Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα ένα κινητό το οποίο αποδείχτηκε "μπακατέλα" (sic). Έκανα τις αναβαθμίσεις το σίνκαρα κι όλας με το μέιλ και δεν λέει μία. Μπορώ να το γυρίσω στο μαγαζί άμα κάνω επαναφορά εργοστασιακών και να πάρω τα φράγκα πίσω; Η αγορά έγινε χθές.

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.

Τα προϊόντα τεχνολογίας, αφού δεν έχουν κάποιο τεχνικό πρόβλημα, για να επιστραφούν πρέπει να είναι κλειστά στην αρχική τους συσκευασία.

Δημοσ.

περιεργος νομος εγω απο αμαζον απο οτι ξερω εως 30 μερες μπορω να επιστρεψω οποιο προιον θελω χωρις ερωτησεις χωρις τπτ και μου επιστρεφουν τα λεφτα, τωρα εαν δεν υπαρχει νομοθεσια και το κανουν τους συγχαιρω

Επισκέπτης
Δημοσ.

Είναι άλλη η πολιτική του αμαζον. Επίσης, αλλά πράγματα ισχύουν για τις online αγορές.

Δημοσ.

Δεν θεωρώ περίεργο να μην σου επιστρέφουν τα χρήματα. Εσυ αγόρασες κατι αμεταχείριστο - αφού το ανοιξες είναι πια μεταχειρισμένο και η αξια του εχει μειωθεί. Ποιος θα επιβαρυνθεί αύτή τη μείωση της αξίας;

Πρακτικά τωρα, εγω θα σου έλεγα να πας εκει που το αγόρασες και να ζητήσεις να παρεις κατι άλλο και να πληρώσεις τη διαφορά + ένα ποσο σαν "αποζημιωση" (Στην Αυστραλία η "αποζημιωση" αυτή (όταν υπάρχει σαν δυνατοτητα) παιζει από 0-20% της αρχικής αξίας. Αυτά τα ξερεις πριν κάνεις την αρχική αγορά καθως το μαγαζί γνωστοποιεί τη πολιτική του οποτε οι οοι του παιχνιδιού είναι ξεκάθαροι.)

Δεν χανεις κατι να δοκιμασεις - αλλά χωρις απαίτησεις και τσαμπουκάδες ή ακόμα και πολιτισμένες δηλωσεις τι κανουν αλλοι και αλλου.

Πρόσφερε λοιπον το "δολωμα" του επιπλεουν τζίρου -κερδους και δοκιμασε. Αμεσα  ώστε να ξερουν ότι δεν προλαβες να το "κακοποιήσεις" πολύ και να έχει ακομα τη δυνατοτητα να θεωρείτε "σχεδόν αμεταχειριστο"

Επισκέπτης
Δημοσ.

Δεν θεωρώ περίεργο να μην σου επιστρέφουν τα χρήματα. Εσυ αγόρασες κατι αμεταχείριστο - αφού το ανοιξες είναι πια μεταχειρισμένο και η αξια του εχει μειωθεί. Ποιος θα επιβαρυνθεί αύτή τη μείωση της αξίας;

Πρακτικά τωρα, εγω θα σου έλεγα να πας εκει που το αγόρασες και να ζητήσεις να παρεις κατι άλλο και να πληρώσεις τη διαφορά + ένα ποσο σαν "αποζημιωση" (Στην Αυστραλία η "αποζημιωση" αυτή (όταν υπάρχει σαν δυνατοτητα) παιζει από 0-20% της αρχικής αξίας. Αυτά τα ξερεις πριν κάνεις την αρχική αγορά καθως το μαγαζί γνωστοποιεί τη πολιτική του οποτε οι οοι του παιχνιδιού είναι ξεκάθαροι.)

Δεν χανεις κατι να δοκιμασεις - αλλά χωρις απαίτησεις και τσαμπουκάδες ή ακόμα και πολιτισμένες δηλωσεις τι κανουν αλλοι και αλλου.

Πρόσφερε λοιπον το "δολωμα" του επιπλεουν τζίρου -κερδους και δοκιμασε. Αμεσα  ώστε να ξερουν ότι δεν προλαβες να το "κακοποιήσεις" πολύ και να έχει ακομα τη δυνατοτητα να θεωρείτε "σχεδόν αμεταχειριστο"

Και πώς θα το πουλήσουν μετά το κινητό, αν το κατάστημα πουλάει μόνο καινούργια αντικείμενα;

Πρακτικώς, θα χάσει λεφτά αν το πάρει πίσω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και πώς θα το πουλήσουν μετά το κινητό, αν το κατάστημα πουλάει μόνο καινούργια αντικείμενα;

Πρακτικώς, θα χάσει λεφτά αν το πάρει πίσω.

 

Εδώ στο προιον μπαινει καρτελακι οπου αναγραφεται ο λογος της επιστροφής από τον αρχικο αγοραστή και διατίθεται με εκπτωση ιση με την "αποζημίωση" που εχει εισπραξει το μαγαζί.

Γενικά, καταστήματα και καταναλωτες, δεν προσπαθούν να ξεγελασουν αλλά να πετύχουν μια ισορροπια που θα ικανοποιεί όλους.

Αυτό αποτελεί "κολτουρα-τροπο ζωης" για τους Αυστραλούς και η κουτοπονηριά σπάνια συναντιέται....

 

Το Ελληνικό κατάστημα μπορει να το προωθησει παρόμοια - η να το δώσει σε καποιο γνωστό-φιλο- καλο πελατη εξηγώντας το "γιατι η εκπτωση" και το ιστορικό. Καταλβαίνω ότι στην Ελλάδα είναι δυσκολο αλλα είναι το μονο που μπορει να ζητησει ο TS

Επεξ/σία από australis
Δημοσ.

Και εγώ απίθανο το βρίσκω να σου δώσουν τα λεφτά σου πίσω για ένα προϊόν που τελικά μετάνιωσες που το αγόρασες... Το μαγαζί θα χρεωθεί το τηλέφωνο (γιατί φυσικά δεν μπορεί να το στείλει στην εταιρία επειδή ο πελάτης δεν γούσταρε).

Δημοσ.

Τα προϊόντα τεχνολογίας, αφού δεν έχουν κάποιο τεχνικό πρόβλημα, για να επιστραφούν πρέπει να είναι κλειστά στην αρχική τους συσκευασία.

Δεν είναι απόλυτο αυτό. Αν η συσκευασία είναι σε άψογη κατάσταση, έχει τα πάντα (σακουλάκια, χαρτάκια, δεματικά καλωδιών κλπ) μπορεί να το επιστρέψει. Απλά δεν ξέρω αν γίνεται σε όλα τα καταστήματα και ίσως παίζει ρόλο και ο τρόπος αγοράς (οι 14 μέρες για online αγορές). Προσωπικά έχω γυρίσει πχ στα public προϊόντα και πήρα όλα τα λεφτά πίσω.

 

Εννοείται να είναι και το ίδιο και το προϊόν σε άψογη κατάσταση, πχ να μην έχει βγει καν η προστατευτική ζελατίνη από την οθόνη.

Δημοσ.

Ζιο  πρέπει να ειναι το προϊόν όπως ακριβώς  το αγόρασες χωρίς να το έχεις ανοίξει από την συσκευασία του για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω , αν το χρησιμοποιήσεις χάνεις το δικαίωμα της επιστροφής, αλλιώς θα αγοράζαμε όλοι κάτι ,θα το χρησιμοποιούσαμε μια βδομάδα, μετά θα το πακετάραμε τέλεια και θα το γυρίζαμε πίσω!

Τώρα αν σου έκαναν χάρη στα public δεν το ξέρω ..

  • Like 2
Δημοσ.

Είχα αγοράσει τηλεόραση 28", την άνοιξα, την τοποθέτησα, δεν μου άρεσε και την επέστρεψα πλήρη (με ανοιχτή συσκευασία) και πήρα μια 32" πληρώνοντας την διαφορά.

Στο κατάστημα μου κάναν κάτι νερά αλλά είχα συνεννοηθεί πρώτα τηλεφωνικά με τα κεντρικά τους, οπότε εξυπηρετήθηκα.

Δεν θεωρώ οτι είναι υποχρεωμένοι, αλλά προφανώς έγκειται στην πολιτική του κάθε καταστήματος.

Για επιστροφή χρημάτων, μόνο στα lidl ξέρω να γίνεται.

Δημοσ.

Ζιο  πρέπει να ειναι το προϊόν όπως ακριβώς  το αγόρασες χωρίς να το έχεις ανοίξει από την συσκευασία του για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω , αν το χρησιμοποιήσεις χάνεις το δικαίωμα της επιστροφής, αλλιώς θα αγοράζαμε όλοι κάτι ,θα το χρησιμοποιούσαμε μια βδομάδα, μετά θα το πακετάραμε τέλεια και θα το γυρίζαμε πίσω!

Τώρα αν σου έκαναν χάρη στα public δεν το ξέρω ..

Έχω την εντύπωση ότι γίνεται σε online αγορές όπως είπα και μου έχει τύχει και στα public γι'αυτό το έγραψα. Το λογικό και για μένα είναι να σου επιστρέφουν λεφτά μόνο αν δεν έχεις ανοίξει τη συσκευασία βέβαια...(ή αλλιώς να σου επιστρέφουν λίγο χαμηλότερο ποσό).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...