Προς το περιεχόμενο

Σε αυτή τη χώρα, όλα πάνε αργά.


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η απάντηση της ΣΤΑΣΥ, στο δικό μου mail (που δε βγήκα απ'το σπίτι μου εκείνη τη μέρα), για τη δική σου ταλαιπωρία.

 

Σε απάντηση της ηλεκτρονικής σας επιστολής και αφού προηγουμένως ζητήσουμε συγνώμη για την ταλαιπωρία σας από το συμβάν, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016 και περί ώρας 08:05, συρμός του Μετρό ακινητοποιήθηκε στην αποβάθρα του σταθμού "Σεπόλια", λόγω τεχνικού προβλήματος.  Παρ' όλες τις επί τόπου προσπάθειες των τεχνικών μας, ο συρμός δεν μπορούσε να εκκινήσει και γι' αυτό χρειάστηκε ζεύξη του με έτερο συρμό, προκειμένου να αποσυρθεί για περαιτέρω τεχνικό έλεγχο.

 

Εξαιτίας του ανωτέρω περιστατικού, η κυκλοφορία των συρμών στο τμήμα Άγιος Αντώνιος - Αττική γινόταν από τη μια μόνο τροχιά και προς τις δύο κατευθύνσεις, κάτι που προκάλεσε αναστάτωση στα δρομολόγια σε όλη τη Γραμμή 2 και σημαντικές καθυστερήσεις στην κίνηση των συρμών.

 

Σας ευχαριστούμε για τις επισημάνσεις.  Λαμβάνουμε υπόψη κάθε καλοπροαίρετη κριτική και υπόδειξη, που συμβάλλει στην έτι περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών μας και την μέσω αυτής βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβάτη.

 

Γραφείο Επικοινωνίας Κοινού ΣΤΑ.ΣΥ Α.Ε.       

 

Αλλάζει το ζόρι που τράβηξες

Όχι

 

Αλλάζει το γεγονός ότι δεν ενημέρωσαν από τα μεγάφωνα;

Όχι

 

Τα γράφουν τα mail/παράπονα στα "τέτοια" τους;

Όχι (ή τουλάχιστον τα διαβάζουν και απαντάνε. Το αν θα τα γράψουν στα "τέτοια" τους λογικά εξαρτάται αν θα στείλει mail ένας, πέντε, εκατόν πέντε ή 102.135 άνθρωποι)

 

Δοκίμασε λοιπόν όπως έγραψα κι εγώ στο πρώτο μου post:

 

Την επόμενη φορά που θα βγάλεις βόλτα το σκύλο/παιδί/γκομενάκι, όταν δεις παρκαρισμένο σε ράμπα αναπήρων, να πάρεις τηλ. τη Δημοτική Αστυνομία (όπου υπάρχει τώρα) ή την Τροχαία και όχι να προσπεράσεις

 

Την επόμενη φορά που θα έχεις πρόβλημα σε μία υπηρεσία, αφού στο λύσει ο προϊστάμενος (που με καλή διάθεση συνήθως αυτο συμβαίνει) να μη ρίξεις μαύρη πέτρα πίσω σου, αλλά να το καταγγείλεις/αναφέρεις επίσημα ώστε να λυθεί για ΌΛΟΥΣ.

 

Την επόμενη φορά που πας να πετάξεις σκουπίδια στον κάδο και για πολλοστή φορά τον βρεις γεμάτο, να πας να τα πετάξεις στον επόμενο 100 μέτρα πιο κάτω και όχι να τα αφήσεις απ'έξω και όταν γυρίσεις σπίτι να πάρεις το Δήμο και να ζητήσεις δεύτερο κάδο στη γειτονιά

 

κτλ κτλ κτλ 

 

Τα παράπονα σε φόρουμ/καφενεία/καφετέριες δε βοηθάνε, παρά μόνο στην εκτόνωση του παραπονούμενου.

 

Και για να μην παρεξηγηθώ και νομίζει κανείς ότι ζω σε άλλη χώρα ή άλλο πλανήτη:

 

Πολλές φορές και τα παράπονα στους αρμόδιους δε βοηθάνε (δεν είναι ελληνικό φαινόμενο, είναι παγκόσμιο).

Απλά τα δεύτερα παράπονα υπάρχει μία πιθανότητα (στις εκατό/χίλιες/πέντες δις) να βοηθήσουν.

 

Φιλε εκεινη την ημερα οταν και εκανα αυτο το ποστ εδω και ανοιξα το θεμα, εστειλα αυτο το κειμενο σε διαφορα σαιτ (καποια το ανεβασαν) αλλα και στην ΣΤΑΣΥ αν και δεν μου εχουν απαντησει ακομα..

 

Το θεμα μου δεν ειναι αυτο το συγκεκριμενο συμβαν αλλα η γενικοτερη κατασταση εδω που εχουμε φτασει, απο τα φαναρια και τα ΜΜΜ μεχρι τους ιδιους τους ανθρωπους που σαν Ελληνες εχουμε γινει / μας εχουν κανει κατα φαινομενικη πλειοψηφια την χειροτερη ρατσα ανθρωπων τουλαχιστον κατα την αποψη μου.

 

Δεν μπορω αλλο να βλεπω αυτη τη χωρα να πηγαινει στο γκρεμο ρε παιδι μου και κανενας να μην κανει τιποτα. Ο κοσμος πια εχει αναισθητοποιηθει και ακομα και αν του κανουν μειωσεις, του βαζουν φορους κλπ δεν κανει τιποτα, δεν αντιδραει.

 

Σε μια κοινωνια λοιπον που δεν αντιδραει για προσωπικα ζητηματα επιβιωσης, λογικο ειναι δυστυχως να μην αντιδραει και σε κοινωνικα ζητηματα/προβληματα. "Εδω μου κοψανε το μισθο, σιγα μην ασχοληθω με τον διπλα μου", "Εδω δεν μπορουν να φτιαξουν το ασφαλιστικο, σιγα μην φτιαξουν τα φαναρια και τα ΜΜΜ".

 

Και για μενα φταιει το ΚΡΑΤΟΣ 100%, αυτοι μας εκαναν ετσι απο το 70' μεχρι σημερα, αυτος ο υπερκαταναλωτισμος, το τυρακι, το παρτε παρτε, τα διακοποδανεια, τα ΕΣΠΑ, το Δημοσιο και ολα αυτα. Ολοι οι λαοι εχουν λαμογια και μ@λακες, και εμεις τους εχουμε αλλα δυστυχως ειχαμε και πολιτικους που τους εδωσαν την ευκαιρια να πολλαπλασιαστουν, να δρασουν και να μας φτασουν εδω που μας εφτασαν.

 

Και εγω στα 23 μου δεν φταιω, και προσωπικα περα απο τις μαλακιες που μπορει να εχω κανει γενικα στη καθημερινοτητα μου, προσπαθω να ειμαι σωστος και στεναχωριεμαι για το πως ειμαστε πλεον.

 

Οσο για τον Δημο, που συμφωνω οτι ενα μεγαλο μερος το προβληματων της καθημερινοτητας πηγαζει απο εκει, τα ξερω απο πρωτο χερι καθως ο πατερας μου ειναι Αντιδημαρχος Καθαριοτητας σε εναν Δημο και κανουν οτι μπορουν, πραγματικο αγωνα με ελαχιστο προσωπικο και οδοκαθαριστες, καθολου προσληψεις ενω οι αναγκες ειναι στο θεο και προσευχονται ποτε θα ερθουν τα 3μηνα και τα 5μηνα να καθαρισουν λιγο παραπανω την πολη.

 

Αν γινει καμια απεργια ή χαλασει κανενα απορριμματοφορο δε, μπαχαλο θα γινει για 3-4 μερες.

 

Ας ειναι ολα σκατα ρε παιδι μου, αλλα ας προσπαθουν να βελτιωσουν καποιοι την κατασταση, και να πω νταξει, χαλαλι η ταλαιπωρια ο ανθρωπος προσπαθει να βελτιωσει την κατασταση, το μετρο, τα φαναρια, κατι..

 

Εδω απλα κανεις δεν ενδιαφερετε για τιποτα πλεον.. τι να πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν πρόσεξες παραπάνω εστιάζουμε αρκετά στην παραλαβή δεμάτων από το εξωτερικό.

 

Ξέρεις εσύ κάποιον στο εξωτερικό που να αγοράζει πράγματα από το Ίντερνετ και να του έρχεται χαρτάκι; Ακόμα και στα πιο μαλακισμένα κράτη του κόσμου δεν νομίζω να συμβαίνει αυτή η ελληνική κωμωδία.

 

Επίσης, ξέρεις γιατί το χαρτάκι των ΕΛΤΑ γράφει πάνω του ότι το δέμα πρέπει να πας να το πάρεις από την επόμενη και όχι την ίδια ημέρα;

 

Αυτό συμβαίνει επειδή υποτίθεται ότι ο ταχυδρόμος το είχε μαζί του το πακέτο και δεν σε βρήκε εκείνη τη μέρα για να σου το δώσει.

Γιατι ακόμη και για παραγγελίες εσωτερικού έχεις δει κανένα ελληνικό κατάστημα να προσφέρει την συγκεκριμένη επιλογή με ελτα (τα όσα έχουν ελτα σαν επιλογή) ;

 

Απλά στα χαρτιά υπάρχει ειναι τόσο ηλίθιο το σύστημα τους που δεν πρόκειται κανένας να το υιοθετήσει... 

Από το πουθενά θα βγω να υποστηρίζω το σύστημα των ΕΛΤΑ :D

 

Να ξεκαθαρίσουμε κάτι εξαρχής, όταν μιλάμε για αποστολή και παραλαβή δεμάτων εννοούμε για αποστολές εσωτερικού και μόνο. Όταν είναι να στείλουμε κάτι στο εξωτερικό τότε σημασία έχουν οι συμφωνίες που υπάρχουν μεταξύ των υπηρεσιών, πχ μεταξύ Royal Mail και ΕΛΤΑ για ένα δέμα που θα πάει στο Λονδίνο.

 

Τα τελευταία χρόνια περνάω τον μεγαλύτερο χρόνο σε τρεις χώρες ουσιαστικά, Βέλγιο, Ιρλανδία και ΗΠΑ. Στο Βέλγιο, το ταχυδρομείο (Bpost) σου δίνει τις εξής επιλογές όταν πας να στείλεις δέμα εσωτερικού (με το αντίστοιχο αντίτιμο):

 

2fqGBJp.png

Μάλιστα υπάρχει και η Bpost courrier η οποία δεν έχει σχέση με την μαμά εταιρεία.

 

Αντίστοιχα το Anpost στην Ιρλανδία σου δίνει την εξής δυνατότητα:

 

6K6cnww.png

 

Τους Ιρλανδούς βέβαια τους βρίσκω πολύ πιο ευέλικτους και φιλικούς, θα προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν μαζί σου, αν δεν μένεις Δουβλίνο ο ταχυδρόμος θα κάνει την καλή να σου φέρει το δέμα σπίτι κτλ. αλλά η αρχή στον τρόπο λειτουργίας των υπηρεσιών παραμένει.

Τα ελτα ντεμέκ έχουν και συμφωνία στα χαρτιά (μόνο σε PDF βρήκα ουσιαστικά μια φωτογραφία φωτοτυπίας κάπου στα ελτα αφού πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά να παραπονεθώ και μετά απο 100 τηλέφωνα μου βρήκαν αυτό το pdf σαν δικαιολογία ) και ρώτησα όλες τις μεγάλες ταχυδρομικές εταιρίες καμία δεν είχε ιδέα ότι υπάρχει ούτε ξέρανε πως να έρθουν σε επικοινωνία με τα ελτα για να μου έρθει στην χώρα μου με αυτή την επιλογή.

Τα γράφουν τα mail/παράπονα στα "τέτοια" τους;

Όχι (ή τουλάχιστον τα διαβάζουν και απαντάνε. Το αν θα τα γράψουν στα "τέτοια" τους λογικά εξαρτάται αν θα στείλει mail ένας, πέντε, εκατόν πέντε ή 102.135 άνθρωποι)

Κατά 90%  σου λένε μούφες καιρό τώρα θέλω να ανοίξω ενα τόπικ για την π#@$#στιά του έλληνα υπαλλήλου με παραδείγματα υπαλλήλων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα οπου (αν μπουν στο κόπο να απαντήσουν ) σου λένε την πρώτη δικαιολογία που τους έρχεται στο μυαλό απλά για να σε ξεφορτωθούν επίσης το feedback που αφήνεις και λένε "ναι θα το μεταφέρω στον υπεύθυνο" ειναι ουσιαστικά "ναι ναι δεν άκουσα καλά τι είπες και ελπίζω να το κλείσεις γιατι μου έπριξες τα @@"

 

Ενα γρήγορο παράδειγμα εταιρία: Pizzafan  πρόβλημα: Mtn Dew ένα αναψυκτικό χειρότερο και απο την κλασική κόκακόλα σε ζάχαρη που επίσημα απο την ίδια την εταιρία είναι στην κατηγορία soft drink (και με link της wikipedia να το επιβεβαιώνει) και ανθυγιεινό γενικά με διάφορα περιστατικά ανθρώπων να το μηνύουν παρουσιάζεται στην σελίδα σαν "αθλητικό ισοτονικό ποτό" δηλαδή σαν ενα υγιεινό ρόφημα που δεν θα έχει ζάχαρη και θα σου δώσει ενέργεια μετά απο μια άσκηση...  και ειναι ακριβώς το αντίθετο

 

 

σε διάρκεια 6 μηνών πήρα τηλέφωνο 4 φορές ζητώντας προϊστάμενο να μιλήσω για αυτό το πρόβλημα (γιατι αν μη τι άλλο ειναι και ψευδής διαφήμιση αυτό πέρα απο τραγικό λάθος) και ευγενικότατα απλά με την διάθεση να πληροφορήσω τους είπα ότι αυτό ειναι λάθος στην σελίδα και επιχειρηματολόγησε ψύχραιμα ευγενικά και ωραία... κάθε φορά η απάντηση του προϊστάμενου ήταν του τύπου "ευχαριστώ για την πληροφορία θα το μεταφέρουμε στον υπεύθυνο" δεν έγινε ποτέ τιποτα όλους αυτούς τους 6 μήνες (και μιλάει για υπόθεση μερικών δευτερολέπτων να αλλάξουν την λεζάντα δίπλα στο εικονίδιο ...)

 

έπρεπε να τους στείλω μαιλ και να τους ξεχέσω επίσης να τους απειλήσω με μήνυση για να το αλλάξουν... την επόμενη μέρα του email το αλλάξανε...

 

άρα με γράψανε στα @@ τους οι προϊστάμενοι (όπως και στα άλλα ποστ που άφησα σε αυτό το τοπικ όπως και σε αρκετές άλλες περιπτώσεις που δεν ανέφερα)

 

γιαυτό πιστεύω ότι η έλλειψη πραγματικών προϊσταμένων/manager είναι που κάνει αυτή την χώρα μπο#@$#@έλο και αργή στα πάντα. 

 

και κάτι μου λέει ότι η απάντηση που πήρες εσύ ήταν καραμούφα για να μην τους τα πρήζεις....  παίζει να μην είχαν κάν πάνω απο 1 τεχνικό στο σημείο και αυτός παίζει να μην πολυασχολήθηκε και να τους πήρε τηλέφωνο να τους πεί ότι δεν διορθώνεται η ζημιά βγάλτε άκρη... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πω και γω την εμπειρία μου.

Καλοκαίρι του 2014 έρχεται λογαριασμός νερού από ένα επαρχιακό χωριό της Κορινθίας στον πεθερό μου που είχε ένα κτήμα εκεί.

Κοντά στα €800.  92 χρονών κοντέψαμε να τον χάσουμε.  Μετά το πρώτο σοκ, μας εξηγεί ότι ποτέ δεν υπήρχε παροχή νερού στο κτήμα.

 

Πήραμε τηλέφωνο και μας λένε ότι δεν έχουμε πληρώσει ποτέ και είναι η κατανάλωση + πάγια + τόκοι κάμποσων χρόνων.

Τους εξηγούμε ότι το κτήμα έχει μεταβιβαστεί στην κόρη από το 2000 και ότι κακώς στείλανε λογαριασμό στον άνθρωπο + ότι δεν υπάρχει παροχή νερού.

"Θα το δούμε" μας λένε.

 

Μερικούς μήνες μετά επόμενος λογαριασμός κοντά στα €900 !!  Ξανά τηλέφωνο, τα ίδια μας λένε.

 

Αποφασίζει η κόρη να πουλήσει το κτήμα και πάμε μαζί για τα τοπογραφικά και με την ευκαιρία για το θέμα με το νερό.

Το δημαρχείο είναι δεν είναι 100μ από το κτήμα.

Μας εξηγούν ότι κάποια στιγμή, πέρασαν νέες σωλήνες και μας έχουν συνδέσει.  Τους λέμε ότι δεν να υπάρχει αίτηση από την δικία μας πλευρά.

Μας στέλνουν στο διπλανό χωριό που είναι η σχετική υπηρεσία - εν το μεταξύ είχα τραβήξει φωτογραφίες και ναι υπήρχε κάποια σωλήνα στο πεζοδρόμιο με κάποια τάπα επάνω - ρολόι όμως δεν υπήρχε και η σωλήνα ήταν 1 μέτρο μακριά από το φράχτη.

Πάμε στην "σχετική" υπηρεσία, τους δείχνω την φωτογραφία και μου λένε ότι όταν περάσανε νέες σωλήνες άφησαν αναμονές για όλους για να μην ξανασκάβουν αργότερα.

Λέμε ότι δεν υπάρχει ρολόι κλπ κλπ, θα το δούμε μου λέει, αλλά όχι τώρα γιατί το PC δεν λειτουργεί (ένα IBM PC με 5 1/2 drive)  και δεν μπορεί να δει τα αρχεία.

Μου ζητάει να τυπώσω σε μεγέθυνση τη φώτο με την παροχή κλπ και να τους την δώσω με την σχετική αίτηση κλπ κλπ. και θα γίνει συμβούλιο να αποφασίσουν για την τύχη του λογαριασμού.

 

Τα κάνουμε αυτά και φεύγουμε.  Πουλιέται το κτήμα και μέσα στο 2015 ξανά λογαριασμός.  Αυτή τη φορά κάπου €150.

Ξανά τηλέφωνο, τους λέμε ότι πουλήθηκε, μας λένε ότι το ξέρουν και ότι οι νέοι ιδιοκτήτες χτίζουν σπίτι και ο λογαριασμός αφορά αυτούς !

"Και τότε γιατί έρχεται σε εμάς στην Αθήνα;" Και μας λένε ότι δεν έχει γίνει ακόμα το συμβούλιο για να αποφασίσουν τι θα κάνουν με το παλαιό ποσό και την αλλαγή ιδιοκτήτη.

 

Τελικά 20/6/2016 μας πήραν τηλέφωνο και μας ενημέρωσαν ότι διαγράφηκαν τα ποσά και το θέμα έκλεισε. Τους ζήτησα να το στείλουν εγγράφως και μου λένε ότι δεν προβλέπεται - υπάρχει αν το θέλουμε στα πρακτικά της σχετικής συνέλευσης.

 

2 χρόνια γεμάτα ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πω και γω την εμπειρία μου.

Καλοκαίρι του 2014 έρχεται λογαριασμός νερού από ένα επαρχιακό χωριό της Κορινθίας στον πεθερό μου που είχε ένα κτήμα εκεί.

Κοντά στα €800.  92 χρονών κοντέψαμε να τον χάσουμε.  Μετά το πρώτο σοκ, μας εξηγεί ότι ποτέ δεν υπήρχε παροχή νερού στο κτήμα.

 

Πήραμε τηλέφωνο και μας λένε ότι δεν έχουμε πληρώσει ποτέ και είναι η κατανάλωση + πάγια + τόκοι κάμποσων χρόνων.

Τους εξηγούμε ότι το κτήμα έχει μεταβιβαστεί στην κόρη από το 2000 και ότι κακώς στείλανε λογαριασμό στον άνθρωπο + ότι δεν υπάρχει παροχή νερού.

"Θα το δούμε" μας λένε.

 

Μερικούς μήνες μετά επόμενος λογαριασμός κοντά στα €900 !!  Ξανά τηλέφωνο, τα ίδια μας λένε.

 

Αποφασίζει η κόρη να πουλήσει το κτήμα και πάμε μαζί για τα τοπογραφικά και με την ευκαιρία για το θέμα με το νερό.

Το δημαρχείο είναι δεν είναι 100μ από το κτήμα.

Μας εξηγούν ότι κάποια στιγμή, πέρασαν νέες σωλήνες και μας έχουν συνδέσει.  Τους λέμε ότι δεν να υπάρχει αίτηση από την δικία μας πλευρά.

Μας στέλνουν στο διπλανό χωριό που είναι η σχετική υπηρεσία - εν το μεταξύ είχα τραβήξει φωτογραφίες και ναι υπήρχε κάποια σωλήνα στο πεζοδρόμιο με κάποια τάπα επάνω - ρολόι όμως δεν υπήρχε και η σωλήνα ήταν 1 μέτρο μακριά από το φράχτη.

Πάμε στην "σχετική" υπηρεσία, τους δείχνω την φωτογραφία και μου λένε ότι όταν περάσανε νέες σωλήνες άφησαν αναμονές για όλους για να μην ξανασκάβουν αργότερα.

Λέμε ότι δεν υπάρχει ρολόι κλπ κλπ, θα το δούμε μου λέει, αλλά όχι τώρα γιατί το PC δεν λειτουργεί (ένα IBM PC με 5 1/2 drive)  και δεν μπορεί να δει τα αρχεία.

Μου ζητάει να τυπώσω σε μεγέθυνση τη φώτο με την παροχή κλπ και να τους την δώσω με την σχετική αίτηση κλπ κλπ. και θα γίνει συμβούλιο να αποφασίσουν για την τύχη του λογαριασμού.

 

Τα κάνουμε αυτά και φεύγουμε.  Πουλιέται το κτήμα και μέσα στο 2015 ξανά λογαριασμός.  Αυτή τη φορά κάπου €150.

Ξανά τηλέφωνο, τους λέμε ότι πουλήθηκε, μας λένε ότι το ξέρουν και ότι οι νέοι ιδιοκτήτες χτίζουν σπίτι και ο λογαριασμός αφορά αυτούς !

"Και τότε γιατί έρχεται σε εμάς στην Αθήνα;" Και μας λένε ότι δεν έχει γίνει ακόμα το συμβούλιο για να αποφασίσουν τι θα κάνουν με το παλαιό ποσό και την αλλαγή ιδιοκτήτη.

 

Τελικά 20/6/2016 μας πήραν τηλέφωνο και μας ενημέρωσαν ότι διαγράφηκαν τα ποσά και το θέμα έκλεισε. Τους ζήτησα να το στείλουν εγγράφως και μου λένε ότι δεν προβλέπεται - υπάρχει αν το θέλουμε στα πρακτικά της σχετικής συνέλευσης.

 

2 χρόνια γεμάτα ...

 

Ρε φίλε, είσαι αχάριστος και αναίσθητος .... αν λειοτυργούσαν όλα κανονικά και τα PC και τα πάντα ... οι υπάλληλοι τι θα κάνανε? Θα περίσσευαν ... θέλεις να μείνουν άνεργοι ... τέτοιες νεοφιλελευθερες και "ακροδεξιές" νοοτροπίες είναι αντικοινωνικές συμπεριφορές στα όρια της συνταγματικής νομιμότητας και εχθρικές προς την χώρα.

 

εδώ υπάρχουν υπηρεσίες που θα μπορούσαν να λειτουργούν με 100 άτομα αλλά χάρη στη "οργάνωσή" τους με βάση τα οργανόγραμμάτά τους θέλουν 200 ... και έχουν ΜΟΝΟ 150 .... λείπουν δηλαδή 50 άνθρωποι για να λειτουργήσει αντιπαραγωγικά μια υπηρεσία και εσύ φωνάζεις?

 

Δηλαδή τι θες ? ... να μπορείς να κάνεις αίτηση για νερό μέσω internet ? που ακούστηκαν αυτά ? και οι φωτοτυπάδες τι θα κάνουνε αν δεν τυπώνεις/φωτοτυπείς τα πάντα σε μια υπηρεσία ... κλέφτες θα γίνουνε?

 

λίγη ντροπή πια ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή θες να πεις, για άλλο θέμα, το ότι πήγα σε 2 εφορίες για το ίδιο πράγμα και στη μία το κάνανε αφού μου ζήτησαν 100 χαρτιά (που μου τα έδωσαν οι ίδιοι σε άλλο όροφο) και στην άλλη δεν το κάνανε με τίποτα και μάλιστα είπαν ότι η άλλη εφορία είναι υπόλογη παρόλο το νόμο που είχα στα χέρια μου - είναι φυσιολογικό και σχεδιασμένο να λειτουργεί έτσι;

 

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή θες να πεις, για άλλο θέμα, το ότι πήγα σε 2 εφορίες για το ίδιο πράγμα και στη μία το κάνανε αφού μου ζήτησαν 100 χαρτιά (που μου τα έδωσαν οι ίδιοι σε άλλο όροφο) και στην άλλη δεν το κάνανε με τίποτα και μάλιστα είπαν ότι η άλλη εφορία είναι υπόλογη παρόλο το νόμο που είχα στα χέρια μου - είναι φυσιολογικό και σχεδιασμένο να λειτουργεί έτσι;

 

:-)

 

Φυσιολογικό δε ξέρω ... αλλά "σχεδιασμένο" ΝΑΙ, και ακόμα καλύτερα βολικό για πολλούς να λειτουργεί ακριβώς έτσι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, η τοπική αυτοδιοίκηση είναι να σε πιάνει νίλα. Αν κάποιος έχει πολιτικό δόντι, μπορεί να χρωστάει 10.000 ευρώ και να του τα διαγράψουν σε 1 μήνα, ενώ άλλος να έχει δίκιο και να τον τρέχουν δύο χρόνια για 900 ευρώ. Βασικά, το δημοτικό συμβούλιο, που αποτελείται κυρίως από πολιτικούς, μπορεί να κάνει ότι γουστάρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή θες να πεις, για άλλο θέμα, το ότι πήγα σε 2 εφορίες για το ίδιο πράγμα και στη μία το κάνανε αφού μου ζήτησαν 100 χαρτιά (που μου τα έδωσαν οι ίδιοι σε άλλο όροφο) και στην άλλη δεν το κάνανε με τίποτα και μάλιστα είπαν ότι η άλλη εφορία είναι υπόλογη παρόλο το νόμο που είχα στα χέρια μου - είναι φυσιολογικό και σχεδιασμένο να λειτουργεί έτσι;

 

:-)

Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι υπάρχει λογική στο ελληνικό δημόσιο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει λογική.

 

Να σου πω για μια υπηρεσία που μέχρι πρότινος είχε σύμβαση να της παραδίδουν καθαριστικά οθονών (για CRT παρακαλώ) - ένα για κάθε θέση εργασίας - ΚΑΘΕ μήνα;

Έτσι και σπάσουν αυτά που έχουν στην αποθήκη θα πνιγεί ένα οικοδομικό τετράγωνο.  Όπου στη σύμβαση έχουν και για καλύμματα οθόνης (CRT), ένα κάθε εξάμηνο ...

Και ψάχνουν μνήμες EDO RAM από ebay για να αναβαθμίσουν τα PC σε 512MB RAM μήπως φορτώσουν λίγο πιο γρήγορα την σχετική εφαρμογή, γιατί κάνει 30 - 35 λεπτά με το ρολόι να κάνει boot;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...