Προς το περιεχόμενο

The Legend of Zelda: Breath of the Wild [Wii U][Switch]


Deghinsea

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μα καλα,το Korok mask ειναι δυνατον να το πουλανε ξεχωριστα σε DLC αντι να το χουν εξ'αρχης στο game? Ελεος

 

ADHD μιας και ουσιαστικα εχεις τελειωσει το game,εχω παει σε Zora και Goron beasts,που θα προτεινες να παω τωρα,προς Rito η Gerudo μερια βαση δυσκολιας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Rito μου φανηκε ευκολοτερο και γενικα μου αρεσε και σαν περιοχη περισσότερο, αλλα δεν εχει και τοση σημασια imo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μολις τελειωσα το rito εγω, ηταν λες και εκλεβα εκκλησια  :P

 

πριν πας για το beast αγορασε την στολη τους για το κρυο, στοκαρε σε βελη kai παρε μαζι σου  κανα  φαγητο ( εγω ειχα 2 sunshroom + sizzling trout + spicy pepper  που δινει  μερικες καρδιες και  10 λεπτα  mid cold resistance ) 

 

οι γριφοι πολυ straight forward (use the map Luke !! ) και το  boss ενας αιωρουμενος πουθενας που κανει ελαχιστο damage - σημειωσε οτι δεν εχω κανενα τρελο armor,  οταν βγηκε το boss αλλαξα την στολη για το κρυο με ενα σετακι soldier που εχει defense 12 αυτη τη στιγμη - μπορει να το βγαλεις και χωρις να σε χτυπησει ουτε μια φορα σχετικα  ευκολα.  

 

btw μολις  εφτασα τις 13 καρδιες !!  ελπιζω να ξερετε ολοι τι σημαινει  αυτο :D :D  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω ακριβως σε αυτο το σημειο ειμαι.Εφτασα 14 καρδιες,πηρα master sword και τωρα παο για το 4ο divine.Παντως τα bosses/mobs στο overworld πολυ ευκολοτερα απο τα bosses των dungeons.Δυστυχως εχω ψιλοαπογοητευτει απτα 4 "main" dungeons,διοτι ενω οι κεντρικες ιδεες ειναι ωρεες,ειναι πανευκολα και πολυ μικρα.

 

Επισης περιμενα κατι παραπανω στα Spring of Wisdom και Power περα απο ενα απλο Shrine. Παντως το map συνεχιζει να με συγκλονιζει απτο design του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μολις αποτελειωσα τον ganon , 13 καρδιες -master sword

15.75 το completition level με ολα τα divine beast done και 38 shrine ,τα lynel ποιο δυσκολα απο τον ganon τς τς

μου αφησε μια απογοητευση το τελος ,καμια ανταμοιβη για τον link μια αγκαλια απο την zelda βρε παιδι μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Τερμάτισα το παιχνίδι και ολοκλήρωσα τα 120 shrines (για κάποια χρειάστηκα οδηγό γιατί ήταν σαν να ψάχνω βελόνα στα άχυρα) και σκέφτηκα να γράψω κάποια γενικά και αόριστα για το παιχνίδι πέρα από γνωστά.

 

Οι NPC ασφυκτιούν από ζωή σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Πλέον ο καθένας ακολουθεί μια ρουτίνα, έχει δικό του κρεβάτι, αντιδράει στις αλλαγές του καιρού και πάει λέγοντας. Όλα αυτά σε μια 24 βάση δημιουργώντας μια πλήρη αίσθηση ζωντάνιας στα χωριά.

Παρόλα αυτά υπάρχει ακόμα άπειρος χώρος για βελτίωση σε παράπλευρες αποστολές με NPC και όχι απλά κάνε μου αυτό, φέρε μου εκείνο. Το MM έδωσε κάποιες λαμπρές ιδέες και παράλληλα θα ήταν καλό να επαναφέρουν την αποστολή με την ανταλλαγή αντικειμένων όπως στο LA που ξεκινούσες με τη κούκλα του Yoshi για να καταλήξεις στον φακό.

 

Ένα άλλο σημείο που έχει βελτιωθεί είναι το σύστημα αναβαθμίσεων το οποίο επεκταθεί και λειτουργεί σωστά σε σχέση με το άθλιο και χωρίς νόημα ύπαρξης του SS με τις ασπίδες.

 

Πολλοί αναφέρουν πως τα μπουντρούμια είναι μικρά και πως λείπει ένα καλό, "γεμάτο" μπουντρούμι. Θα συμφωνήσω αλλά το πρόβλημα μου ήταν άλλο σχετικά με αυτό το κομμάτι. Με την είσοδο σου στο μπουντρούμι το παιχνίδι σου δείχνει που είναι ο χάρτης και με την σειρά του ο χάρτης δείχνει που βρίσκονται τα τερματικά που πρέπει να ενεργοποιήσεις. Τραγικό λάθος, πότε επιτέλους θα μας αφήσουν να παίξουμε χωρίς οδηγίες; Εξάλλου είναι ενάντια στην γενική φιλοσοφία ελευθερίας που παρέχει το παιχνίδι. Πιστεύω αυτό έγινε για το εξής λόγο: Η σειρά έχει βασιστεί στα μπουντρούμια και οι σχεδιαστές θέλησαν αυτήν την φορά να δώσουν βαρύτητα στον κόσμο για αυτό πιστεύω επέλεξαν η όλη διαδικασία να μην χρειάζεται πολύ χρόνο. Ακόμα και έτσι δεν συμφωνώ με αυτήν την επιλογή.

 

Επίσης τα boss είναι εύκολα. Δεν τα έβγαζα γρήγορα για δω όλες τις επιθέσεις τους που ομολογουμένως κάποιες ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακές. Και εδώ υπάρχει το προκύπτει άλλο ένα επιπλέον παράπονο. Θα ήθελα πέρα από hinox, stone και άλλους δύσκολους αντιπάλους να υπάρχουν στον χάρτη μοναδικά boss που να παιδεύουν τον παίκτη. 

 

Τα υπόλοιπα είναι γνωστά: τεράστιος γεμάτος κόσμος, για κάθε δράση υπάρχει και μια αντίδραση, ποικιλία animations, physics and chemistry μηχανή, δυνατότητα για πολλαπλές λύσεις/επιλογές κ.α. 

 

Το σημαντικότερο σημείο όμως είναι αυτό: Επειδή ακριβώς κατά κύριο λόγο υπάρχει η physics and chemistry μηχανή σε συνδυασμό με την δυνατότητα για πολλαπλές λύσεις/επιλογές μαζί με όλα τα υπόλοιπα η διασκέδαση που θα προσφέρει το παιχνίδι στον παίκτη εξαρτάται αποκλειστικά από την φαντασία του και την όρεξη του.

 

Tip: Κάποιος γνωστός μου ανέφερε πως η μουσική στο Akkala Ancient Tech Lab του θυμίζει Metroid. Η αλήθεια είναι πως δεν καταφέρνω να βρω κάποια σύνδεση αλλά γενικώς το παιχνίδι έχει κάτι από Metroid. Πέρα από τα πορτοκαλί σύμβολα ένα μπουντρούμι στην αρχή του είχε μια τέτοια αίσθηση. Τεσπα δεν ήταν αυτό που ήθελα να γράψω, με αφορμή αυτήν την παρατήρηση ενδιαφέρθηκα να βρω με τι ασχολείται ο Kenji Yamamoto (composer της σειράς Metroid) και προέκυψε ότι εργάστηκε ως Supervisor για το Breath of the Wild...

Επεξ/σία από mansa2k
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αυτό το παιχνίδι δεν θα το τελειώσω ποτέ. Το βρίσκω εξαιρετικά δύσκολο να μην μου διασπάσουν την προσοχή τα χίλια μύρια που έχει για να ασχολείσαι. Προσχωρώ με ρυθμούς χελώνας κυριολεκτικά, ανά πέντε βήματα που θα κάνω βρίσκω 100 πράγματα που θα θέλω να δω και να δοκιμάσω δεν ξέρω και εγώ τι. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω τελειωσει τα 4 dungeons,αλλα μου μενουν ακομα 3-4 περιοχες πληρως ανεξερευνητες...Αναρωτιεμαι τι μπορει να υπαρχει σε καθε μια απο αυτην...μου μενουν και 2-3 memories

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αυτό το παιχνίδι δεν θα το τελειώσω ποτέ. Το βρίσκω εξαιρετικά δύσκολο να μην μου διασπάσουν την προσοχή τα χίλια μύρια που έχει για να ασχολείσαι. Προσχωρώ με ρυθμούς χελώνας κυριολεκτικά, ανά πέντε βήματα που θα κάνω βρίσκω 100 πράγματα που θα θέλω να δω και να δοκιμάσω δεν ξέρω και εγώ τι. 

 

Εχω ενα προφιλ του παιχνιδιου οπου παιζω ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο αρχικο πλατωμα και δεν φευγω απο εκει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον το τελειωσα σημερα.Εξαιρετικο παιχνιδι και δικαιολογει τον ντορο που εγινε ολον αυτον τον καιρο.

 

Στα θετικα:

 

+ Εξαιρετικος κοσμος,καθε σημειο του χαρτη νιωθει handcrafted,ποικιλια στα περιβαλλοντα,εξαιρετικη γεωμετρια απο θαλασσες,βουνα,λιμνες,λειβαδια κ.ο.κ.Παρα πολλα ενδιαφεροντα σημεια στον χαρτη που κρυβουν πολλες εκπληξεις

 

+Τρομερο content απο αποψη ποσοτητας και ποιοτητας(επι το πλειστον),παρα πολλα side quests και sideactivities(shrines,memories τα αγαπημενα μου).Πολλα ενδιαφεροντα σημεια στον χαρτη

 

+Το πιο ενδιαφερον combat του franchise κατα την αποψη μου,δυσκολουτσικο για zelda game,ειδικα στην αρχη

 

+Πολυ μικρη καθοδηγηση στον παικτη,ουσιαστικα οποιος εχει φαντασια και ορεξη για εξευρευνηση βρηκε τον μαστορα του

 

+Ακρως ενδιαφεροντα physics,τρομερο implementation που δεν θυμαμαι να χω δει σε αλλο παιχνιδι.

 

+Εξαιρετικο weather και temperature system.Χρειαζεσαι αντιστοιχο equipement η elixirs για να αντεχεις σε αυτες τις συνθηκες.

 

+Εν μερη επιτυχημενα  "survival" mechanics,οπως durability και weapon management,crafting και cooking mechanics

 

 

Οσον αφορα τα αρνητικα τωρα,

 

 

-Αρκετα sidequests ειχαν εντονο fetch στοιχειο,αποκορυφωμα ενα συγκεκριμενο quest chain που επρεπε σε καθε σταδιο να δινεις πακους απο ξυλα.Το ξεχειλωσαν οσο δεν πηγαινε.Υπηρξαν αρκετα απο αυτα που απλα δεν ασχοληθηκα

 

-Προβληματα framerate σε πολλα σημεια του παιχνιδιου,απο slowdowns μεχρι παγωματα ενος δευτερολεπτου.

 

-Οσον αφορα το loot system και το durability,θα μπορουσαν να πηγαιναν με μια προσεγγιση less is more,οπου ναι μεν θα υπηρχε management,αλλα δεν θα γινοταν αυτος ο χαμος. Ηθελε περισσοτερη βελτιωση θεωρω σε αυτο το σημειο

 

-Το ιδιο ισχυει και για τα shrines,που θα μπορουσαν να ναι λιγοτερα και να χουν περισσοτερα να δωσουν απο μορφης challenge.

 

-Τα 4 main dungeons,ενω ηταν ακρως ενδιαφεροντα,ηταν δυστυχως πολυ μικρα.Κριμα που δεν μπορεσαν να πιασουν την μαγεια τον παλαιοτερων Zelda games,θα μιλουσαμε για τρελα.

 

-Μετριο στορυ.Για την ακριβεια κακη εκτελεση,το voice acting δεν με τρελανε και ποτε μου δεν μπορεσα πραγματικα να νοιαστω για το τι συνεβη στους κεντρικους χαρακτηρες.Θα μπορουσε να χε γινει καλυτερο developement,απτην στιγμη που υποτιθεται οτι θα διναν εμφαση,εξου και το voice acting

 

-To cooking μου φανηκε meh.Ουσιαστικα το difficulty του παιχνιδιου εξαρταται απτο ποσο food εχεις stockαρει μαζι σου(με την προυποθεση οτι δεν σε κανουν oneshot οι εχθροι)

 

 

Αν βαθμολογουσα το παιχνιδι,θα του εβαζα ενα γεματο 9/10,διοτι αυτο που πετυχε σε open world map ειναι κατι αξιομνημονευτο.Τα δυνατα του στοιχεια φυσικα υπερτερουν απτα αρνητικα,ωστοσο καποια  προβληματακια το φρεναρουν απτο να ειναι το τελειο 10αρι η τουλαχιστον κατι πολυ κοντα σε αυτο.

 

Για την ιστορια το επαιξα στο WiiU και για οποιον ακομα αναρωτιεται αν αξιζει τα λεφτα του το παιχνιδι,μπορω να το επιβεβαιωσω πως ναι τα αξιζει μεχρι τελευταιο cent.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tip: Κάποιος γνωστός μου ανέφερε πως η μουσική στο Akkala Ancient Tech Lab του θυμίζει Metroid. Η αλήθεια είναι πως δεν καταφέρνω να βρω κάποια σύνδεση αλλά γενικώς το παιχνίδι έχει κάτι από Metroid. Πέρα από τα πορτοκαλί σύμβολα ένα μπουντρούμι στην αρχή του είχε μια τέτοια αίσθηση. Τεσπα δεν ήταν αυτό που ήθελα να γράψω, με αφορμή αυτήν την παρατήρηση ενδιαφέρθηκα να βρω με τι ασχολείται ο Kenji Yamamoto (composer της σειράς Metroid) και προέκυψε ότι εργάστηκε ως Supervisor για το Breath of the Wild...

 

 

Εμένα κυρίως η μουσική μέσα στα Shrines μου θύμισε Metroid Prime. Καθώς και ο εικαστικός σχεδιασμός τους μου έφερε στο μυαλό το Temple Sanctuary από το MP2 Echoes.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Ψαχνω το σπαθι ρεπλικα master sword που ειναι καρφωμενο στην πετρα αλλα εχω wii u και καθολου χρημα για να παρω switch η να παρω και τις δυο εκδοσεις του παιχνιδιου. Τι κανω;
Να βρω καποιον απο Αθηνα που θελει σκετο το παιχνιδι και να παρουμε μαζι το limited μου φαινεται εξαιρετικα απιθανο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψαχνω το σπαθι ρεπλικα master sword που ειναι καρφωμενο στην πετρα αλλα εχω wii u και καθολου χρημα για να παρω switch η να παρω και τις δυο εκδοσεις του παιχνιδιου. Τι κανω;

Να βρω καποιον απο Αθηνα που θελει σκετο το παιχνιδι και να παρουμε μαζι το limited μου φαινεται εξαιρετικα απιθανο.

Πουλαγε ενας στην αγγελια την συλλεκτικη του switch σε κομματια, κοιταξε μην υφισταται ακομα η αν τα πουλαει κανεις αλλος ετσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχει πουλήσει. Μάλλον θα αγοράσω την limited για switch (παρόλο που δεν έχω ακόμη την κονσόλα) και θα πουλήσω το παιχνίδι σφραγισμένο.

Κυκλοφορούν κάτι τύποι στις αγγελίες που ζητάνε απίστευτα χρήματα πχ 60 το master sword η 75 το σπαθί με το soundtrack. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...