dead3y3 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Πριν από 1 μήνα και 1 εβδομάδα περίπου έκανα μια παραγγελία από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Από την πρώτη τους τηλεφωνική επιβεβαίωση μέχρι τώρα, τους έχω πάρει δύο τηλέφωνα: ένα μισό μήνα μετά και ένα πριν από μία εβδομάδα. Και στα δύο με έχουν καθησυχάσει ότι η παραγγελία θα ερχόταν μέσα σε μερικές μέρες. Στο δεύτερο μου είπαν ότι είχε γίνει λάθος με τον προμηθευτή τους και ότι θα την καταχωρούσαν ξανά στο σύστημα. Τους ρώτησα με δικιά μου πρωτοβουλία και ξεκάθαρα αν η καθυστέρηση οφείλεται στον έλεγχο κεφαλαίων (capital controls) και προσφέροντας να δείξω κατανόηση. Απάντησαν αρνητικά. Παραγγελία ακόμα δεν έχω δει, ενώ την έχω προπληρώσει μάλιστα μέσω χρεωστικής κάρτας. Στο σάιτ του καταστήματος η παραγγελία εμφανίζεται «υπό επεξεργασία», το οποίο φυσικά και δεν ισχύει αφού με πήραν τηλέφωνο όταν την επεξεργάστηκαν. Η ημερομηνία της παραγγελίας στο σάιτ παραμένει ίδια, οπότε ούτε ο ισχυρισμός ότι την καταχώρησαν ξανά παίζει να είναι αληθής.. Μου συμβαίνει πρώτη φορά στα τόσα χρόνια που παραγγέλνω υλικό μέσω Ίντερνετ να τρώω τέτοιο άκυρο, οπότε θα ήθελα την γνώμη κάποιου έμπειρου. Πως προχωράω από εδώ και πέρα; Τηλεφώνημα τρίτη φορά στο κατάστημα; Καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή; Δικηγόρο;
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Ακριβως οπως τα λες και με τη σειρα που τα λες.. Βημα 1ο : παιρνεις 3η και τελευταια φορα το καταστημα Τηλεφωνο , και τους απειλεις οτι αν δεν εχεις την παραγγελια σε 3 μερες απο σημερα (την ημερα που παρεις το τηλεφωνο) θα τους καταγγειλεις (ΔΕΝ θα πεις που θα κανεις την καταγγελια). Βημα 2ο: καταγγελεις στο Συνηγορο του καταναλωτη , Προστασια καταναλωτη και ολα τα αντιστοιχα (Μεσα σε οοολα , καποιος θα κανει την δουλεια). Βημα 3ο: Συμβουλευεσε δικηγορο αν μπορουν να κατηγορηθουν για απατη, και αν μπορεις να προχωρησεις , προχωρας με αγωγή , μήνυση, εξώδικο (δεν εχω ιδεα απο τετοια πραγματα). Καλά θα ήταν να μας ελεγες και το μαγαζι που κανει την απατεωνιά, για να θυμουνται οι παλιοτεροι και να μαθαινουν οι νεοτεροι.. , αν δε θες δημοσια , πες το μου σε pm για να αποφυγω παρομοια κακοτοπιά..
Fulgore Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Αφου απο το καταστημα δεν εισαι ικανοποιημενος για ποιο λογο δεν μας λες και το ονομα να το εχουμε στα υποψη μας?? Προφανως και η λυση ειναι να παρεις τηλεφωνο(ή να πας απο το καταστημα ακομα καλυτερα αν δεν ειναι μακρυα σου)και να τους ζητησεις να ακυρωσουν την παραγγελια και αν σου εχουν τραβηξει χρηματα να στα επιστρεψουν. Αν σου αρχισουν τα στραβα και κουλα(που αν πας απο εκει δεν υπαρχει περιπτωση αλλα λεμε τωρα)τοτε ναι προχωρας στα παραπανω που αν ειδικα εχεις κρατησει και email/φωτογραφια απο την παραγγελια τοτε εχουν ασχημα ξεμπερδεματα και δεν νομιζω να θελουν να μπλεξουν για μια παραγγελια. 1
dead3y3 Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Μέλος Δημοσ. 22 Μαΐου 2016 Δεν θέλω να αναφέρω το όνομα μήπως τυχόν αποδειχθεί ότι δεν έφταιγαν, οπότε κινδυνεύω από συκοφαντική δυσφήμιση. Καλύτερα να συνεννοηθώ όπως μου είπατε και μετά, αν δω ότι όντως το κάνουν εσκεμμένα, θα σας ενημερώσω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα