Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αν αγοράσατε εμπόρευμα ή υπηρεσία διαδικτυακά ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία, ή από πωλητή κατ΄οίκον) έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία.

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

 

 

Προθεσμία 14 ημερών για να αλλάξετε γνώμη σχετικά με μια αγορά

Η προθεσμία εντός της οποίας ένας καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από σύμβαση πώλησης παρατείνεται σε 14 ημερολογιακές ημέρες Αυτό σημαίνει ότι ένας καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το προϊόν, εάν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξει γνώμη

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/59-polisi-apo-apostasi.html

 

  •  
    • Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα στο διαδίκτυο εάν δεν μου αρέσει;
      ΝΑΙ. Μετά την παραλαβή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που αγοράσατε στο διαδίκτυο, έχετε προθεσμία 14 ημερών για να αποφασίσετε αν θα το κρατήσετε ή όχι. Ωστόσο, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει, μεταξύ άλλων, για αγορές:
      • ευπαθών προϊόντων
      • σφραγισμένων προϊόντων που δεν μπορούν να επιστραφούν αφού αποσφραγιστούν, για λόγους υγείας ή υγιεινής,
      • υπηρεσιών κράτησης ξενοδοχείων, εστίασης ή υπηρεσιών αναψυχής για συγκεκριμένη ημερομηνία ή συγκεκριμένη περίοδο.
      Όταν αγοράζετε ψηφιακό περιεχόμενο, όπως μουσική ή βίντεο από το διαδίκτυο, δεν μπορείτε να ακυρώσετε την αγορά αφού ξεκινήσει η τηλεφόρτωση ή η μετάδοση του περιεχομένου, εφόσον έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας και έχετε αποδεχτεί ότι με την έναρξη της τηλεφόρτωσης χάνετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση.
    •  

     

    http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/59-polisi-apo-apostasi.html
  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία, φτάνει να το επιστρέψεις όπως ακριβώς το παρέλαβες  και όχι ανοιγμένο, εαν το ανοίξεις την συσκευασία τοπε χάνεις το δικαίωμα της επιστροφής , διάβασε παρακάτω το λεει σίγουρα.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Επίσης ισχύει για αγορες εκτός καταστήματος. Το λέει ξεκάθαρα

Δημοσ.

Ναι για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία, φτάνει να το επιστρέψεις όπως ακριβώς το παρέλαβες  και όχι ανοιγμένο, εαν το ανοίξεις την συσκευασία τοπε χάνεις το δικαίωμα της επιστροφής , διάβασε παρακάτω το λεει σίγουρα.

To.... "Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα στο διαδίκτυο εάν δεν μου αρέσει;"

σε τι ακριβώς αναφέρετε; Εαν δεν μου αρέσει το κουτί; Εαν δεν μου αρέσουν τα χρώματα που έχει απέξω;

Προφανώς εννοεί οτι το έχεις βγάλει από τη συσκευασία , το χρησιμοποίησες και δεν σου άρεσε.

Τώρα το αν σου δημιουργούν κόμπλες στα διάφορα καταστήματα είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.Εκτός Ελλάδας και εντός ΕΕ μια χαρά τα δέχονται τα καταστήματα με ανοιγμένες συσκευασίες.

Δημοσ.

Αναφέρεται στο εάν για οποιονδήποτε λόγο το μετανιώσω (έκανα μαλακία που το παρήγγειλα πχ) όχι όμως στον  λόγο το άνοιξα το χρησιμοποίησα 14 μέρες, άντε να το γυρίσω τώρα πίσω να πάρω κατι άλλο, να κάνω το ιδιο κτλ κτλ κτλ

  • Moderators
Δημοσ.

Αγόρασα ένα κινητό το οποίο αποδείχτηκε "μπακατέλα" (sic). Έκανα τις αναβαθμίσεις το σίνκαρα κι όλας με το μέιλ και δεν λέει μία. Μπορώ να το γυρίσω στο μαγαζί άμα κάνω επαναφορά εργοστασιακών και να πάρω τα φράγκα πίσω; Η αγορά έγινε χθές.

 

OP, μην ακούς τις βλακείες που σου γράφουν. Εντός 14 ημερολογιακών επιστρέφεις το προϊόν για οποιοδήποτε λόγο και σου επιστρέφουν τα χρήματά σου ή σου δίνουν πιστωτικό.

 

Εννοείται ότι η συσκευασία μπορεί να είναι ανοιγμένη, αλλά πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, έτσι ώστε το προϊόν να μπορεί να επανασυσκευαστεί προκειμένου να επαναπωληθεί.

  • Like 3
Επισκέπτης
Δημοσ.

Άντε πάλι. Αυτό ισχύει για αγορες εκτός καταστήματος κάτι που δεν έχει διευκρινησει ο op.

Η υπαναχώρηση δεν ισχύει για αγορές σε κατάστημα.

Δημοσ.

OP, μην ακούς τις βλακείες που σου γράφουν. Εντός 14 ημερολογιακών επιστρέφεις το προϊόν για οποιοδήποτε λόγο και σου επιστρέφουν τα χρήματά σου ή σου δίνουν πιστωτικό.

 

Εννοείται ότι η συσκευασία μπορεί να είναι ανοιγμένη, αλλά πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, έτσι ώστε το προϊόν να μπορεί να επανασυσκευαστεί προκειμένου να επαναπωληθεί.

οκ απλά πρόσεχε τις εκφράσεις σου και μην είσαι προσβλητικός

και εγω μπορώ να γράψω εύκολα  να μην ακούει τις ασύλληπτες  βλακείες που του λες εσύ και πως το προϊόν δεν το παίρνουν πίσω έτσι και το ανοίξεις και μιλάω για αγορές σε κατάστημα !

τα public δέχονται να σου γυρίσουν τα λεφτά  εντός 14 ημερών , πήγαινε τους ένα προϊόν πίσω ανοίγοντας την ταινία ασφαλείας και έλα μετά  να μου πεις αν λέω βλακείες εγώ η εσύ ! Μην προσβάλλεις τον άλλον,  αυτό δεν σε κάνει μάγκα ..

  • Like 2
Δημοσ.

Αν ειμουν ο καταστηματαρχης και ειχες ανοιξει το κινητο και μου ελεγες δεν σου κανει γιατι ειναι μαπα το καρπουζι επιτοπου θα σου δινα τα λεφτα πισω συν εξτρα την βενζινη που χαλασες και τελος μια ρωσσιδα για να μην σε χασω απο πελατη

  • Like 1
Δημοσ.

εδώ μας κάνει νούμερα κολοσσός όχι ότι να ναι μαγαζί, για να μας στείλει πίσω τα λεφτά που δώσαμε χωρίς να μας στείλει τίποτα..... η μάλλον έστειλε αλλά τι έστειλε... 

Δημοσ.

εδώ μας κάνει νούμερα κολοσσός όχι ότι να ναι μαγαζί, για να μας στείλει πίσω τα λεφτά που δώσαμε χωρίς να μας στείλει τίποτα..... η μάλλον έστειλε αλλά τι έστειλε... 

Ποιο μαγαζί και για τι περίπτωση πρόκειται;

Δημοσ.

Είναι υποχρεωμένοι να το πάρουν πίσω αρκεί να μην έχεις καταστρέψει σακουλάκια κουτιά κτλ..

Γι'αυτό υπάρχει ο νόμος αυτός.Γιατί αγοράζοντας κάτι εξ αποστάσεως δε μπορείς να είσαι σίγουρος αν σε καλύπτει το προϊόν.

Δημοσ.

δεν θα γράψω ποια εταιρία είναι, λίγο πολύ θα καταλάβετε όλοι.

 

τους πλήρωσα 146, 120 τα παπούτσια και 26 κάτι κάλτσες.τους πήρα και τηλ όλα οκ. περνάει μια βδομάδα τίποτα, κοιτάζω και έχουν σπάσει την παραγγελία στην μέση γιατί δεν τα είχαν.ούτε καν να με ρωτήσουν μήπως θέλω κάτι άλλο αφού πλήρωσα.απλά ακύρωσαν τα παπούτσια και θα έστελναν τις κάλτσες.τους παίρνω πριν τα στείλουν και τους λέω μην τα στείλετε δεν τα θέλω, σιγά μην πληρώσω μεταφορικά για τις κάλτσες.αα δεν γίνεται λέει, θα σου τις στείλουμε, θα μας τις στείλεις πίσω και μετά θα σου επιστρέψουμε τα χρήματα..... μα είναι δυνατόν?τι λογική είναι αυτή?απλά ακυρώστε την παραγγελία και τέλος.εεε νααα θα δω κλπ κλπ.

ε μετά από 1-2 μέρες στέλνουν μόνο τις κάλτσες.ξανα παίρνω πάλι και λέω μα είστε καλά, δεν είπα να την ακυρώσετε?δεν γίνεται λέει να ακυρωθεί η παραγγελία.λέω δεν με νοιάζει, εσείς κάνατε μαλακία και θέλω τα χρήματα μου πίσω.συνεχίζει η καραμέλα ότι θα μου τα στείλουν όταν παραλάβουν το δέμα που έστειλαν κακως αφού τους ενημέρωσα πριν το στείλουν ότι δεν το θέλω.

στείλτε μου λέω τα υπόλοιπα χρήματα πίσω, τα 120 και όταν παραλάβετε πίσω τις κάλτσες δώστε μου τα υπόλοιπα, διότι μου κρατάτε χρήματα παράνομα αφού δεν μου στείλατε προϊόντα ίσης αξίας ή στείλτε μου τα 120 και μην χρεώνετε μεταφορικά στα άλλα αφού κάνατε μαλακία και θα τα παραλάβω.όχι λέει πάλι η καραμέλα με το ότι θα τα πάρω αφού γυρίσει το πακέτο πίσω.

έριξα μερικά καντήλια και τελικά ΘΑ μου επιστρέψουν το μισό ποσό τώρα και το άλλο μισό όταν το δέμα πάει πάλι πίσω.

πέρασαν 2 εργάσιμες και δεν είδα τίποτα.θα κάνω μερικές μέρες ακόμα υπομονή και μετά ίδωμεν.

 

ποτέ ξανά πληρωμή χωρίς paypal.έπαθα και έμαθα.αλλά λες θα σου κάνει τέτοιο χουνέρι τέτοια εταιρία?και όμως...

Επισκέπτης
Δημοσ.

δεν θα γράψω ποια εταιρία είναι, λίγο πολύ θα καταλάβετε όλοι.

 

τους πλήρωσα 146, 120 τα παπούτσια και 26 κάτι κάλτσες.τους πήρα και τηλ όλα οκ. περνάει μια βδομάδα τίποτα, κοιτάζω και έχουν σπάσει την παραγγελία στην μέση γιατί δεν τα είχαν.ούτε καν να με ρωτήσουν μήπως θέλω κάτι άλλο αφού πλήρωσα.απλά ακύρωσαν τα παπούτσια και θα έστελναν τις κάλτσες.τους παίρνω πριν τα στείλουν και τους λέω μην τα στείλετε δεν τα θέλω, σιγά μην πληρώσω μεταφορικά για τις κάλτσες.αα δεν γίνεται λέει, θα σου τις στείλουμε, θα μας τις στείλεις πίσω και μετά θα σου επιστρέψουμε τα χρήματα..... μα είναι δυνατόν?τι λογική είναι αυτή?απλά ακυρώστε την παραγγελία και τέλος.εεε νααα θα δω κλπ κλπ.

ε μετά από 1-2 μέρες στέλνουν μόνο τις κάλτσες.ξανα παίρνω πάλι και λέω μα είστε καλά, δεν είπα να την ακυρώσετε?δεν γίνεται λέει να ακυρωθεί η παραγγελία.λέω δεν με νοιάζει, εσείς κάνατε μαλακία και θέλω τα χρήματα μου πίσω.συνεχίζει η καραμέλα ότι θα μου τα στείλουν όταν παραλάβουν το δέμα που έστειλαν κακως αφού τους ενημέρωσα πριν το στείλουν ότι δεν το θέλω.

στείλτε μου λέω τα υπόλοιπα χρήματα πίσω, τα 120 και όταν παραλάβετε πίσω τις κάλτσες δώστε μου τα υπόλοιπα, διότι μου κρατάτε χρήματα παράνομα αφού δεν μου στείλατε προϊόντα ίσης αξίας ή στείλτε μου τα 120 και μην χρεώνετε μεταφορικά στα άλλα αφού κάνατε μαλακία και θα τα παραλάβω.όχι λέει πάλι η καραμέλα με το ότι θα τα πάρω αφού γυρίσει το πακέτο πίσω.

έριξα μερικά καντήλια και τελικά ΘΑ μου επιστρέψουν το μισό ποσό τώρα και το άλλο μισό όταν το δέμα πάει πάλι πίσω.

πέρασαν 2 εργάσιμες και δεν είδα τίποτα.θα κάνω μερικές μέρες ακόμα υπομονή και μετά ίδωμεν.

 

ποτέ ξανά πληρωμή χωρίς paypal.έπαθα και έμαθα.αλλά λες θα σου κάνει τέτοιο χουνέρι τέτοια εταιρία?και όμως...

Nike ήταν;

Πάντως πολλές εταιρείες έχουν ως policy ότι στις επιστροφές για οποιαδήποτε λόγο θα πληρώσεις τα μεταφορικά εσύ. Απλώς το αναφέρω.

Δημοσ.

μα δεν παρέλαβα τίποτα...... και ούτε θα πάω να παραλάβω αφού δεν είναι αυτό που θέλω και είπα να μην τα στείλουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...