονες και μέχρι το 2020 θα προσπαθήσουν για 100% του έτους.

Το περασμένο έτος ήταν καλυμμένη η ζήτηση 40% κατά μέσο όρο μόνο από αιολική.

 

http://www.thelocal.dk/20160115/denmark-sets-amazing-world-record-for-wind-energy


Αυτά για την Δανία που τα είδες και τα γράφεις;

Μην γράφεις πράγματα που δεν ισχύουν και προφανώς δεν έχεις ιδιαίτερη σχέση.

 

Η παραγωγή σίγουρα έχει διαφορές από εβδομάδα σε εβδομάδα,αλλά η Β.Θάλασσα παράγει αγέρες σαν πουτάνα,ζω στην Γιουτλάνδη και σπάνια περνάει μέρα δίχως αέρα(δυστυχώς για εμένα και ευτυχώς για την χώρα).

Αυτό κάνει την σημερινή κατάσταση να έχει υπερπαραγωγή το δίκτυο περίπου 2 μήνες τον χρόνο και συνήθως καλύπτει μεγάλο(ή το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών),αυτό θα αλλάξει προς το καλύτερο μέσα στην επόμενη πενταετία κρίνοντας το πόσο πράγμα έχουν στα σκαριά Siemens Air & Vestas για τα κρατικά πάρκα(και οι τοπικές οργανώσεις για community parks).

Εάν δεν αλλάξει κάτι άρδην,τότε τα σχέδια για αυτονομία θα υλοποιηθούν. 

 

Όσο για τις τιμές, η ουσία είναι η τρομερή φορολογία(60% επί της αρχικής τιμής) και η closed loop λογική για επιχορηγήσεις τοπικών πάρκων, οι τιμές του ηλεκτρικού είναι χαμηλές για το πόσο μεγάλο ποσοστό από αυτό είναι ανανεώσιμο.

 

Τέλος η Δανία έχει παραγωγή πετρελαίου και είναι εξαιρετικά αυτόνομη στο θέμα,οι εισαγωγές γίνονται για καθαρά οικονομικούς λόγους.

Εφόσον υλοποιηθούν τα σχέδια για τις αναβαθμίσεις των αιολικών πάρκων οι εισαγωγές θα μειωθούν δραματικά.Με την εισαγωγή άλλου 1GW φωτοβολταϊκών στην αγορά μέσα στο 2020,τις αλλαγές σε Κοπεγχάγη και Όρχους στο θέμα της θέρμανσης και την εισαγωγή σκουπιδιών για κάψιμο θα εξαλειφθεί σχεδόν πλήρως κάθε ανάγκη για εισαγωγή ενέργειας σε σημαντικές ποσότητες...

 

Αυτά για να βάλουμε τα πράματα στην θέση τους.

Το αιολικό ρεύμα ειναι κουτουρου παραγωγή. Επισης αν φυσά πάρα πολύ οι ανεμογεννήτριες κλειδώνουν γιατί χαλάνε. Διεθνώς έχει μετρηθεί οτι τα αιολικά δίνουν το πολύ 10% παραγωγή της ονομαστικής ισχύς και αυτό σε ιδανικές συνθήκες. 

 

Το ακριβό ρεύμα είναι λόγω των επιδοτήσεων για τα αιολικά, τα οποία κοστίζουν τρελά. Όσο δεν υπάρχουν αξιόπιστες μπαταρίες αποθηκευσης ενέργειας τα αιολικά/φωτοβκα ειναι μια απάτη που το μονο που εξασφαλίζει ειναι θέσεις εργασίας σε εργοστάσια της Γερμανιας/Ισπανιας/Κίνας (εκει που παράγονται τα ανεμιστήρια). Ο απλός κοσμάκης βέβαια πληρώνει το λογαριασμό. Αν τωρα γίνονταν παραγωγή, ναι να ακριβοπληρώσω κάτι πιο οικολογικό, αλλά να ακριβοπληρώνω και να συνεχίζει να καιει το κάρβουνο/πετρέλαιο, οχι, γιατί τοτε ειμαι απλά λακαμας. 

 

Χωρις πρισματα και συναισθηματισμους, διαβασε το παρακατω για το τι πραγματικα συμβαίνει στη Δανία. Αν και του 2011, περιγραφει μια χαρά την πραγματικότητα. Το site το παρακολουθώ καιρό. Σε κάποια διαφωνώ, αλλά σε γενικές γραμμές τα λεει άψογα. 

 

http://archaeopteryxgr.blogspot.gr/2011/04/blog-post_04.html

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το κοβω να γινεται αυτο.Η οικονομια που βρισκεται πισω απο το αυτοκινητο ειναι τεραστια και μονο τις θεσεις εργασιας να βαλεις δεν θες τιποτα αλλο!Αρα θα υπαρξουν αντιδρασεις και παρα πολλες μαλιστα!

ειδες πουθενα να λεει οτι θα καταργηθουν τα αυτοκινητα τελειως?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...