Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν λιγο καιρο πηρα καινουργιο ψυγειο INDESIT το οποιο βγηκε ελαττωματικο στον ρυθμιστη(ψυξης).Προσπαθησα να βρω τηλεφωνα επισημης αντιπροσωπειας και δεν βρηκα ολα σε οδηγουν στο σερβις.Ηρθε τεχνικος επιβεβαιωσε το προβλημα το ανταλακτικο θα ερθει σε 15 ημερες.

Ζητησα να μου δωσουν ενα τηλεφωνο να μιλησω με την αντιπροσωπεια και οχι το σερβις και μου ειπαν δεν το ξερουν τους ειπα οτι κανονικα επρεπε να μου κανουν πληρη αντικατασταση γιατι ειναι καινουργιο και αυτοι ελεγαν τα δικα τους.Εχω παθει φοβια και να φτιαχτει ο ρυθμιστης ποιος μου λει οτι δεν ξαναχαλαει.Κανονικα δεν επρεπε να κανουν πληρη αντικατασταση?Απορω δεν υπαρχουν γραφεια πλεον της indesit στην Ελλαδα μονο σερβις?Επειδη διαβασα και για αλλους που την πατησαν με την συγκεκριμενη εταιρεια προσοχη σε υποψηφιους αγοραστες οτι προιον δεν εχει αντιπροσωπεια με γραφεια στην χωρα σου μην το προτιμησεις κατα την αποψη μου.Πραγματικα εχω νευριαστει.

Δημοσ.

Δυστυχώς μπορεί να τύχει σε οποιαδήποτε συσκευή.

DOA δίνει μόνο το μαγαζί, δεν υπάρχει γενικός κανόνας.

Επιστροφή έχεις δικαίωμα να κάνεις εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την αγορά.
Στην κατάσταση που το αγόρασες (αμεταχείριστο δηλαδή).

Σε άλλη περίπτωση , απλά επικευάζεται η συσκευή. Τον αντιπρόσωπο και να τον έβρισκες τι να τον έκανες; Δεν πρόκειται να το πάρει πίσω.

Καλό είναι να αγοράζουμε από μαγαζί γνωστό, οπότε να έχουμε αέρα με τον μαγαζάτορα να του ζητήσουμε να το πάρει πίσω.
Το γυρνάει αυτός πίσω ως ελαττωματικό και μας δίνει άλλο.
Τέτοιες εξυπηρετήσεις δεν τις κάνουν οι μεγάλες αλυσίδες..
Αλλά φυσικά και οι τιμές δεν είναι ίδιες..

Δημοσ.

Δυστυχώς μπορεί να τύχει σε οποιαδήποτε συσκευή.

 

DOA δίνει μόνο το μαγαζί, δεν υπάρχει γενικός κανόνας.

 

Επιστροφή έχεις δικαίωμα να κάνεις εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την αγορά.

Στην κατάσταση που το αγόρασες (αμεταχείριστο δηλαδή).

 

Σε άλλη περίπτωση , απλά επικευάζεται η συσκευή. Τον αντιπρόσωπο και να τον έβρισκες τι να τον έκανες; Δεν πρόκειται να το πάρει πίσω.

 

Καλό είναι να αγοράζουμε από μαγαζί γνωστό, οπότε να έχουμε αέρα με τον μαγαζάτορα να του ζητήσουμε να το πάρει πίσω.

Το γυρνάει αυτός πίσω ως ελαττωματικό και μας δίνει άλλο.

Τέτοιες εξυπηρετήσεις δεν τις κάνουν οι μεγάλες αλυσίδες..

Αλλά φυσικά και οι τιμές δεν είναι ίδιες..

Θεωρεις φυσιολογικο να μην σου δινουν καινουργια συσκευη την στιγμη που αυτη που αγορασες ηταν ελαττωματικη?Δηλαδη ολα τα μαγαζια πουλανε ελαττωματικα προιοντα και μπορει να το γνωριζουν.Οσο για να μην εχει χρησιμοποιηθει η συσκευη πως θα δεις οτι ενα ψυγειο/πλυντηριο κ.τ.λ εχει προβλημα αν δεν το λειτουργησεις?Στο εξωτερικο σου αλλαζουν απευθειας συσκευη.Παντως λιγο που το εψαξα η INDESIT εχει πολλα ελαττωματικα προιοντα.

Δημοσ.

Θεωρεις φυσιολογικο να μην σου δινουν καινουργια συσκευη την στιγμη που αυτη που αγορασες ηταν ελαττωματικη?Δηλαδη ολα τα μαγαζια πουλανε ελαττωματικα προιοντα και μπορει να το γνωριζουν.Οσο για να μην εχει χρησιμοποιηθει η συσκευη πως θα δεις οτι ενα ψυγειο/πλυντηριο κ.τ.λ εχει προβλημα αν δεν το λειτουργησεις?Στο εξωτερικο σου αλλαζουν απευθειας συσκευη.Παντως λιγο που το εψαξα η INDESIT εχει πολλα ελαττωματικα προιοντα.

 

Ναι γιατί στο εξωτερικό αν κάποιος κάνει παπάτζα οι αρχές του κόβουν τον κόλο ενώ εδώ ο καθένας κάνει οτι θέλει και ο πολίτης τρέχει από δω και από κει για να βρει το δίκιο του με τις κρατικές αρχές και τους αρμοδίους.

  • Like 1
Δημοσ.

Θεωρεις φυσιολογικο να μην σου δινουν καινουργια συσκευη την στιγμη που αυτη που αγορασες ηταν ελαττωματικη?Δηλαδη ολα τα μαγαζια πουλανε ελαττωματικα προιοντα και μπορει να το γνωριζουν.Οσο για να μην εχει χρησιμοποιηθει η συσκευη πως θα δεις οτι ενα ψυγειο/πλυντηριο κ.τ.λ εχει προβλημα αν δεν το λειτουργησεις?Στο εξωτερικο σου αλλαζουν απευθειας συσκευη.Παντως λιγο που το εψαξα η INDESIT εχει πολλα ελαττωματικα προιοντα.

Νομίζω πως απλά έχουν την υποχρέωση να κάνουν τη συσκευή λειτουργική (εφόσον είναι στην εγγύηση). Αν θα το κάνουν επισκευάζοντας ή αλλάζοντας ολόκληρη τη συσκευή είναι δικό τους θέμα...καταλαβαίνω τον πόνο σου αλλά έτσι είναι. Θα φτιαχτεί και όλα καλά, θα συνεχίσεις να έχεις την εγγύηση αν χρειαστεί ξανά κάτι.

Δημοσ.

Σε τέτοιες σοβαρές συσκευές (ψυγεια,κουζινες,πλυντήρια) από κάνα κωτσοβολο μονο..δινεις και τα 40-50 ευρω για 5ετη εγγυηση απτον ιδιο. Χαλαει μια φορα στο φτιαχνει...χαλαει δευτερη σου δινει καινουργιο. Ούτε μα και μου ουτε να ψάχνεσαι. 

Δημοσ.

Θεωρεις φυσιολογικο να μην σου δινουν καινουργια συσκευη την στιγμη που αυτη που αγορασες ηταν ελαττωματικη?Δηλαδη ολα τα μαγαζια πουλανε ελαττωματικα προιοντα και μπορει να το γνωριζουν.Οσο για να μην εχει χρησιμοποιηθει η συσκευη πως θα δεις οτι ενα ψυγειο/πλυντηριο κ.τ.λ εχει προβλημα αν δεν το λειτουργησεις?Στο εξωτερικο σου αλλαζουν απευθειας συσκευη.Παντως λιγο που το εψαξα η INDESIT εχει πολλα ελαττωματικα προιοντα.

Απλά σου εξηγώ το νομικό καθεστώς και τα δικαιώματα σου. Δεν ξέρω ούτε από πού το πήρες, ούτε σε πόσο καιρό χάλασε.

Σίγουρα θα επιδίωκα αντικατάσταση αν μου τύχαινε, και θα έκανα χοντρό κεφάλι.

 

Βασικά, πρώτα στο μαγαζί που το αγόρασες έπρεπε να απευθυνθείς και να διεκδικήσεις αντικατάσταση. Αυτό σου παρέχει την εγγύηση.

Στις περισσότερες μάρκες πλέον δεν υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα γιατί ο τζίρος είναι πολύ μικρός.

 

 

Το να σου πουλάνε ελαττωματικά προϊόντα εις γνώσιν τους το βρίσκω απίθανο.

Δεν δικαιολογώ κανέναν, απλά καλό είναι να κοιτάμε το aftersales service όταν κάνουμε κάποια αγορά, γιατί δεν ξέρεις ποτέ αν θα σου κάτσει το λαχείο.

Και στο εξωτερικό -γενικά- , δεν ισχύει αυτό που γράφεις. 

 

 

Προσωπικά ψωνίζω όπου υπάρχει καλό service, και έξτρα υπηρεσίες (πχ. για ηλεκτρονικά εκτεταμένες εγγυήσεις NBD, με drop-spill εγγυήσεις επισκευής κλπ.).. Όταν ψωνίζω χωρίς τέτοιες διασφαλίσεις , το κάνω συνειδητοποιημένα (πχ. από Κίνα).

 

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Απλά σου εξηγώ το νομικό καθεστώς και τα δικαιώματα σου. Δεν ξέρω ούτε από πού το πήρες, ούτε σε πόσο καιρό χάλασε.

Σίγουρα θα επιδίωκα αντικατάσταση αν μου τύχαινε, και θα έκανα χοντρό κεφάλι.

 

Βασικά, πρώτα στο μαγαζί που το αγόρασες έπρεπε να απευθυνθείς και να διεκδικήσεις αντικατάσταση. Αυτό σου παρέχει την εγγύηση.

Στις περισσότερες μάρκες πλέον δεν υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα γιατί ο τζίρος είναι πολύ μικρός.

 

 

Το να σου πουλάνε ελαττωματικά προϊόντα εις γνώσιν τους το βρίσκω απίθανο.

Δεν δικαιολογώ κανέναν, απλά καλό είναι να κοιτάμε το aftersales service όταν κάνουμε κάποια αγορά, γιατί δεν ξέρεις ποτέ αν θα σου κάτσει το λαχείο.

Και στο εξωτερικό -γενικά- , δεν ισχύει αυτό που γράφεις. 

 

 

Προσωπικά ψωνίζω όπου υπάρχει καλό service, και έξτρα υπηρεσίες (πχ. για ηλεκτρονικά εκτεταμένες εγγυήσεις NBD, με drop-spill εγγυήσεις επισκευής κλπ.).. Όταν ψωνίζω χωρίς τέτοιες διασφαλίσεις , το κάνω συνειδητοποιημένα (πχ. από Κίνα).

 

Απο Ηλεκτρονικη το ειχα παρει σε προσφορα η οποια εκλεισε ποιος σου λει οτι δεν κλεινουν τα MEDIA.M αυριο...!

Μου αλλαξαν το  control panel κατι τετοιο αλλα τωρα εβγαλε αλλο προβλημα (κανει ενα θορυβο η μηχανη λες και ειναι πλυντηριο) αν πιανεις πισω την σχαρα σε διαφορα σημεια σταματαει...θα παρω την δευτερα.Κανονικα επρπε να το αλλαξουν.

Δημοσ.

Απο Ηλεκτρονικη το ειχα παρει σε προσφορα η οποια εκλεισε ποιος σου λει οτι δεν κλεινουν τα MEDIA.M αυριο...!

Μου αλλαξαν το  control panel κατι τετοιο αλλα τωρα εβγαλε αλλο προβλημα (κανει ενα θορυβο η μηχανη λες και ειναι πλυντηριο) αν πιανεις πισω την σχαρα σε διαφορα σημεια σταματαει...θα παρω την δευτερα.Κανονικα επρπε να το αλλαξουν.

μακάρι να πάνε όλα καλά ρε φίλε, τι να πω;

Πάντως αυτό που αναφέρεις είναι από συντονισμό , λόγω κακής στήριξης (είτε της βάσης είτε του μοτέρ). Ή κάτι δεν έχει κουμπώσει καλά στις βάσεις του, ή καμιά βίδα είναι λάσκα ή λείπει.

 

Μάλλον κάτι ξεμοντάρανε για να το φτιάξουνε ;

 

Αν μπορείς τράβηξε το , και κοίταξε το λεπτομερειακά μήπως έχει καμιά βάση σπασμένη ή να λείπει,

ή βίδες να λείπουν ή να θέλουν σφίξιμο,

και στην πλάτη και κάτω στο μοτέρ...

 

Για να τους το πεις στο τηλέφωνο (αν δεν μπορείς να τη σφίξεις εσύ). Ειδικά αν είναι κάτι σπασμένο , ή λείπει , να το φέρουν μαζί να τελειώνεις.

  • Like 1
Δημοσ.

μακάρι να πάνε όλα καλά ρε φίλε, τι να πω;

Πάντως αυτό που αναφέρεις είναι από συντονισμό , λόγω κακής στήριξης (είτε της βάσης είτε του μοτέρ). Ή κάτι δεν έχει κουμπώσει καλά στις βάσεις του, ή καμιά βίδα είναι λάσκα ή λείπει.

 

Μάλλον κάτι ξεμοντάρανε για να το φτιάξουνε ;

 

Αν μπορείς τράβηξε το , και κοίταξε το λεπτομερειακά μήπως έχει καμιά βάση σπασμένη ή να λείπει,

ή βίδες να λείπουν ή να θέλουν σφίξιμο,

και στην πλάτη και κάτω στο μοτέρ...

 

Για να τους το πεις στο τηλέφωνο (αν δεν μπορείς να τη σφίξεις εσύ). Ειδικά αν είναι κάτι σπασμένο , ή λείπει , να το φέρουν μαζί να τελειώνεις.

Καταρχας σε ευχαριστω,αλλα ιδεα δεν εχω απο βιδες κ.τ.λ.

Πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν οτι ετσι κανει το ψυγειο μεχρι να στρωσει διαφορετικα αν ερθει ο τεχνικος και δεν εχει προβλημα θα πληρωσω 40 ευρω.......(αν αυτοι θεωρουν φυσιολογικο το ψυγειο να κανει πολυ θορυβο?)!!!

Ειναι δυνατον να ακουγεται η μηχανη τοσο δυνατα σαν πληντυριο κανει απο την αλλη εχω και το παλιο ψυγειο και καιω διπλο ρευμα γιατι δεν ξερω τι θα γινει(φοβαμαι να το πεταξω...).

Δημοσ.

Καταρχας σε ευχαριστω,αλλα ιδεα δεν εχω απο βιδες κ.τ.λ.

Πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν οτι ετσι κανει το ψυγειο μεχρι να στρωσει διαφορετικα αν ερθει ο τεχνικος και δεν εχει προβλημα θα πληρωσω 40 ευρω.......(αν αυτοι θεωρουν φυσιολογικο το ψυγειο να κανει πολυ θορυβο?)!!!

Ειναι δυνατον να ακουγεται η μηχανη τοσο δυνατα σαν πληντυριο κανει απο την αλλη εχω και το παλιο ψυγειο και καιω διπλο ρευμα γιατι δεν ξερω τι θα γινει(φοβαμαι να το πεταξω...).

φαντάζομαι πριν χαλάσει την πρώτη φορά λειτούργησε κάποιες μέρες , και δεν έκανε έτσι.

άρα δεν είναι θέμα "στρωσίματος", σωστά;

 

δεν έχω ξανακούσει για στρώσιμο ψυγείου, για στρώσιμο αυτοκινήτου ναι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...