Προς το περιεχόμενο

God Of War [2018][PS4]


Peleus17

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
21 hours ago, ikaruga24 said:

Γιατί να διαφοροποιηθεί με αυτόν τον τρόπο; Το μόνο που χρειαζόταν το GoW για να γίνει masterclass ήταν να του ενσωματώσουν ένα βαθύ και κανονικό σύστημα μάχης όπως όλα τα παιχνίδια του είδους. Το Devil May Cry 5 δεν κάνει τίποτε διαφορετικό από το 3 και 4 και όμως μια χαρά εκθειάστηκε γιατί πολύ απλά η συνταγή δουλεύει. Οταν οι βάσεις σου είναι τόσο γερές σε πράγματα που έχουν ουσιαστική αξία για τον παίκτη (και όχι για τον θεατή) τότε μπορείς να βγάζεις άπειρα παιχνίδια με φαινομενικά απλές βελτιώσεις. Το ίδιο ισχύει και για το Bayo 3, η βάση του είναι τόσο γερή και τόσο solid που δεν χρειάζεται να ξεφύγουν. Η δική μου φοβία για το συγκεκριμένο είναι μην τους πιάσει καμία τρέλα και μας το γυρίσουν σε movie. Δεν σπας πράγματα που δουλεύουν. 

Κατ' αρχάς μην αγχώνεσαι ότι το Bayonetta 3 μπορεί να γίνει movie game, δεν πρόκειται, σιγά μην ξέρει η Platinum πως να φτιάχνει movie games.

Από εκεί και πέρα, το GoW χρειαζόταν να διαφοροποιηθεί γιατί βγήκε το Ascension. Αν το Ascension είχε τα στοιχεία που αναφέρεις, θα σου έλεγα ok κομπλέ μαζί σου, η συνταγή έχει πάρει το σωστό δρόμο και άρα πάμε για άλλο έναν γύρο. Από τη στιγμή που το Ascension ήταν ένα re-skin του GoW3 επί της ουσίας, τότε ένα GoW4 με pure ξυλίκι δεν είχε νόημα imho, γιατί είτε δεν ήξεραν πως να βελτιώσουν το gameplay είτε δεν ήθελαν και ένα ακόμα re-skin δεν είχε νόημα.

Για εμένα το GoW3 ήταν το peak αυτού που μπορούσε να γίνει ένα «σφάχτα όλα» GoW, οπότε ένα επιπλέον part θα ήταν ξερή επανάληψη. Και γενικά το παρατηρώ αυτό σε games που έχουν αγγίξει το peak τους, υπάρχουν games που δεν μπορούν να γίνουν καλύτερα σε αυτό που κάνουν, οπότε είτε δεν έχει νόημα ένα επιπλέον part είτε πρέπει να πάρει άλλο δρόμο η σειρά.

Για παράδειγμα, δεν μπορώ να δω πως μπορεί να γίνει καλύτερο ένα F-Zero ή ένα Mario Kart πάνω στην ίδια συνταγή. Όπως δεν μπορούσα να δω πως μπορούσε να γίνει καλύτερο ένα major Zelda μετά από το TP και τελικά αποδείχθηκε ότι δεν μπορούσε να γίνει καλύτερη η σειρά με την ίδια συνταγή: έβγαλαν το SS, το οποίο ήταν meh, για να αλλάξουν εντελώς την φόρμουλα με το BotW και να μας αφήσουν με το στόμα ανοιχτό.

Κάπως έτσι έμεινα με το στόμα ανοιχτό όταν έπαιξα το GoW. Για μένα εξακολουθεί να είναι το κύκνειο άσμα του PS4, αν και κρατάω μια επιφύλαξη μέχρι να τελειώσω το TLoU2. Διαφωνώ σχεδόν με όλα όσα θεωρείς αρνητικά στο game, αλλά οκ, γούστα είναι αυτά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 ώρες πριν, ilos είπε

Όσο αναφορά το GoW έχει όντως τα προβλήματα που αναφέρεις, αλλά νομίζω έχει συγκεκριμένη ταυτότητα το game. Action/exploration game είναι με ένα πολύ δυνατό story/character cast. Το combat system είναι επίσης robust μόλις το κάνεις master, αλλά εντάξει δε χρειάζεται και ιδιαίτερο skill από τον παίχτη πλην μόνο give me god of war difficulty που εκεί είναι unforgivable. Σε αντίθεση πχ στο Sekiro αν δε cheesάρεις με fireworks ή δε glitchάρεις bosses θα κάνεις 100000 restarts που είναι και αυτό τύπου "souls like" χωρίς stamina management όπως και το GoW. Μπορεί βέβαια να είσαι ανώμαλος όπως εγώ και να παίζεις end game mobs με level 1 armor/weapon.😁

Εγώ δεν πήρα αυτήν την αίσθηση από το παιχνίδι. Είναι πάρα πολύ απλοϊκά σχεδιασμένο για να με κάνει να σκεφτώ ότι "ααααα τελικά αυτό εδώ είναι". Το combat system έχει ποσότητα αλλά δεν έχει ποιότητα καθώς και η μηχανή μάχης είναι υπερβολικά basic και μάλιστα αυτή τη φορά τόλμησαν οι αθεόφοβοι να "κλειδώσουν" ολόκληρο το σύστημα βάση του level του όπλου σου. Τι και αν έχεις ξεκλειδώσει 20 skills από το tree, τι και αν έχεις βάλει εξοπλισμό και runes που έφτιαξες ένα option select beast για χαρακτήρα; Βρήκες αντίπαλο που είναι πάνω από το level του όπλου σου; ΕΕΕΕΕΕΕΕ θα στα αφαιρέσω όλα αυτά και θα σε γυρίσω σε εντελώς basic επιλογές quick slash, throw spam -> dodge -> repeat γιατί ο αντίπαλος που έχεις απέναντι σου σε έχει μονοχιτιά και μπορεί να κάνει armor through στις περισσότερες κινήσεις σου που σε άλλους ίδιους εχθρούς κοντά στο level σου προκαλούν stagger, freeze, stun, extended recovery αλλά όχι αν ο εχθρός αυτός έχει διαμαντάκι level πάνω από το δικό σου. Είναι εντελώς αντίθετο σύστημα από αυτά που θα έπρεπε να έχει. 

Ενα σοβαρό σύστημα μάχης αντίθετα σου ανοίγει επιλογές και σε προκαλεί να γίνεις καλύτερος και να λαμβάνεις υπόψη όλες σου τις δυνατότητες, skills και όπλα και όχι να συρρικνώνεται ανάλογα με το level του αντιπάλου. Το μεγαλύτερο χτυπητό παράδειγμα σε σειρά παιχνιδιών που αντιμετώπισε ανάλογα προβλήματα είναι και το Devil May Cry. Δες στο σύστημα μάχης το reboot το DMC το οποίο είναι για κλωτσιές και τουλάχιστον εκείνο κράτησε τους βασικούς κανόνες viewing και πλαισίωσης της δράσης. Για Sekiro ακόμα δεν έχω άποψη γιατί δεν ασχολήθηκα. 

24 λεπτά πριν, Malthador είπε

Κατ' αρχάς μην αγχώνεσαι ότι το Bayonetta 3 μπορεί να γίνει movie game, δεν πρόκειται, σιγά μην ξέρει η Platinum πως να φτιάχνει movie games.

Για να μην τρώω χώρο με παραθέσεις γίγαντες. Με αγχώνει γιατί γιατί όπως είπε και ο ίδιος ο director προσπαθούν να κάνουν κάτι διαφορετικό αυτή τη φορά. Το διαφορετικό με τρομάζει και ειδικά για τέτοια παιχνίδια. Απειρα τα third person action παιχνίδια, μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού τα skill based focused και μηχανής μάχης τύπου fighting game παιχνίδια. Δεν έμειναν άλλα σήμερα που μιλάμε, Devil May Cry, Bayonetta και εν μέρη Nioh οπότε μια ανησυχία σίγουρα την έχω. 

Οσο αφορά το GoW, δεκτό ότι η συνταγή έγινε top με το 3 και το reskin Ascension και δεν είχαν ιδέα πως να επεκταθούν πάνω σε αυτό όμως προσωπικά θεωρώ την νέα πρόταση ως regress και όχι progress. Θα προτιμούσα να πήγαιναν προς Darksiders πλευρά με τα production values που έχωσαν και ας μην ήταν εν τέλη το ίδιο όμορφο. Δηλαδή εφόσον πιστεύεις ότι δεν μπορείς να βελτιώσεις άλλο το παιχνίδι ως pure ξυλίκι τότε κάνε focus στο να το κάνεις ξυλίκι με puzzle/platform. Δεν κατάλαβα καθόλου την πλήρης αφαίρεση του puzzle/platform στοιχείου στο καινούργιο. Φτιάξε εκεί πέρα μερικά σωστά dungeons (δεν χρειάζεται να είναι επιπέδου Zelda), φτιάξε ένα σωστό world traverse σύστημα και άνοιξε λίγο το επίπεδο κίνησης και θα είσαι έτοιμος. Τώρα δηλαδή τι ακριβώς κατάφεραν; Μου δημιούργησαν ένα Final Fantasy XIII σε level design με άπειρους διαδρόμους και μικροαρένες 5χ5 για μάχη. 

Δεν ξέρω πως να στο χαρακτηρίσω αλλιώς παρά το ότι το αισθάνομαι μισοψημένο και χωρίς σάλτσες και μπαχαρικά ενώ έχει προσπαθήσει να μιξάρει μεξικάνικο με μεσογειακό. Τα αποτελέσματα είναι σίγουρα...εκρηκτικά αλλά όχι με την καλή έννοια. Ακόμα και το Breath of the wild που λες με χάλασε γιατί δεν υπάρχει η παλιά συνταγή όμως η διαφορά είναι ότι τουλάχιστον στο Zelda αυτό που φέρανε είναι παράλληλο και ταιριάζει με την γραμμή του παιχνιδιού. Αν αποφασίσουν απλά να πετάξουν μέσα και την παλιά συνταγή (παρακαλάω) στο καινούργιο τότε και μόνο θα θεωρήσω ότι πλέον έχουμε εξύψωση του τίτλου. Αλλά τέλος πάντων αυτό είναι άλλη κουβέντα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Για εμένα το GoW3 ήταν το peak αυτού που μπορούσε να γίνει ένα «σφάχτα όλα» GoW, οπότε ένα επιπλέον part θα ήταν ξερή επανάληψη. Και γενικά το παρατηρώ αυτό σε games που έχουν αγγίξει το peak τους, υπάρχουν games που δεν μπορούν να γίνουν καλύτερα σε αυτό που κάνουν, οπότε είτε δεν έχει νόημα ένα επιπλέον part είτε πρέπει να πάρει άλλο δρόμο η σειρά.

Δεν μπορω να συμφωνησω περισσοτερο.

Και το ειχα γραψει καπου οταν τελειωσα το Ascension, χρονια πριν υπαρξει η φημη για νεο GOW. Ειχα γραψει στο περιπου οτι αν δεν κανουν reboot, η σειρα δεν θα εχει κανενα νοημα πλεον. Ειχε κουρασει και ειναι σημαντικο να καταλαβαινεις ποτε εχει κλεισει ο κυκλος. Το peak θα συμφωνησω οτι ηταν το GOW3, αλλα και το σημαδι του οτι δεν μπορουσε να δωσει κατι αλλο η σειρα. Το GOW3 δεν ειχε το Impact του GOW2 οσον αφορα το πως επαιζε(δεν ειχαν να δωσουν κατι αλλο εδω), αλλα ειχε ολα αυτα τα γυρω γυρω(epic sequences) που ηταν χαρακτηριστικο της σειρας και το PS2 δεν εχει πολλα να δωσει σε αυτον τον τομεα. Το GOW3 ηταν ας πουμε αυτο που παντα θα ηθελαν αρτιστικα να δωσουν οι δημιουργοι του, αλλα δεν μπορουσαν να το κανουν στο ps2. Oποτε στοχος επετεύχθη, το GOW3 ηταν το ολοκληρωμενο GOW. Το Ascension σχεδον αχρειαστο τελικα, που αν και οκ μου αρεσε αρκετα, δεν θυμαμαι τιποτα απο το παιχνιδι.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Φίλε δεν υπάρχει κανένα παιχνίδι third person με ελεύθερη 3D camera που δεν έχει αυτό το "πρόβλημα" όπως λες, ακόμα και τα καλύτερα παραδείγματα της σχολής. Οταν έχεις ένα τόσο δυναμικό παιχνίδι είναι λογικό ότι καμιά φορά η κάμερα θα τον παίρνει. Δεν έχει σχέση μόνο με τα souls. 

Μαρέσει πάντως η τακτική σου "μπάλα στην εξέδρα" για την δήθεν σωστή κάμερα του GoW. Ναι, τόσο σωστή που αναγκάστηκαν να σου βάλουν βελάκια για ενδείξεις και να σε αναγκάζουν να παλεύεις με την κάμερα εν μέσω μάχης...σε ένα melee combat action game. 

Για αυτό το λόγο και το gow σάρωσε γιατί έφερε επανάσταση στο είδος του. Τώρα αν δεν αρέσει αυτό σε κάποιους γούστα είναι αυτά ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

H μεγάλη διαφορά είναι ότι μπορείς πλέον να το παίξεις στα 4Κ 60FPS. Η διαφορά στην ανάλυση και στην ευκρίνεια μεταξύ PS4 Pro και PS5 δεν διακρίνεται εύκολα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gkagg είπε

H μεγάλη διαφορά είναι ότι μπορείς πλέον να το παίξεις στα 4Κ 60FPS. Η διαφορά στην ανάλυση και στην ευκρίνεια μεταξύ PS4 Pro και PS5 δεν διακρίνεται εύκολα. 

Συμφωνω  ,  απο το ps4  sto ps4 pro  ειναι δραματικη η διαφορα (αυτο για τις αστειοτητες που ειχαν ακουστει σχετικα με τις δυνατοτητες του pro  στο οπτικο αποτελεσμα .Στο ps5  δεν εχει μεγαλη διαφορα αλλα η συνολικη εμπειρια θα ειναι κλασεις καλυτερη και μονο απο την υπαρξη ssd kai 60   fps 

Επεξ/σία από Fotis13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 9 μήνες μετά...

GOD OF WAR HITS

Καλησπέρα σας.

θέλω να αγοράσω το god of war 4 για ps4.και βλεπω οτι υπαρχει το standard με 20 ευρω και το hits με 10 ευρω.....μια μικρη βοηθεια.εννοειτε οτι παιζω singleplayer ...και θελω να μου πειτε γιατι οι διαφορες στισ τιμές?το ενα εχει το δισκακι και το hits όχι?και ποιο να αγοράσω?σας ευχαριστώ και καλο gaming σε όλους.  

large_20171025151438_god_of_war.jpeg

large_20210125162213_god_of_war_hits_ellinikoi_ypotitloi_kai_metaglotisi_ps4.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Sakisoriginal21 είπε

Καλησπέρα σας.θέλω να αγοράσω το god of war 4 για ps4.και βλεπω οτι υπαρχει το standard με 20 ευρω και το hits με 10 ευρω.....μια μικρη βοηθεια.εννοειτε οτι παιζω singleplayer ...και θελω να μου πειτε γιατι οι διαφορες στισ τιμές?το ενα εχει το δισκακι και το hits όχι?και ποιο να αγοράσω?σας ευχαριστώ και καλο gaming σε όλους.  

large_20171025151438_god_of_war.jpeg

large_20210125162213_god_of_war_hits_ellinikoi_ypotitloi_kai_metaglotisi_ps4.jpeg

Καμία απολύτως διαφορά, όσον αφορά το περιεχόμενο.

Η διαφορά στην τιμή προκύπτει από το γεγονός ότι τα παιχνίδια της σειράς Hits ξεκινάνε με μειωμένη τιμή (σε σχέση με αυτήν που είχαν πριν μπουν). Συνήθως είναι μικρή, με την κανονική έκδοση να είναι ακριβότερη επειδή δεν παράγεται πλέον (λόγω Hits) και υπάρχει κόσμος (myself included 😄) που απεχθάνεται το κοκκινάκι των Hits.

Απλώς, τώρα, το GoW, εν προκειμένω, είναι σε έκπτωση λόγω Black Friday. Κανονικά και η Hits είναι στα ~ 20€.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...