afterhours Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2016 Ενημερωσε μας αν σου δωσουν τα λεφτα του return postage/shipping για να ξερουμε και εμεις αν ειναι συνεπεις και αν μπορουμε τα τους εχουμε εμπιστοσυνη για μελλοντικες αγορες.
Stonedreamer Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Update απο τα προηγούμενα: Refund το shipping δεν έχει γίνει ακόμα αλλα δεν ανησυχώ γιατί μου είπαν ότι θα τα βάλουν μαζί με αυτα του RMA. To πρόβλημα πλέον είναι ότι εγώ έστειλα την οθόνη στις 21/6 και βλέπω και στην σελίδα της dhl και στο 17track ως τελευταία καταχώρηση αυτο: 2016-06-22 01:22Return initiated, The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: ) Τι σημαίνει αυτό άραγε?!? Ότι επιστρέφει Ελλάδα? Πήρα σήμερα τηλεφωνο στα ΕΛΤΑ για να ξεκαθαρίσω τι σημαίνει.Ο ευγενέστατος κατα τα άλλα υπάλληλος που με εξυπηρέτησε, με ενημέρωσε ότι δεν έχει ιδέα τι σημαίνει αυτό, τι το προκάλεσε και που είναι αυτή τη στιγμή το δέμα... Μου είπε ακόμα ότι έχει δει και αλλες φορές αυτό το μηνυμα και τελικά το δέμα παραδίδεται....Καταλήξαμε στο ότι δεν μπορεί να κανει τιποτα και αμα θέλω να κάνω επισημο αιτημα στα ΕΛΤΑ για να μαθω που ειναι το δεμα. Πραγματικά η οδύσσεια με αυτή την γ...ωοθόνη δεν έχει τελειωμό.....
afterhours Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Βασικα απο το μυνημα φαινεται οτι θα φτασει στο προορισμο του μην αγχωνεσαι Και εγω ειχα παρει κατι απο Γερμανια ...ειχε κολλησει το tracking number ως προς την ενημερωση που ειναι το πακετο και ξεκολησε τη μερα που εφτασε Ελλαδα
Stonedreamer Δημοσ. 14 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2016 Final update: Το μαγαζι έλαβε το πακέτο την 1/7. Δεν απάντησε στα επόμενα 3 μέιλ μου με ερώτηση για την πορεία του refund και εκει που ήμουν έτοιμος να αρχίσω μπινελικια/καταγγελίες, ήρθε μήνυμα χθες, μετά απο 12 μέρες,ότι μου έγινε refund όλου του ποσού στο paypal. Η μόνη εκκρεμότητα που έχω πλέον μαζί τους είναι να μου επιστρέψουν τα χρήματα του return shipping στην κάρτα μου και όχι σε μορφή store credit. Όλα καλά συνεπώς, παρά την επική ταλαιπωρία. Παρήγγειλα την ίδια οθόνη από amazon, με το οποίο δεν είχα ποτε κανένα πρόβλημα. Ελπίζω να βοήθησα κάποιον συμφορουμίτη για τις μελλοντικές αγορές του.
afterhours Δημοσ. 15 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 15 Ιουλίου 2016 Παλι καλα...ελπιζω να σου κανουν και refund τα μεταφορικα σε νομισμα και οχι πιστωτικο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα