Προς το περιεχόμενο

Βελτιωση με racechip


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατα ποσο ειναι ασφαλης μια τετοια βελτιωση ?

https://www.racechip.com

Απο οτι βλεπω με σχετικα χαμηλη τιμη πχ 130ε παιρνεις 35 αλογα

Λογικα θα υπαρχει βελτιωση στο 0-100 ισως και στην τελικη ?

Μπορει να ισχυει οτι εχει και οικονομια παραλληλα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κατα ποσο ειναι ασφαλης μια τετοια βελτιωση ?

https://www.racechip.com

Απο οτι βλεπω με σχετικα χαμηλη τιμη πχ 130ε παιρνεις 35 αλογα

Λογικα θα υπαρχει βελτιωση στο 0-100 ισως και στην τελικη ?

Μπορει να ισχυει οτι εχει και οικονομια παραλληλα ?

 

OXI OXI OXI. Στο bold. Tα άλλα μπορεί να είναι εφικτά.

 

Ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου έχει τους λόγους που το έχει ρυθμίσει το αυτοκίνητο να λειτουργεί με το συγκεκριμένο μείγμα και συγκεκριμένους χρονισμούς. Ο κυριότερος για όλους είναι η αξιοπιστία...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και καλα λεει

More torque = earlier upshifting = less fuel consumption = lower costs

 

Βλέπω όμως ότι περισσότερο αναφέρεται σε τουρμπάτους κινητήρες, όπως επίσης κ οτι δεν καλύπτει η εγγύηση κινητήρα την Ελλάδα. Μόνο με δοκιμή θα το δεις αυτό κ δυναμομέτρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο παλιό μου αμάξι BMW 320d είχε από την KCR http://www.kcr.se/effektboxar/start.asp

Κόστιζε κανα 400-500 ευρώ.Το είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης

Δεν είχα κανένα μα κανένα πρόβλημα για πάνω από 100 000 χλμ που έκανε σε μένα και συνολικά 247 000 που το πούλησα.

Βέβαια τα πολλά άλογα που λένε είναι λίγο υπερβολή.Πολύ καλή δουλειά έκανε μέχρι να αρπάξει η τουρμπινα,μετά δεν πολυκαταλάβαινες 

Διαφορά στην κατανάλωση δεν καταλάβαινα.Αλλά αναλόγως πόσο θα ρύθμιζες το ποντιεσόμετρο για να δίνει πιο πολύ δύναμη ή όχι,αναλόγως κροτάλιζε και ο κινητήρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο παλιό μου αμάξι BMW 320d είχε από την KCR http://www.kcr.se/effektboxar/start.asp

Κόστιζε κανα 400-500 ευρώ.Το είχε βάλει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης

Δεν είχα κανένα μα κανένα πρόβλημα για πάνω από 100 000 χλμ που έκανε σε μένα και συνολικά 247 000 που το πούλησα.

Βέβαια τα πολλά άλογα που λένε είναι λίγο υπερβολή.Πολύ καλή δουλειά έκανε μέχρι να αρπάξει η τουρμπινα,μετά δεν πολυκαταλάβαινες 

Διαφορά στην κατανάλωση δεν καταλάβαινα.Αλλά αναλόγως πόσο θα ρύθμιζες το ποντιεσόμετρο για να δίνει πιο πολύ δύναμη ή όχι,αναλόγως κροτάλιζε και ο κινητήρας.

 

Πως καταλάβαινες διαφορά εφόσον το πήρες ήδη εγκατεστημένο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχε ποντιεσόμετρο που το ρύθμιζες.Απο κλειστό 0 μέχρι 9.

Στο 9 ήταν το μέγιστο αλλά η μηχανή κροτάλιζε πολύ.

Μπορούσες και να βγάλεις το βύσμα.Δεν έβγαζε λάθος στον εγκέφαλο.

Αλλά και πριν το πουλήσω το έβγαλα να το πουλήσω ξεχωριστά.Εκεί το αμάξι δούλευε κανα δίμηνο χωρίς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχε ποντιεσόμετρο που το ρύθμιζες.Απο κλειστό 0 μέχρι 9.

Στο 9 ήταν το μέγιστο αλλά η μηχανή κροτάλιζε πολύ.

Μπορούσες και να βγάλεις το βύσμα.Δεν έβγαζε λάθος στον εγκέφαλο.

Αλλά και πριν το πουλήσω το έβγαλα να το πουλήσω ξεχωριστά.Εκεί το αμάξι δούλευε κανα δίμηνο χωρίς.

 

Καλή μαγκιά αυτό. Αν το είχε και το racechip θα ήταν καλό να δεις και τη διαφορά από μόνος σου. Να κάνεις κ finetuning. OP αν το αμάξι σου είναι καλοσυντηρημένο κ εκτός εγγύησης βάλτο να κάνεις τα τεστ. Περιμένουμε κ οι υπόλοιποι. Επίσης να ξέρεις για το πρώτο που είπα, είναι δυνατόν να παράγεις περισσότερο έργο (ιπποδύναμη) με λιγότερο καύσιμο κ λέγεται φτωχό μείγμα καυσίμου-αέρος. Αυτό έχει συνέπειες ότι ανεβαίνει η θερμοκρασία του κινητήρα (περισσότερες τριβές) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι μου είπε κάποιος που το έχει βάλει σε giulietta πήγε από τα 170 στα 205 άλογα και στο νορμάλ με τριτη σπιναρει έντονα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και περισσότερο έργο και φτωχότερο μείγμα; :rolleyes:  Γιατί δεν το χρηματοδοτούμε.

 

Άσε που στα diesel είναι πάντα φτωχό το μείγμα και παραδόξως δεν ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεις να δεις εδω

https://www.racechip.com/shop.html/

3 τσιπάκια παίρνει το δικό μου...32, 36 ή 43 άλογα, 129, 249 και 479€ αντίστοιχα!

 

Τι να πω, ποτέ δεν ήμουν υπέρ του πειράγματος αλλά αυτό μοιάζει πολύ καλό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...