Προς το περιεχόμενο

H Ολλανδία κάνει κινήσεις για να απαγορεύσει την κυκλοφορία μη-ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως στο 2025


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ειδες πουθενα να λεει οτι θα καταργηθουν τα αυτοκινητα τελειως?

Οχι δεν το ειδα απλα ειναι λογικο οταν θα θελουν

να κυκλοφορουν ενα 30%-40% ηλεκτρικα αυτοκινητα θα δωσουν κινητρα αρα θα πανε να αγορασουν ολοι αρα φαντασου ποσα βγουν εκτος κυκλοφοριας και τοτε αναγκαστηκα θα κλεισουν πολλα συνεργεια και οτι ασχολειται γυρω απο το αυτοκινητο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

και ενώ με την βενζίνη κάνεις ας πούμε 500χλμ στο ντεπόζιτο και θέλεις άλλα 250 να φτάσεις στον προορισμό σου (Σπάρτη - Θεσνίκη πχ όταν ένας εκπαιδευτικός με θέση στη Σπάρτη  γυρνάει σπίτι του το Πάσχα στη θεσσαλονίκη) πάς δίπλα σε ένα βενζινάδικο και γεμίζεις σε 2'-3' και προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις να πας τουαλέτα για να συνεχίσεις το ταξίδι σου. Το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να ξαναδουλέψει σε dt. 

 

Με τα ηλεκτρικά τι ακριβώς κάνεις; Περιμένεις πόσες ώρες να γεμίσει η μπαταρία; Καλά καταλάβατε. Δε γίνονται αυτά και αυτό είναι εγγενές ελάττωμα των ηλεκτροκινητήρων σήμερα. 

 

Για τον παραπάνω λόγο και μέχρι να κατασκευαστούν μπαταρίες αυτοκινήτων που γεμίζουν σε 2-3 άντε 5 λέπτά από το 0 στο 100% 

 

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να εφαρμοστούν σε επίπεδο μικρής πόλης το πολύ και πάλι με δυσκολίες. (πχ στην Ελλάδα δεν έχεις αυλή στην πόλη να τραβήξεις μπαλαντέζα από το σπίτι σου). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να φανταστω εχουν υπολογισει, οτι αν ξαφνικα σε 2-3 πολεις πεσουν 1εκ. ηλεκτρικα αυτοκινητα, θα πρεπει να αναβαθμισουν το δικτυο για πολλαπλασια μεταφορα ενεργειας, οπως επισης θα πρεπει να βρουνε τροπο να παραγουν πολλαπλασια ηλεκτρικη ενεργεια, πιθανοτατα κοντα στις πολεις, για να μην εχουν τεραστιες απωλειες απο το ηλεκτρικο δικτυο.

 

Επισης για να κινηθουν καθαρα και ωραια σε αυτες τις πολεις, πιθανοτατα θα πανε να καταστρεψουν κομματια της υπαιθρου, μακαρι να μπορεσουν να παραγουν ολη αυτη την ενεργεια απο ανανεωσιμες πηγες και να μην χρειαστει να φτιαξουν εν τελει πυρηνικα εργοστασια ή να καινε απλα υδρογονανθρακες 100 χιλιομετρα εξω απο την πολη, αντι μεσα στην πολη.

 

Επισης τις τελειωμενες μπαταριες, φανταζομαι οτι θα τις πετανε οι καθαροι οικολογοι ολλανδοι στην κινα ή στην κενυα ως συνηθως, οπως και τα πυρηνικα αποβλητα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει για κάποιες μέρες(~1/6 του έτους) όπου και εξάγει το περίσσευμα σε γείτονες και μέχρι το 2020 θα προσπαθήσουν για 100% του έτους.

Το περασμένο έτος ήταν καλυμμένη η ζήτηση 40% κατά μέσο όρο μόνο από αιολική.

 

http://www.thelocal.dk/20160115/denmark-sets-amazing-world-record-for-wind-energy

 

Άλλο λίγες μέρες του χρόνου, άλλο όλος ο χρόνος. Άλλο 140%, άλλο 40%. Άλλο 140% με υψηλή ζήτηση, άλλο 140% με χαμηλή. Άλλη απόδοση σε χρονιά με ευνοϊκούς ανέμους, άλλη σε χρονιά με λιγότερους ανέμους.

 

Με λίγα λόγια, με μισές αλήθειες, λές υπέροχα ψέματα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε χρειαζεσαι απαραίτητα μπαταρίες για να έχεις σταθερη παραγωγή ρεύματος και οταν την θες..

Υπαρχει και η λυση των τεχνιτων δεξαμενων.

Με απλα λογια, καπου που εχεις υδροηλεκτρικο εργοστάσιο παραγωγης ενέργειας (με τουρμινα σε φραγμα δηλαδή), χρησιμοποιείς την μη σταθερη ηλεκτρικη ενέργεια των αιολικων για να ξανα μεταφέρεις το νερο πίσω ωστε να παράγεις σταθερη ενέργεια οταν τη θες. Για καποιες χωρες πχ Ελλάδα ειναι πολυ καλη μεθοδος. Όπως παραλλαγές της μεθόδου μπορούν να εφαρμοστουν σε πολλες χωρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε γίνονται αυτά τα πράγματα. Η βιομηχανία του τρένου/ατμόπλοιου/άμαξας/βιντεοκασέτας/κασέτας είναι τεράστια.

 

Οι ίδιες εταιρίες που παράγουν αυτοκίνητα με καύσιμα, θα παράγουν και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όταν αυτό τους συμφέρει. Αν δεν το κάνουν, θα τους αφήσουν πίσω οι εξελίξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ενώ με την βενζίνη κάνεις ας πούμε 500χλμ στο ντεπόζιτο και θέλεις άλλα 250 να φτάσεις στον προορισμό σου (Σπάρτη - Θεσνίκη πχ όταν ένας εκπαιδευτικός με θέση στη Σπάρτη  γυρνάει σπίτι του το Πάσχα στη θεσσαλονίκη) πάς δίπλα σε ένα βενζινάδικο και γεμίζεις σε 2'-3' και προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις να πας τουαλέτα για να συνεχίσεις το ταξίδι σου. Το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να ξαναδουλέψει σε dt. 

 

Με τα ηλεκτρικά τι ακριβώς κάνεις; Περιμένεις πόσες ώρες να γεμίσει η μπαταρία; Καλά καταλάβατε. Δε γίνονται αυτά και αυτό είναι εγγενές ελάττωμα των ηλεκτροκινητήρων σήμερα. 

 

Για τον παραπάνω λόγο και μέχρι να κατασκευαστούν μπαταρίες αυτοκινήτων που γεμίζουν σε 2-3 άντε 5 λέπτά από το 0 στο 100% 

 

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να εφαρμοστούν σε επίπεδο μικρής πόλης το πολύ και πάλι με δυσκολίες. (πχ στην Ελλάδα δεν έχεις αυλή στην πόλη να τραβήξεις μπαλαντέζα από το σπίτι σου). 

 

Και ο δάσκαλος που θέλει να πάει το Πάσχα στην πόλη του την Νέα Υόρκη από το Λος Άντζελες φαντάσου πόσο θα κάνει.

 

Επίσης φαντάσου η είδηση να αναφερόταν σε αυτό που θέλουν να κάνουν στην Ολλανδία, να το εφαρμόσουν ΜΟΝΟ στην Ολλανδία και να γράφει μόνο για αυτό. Οπότε το τι θα κάνει ένας στην Ελλάδα που δεν υπάρχει καν ιδέα για κάτι παρόμοιο είναι απλά αδιάφορο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε χρειαζεσαι απαραίτητα μπαταρίες για να έχεις σταθερη παραγωγή ρεύματος και οταν την θες.. Υπαρχει και η λυση των τεχνιτων δεξαμενων. Με απλα λογια, καπου που εχεις υδροηλεκτρικο εργοστάσιο παραγωγης ενέργειας (με τουρμινα σε φραγμα δηλαδή), χρησιμοποιείς την μη σταθερη ηλεκτρικη ενέργεια των αιολικων για να ξανα μεταφέρεις το νερο πίσω ωστε να παράγεις σταθερη ενέργεια οταν τη θες. Για καποιες χωρες πχ Ελλάδα ειναι πολυ καλη μεθοδος. Όπως παραλλαγές της μεθόδου μπορούν να εφαρμοστουν σε πολλες χωρες.

Όπου εχει δοκιμαστεί έχει αποτύχει πανυγηρικά (και ο λογαριασμός έμεινε να πληρωθεί). Πρέπει να δεσμέυσεις τεράστιες ποσότητες νερών που θα λείψουν από κάπου αλλου (π.χ. ύδρευση, άδρευση, κλπ). Επίσης αν δεν εχεις φυσικές δεξαμενες (π.χ. ηφαίστεια) ειναι ασύμφορο να φτιάχνεις φράγματα. Το οξύμωρο της υποθεσης ειναι οτι εκεί που έχουν άπειρα νερά (π.χ. σκανδιναβία) χρησιμοποιούν υδροηλεκτρικά που ειναι και πιο φθηνό/αποδοτικό.

 

Πριν λίγο καιρό διάβασα ένα αρθρο που κάποιο νησί με ηφαιστειογενή δεξαμενή, το κάνανε δοκιμή με νερό απο τη θάλασσα, κλπ. Τελικά βάλανε ντηλεζογεννήτριες για να εχουν ρευμα και μιλάμε για ενα νησί χωρίς τρελλές αναγκες σε ενέργεια. Αν το βρω θα το ποστάρω.

 

Αν το μοντέλο θες να το εφαρμόσεις σε νησί με μεγάλη κατανάλωση (π.χ. Κρήτη) θες νερα που να γεμίζουν Γκραντ κανυον. Αντε βρες τα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ενώ με την βενζίνη κάνεις ας πούμε 500χλμ στο ντεπόζιτο και θέλεις άλλα 250 να φτάσεις στον προορισμό σου (Σπάρτη - Θεσνίκη πχ όταν ένας εκπαιδευτικός με θέση στη Σπάρτη  γυρνάει σπίτι του το Πάσχα στη θεσσαλονίκη) πάς δίπλα σε ένα βενζινάδικο και γεμίζεις σε 2'-3' και προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις να πας τουαλέτα για να συνεχίσεις το ταξίδι σου. Το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να ξαναδουλέψει σε dt. 

 

Με τα ηλεκτρικά τι ακριβώς κάνεις; Περιμένεις πόσες ώρες να γεμίσει η μπαταρία; Καλά καταλάβατε. Δε γίνονται αυτά και αυτό είναι εγγενές ελάττωμα των ηλεκτροκινητήρων σήμερα. 

 

Για τον παραπάνω λόγο και μέχρι να κατασκευαστούν μπαταρίες αυτοκινήτων που γεμίζουν σε 2-3 άντε 5 λέπτά από το 0 στο 100% 

 

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να εφαρμοστούν σε επίπεδο μικρής πόλης το πολύ και πάλι με δυσκολίες. (πχ στην Ελλάδα δεν έχεις αυλή στην πόλη να τραβήξεις μπαλαντέζα από το σπίτι σου). 

 

Μάλλον δεν έχεις διαβάσει ποτέ για τα αμάξια της Tesla Motors έτσι;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Ολλανδία σκοπεύει να καταργήσει τα βενζινοκίνητα-Diesel αυτοκίνητα... εμείς σε λίγο καιρό θα χρειαζόμαστε και άδεια κυκλοφορίας, ασφάλιση και φόρους μέχρι και στα ποδήλατα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στο μικρό χωριό των Βαλκανίων ακομα περιμένουν να τους σώσουν τα πετρέλαια. Ποσο πισω ειμαστε διάολε!

Υπηρξε και πρωθυπουργος που μίλησε για πράσινη αναπτυξη σε αυτόν τον κοσμο. Scifi καταστάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στο μικρό χωριό των Βαλκανίων ακομα περιμένουν να τους σώσουν τα πετρέλαια. Ποσο πισω ειμαστε διάολε!

Υπηρξε και πρωθυπουργος που μίλησε για πράσινη αναπτυξη σε αυτόν τον κοσμο. Scifi καταστάσεις.

Δεν εχεις ιδέα τι λες.

Αυτός ο πρωθυπ έβαλε το νομο για τα επιδοτουμενα αχρηστα φουρφουρια σε κάθε βουνοπλαγια και το λογαριασμο σε όλους.

Δες ποσο πληρωνεις στη δεη και θα καταλάβεις.Οικονομια σε καυσιμα; ΑΣΤΕΙΑ. Κόστος; Θα μετράμε ακομα για 15 χρόνια

Να μου πεις για τον Πλαστηρα που σκέφτηκε το φραγμα πλαστήρα με το υδροηλεκτρικο, να σου πω οτι οντως ήταν πράσινος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν ένα μηνα ήμουν Ολλανδια ,,, πρέπει να είδα πανω από 30 Τesla  αλλα και BMW ηλεκτροκίνητα...

Μακαρι να εφαρμοστει ο νομος,εκει τουλάχιστον ,,,εμεις  θα αρχίσουμε να ανεβαίνουμε παλι στα δεντα για βελανίδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το μοντέλο θες να το εφαρμόσεις σε νησί με μεγάλη κατανάλωση (π.χ. Κρήτη) θες νερα που να γεμίζουν Γκραντ κανυον. Αντε βρες τα. 

 

Ξέρουμε μήπως πόσα κυβικά, υψομετρική διαφορά κλπ χρειάζονται για να αποθηκευτεί μια kwh ή Mwh να το δούμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...