Προς το περιεχόμενο

Έλεγχος μεταχειρισμένου αυτοκινήτου


billspeed

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους!Όπως είχα γράψει σε παλιότερο θέμα ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένης alfa romeo giulietta.Έχω βρει μια 1.4 170hp χρονολογίας 2012/5 με 33.000 km.Θα ήθελα να μου πείτε τι να προσέξω ώστε να βρω τα πραγματικά της χιλιόμετρα και σε τι κατάσταση βρίσκεται πραγματικά.

Αυτά που γνωρίζω είναι ότι με ένα μηχάνημα μπορώ να μάθω αν κάποιο μέρος της είναι αλλαγμένο ή βαμμένο,οτι με σύνδεση στον εγκέφαλο μπορώ να μάθω τα πραγματικά χιλιόμετρα και τις βλάβες που μπορεί να έχει αν έχει και επίσης ότι με ένα συμπιεσόμετρο να μάθω αν ο κινητήρας βρίσκεται σε καλή κατάσταση.Σας Ακούω τι άλλο πρέπει να κάνω?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 32
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Θέλεις έμπιστο μηχανικό και έμπιστο φαναρτζή. Μόνος σου δε μπορείς να ελέγξεις και πολλά - πολλά.   Οι κωδικοί σφάλματος μέσω διαγνωστικού σβήνονται. Δε θα σου δείξει τίποτα η σύνδεση με "τον εγκέφα

Απίστευτο παντως. Ολοι πουλανε ατρακαριστα. Και ολοι ψαχνουν για ανέγγιχτο αυτοκινητο υποστεγου.

Το μόνο που σου δείχνει αυτό το "μαγικό εργαλείο" είναι το αν έχει βαφεί ξανά ένα συγκεκριμένο μεταλλικό κομμάτι. Αν έχει βαφεί ξανά το κομμάτι λόγω γρατσουνιάς θα στο δείξει, αν όμως έχει τρακάρει άσ

Θέλεις έμπιστο μηχανικό και έμπιστο φαναρτζή. Μόνος σου δε μπορείς να ελέγξεις και πολλά - πολλά.

 

Οι κωδικοί σφάλματος μέσω διαγνωστικού σβήνονται. Δε θα σου δείξει τίποτα η σύνδεση με "τον εγκέφαλο". Το ίδιο ισχύει και για τα χιλιόμετρα. Σε πολλά αμάξια (π.χ. και στο δικό μου) αλλάζουν μέσω του διαγνωστικού, χωρίς να αφήσουν ίχνη! Επίσης, ο φαναρτζής θα πρέπει να κοιτάξει μην έχει πάει καλίμπρα το αμάξι λόγω στούκου. Όχι μην έχει βαφτεί πουθενά ή μην έχει αλλάξει κάνα φτερό - αυτά είναι άχρηστες πληροφορίες. Τι σημασία έχει αν ο άλλος έβαψε γρατσουνιές; Καλά έκανε ο άνθρωπος. :P

 

Αν αρνηθεί να το πάτε σε δικό σου μηχανικό / φαναρτζή, κόβεις λάσπη.

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο απλό είναι να δεις τι λεει το βιβλίο του αυτοκίνητου και αν εκει εντοπίσεις κατι περίεργο τοτε οκ, πάντως να μετρήσεις συμπίεση δεν νομίζω να σε αφήσει, εκτός αυτού αυτά έχουν κόστος, τώρα σε ενα σκαναρισμα νομίζω θα συμφωνήσει.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο απλό είναι να δεις τι λεει το βιβλίο του αυτοκίνητου και αν εκει εντοπίσεις κατι περίεργο τοτε οκ, πάντως να μετρήσεις συμπίεση δεν νομίζω να σε αφήσει, εκτός αυτού αυτά έχουν κόστος, τώρα σε ενα σκαναρισμα νομίζω θα συμφωνήσει.

 

Το βιβλιο μπορει να ειναι μαϊμουδιστικο απο οτι καπου εχω διαβασει εδω.

 

Εμπειρος και αξιοπιστος μηχανικος και φανοποιος ειναι η μονη λυση οσο μπορει να ειναι .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανει μπαμ το βιβλίο αν ειναι πειραγμένο, μετά λεει τα συνεργεία που με ενα τηλεφωνακι μπορείς να το επιβεβαιώσεις

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν έχει κάνει και 500κ χλμ για να μέτρηση συμπίεση , βιβλίο  σέρβις να έχει κομπλέ και μια βόλτα από την αντιπροσωπία που έκανε τα σέρβις αρκουν 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανει μπαμ το βιβλίο αν ειναι πειραγμένο, μετά λεει τα συνεργεία που με ενα τηλεφωνακι μπορείς να το επιβεβαιώσεις

 

Σιγα μην εχει σφραγιδες απο πολλα συνεργεια !!! Απο ενα θα εχει μιλημενο .

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη δεν υπαρχει περιπτωση να βρει ενα σωστο αμαξι? Λεω εγω τωρα.. ολοι λαμογια ειναι?

 

Ο πιο σωστος ελεγχος ειναι να το πας σε εναν καλο μηχανικο και να στα πει. Το αν εχει βαφτει το καπο η το φτερο δεν εχει σημασια οπως ειπε και απο πανω ο φιλος, μπορει να εφαγε στουκα, δεν παει να πει κατι. Το θεμα ειναι να μην εχει σοβαρες ζημιες..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλο ειναι να το πάρεις απο ιδιώτη, με το βιβλιαράκι του και ενα έλεγχο στην αντιπροσωπεία, αν πας σε έμπορο τα πράγματα μπερδεύονται

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης

Αν δεν υπάρχει έμπιστος μηχανικός - φαναρτζής:

Με κόστος περίπου 30 ευρώ μπορεί να πραγματοποιηθεί διαγνωστικός έλεγχος σε αντιπροσωπεία. Επίσης, μια βόλτα σε ένα βουλκανιζατέρ για ευθυγράμμιση: Αν έχει αρπάξει σασί θα φανεί κατευθείαν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την εταιρία spotmechanic τι γνώμη έχετε;

Αν ξερει κανεις ή την εχει δοκιμασει ας μας πει γιατι το σκεφτομαι και εγω για spotmechanic..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στις αντιπροσωπειες θα ακουσεις μ@λακιες...

 

κανεις δε θα σου δωσει σημασια σαν πελατη αλλα σαν αριθμο.

 

βρες εμπιστο μηχανικο & εναν φανοποιο με μηχανηματα κ εμπειρια.

 

ενα βαμμενο φτερο, μπορει να μη σημαινει τιποτα...οταν θα ξεθωριαζει το αμαξι με τον καιρο, θα πει πολλα...

 

ενας απροσεκτος οδηγος...σημαινει απροσεκτος σε ολα, οχι μονο στο παρκαρισμα ! 

 

επισης, στο τουρμπατο....ποτε δεν ξερεις πότε θα σκάσει...

 

ρώτα τους κατόχους cooper s, "τι γινεται με τα νερά & τα ψυγεια ;"  :-D  :-D  :-D

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω να πω οτι αν μηχανικα εχει καποια βλάβη κλαιν αλλα αν εχει αρπαξει εκεί δεν διορθώνεται, αρα κοιτας εμπιστος και εμπειρο φανοποιο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.