Προς το περιεχόμενο

Το φουτουριστικό και αυτόνομο i Next της BMW θα κυκλοφορήσει το 2021


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

@Georgepppo 2015 Tesla Model S P85D 'Ludicrous Speed'

0-60 mph 2.8 sec | Quarter mile 10.9

really καταρχάς το p90d έχει αυτά τα νούμερα απο όσο ξέρω ? nissan gtr nismo στα 2.7 sec (0-60) και quarter mile στα 10.8 και το gtr έχει και 40(60 χιλιόμετρα) παραπάνω τελική,επίσης δεν περιμένεις να φορτώσει με τις ώρες και σε 2 λεπτά το φουλάρεις και μη μου πεις για οικονομία γιατί όταν παίρνεις τέτοια αμάξια δεν κοιτάς την οικονομία,γιατί έχεις τσέπες με γιούρια πολλά και συγκεκριμένα 110.000 $ για το tesla και 149.000 $ (τιμές αμερικής).

Επίσης το gtr άμα το πειράξεις φτάνει 1000+ άλογα άμα έχεις την τρέλα και δεν είναι λίγοι που το κάνουν,ενω το μιξεράκι/φραπεδιέρα σου το tesla τι θα του κάνεις θα δώσεις παραπάνω volt? η θα του κάνεις overclock με αλλαγμένο bios σαν να είναι η HD 5850 μου :P

 

 

Τώρα οι κάγκουρες με τις BMW πώς θα δείχνουν τις ζάντες που ακουμπάνε θόλο;

κάτι τέτοια θα σκέφτονταν στην bmw και το έβγαλαν που δεν υπάρχει bmw 316, 2002 κλπ που να μην έχει 10 αυτοκόλλητα m3 ,m5 ,granturismo κλπ με εξάτμιση που κρύβεις και μετανάστη μέσα και τον "οδηγό" που έχει το υφάκι έσκασα με την μπέμπα και ήρθα να πουλήσω αλητεία :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Georgepppo φίλε άνοιξε λίγο το μυαλό σου. Αυτό που έρχεται είναι επανάσταση στο χώρο του αυτοκινήτου. Μιλάς για μιξεράκι και φραπεδιέρα. Προφανώς αγνοείς ότι οι δυνατότητες ενός ηλεκτρικού κινητήρα είναι απείρως περισσότερες από αυτές ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και μάλιστα χωρίς συντήρηση. Και αυτή είναι μόνο η αρχή. Σε 2 δεκαετίες θα είμαστε το ίδιο γραφικοί με εκείνους που οδηγούσαν άμαξες με άλογα. Ξεπέρασέ το και πάμε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με ψηφιακή τεχνολογία και αυτόματο πιλότο για λιγότερο αίμα στην άσφαλτο. Για να είμαστε ειλικρινείς όλοι ξέρουμε ότι αυτό ήταν κάτι πού αργά ή γρήγορα θα γινόταν. Τελικά θα γίνει γρήγορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Georgepppo φίλε άνοιξε λίγο το μυαλό σου. Αυτό που έρχεται είναι επανάσταση στο χώρο του αυτοκινήτου. Μιλάς για μιξεράκι και φραπεδιέρα. Προφανώς αγνοείς ότι οι δυνατότητες ενός ηλεκτρικού κινητήρα είναι απείρως περισσότερες από αυτές ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και μάλιστα χωρίς συντήρηση. Και αυτή είναι μόνο η αρχή. Σε 2 δεκαετίες θα είμαστε το ίδιο γραφικοί με εκείνους που οδηγούσαν άμαξες με άλογα. Ξεπέρασέ το και πάμε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με ψηφιακή τεχνολογία και αυτόματο πιλότο για λιγότερο αίμα στην άσφαλτο. Για να είμαστε ειλικρινείς όλοι ξέρουμε ότι αυτό ήταν κάτι πού αργά ή γρήγορα θα γινόταν. Τελικά θα γίνει γρήγορα.

το μυαλό μου μια χαρά δουλεύει,οι μπαταρίες πόσα χρόνια νομίζεις θα κρατήσουν? 5-6? ποιο το κόστος συντήρησης ενός κινητήρα και ποιο των μπαταριών μου λες?

στα 5 χρόνια που το έχω(starlet του 93) έχω δώσει κανα χιλιάρικο συνολικά σε λάστιχα,ιμάντες,μπουζί λάδια φίλτρα κλπ......για αυτή την τοστιέρα θα δώσεις 10+ χιλιάρικα για μπαταρίες και για ένα συμβατικό ηλεκτρικό άντε 5 να δώσεις.

και για πες μου τις δυνατότητες του ηλεκτρικού κινητήρα γιατί αδυνατώ να καταλάβω τα λόγια του αέρα,γιατί εγώ έχω μειονεκτήματα να σου παραθέσω,χαμηλή ροπή στα ψηλά,μικρές τελικές,μικρή αυτονονμία,μεγάλος χρόνος φόρτισης και άλλα και όσο για τους ρύπους κάπου έχει καεί κάρβουνο για να παραχθεί το ρεύμα που θα κάψεις αλλά και έξω απο την πόλη να παράχθηκε το ρεύμα το ίδιο θα επιβαρύνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τί να πει και η audi με τα αυτοκίνητα που παρουσίασε 12 χρόνια πριν που κινούνταν σε σφαίρες.

και η mercedes κάποια στιγμή παρουσίασε ένα αυτοκίνητο με ενεργητική camber στις στροφές αλλά ποτέ μα ποτέ δεν το είδαμε ασχέτως αν το παρουσίασε 16 χρόνια πριν. από ιδέες άλλο τίποτα, αλλά για να εφαρμοστούν πρέπει κάποιος να κάνει την αρχή και να τα αλλάξει όλα αυτά. και φαίνεται πως υπάρχει από Η.Π.Α. μεριά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας ενημερώσω ότι η νούμερο ενα εταιρία στα ηλεκτροκίνητα cars μέχρι σήμερα ,στην γραμμή παραγωγής ,ειναι η Toyota . Αν μπείτε στα site της θα το εξακριβώσετε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

really καταρχάς το p90d έχει αυτά τα νούμερα απο όσο ξέρω ? nissan gtr nismo στα 2.7 sec (0-60) και quarter mile στα 10.8 και το gtr έχει και 40(60 χιλιόμετρα) παραπάνω τελική,επίσης δεν περιμένεις να φορτώσει με τις ώρες και σε 2 λεπτά το φουλάρεις και μη μου πεις για οικονομία γιατί όταν παίρνεις τέτοια αμάξια δεν κοιτάς την οικονομία,γιατί έχεις τσέπες με γιούρια πολλά και συγκεκριμένα 110.000 $ για το tesla και 149.000 $ (τιμές αμερικής).

Επίσης το gtr άμα το πειράξεις φτάνει 1000+ άλογα άμα έχεις την τρέλα και δεν είναι λίγοι που το κάνουν,ενω το μιξεράκι/φραπεδιέρα σου το tesla τι θα του κάνεις θα δώσεις παραπάνω volt? η θα του κάνεις overclock με αλλαγμένο bios σαν να είναι η HD 5850 μου :P

 

κάτι τέτοια θα σκέφτονταν στην bmw και το έβγαλαν που δεν υπάρχει bmw 316, 2002 κλπ που να μην έχει 10 αυτοκόλλητα m3 ,m5 ,granturismo κλπ με εξάτμιση που κρύβεις και μετανάστη μέσα και τον "οδηγό" που έχει το υφάκι έσκασα με την μπέμπα και ήρθα να πουλήσω αλητεία :P

 

Οπως ολα τα αυτοκινητα, ετσι κι αυτο δεν απευθυνεται στο συνολο του αγοραστικου κοινου. Αλλος θα παρει gtr για να το πειραξει, αλλος θα παρει το αγροτικο για να το φορτωσει, αλλος θα παρει το αυτοκινουμενο για να παει διακοπες και αλλος θα παρει το ηλεκτρικο γιατι ετσι νοιωθει οτι συμβαλλει στην καλυτερευση της ζωης, ή απλα γιατι ειναι κα@λωμενος με την τεχνολογια.

 

 

το μυαλό μου μια χαρά δουλεύει,οι μπαταρίες πόσα χρόνια νομίζεις θα κρατήσουν? 5-6? ποιο το κόστος συντήρησης ενός κινητήρα και ποιο των μπαταριών μου λες?

στα 5 χρόνια που το έχω(starlet του 93) έχω δώσει κανα χιλιάρικο συνολικά σε λάστιχα,ιμάντες,μπουζί λάδια φίλτρα κλπ......για αυτή την τοστιέρα θα δώσεις 10+ χιλιάρικα για μπαταρίες και για ένα συμβατικό ηλεκτρικό άντε 5 να δώσεις.

και για πες μου τις δυνατότητες του ηλεκτρικού κινητήρα γιατί αδυνατώ να καταλάβω τα λόγια του αέρα,γιατί εγώ έχω μειονεκτήματα να σου παραθέσω,χαμηλή ροπή στα ψηλά,μικρές τελικές,μικρή αυτονονμία,μεγάλος χρόνος φόρτισης και άλλα και όσο για τους ρύπους κάπου έχει καεί κάρβουνο για να παραχθεί το ρεύμα που θα κάψεις αλλά και έξω απο την πόλη να παράχθηκε το ρεύμα το ίδιο θα επιβαρύνει.

 

Προφανως και για ενα starlet του '93 θα δωσεις ελαχιστα για συντηρηση. Για ενα βενζινοκινητο ομως των 100 χιλ. ποσα θα εδινες μεσα σε 5 χρονια;

Επισης μην ξεχνας οτι σε ενα ηλεκτροκινητηρα οι τριβες ειναι ελαχιστες αρα και πολυ λιγοτερα τα προβληματα σε σχεση με εναν εσωτερικης καυσης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μυαλό μου μια χαρά δουλεύει,οι μπαταρίες πόσα χρόνια νομίζεις θα κρατήσουν? 5-6? ποιο το κόστος συντήρησης ενός κινητήρα και ποιο των μπαταριών μου λες?

στα 5 χρόνια που το έχω(starlet του 93) έχω δώσει κανα χιλιάρικο συνολικά σε λάστιχα,ιμάντες,μπουζί λάδια φίλτρα κλπ......για αυτή την τοστιέρα θα δώσεις 10+ χιλιάρικα για μπαταρίες και για ένα συμβατικό ηλεκτρικό άντε 5 να δώσεις.

και για πες μου τις δυνατότητες του ηλεκτρικού κινητήρα γιατί αδυνατώ να καταλάβω τα λόγια του αέρα,γιατί εγώ έχω μειονεκτήματα να σου παραθέσω,χαμηλή ροπή στα ψηλά,μικρές τελικές,μικρή αυτονονμία,μεγάλος χρόνος φόρτισης και άλλα και όσο για τους ρύπους κάπου έχει καεί κάρβουνο για να παραχθεί το ρεύμα που θα κάψεις αλλά και έξω απο την πόλη να παράχθηκε το ρεύμα το ίδιο θα επιβαρύνει.

 

 

Η χαμηλό ροπή στα ψηλά πως ακριβώς είναι πρόβλημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μυαλό μου μια χαρά δουλεύει,οι μπαταρίες πόσα χρόνια νομίζεις θα κρατήσουν? 5-6? ποιο το κόστος συντήρησης ενός κινητήρα και ποιο των μπαταριών μου λες?

στα 5 χρόνια που το έχω(starlet του 93) έχω δώσει κανα χιλιάρικο συνολικά σε λάστιχα,ιμάντες,μπουζί λάδια φίλτρα κλπ......για αυτή την τοστιέρα θα δώσεις 10+ χιλιάρικα για μπαταρίες και για ένα συμβατικό ηλεκτρικό άντε 5 να δώσεις.

και για πες μου τις δυνατότητες του ηλεκτρικού κινητήρα γιατί αδυνατώ να καταλάβω τα λόγια του αέρα,γιατί εγώ έχω μειονεκτήματα να σου παραθέσω,χαμηλή ροπή στα ψηλά,μικρές τελικές,μικρή αυτονονμία,μεγάλος χρόνος φόρτισης και άλλα και όσο για τους ρύπους κάπου έχει καεί κάρβουνο για να παραχθεί το ρεύμα που θα κάψεις αλλά και έξω απο την πόλη να παράχθηκε το ρεύμα το ίδιο θα επιβαρύνει.

Ρε αδερφέ, πάλι στενόμυαλα το βλέπεις. Σου λέω για κάτι που θα γίνει το 2035 (πλήρης αυτόνομη οδήγηση, ηλεκτρικά αυτοκίνητα χωρίς μπαταρίες) κι εσύ σκέφτεσαι με βάση την τεχνολογία του 2016. Όπως ακριβώς αν σου έλεγα το 2000 που είχες το Nokia 3210 -κατά πάσα πιθανότητα- ότι μετά από 16 χρόνια θα υπάρχει το Galaxy S7. Και τότε θα μου έλεγες ότι δεν γίνονται αυτά, και με τι μπαταρία θα δουλεύουν, και θα είναι αργά σαν χελώνες με τους επεξεργαστές που υπάρχουν και άλλα τέτοια. Όπως το 2000 ήταν επιστημονική φαντασία τα κινητά του παρόντος, το ίδιο συμβαίνει και τώρα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ας κρατήσουμε προς το παρόν όλοι μας τα του προηγούμενου αιώνα μοτεράκια μας κι ας έχουμε ανοιχτούς τους οφθαλμούς και τα ώτα μας σε αυτά τα σπουδαία και ωραία που έρχονται. Και δεν θα παράγεται ρε φίλε για πάντα ρεύμα από καύση λιγνίτη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρουσιάσεις που παραπεμπουν στην δεκαετια του 90..

 

Περιμενα τον Balmer να σκασει μυτη..

ή τον Ρονάλντο να παρει κανα βραβείο για το καλύτερο goal..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Προφανως και για ενα starlet του '93 θα δωσεις ελαχιστα για συντηρηση. Για ενα βενζινοκινητο ομως των 100 χιλ. ποσα θα εδινες μεσα σε 5 χρονια;

Επισης μην ξεχνας οτι σε ενα ηλεκτροκινητηρα οι τριβες ειναι ελαχιστες αρα και πολυ λιγοτερα τα προβληματα σε σχεση με εναν εσωτερικης καυσης. 

σε πληροφορώ και πολλά έδωσα γιατί τα ανταλακτικά της toyota ακριβά είναι,σε ένα polo που έχει ένας φίλος όλα τα γνήσια ανταλακτικά είναι στην μισή τιμή.

και εγω σου είπα ότι θα δώσεις 5 χιλιάρικα στο νερό για μπαταρίες ακόμα και για απλό ηλεκτροκίνητο της σειράς δηλαδή πολύ παραπάνω.

άσε τις τριβές οι μπαταρίες μόνο κοστίζουν όσο το υπόλοιπο αμάξι αν χαλάσουν.

έχω δει avensis,mercendes του 90 και άλλα καλά αμάξια να πάνε πάνω απο εκατομύριο χιλιάδες χιλιόμετρα και ακόμα βαστάνε.

 

Η χαμηλό ροπή στα ψηλά πως ακριβώς είναι πρόβλημα;

μικρή τελική και αυξημένη κατανάλωση στις μεγάλες ταχύτητες πχ να πας εθνική με 130 και τόσο είναι στην ελλάδα γιατί στο εξωτερικό πάνε και 180(νομιμα όρια) και σε δρόμους στην γερμανία που ξέρω όσο θες πας.

 

Ρε αδερφέ, πάλι στενόμυαλα το βλέπεις. Σου λέω για κάτι που θα γίνει το 2035 (πλήρης αυτόνομη οδήγηση, ηλεκτρικά αυτοκίνητα χωρίς μπαταρίες) κι εσύ σκέφτεσαι με βάση την τεχνολογία του 2016. Όπως ακριβώς αν σου έλεγα το 2000 που είχες το Nokia 3210 -κατά πάσα πιθανότητα- ότι μετά από 16 χρόνια θα υπάρχει το Galaxy S7. Και τότε θα μου έλεγες ότι δεν γίνονται αυτά, και με τι μπαταρία θα δουλεύουν, και θα είναι αργά σαν χελώνες με τους επεξεργαστές που υπάρχουν και άλλα τέτοια. Όπως το 2000 ήταν επιστημονική φαντασία τα κινητά του παρόντος, το ίδιο συμβαίνει και τώρα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ας κρατήσουμε προς το παρόν όλοι μας τα του προηγούμενου αιώνα μοτεράκια μας κι ας έχουμε ανοιχτούς τους οφθαλμούς και τα ώτα μας σε αυτά τα σπουδαία και ωραία που έρχονται. Και δεν θα παράγεται ρε φίλε για πάντα ρεύμα από καύση λιγνίτη. 

το 2035 δεν ξέρεις ούτε μπορείς να ξέρεις εσύ η εγώ τι θα γίνει,ας μιλάμε για το τώρα και άσε τα 20 χρόνια μετά.

δεν μπορείς να μου λες ότι θα κυκλοφορήσει κάτι που ούτε καν φτάνει η φαντασία του μέσου ανθρώπου. 

και οι ταινίες δεν προβλέπουν το μέλλον,άσχετα αν ελάχιστες φορές πέσανε μέσα τις περισσότερες έχουν μια δόση υπερβολής.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

 

μικρή τελική και αυξημένη κατανάλωση στις μεγάλες ταχύτητες πχ να πας εθνική με 130 και τόσο είναι στην ελλάδα γιατί στο εξωτερικό πάνε και 180(νομιμα όρια) και σε δρόμους στην γερμανία που ξέρω όσο θες πας.

...

 

Και νόμιζα οτι η ισχύς μας δίνει την τελική ταχύτητα. Μάλλον για αυτό και τα diesel έχουν πιο μεγάλη τελική...

 

Το tesla από κάποια στιγμή και πέρα είναι current limited για να μην λιώσει το σύμπαν από τις θερμοκρασίες.

 

Επίσης αν μπορείς δείξει μου σε πια χώρα είναι τα νόμιμα όρια των 180km/h.

 

600px-World_Speed_Limits.svg.png

 

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε αδερφέ, πάλι στενόμυαλα το βλέπεις. Σου λέω για κάτι που θα γίνει το 2035 (πλήρης αυτόνομη οδήγηση, ηλεκτρικά αυτοκίνητα χωρίς μπαταρίες) κι εσύ σκέφτεσαι με βάση την τεχνολογία του 2016. Όπως ακριβώς αν σου έλεγα το 2000 που είχες το Nokia 3210 -κατά πάσα πιθανότητα- ότι μετά από 16 χρόνια θα υπάρχει το Galaxy S7. Και τότε θα μου έλεγες ότι δεν γίνονται αυτά, και με τι μπαταρία θα δουλεύουν, και θα είναι αργά σαν χελώνες με τους επεξεργαστές που υπάρχουν και άλλα τέτοια. Όπως το 2000 ήταν επιστημονική φαντασία τα κινητά του παρόντος, το ίδιο συμβαίνει και τώρα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ας κρατήσουμε προς το παρόν όλοι μας τα του προηγούμενου αιώνα μοτεράκια μας κι ας έχουμε ανοιχτούς τους οφθαλμούς και τα ώτα μας σε αυτά τα σπουδαία και ωραία που έρχονται. Και δεν θα παράγεται ρε φίλε για πάντα ρεύμα από καύση λιγνίτη. 

 

 

Κάνεις το λάθος να υποθέτεις οτι εφόσον η τεχνολογία εώς σήμερα αναπτυσόταν με τον Χ ρυθμό, αυτό θα συνεχιστεί και για τα επόμενα 20 χρόνια.

 

 

Να θυμίσω τα ιπτάμενα αυτοκίνητα: οι άνθρωποι των αρχών του περασμένου αιώνα, και θεωρούσαν δεδομένο πως μέχρι τη δεκαετία του 70-80 θα υπάρχουν παντού ιπτάμενα αυτοκίνητα.

 

 

Ιπτάμενα αυτοκίνητα δέν έχουμε ούτε σήμερα, γιατι το βασικό πρόβλημα, δηλαδή τα τεράστια ποσά ενέργειας που απαιτούνται για να κάνουν ένα αυτοκίνητο να πετάξει δέν μπορούν να παραχθούν/αποθηκευτούν σε ένα αυτοκίνητο.

 

Αυτό το γνώριζαν φυσικά απο τότε, όμως πίστευαν οτι η πυρηνική ενέργεια θα έδινε τη λύση. Τελικά αποδείχθηκε πως η πυρηνική ενέργεια δέν μπορεί να λειτουργήσει σε τόσο μικρές κλίμακες, και η "απεριόριστη" ενέργεια που υποτίθεται θα έδινε δέν ήρθε ποτέ.

 

Το ίδιο και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτή τη στιγμή το βασικό πρόβλημα των ηλεκτρικών είναι η αποθήκευση της ενέργειας. Οι μπαταρίες αυτή τη στιγμή είναι ακριβές, έχουν μικρή ενεργειακή πυκνότητα και θέλουν πολύ ώρα για να φορτίσουν.

 

Αν δέν λυθούν αυτά τα προβλήματα για αρχή (γιατι μετά υπάρχουν κι άλλα) τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι για πάντα περιορισμένα σε niche κατηγορίες.

 

Και καθώς μετά απο τόσες δεκαετίες έρευνας στις μπαταρίες, η εξέλιξη έρχεται με πολύ αργούς ρυθμούς, η πρόβλεψη οτι σε 20 χρόνια τα ηλεκτρικά θα κυριαρχήσουν είναι εξαιρετικά αισιόδοξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...