Προς το περιεχόμενο

Σε αυτή τη χώρα, όλα πάνε αργά.


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 φανάρια κάνουν όλο το μποτιλιάρισμα ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ απο πηλες του Ολυμπιου Διος μέχρι Πλατεία Συντάγματος.. Μετα η Βουλιαγμενης ειναι αερας φτανεις σε 7 λεπτα Ελληνικο

5a6b57dbce034b41a52ac364c441ed54.png

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ρε παιδια το Αττικο Μετρο ιδιωτικη επιχειρηση δεν ειναι?τι φταιει το κρατος?

Η Αττικό Μετρό ιδρύθηκε με νομοθετικό διάταγμα το 1991 (Ν. 955/1991) και αποτελεί νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου με μορφή αvώvυμης εταιρείας και έχει ως μοναδικό μέτοχο της εταιρείας το Ελληνικό Δημόσιο

 

Θα το καταλάβαινες οταν για ψηφοθηρικους λογους αφηναν οι πολιτικαντηδες δωρεαν το μετρο χωρις εισιτηριο να χαιρεται η κυρα κομπρεσα για το τζαμπα.

Με αλλα λογια, οταν εχει ελλειματα απο λαθρεπιβατες, αργομισθους υπεραριθμους, υπερκοστολογησεις διαχείρησης κλπ ολη αυτη η χασουρα αναπληρωνεται απο τους φορους μας.

 

Το κτελ ειναι ιδιωτικο. Οταν εχει χασουρα (που δεν έχει) αφορα τους μετόχους του οχι τους φορολογουμενους. Ευτυχως που φροντιζουμε να διαχειριζεται το δημοσιο μονιμως με ζημια τις μεταφορες πχ ΟΣΕ, μετρό κλπ και δεν μας λενε αναλγητους νεοφιλελευθερους που δεν βαζουν μπροστα τιν ανθρωπο (οπως ειναι το διεστραμμενο μοντελο καπιταλιστων ονοματι ΚΤΕΛ)

 

Οσο σκεφτομαι οτι πια οταν η ολυμπιακη εχει χασουρα ειναι προβλημα του ιδιοκτητη κι οχι εμας των φορολουμενων μου έρχεται να σκασω.

 

Ουφ, τα ειπα κ σημερα.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Αττικό Μετρό ιδρύθηκε με νομοθετικό διάταγμα το 1991 (Ν. 955/1991) και αποτελεί νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου με μορφή αvώvυμης εταιρείας και έχει ως μοναδικό μέτοχο της εταιρείας το Ελληνικό Δημόσιο

 

Θα το καταλάβαινες οταν για ψηφοθηρικους λογους αφηναν οι πολιτικαντηδες δωρεαν το μετρο χωρις εισιτηριο να χαιρεται η κυρα κομπρεσα για το τζαμπα.

Με αλλα λογια, οταν εχει ελλειματα απο λαθρεπιβατες, αργομισθους υπεραριθμους, υπερκοστολογησεις διαχείρησης κλπ ολη αυτη η χασουρα αναπληρωνεται απο τους φορους μας.

 

Το κτελ ειναι ιδιωτικο. Οταν εχει χασουρα (που δεν έχει) αφορα τους μετόχους του οχι τους φορολογουμενους. Ευτυχως που φροντιζουμε να διαχειριζεται το δημοσιο μονιμως με ζημια τις μεταφορες πχ ΟΣΕ, μετρό κλπ και δεν μας λενε αναλγητους νεοφιλελευθερους που δεν βαζουν μπροστα τιν ανθρωπο (οπως ειναι το διεστραμμενο μοντελο καπιταλιστων ονοματι ΚΤΕΛ)

 

Οσο σκεφτομαι οτι πια οταν η ολυμπιακη εχει χασουρα ειναι προβλημα του ιδιοκτητη κι οχι εμας των φορολουμενων μου έρχεται να σκασω.

 

Ουφ, τα ειπα κ σημερα.

Ζω για την στιγμή που θα ανοίξει το επάγγελμα κ θα σπασει το καρτελ των κτελ.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 μαθητες ανα δάσκαλο ναι γιατι υπαρχουν νησιά με ενα δυο μαθητές. Απο το δημοτικο σε τάξεις με πανω απο 20 ατομα ήμουνα. Εσυ ήσουν σε ταξεις με 9 άτομα? Θα μας τρελανεις εκτος κ αν ήσουν σε κανενα απομακρισμενο χωριό.

Εγώ αυτό που καταλαβαίνω (σχωρνάτε με αν το έχει πει ήδη άλλος) είναι ότι μετράει το σύνολο μαθητών δια του συνόλου δασκάλων, όχι το σε πόσους μαθητές απευθύνεται ένας συγκεκριμένος δάσκαλος όταν κάνει μάθημα.

 

Ας πούμε ένα γυμνάσιο έχει 3 τάξεις με 3 τμήματα η καθεμιά των 25 μαθητών το καθένα. Σε όλο το σχολείο απασχολούνται 25 καθηγητές όλων των ειδικοτήτων (8 φιλόλογοι, 5 μαθηματικοί κλπ). Voila, τάξεις των 25 μαθητών αλλά 9 μαθητές ανα καθηγητή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο άλλος προχτες άφησε το μηχανάκι πάνω στο πεζοδρόμιο χωρίς να μπορει να περνάει κόσμος για να παει στο supermarket που ήταν δίπλα και είχε άπειρες θέσεις. Αλλά οχι, εκεί του καυλ**σε εκεί το άφησε.

Και εσύ τι έκανες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εσύ τι έκανες;

Καλά, ας αρχίσουμε πρώτα από το να έρχεται η αστυνομία να γράψει και να μην αναφωνούν όλοι "κωλόμπατσοι, τόσα έλειπαν στο κράτος", "το παιδάκι τους έφταιξε, τους 'μεγάλους' τους αφήνουν", ή να πέφτει σύρμα και μετά φτάνουμε και σε proactive επίπεδα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εσύ τι έκανες;

Γιατί πρέπει εγώ να κάνω κάτι; Έγω θα βάλω μυαλό σε όλους τους ανεγκέφαλους; Δηλαδή έγω θα φταίω κι από πάνω που δεν έκανα κάτι;Ο ίδιος δεν έχει συνείδηση; Και αν δεν έχει θα αποκτήσει αν τσακωθώ εγώ μια φορά μαζί του; 

 

Και μην αρχίσουμε πάλι για το τι κάνει ο καθένας. Δηλαδή ο καθένας θα πρέπει να "τιμωρεί" τους άλλους; Αλλά ξεχασα εδώ δεν έχουμε κράτος τι λέμε τώρα..

 

Εκεί που μπορώ κάνω. Δεν θα χαλάω όμως κάθε μέρα την ψυχολογία μου για την ηλιθιότητα των άλλων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί πρέπει εγώ να κάνω κάτι; Έγω θα βάλω μυαλό σε όλους τους ανεγκέφαλους; Δηλαδή έγω θα φταίω κι από πάνω που δεν έκανα κάτι;Ο ίδιος δεν έχει συνείδηση; Και αν δεν έχει θα αποκτήσει αν τσακωθώ εγώ μια φορά μαζί του; 

 

Και μην αρχίσουμε πάλι για το τι κάνει ο καθένας. Δηλαδή ο καθένας θα πρέπει να "τιμωρεί" τους άλλους; Αλλά ξεχασα εδώ δεν έχουμε κράτος τι λέμε τώρα..

 

Εκεί που μπορώ κάνω. Δεν θα χαλάω όμως κάθε μέρα την ψυχολογία μου για την ηλιθιότητα των άλλων.

Είναι γεγονός πως υπάρχει μια τεράστια ελαστικότητα από την πλευρά της τροχαίας και αυτό οφείλεται εν μέρει στην αδιαφορία των πολιτών. Όπως και στην περίπτωση των ΜΜΜ. Εμείς οι ίδιοι οι πολίτες αδιαφορούμε, και μερικοί από μας εργάζονται στις δημόσιες υπηρεσίες. Η κοινωνία είναι γενικά σε κατάσταση αδιαφορίας αυτήν την περίοδο. Ίσως η κρίση να παίζει κάποιο ρόλο.

 

Προφανώς έχεις και συ ευθύνη αφού δεν έκανες τπτ όπως και οι υπόλοιποι περαστικοί.

 

Τελικα ειμαστε πολλοί με τα ιδια παράπονα απο την χώρα & τους συμπολίτες μας, μηπως να ιδρύσουμε καμια πολιτική παράταξη; :P

Μπορούμε να ιδρύσουμε ένα κίνημα ανάλογο με Link.png Site: αυτό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς έχεις και συ ευθύνη αφού δεν έκανες τπτ όπως και οι υπόλοιποι περαστικοί.

 

Όχι δεν έχω ευθύνη. Δεν είναι ο ρόλος του κάθε πολίτη να είναι αστυνομικός. Ενάποκειται στην θέληση και τη διάθεση του κάθε λογικού ανθρώπου να κάνει κάτι μόλις βλέπει κάτι παράνομο. Αλλά μέχρις εκεί. Δεν μπορεί να φταίει κι από πάνω.

 

Πληρώνουμε το κράτος για να ελέγχει αυτά τα πράγματα. Εαν δε μπορεί να ψάξει για τις αιτίες του προβλήματος και να διορθώσει την παιδεία. Αλλά πολύ προχωρημένα αυτά. Εάν δε μπορεί κι αυτό να μην πληρώνουμε άλλο και να πάρουμε ο καθένας από ένα όπλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτή τη χώρα, όλα πάνε αργά. Χωρίς λόγο, απλώς αργά..

Δεν θα έγραφα τίποτα αν πήγαιναν αργά αλλά τουλάχιστον προς τη σωστή κατεύθυνση, δυστυχώς όμως πάνε λάθος, εντελώς λάθος.

Ξυπνάς το πρωί με όλη τη καλή διάθεση να ξεκινήσεις τη μέρα σου και να πας στη δουλεία σου. Έχεις ένα πρόγραμμα, ξέρεις πόση ώρα θα κάνεις να φτάσεις, από που θα πάρεις τον καφέ σου, ποιο ΜΜΜ θα πάρεις.

Πληρώνεις το εισιτήριο σου και μπαίνεις στο μετρό ή στο λεωφορείο. (εσύ διαλέγεις.)

Προσωπικά προβλήματα όλοι πάνω κάτω έχουμε. Το ίδιο και οικονομικά, με τόσες μειώσεις και φόρους που μας έχουν επιβάλλει. Δεν φτάνει που τα σκέφτεσαι, δεν φτάνει που στεναχωριέσαι για το τι θα σου ξημερώσει αύριο, δεν φτάνει που ο κόσμος που κάθεται γύρω σου έχει σκυμμένο το κεφάλι βυθισμένος και αυτός στα δικά του προβλήματα, δεν φτάνει που μας έχουν καταντήσει έτσι..

Όχι, δεν φτάνει.. Το κράτος πρέπει να σε δυσκολέψει κι άλλο.

Θα χρησιμοποιήσει ένα συρμό μετρό κάθε 20 λεπτά, το πρωί όταν πάει ο κόσμος στις δουλειές του, έτσι, χωρίς λόγο.

Θα κάνει την απόσταση Ελληνικό – Σύνταγμα σε 50 λεπτά, με καθυστέρηση σε κάθε σταθμό ενώ όλα τα βαγόνια είναι γεμάτα από την Ηλιούπολη, γιατί έτσι.

Θα κάνει απεργίες κάποιες μέρες για 2-3 εβδομάδες στα ΜΜΜ και θα αλλάζει τις μέρες απεργιών, έτσι, χωρίς λόγο, για να σε ταλαιπωρήσει. (Μην τυχόν και αντί για απεργία κλείσουν τα εκδοτήρια εισιτηρίων και να έχουν τον κόσμο στο πλευρό τους και να ακουστούν περισσότερο, όχι.)

Δεν θα φτιάξει τα φανάρια στην Λεωφ. Εθνικής Αντιστάσεως (μετά το Metro Mall) προς Αθήνα, για να κάνεις 1 ώρα να φτάσεις Σύνταγμα με λεωφορείο ή αμάξι, κι ας είναι ένα απλό πρόβλημα προγραμματισμού των φαναριών. Αφού έχει τη δυνατότητα να σε ταλαιπωρήσει, γιατί να μην το κάνει;

Σε αυτή τη χώρα τίποτα δεν δουλεύει.. Και αν κάτι δουλέψει, θα είναι για να στα πάρουν.

 

Μια χαρά θυμούνται να σου στείλουν τον ΕΝΦΙΑ και να φτιάχνουν πολυσέλιδα νομοσχέδια για νέους φόρους, να φτιάξουν κάτι σωστά όμως, να σε διευκολύνουν, όχι.

Και αυτοί, και οι προηγούμενοι, και οι επόμενοι.

Δεν θα ανοίξω καν το κεφάλαιο για το τι ακούμε στα παράθυρα των τηλεοράσεων, τι νόμους περνάνε, τι νέους φόρους βάζουν καθημερινά, που διώχνουν τους νέους, τις επιχειρήσεις, καταστρέφουν τον Τουρισμό, την εικόνα της χώρας και το μέλλον μας.

Κρίμα γι’ αυτούς που προσπάθησαν και αγωνίστηκαν για αυτή τη χώρα, γι’ αυτούς που ήταν σωστοί και πλήρωναν τους φόρους τους, γι’ αυτούς που έκαναν τα όνειρα τους εδώ. Κρίμα για τους Έλληνες που παλιότερα ήταν με ένα χαμόγελο στα χείλη και που η λέξη Ελλάδα σήμαινε, φως, πολιτισμός, φιλοξενία, καλοσύνη και όχι χρέος, τρόικα, ΔΝΤ και τεμπελιά.

Σε αυτή τη χώρα, όλα πάνε αργά.

Με αφορμή μια από τις πολλές καθυστερήσεις του Μετρό (σήμερα το πρωι οποιος ηταν, καταλαβαινει) και αφιερωμένο στους εκατομμύρια ανθρώπους που ταλαιπωρούνται καθημερινά λόγω της σημερινής κατάστασης σε όλες τις δομές αυτής της χώρας.

 

 

 

Ελα στη Θεσσαλονικη που το μετρό δεν σε βγαζει ποτε απ το προγραμμα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...