Προς το περιεχόμενο

iPhone 6 πρόσοψη με το δεύτερο έτος εγγύησης


Ilzals

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ πριν απο ενα χρόνο και 3 μήνες αγόρασα ενα iPhone 6 απο πολυ γνωστό καταςτημα ηλεκτρικών ειδών .Το τηλέφωνο έβγαλε ξαφνικά πρόβλημα και πήγα στο καταςτημα να το παραδώσω .Εκει μου είπαν να το πάω στο επίσημο service στην info quest η στη document.Πηγα στη document στη Γλυφάδα και μου είπαν οτι ειναι αγορασμένο απο Ιταλία και δεν το αναλαμβάνουν και μου είπαν να το πάω στο καταςτημα που το αγόρασα.Το πήγα στο καταςτημα ,όπου μου είπαν οτι θα κάνω να το παραλάβω μέχρι και ενάμιση μηνα (φίλος μου που είχε πρόβλημα και το είχε αγοραςει απο Istorm πήρε άλλο μετά απο 10 μέρες)Επισης μου είπαν να παρω τηλέφωνο στην info quest για να δω την εξέλιξη της επισκευής .Εγω ΠΗΡΑ τηλέφωνο στην info quest αλλα δεν είχαν παραλάβει κάνενα τηλέφωνο .Μετα απο τηλεφωνική επικοινωνία που ειχα με το καταςτημα μου είπαν οτι το εχουν παραδώσει στον προμηθευτή και δεν μου έδιναν το τηλέφωνο του προμηθευτή γιατι έλεγαν δεν το είχαν .Μετα απο πολλές προσπάθειες μου έδωσαν τελικά το τηλέφωνο .Ο προμηθευτής αυτός κανει δικιά του εισαγωγή προϊόντων και απο οτι κατάλαβα δεν το πάνε στο ελληνικό service αλλα τα στέλνουν έξω (μάλλον για αυτο μου είπαν αναμονή μέχρι 1.5μηνα)Το τηλέφωνο αγοράστηκε στην κανονική τιμή που το έδιναν τα γνωστά καταστήματα .Δηλαδη εισαγωγή δικιά τους κανουν και αλλα καταστήματα αλλα τα δίνουν σαφώς φτηνότερα και ενημερώνουν τον κοςμο.Αντιθετα εγω δεν το ΠΗΡΑ φτηνότερα και δεν γνώριζα την προέλευση του.Το ερώτημα ειναι αν εγω μπορω να ΕΧΩ αξιώσεις επειδή δεν το αναλαμβάνει το επίσημο ελληνικό service και αν εχουν δικαίωμα να με αφήσουν χωρις τηλέφωνο τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα .Πως και που μπορω. να βρω το δίκιο μου .Τελος όλη αυτη η πρακτική ειναι σωστή απο πλευράς καταστήματος και επίσημου ελληνικού service ;Απο την άλλη αν το καταςτημα είχε κλείσει και το είχε φέρει απο άλλη χώρα θα έπρεπε να πάω εκεί για να το φτιάξω;όποτε που ειναι το δεύτερο έτος ευρωπαϊκής εγγύησης ;ποιος εχει ευθύνη εγω ; Η το καταςτημα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγαινε στην InfoQuest στο Ρέντη 

 

αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα δεν υπάρχει.Επισης η κάλυψη από το εργοστάσιο είναι ένα έτος καπου διάβασα ότι προσπαθούσε να βρει ακρη ένας με τη προστασία καταναλωτή και του είπαν ένα έτος.Το δεύτερο έτος η apple  λέει ότι κανεισ αίτημα σαν πελάτης μάλλον θέλουν να δίνουν τα apple care.Εγω ότι και να γινει θα πάω σε  samsung s7 εκεί δίνουν 2 έτη και δεν έχει σημασία που το έχεις αγοράσει έχουν την ιδια πολιτικη με το ένα έτος τησ apple  με διαφορα ότι δίνουν 2 έτη.Mετα από 6 χρονια πελάτης της apple με 3 ipad 3  iphone imac ,macbookpro,αυτο που κατάλαβα αρκετά υπεκτημημενα μονο το  ios αξίζει.κριμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...