Προς το περιεχόμενο

Aξίζει να ασχοληθεί κανείς επαγγελματικά με τον προγραμματισμό?


tonyler

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας. 

Είμαι μαθητής της Α' Λυκείου και τις τελευταίες μερες ( μετά από ένα μεγάλο σοκ που έπαθα) , ''ψάχνομαι'',ώστε να αποφασίσω τι ακριβώς θέλω να γίνω στο μέλλον, για ποια σχολή θα δώσω στις Πανελλήνιες κλπ.

Ασχολούμαι από πολύ μικρός με τον υπολογιστή και γενικά με ό,τι τεχνολογικό πιάνω στα χέρια μου , κυρίως λόγω των video games. Τους τελευταίους μήνες όμως , εκτός από το να παίζω απλά , να μιλάω με φίλους σε Facebook , Skype κλπ , θέλω να δημιουργήσω κάτι μέσα από την τεχνολογία ( οτιδήποτε - βιντεάκια στο Youtube , Intros σε άλλα κανάλια κλπ).

Και γι'αυτό βρήκα ενδιαφέρον το να γίνω προγραμματιστής : Να δημιουργώ και να συνεισφέρω στην κοινωνία μέσω της τεχνολογίας ( φτιάχνοντας εφαρμογές , sites , σχεδιάζοντας κ.ά). Με την έρευνα που έκανα έως τώρα για το αν ''αξίζει να γίνω επαγγελματίας προγραμματιστής'' , δεν έχω βγάλει άκρη. 

Ο καθηγητής της Πληροφορικής στο σχολείο λέει '' Αν μάθεις προγραμματισμό θα έχεις σίγουρη δουλειά γιατί έχει μεγάλη ζήτηση''.

Ωστόσο , βρήκα σε άλλα ελληνικά forum , άτομα να αναφέρουν σε Posts του 2010 ''ότι ο κλάδος έχει κορεστεί πια''...

Υπάρχει κανείς που να ξέρει τι ακριβώς γίνεται? Πρόκειται να βρω δουλειά το 2025 ή να μην μπω καν στον κόπο να μαθαίνω γλώσσες από τώρα? Ξεκίνησα με python , είμαι στα πολύ βασικά ακόμα και φαίνεται αρκετά διασκεδαστικό να γράφεις κώδικα ( αλλά είμαι ακόμα στην αρχή - δεν ξέρω πώς θα είναι στη συνέχεια). Επίσης , πόσα χρήματα βγάζει ένας προγραμματιστής? Έχει ζωή ένας προγραμματιστής ή από το πρωί μέχρι το βράδυ είναι κλεισμένος σε 4 τοίχους και μπροστά από μια οθόνη?

Ευχαριστώ . Αν έχετε κάποια απορία ρωτήστε ελεύθερα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για εδώ δεν ξέρω αλλά στο εξωτερικό είναι καλύτερα τα πράγματα.