Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν έχετε λίγο χρόνο και θέλετε, μπορείτε να βοηθήσετε μία νέα start-up, συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο. Όταν ολοκληρωθεί η έρευνα θα γίνει και κλήρωση με δώρα για τους συμμετέχοντες, μερικά εκ των οποίων είναι ένα τάμπλετ, δύο δωροεπιταγές των 50€ από τα Public και το Media Markt και ένα τραπέζι για δύο άτομα σε εστιατόριο της Αθήνας.

 

https://docs.google.com/forms/d/1SU0jnbLgcOWRnO9BAW0VEpQ3oYtCSn25bAjv6oTKp_8/viewform?c=0&w=1

 

  • Like 1
Δημοσ.

Ενδιαφέρον. Και φαίνεται σοβαρή εργασία, σε αντίθεση με αυτές που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε όπου κάποιος προχειροέγραψε 6-7 ερωτήσεις για "την χρήση των social media και το πόσο χρήσιμα είναι".

 

Την θέλει την ώρα του πάντως, χαλαρά το έφαγα το 20λεπτο, ίσως και παραπάνω.

  • Like 1
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά, ναι, το ξέρω ότι είναι λίγο απαιτητικό, εκεί γύρω στο 20λεπτο συνήθως χρειάζεται, αλλά έγινε προσεκτική επιλογή ώστε να είναι αρκετά στοχευμένες οι ερωτήσεις και να δούμε σε ποιες υπάρχουν οι περισσότερες διαφοροποιήσεις, ώστε να μπορέσουμε καλύτερα, αφού δούμε ότι δουλεύει όπως θέλουμε να τις εντάξουμε στη λογική παιχνιδιού με σενάριο, για την επιλογή υποψηφίων σε εταιρίες.

  • Like 1
Δημοσ.

ηταν αρκετα προφανεις οι "σωστες" απαντησεις παντως

 

Αν προκύψει και από τις απαντήσεις ότι κάποιες ερωτήσεις οδηγούν σε προφανείς απαντήσεις, τότε αυτές δε θα υπολογιστούν καν.

Έτσι κι αλλιώς όμως, ο τρόπος με τον οποίο ενσωματώνονται αυτές στο παιχνίδι, τις διαφοροποιεί πολύ.

Δημοσ.

ηταν αρκετα προφανεις οι "σωστες" απαντησεις παντως

Γιατί, τις 'σωστές' απαντήσεις έπρεπε να επιλέξεις ή τις πιο ρεαλιστικές; Εγώ πχ σε μία επέλεξα ότι θα αγχωνόμουν και δεν θα ήξερα τι να κάνω, που προφανώς δεν είναι η σωστή αντίδραση αλλά υποθετικά αυτό πιστεύω ότι θα συνέβαινε. Βέβαια δυστυχώς ή ευτυχώς δεν το ολοκλήρωσα ποτέ το ερωτηματολόγιο γιατί κράσαρε το πιτσί λίγο πριν τελειώσω.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Το έκανα και ήταν από τα πιο μεγάλα ερωτηματολόγια που έχω κάνει.

Δημοσ.

"Σωστές" απαντήσεις δεν μου φάνηκε ότι υπήρχαν, εκτός αν με το σωστές εννοούμε τι θα έκανε ή τι θα έπρεπε να κάνει

ένας υπάλληλος θύμα που φοβάται να ορθώσει το ανάστημα του ή να παραπονεθεί στον προιστάμενο του όταν πρέπει.

 

Προσωπικά απάντησα ειλικρινά, σκεφτόμενος πως θα αντιδρούσα στην πραγματικότητα στην κατάσταση που περιγράφεται.

 

Σε ένα παράδειγμα π.χ., πάνω κάτω έλεγε ότι είσαι στο τηλεφωνικό κέντρο και σε παίρνει ένας πελάτης και σε αρχίζει στα καντήλια χωρίς να φταις και χωρίς να μπορείς να κάνεις κάτι για να τον βοηθήσεις άμεσα.

Θεωρητικά, η "σωστή" απάντηση είναι "συνεχίζω να μιλάω ψύχραιμα, δεν υψώνω τον τόνο της φωνής μου, προσπαθώ να τον ηρεμήσω, δέχομαι υπομονετικά το ξέσπασμα του γιατί είναι σημαντικός πελάτης και μόλις κλείσω το τηλέφωνο κάνω το καλύτερο δυνατόν να λύσω το πρόβλημα του άμεσα". Υπάρχει περίπτωση να αντιδρούσα έτσι; ΟΧΙ.

 

Δεν νομίζω ότι το νόημα του ερωτηματολόγιου είναι να το δούμε σαν τεστ που θα το βαθμολογήσει το αφεντικό μας μετά, έτσι, ναι, όλοι πάνω κάτω τα ίδια θα απαντούσαμε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...