Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ απορώ πως κανένας δεν ζητάει να καταργηθούν οι πανελλαδικές το δικαίωμα στην μόρφωση ειναι κοινό σε όλους (κάποτε διακινδύνευαν τις ζωές τους φωνάζοντας ψωμί παιδεία ελευθερία... δηλαδή όλοι οι άνθρωποι να έχουν να φάνε να είναι ελεύθεροι και να έχουν πρόσβαση στο να μάθουν ό,τι θέλουν) 

 

Εμείς το βλέπουμε τόσο φυσιολογικό που καταδικάζουμε τα παιδιά μας (όπως τον φίλο πιο πάνω) να μην ακολουθήσουν τα όνειρα τους επειδή δεν τα πήγανε καλά σε εναν διαγωνισμό που γίνεται μια φορά τον χρόνο τελεσίδικα και έχει ένα σορό άσχετα πράματα ....

 

Και εγώ βαρέθηκα να ακούω και να διαβάζω από κάποιους να γκρινιάζουν για τις πανελλήνιες. Αποδεχτείτε το επιτέλους, σε σχολές που οι υποψήφιοι είναι πολύ περισσότεροι και γενικώς περισσότεροι από τις διαθέσιμες θέσεις δεν υπάρχει τρόπος να αποφευχθεί μια διαδικασία με την οποία θα διαγωνιστούν και θα συγκρίνουν τις γνώσεις τους με τους άλλους για να καλυφθούν οι διαθέσιμες θέσεις.

 

Και επειδή:

 

1. Δεν γίνεται να συγκρίνουμε βαθμούς απολυτηρίων που περιλαμβάνουν υποκειμενικές βαθμολογίες του κάθε καθηγητή.

2. Δεν γίνεται να λάβουμε υπόψη μαθήματα με θέματα που ο κάθε καθηγητής θα επιλέγει διαφορετικά.

 

Το συμπέρασμα είναι οτι θα πρέπει να υπάρχουν ενιαία θέματα για όλους σε όλη την Ελλάδα.

 

Επίσης τα πανεπιστήμια δεν είναι δυνατόν να αναλάβουν εσωτερικές εξετάσεις εισαγωγής όπως γινόταν πριν τις δέσμες του 50-60 και παλαιότερα, το τελικό συμπέρασμα είναι οτι αν θες να περάσεις σε κάποια δημόσια σχολή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ θα δώσεις τις γνωστές πανελλήνιες που όλοι ξέρουμε και οχι δοκιμασίες άλλου είδους.

 

Μια μερική λύση είναι να δίνονται τα μηχανογραφικά των μαθητών πριν γράψουν πανελλήνιες και βγουν οι βαθμοί εκεί να δηλώσουν σε τι σχολές θέλουν να περάσουν, κι αν διαπιστωθεί με βάση τις επιλογές οτι σε κάποια σχολή οι υποψήφιοι είναι λιγότεροι από τις διαθέσιμες θέσεις τότε να έχουν το δικαίωμα να περάσουν χωρίς πανελλήνιες. Τέτοιες σχολές θα είναι μόνο κάτι ιχθυοκαλλιέργιες και τεχνολογίες φυτών σε ΤΕΙ άνω ραχούλας.

Σε πολλές χώρες δεν υπάρχει κάποια διαδικασία στην εισαγωγή πέρα απο το απολυτήριο λυκείου οπότε δεν ξέρω που το έχεις βρει αυτό το "σε όλες" (αν ήταν έτσι τότε πως πάνε στο εξωτερικό ρε εξυπνάκια να σπουδάσουν οι δήθεν μπουμπουνες που τους αποκαλείται έτσι επειδή δεν έδωσαν πανελλαδικές ή έδωσαν και δεν τα πήγαν καλά; )

 

Και οι περισσότερες απο αυτές έχουν καλύτερα πανεπιστήμια απο τα δικά μας!!

 

Τέλος και όσες έχουν σύστημα εισαγωγής (βέβαια όχι τόσο βλάχικο όσο οι πανελλήνιες) σκέφτονται να το καταργήσουν γιατι ειναι αναποτελεσματικό πχ στις ΗΠΑ:

 

Τι αηδίες είναι αυτές που κάθομαι και διαβάζω, οχι θα αποδεχτώ το κάθε κολοαπολυτήριο που μαθητές τούβλα παίρνουν πολύ καλές και άριστες βαθμολογίες για να τους δώσουν αβάντα οι καθηγητές τους. Όπως σε εμένα π.χ που ενώ στα γραπτά μου ήμουν μαθητής με ΜΟ 12-13 στα μαθήματα, αν έπαιρνες τον βαθμό που έβαζαν οι καθηγητές στα τετράμηνα για να μας βοηθήσουν έβλεπες κάτι 16αρια και 17αρια. Και αυτό γίνεται με το 99.9% των μαθητών στην Γ΄ λυκείου. Ο βαθμός απολυτηρίου ΔΕΝ αποτελεί αξιοκρατικό κριτήριο για την εισαγωγή κάποιων στις σχολές, πάει και τελείωσε αυτό το θέμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Και κατι που θα πρεπε να χουν στο μυαλό τους ολοι οσοι σκέφτονται να γραφτούν σε οποιοδήποτε πανεπιστήμιο είναι πως το επίπεδο του δεν φαίνεται απο τον καλύτερο απόφοιτο του αλλά απο τον χειρότερο που θα καταφέρει να αποφοιτησει.

Δημοσ.

Δεν γίνεται να καταργηθούν οι Πανελλήνιες.

 

Οι Πανελλήνιες είναι ένα αξιοκρατικό σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

 

Όπως ανέφεραν και οι από πάνω είναι αδιανόητο ένας μπουμπούνας που ίσα ίσα πέρναγε την τάξη να μπει στην Ιατρική έτσι αβέρτα.

Όπως είναι αδιανόητο να γεμίσουν ξαφνικά οι Στρατιωτικές - Αστυνομικές σχολές με πάλι μπουμπούνες που εκτός του ότι είναι μπουμπούνες θα μπουν για το σίγουρο μισθό.

 

Η κατάργηση των Πανελληνίων είναι στην σφαίρα της φαντασίας και σε καμία περίπτωση ΔΕΝ είναι εφικτή.

 

Σε όλες τις χώρες του κόσμου (σε όλες όμως) υπάρχει σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια.

Είναι εφικτή. Απλά αν κοπείς σε πάνω από 2 μαθήματα στην εξεταστική να σε διαγράφουν από τη σχολή :)

Δημοσ.

Είναι εφικτή. Απλά αν κοπείς σε πάνω από 2 μαθήματα στην εξεταστική να σε διαγράφουν από τη σχολή :)

Sorry Zio γιατι κατα τα αλλα συμφωνω με οτι γραφεις σε αλλα θεματα, αυτο ειναι επιχειρημα καφενειου. 2 σελιδες τωρα συζηταμε το ανεφικτο της ελευθερης εισοδου λογω κοστους και υποβαθμισης του επιπεδου σπουδων.

Σε ολο τον κοσμο υπαρχει ενα συστημα αξιολογησης, καλυτερο ισως, δε διαφωνω, αλλα δε μπαινει ο καθενας οπου θελει. Παντα θα υπαρχουν οι αδικημενοι, που εχασαν τη σχολη επιθυμιας για λιγα μορια. Οταν ειναι περιορισμενες οι θεσεις (για τους λογους που ειπαμε), αυτο θα συμβαινει.

  • Like 1
Δημοσ.

Sorry Zio γιατι κατα τα αλλα συμφωνω με οτι γραφεις σε αλλα θεματα, αυτο ειναι επιχειρημα καφενειου. 2 σελιδες τωρα συζηταμε το ανεφικτο της ελευθερης εισοδου λογω κοστους και υποβαθμισης του επιπεδου σπουδων.

Σε ολο τον κοσμο υπαρχει ενα συστημα αξιολογησης, καλυτερο ισως, δε διαφωνω, αλλα δε μπαινει ο καθενας οπου θελει. Παντα θα υπαρχουν οι αδικημενοι, που εχασαν τη σχολη επιθυμιας για λιγα μορια. Οταν ειναι περιορισμενες οι θεσεις (για τους λογους που ειπαμε), αυτο θα συμβαινει.

Δεν μπαίνει  ( έχοντας πολλές εναλλακτικές για το πως θα μπει εκτός απο τον ξερό βαθμό του πχ παίρνει μόρια αν είναι καλός αθλητής ή έχει ασχοληθεί με κάτι ενδιαφέρον ή ο πατέρας του σπούδασε στην ίδια σχολή ή αν τους γράψει μια έκθεση που να τους πείσει ότι αξίζει να μπει κτλ) στην σχολή που θέλει πχ Harvard Yale κτλ

 

Αλλά δεν ειναι το ίδιο με τις πανελλήνιες αυτό γιατι το παιδί στην Αμερική μπορεί να σπουδάσει ΟΤΙ θέλει (απλά αν δεν έχει μεγάλο SAT και δεν υπάρχει κάποια άλλη ευκαιρία να μπει εκει που θέλει θα το σπουδάσει αυτό που θέλει σε άλλη σχολή χαμηλότερου προφίλ πάρα πολύ καλή βέβαια -πχ στις τοπ 100-) 

 

στην ελλάδα απλά αν δεν περάσεις το τμήμα (αυτό που θες να σπουδάσεις) απλά τελείωσε ή χάνεις εναν χρόνο και ξαναρισκάρεις (γιατί κανείς δεν σου εγγυάται τιποτα μετά τον έναν αυτό χρόνο) ή σπουδάζεις κάτι άλλο πχ να πας για φυσική και να καταλήξεις αστυνομία....

 

Τώρα όσο για το κόστος συμφωνώ με το πιο πάνω μήνυμα, έτσι και αλλιώς πληρώνουμε τους φοιτητές δεν θα έχουμε κάποιο ιδιαίτερο επιπλέον κόστος γιατι οι περισσότεροι περνάνε (απλά όχι στην σχολή που θέλουν) άρα είτε πάνε στην Β επιλογή είτε στην Γ επιλογή είτε στην Ω (πχ τουριστικά επαγγέλματα, ΑΕΝ κτλ) πάλι λεφτά θα κοστίσουν στο κράτος για εργαστήρια βιβλία μισθούς καθηγητών κτλ

 

Απλά θα πληρώνει το κράτος λεφτά για να σπουδάσουν κάτι που πάνε σε αυτό με το ζόρι επειδή δεν περάσανε εκει που ήθελαν... 

Δημοσ.

To ιδιο πανω κατω κοστος φοιτησης εχει δηλαδη η φιλοσοφικη στο ρεθυμνο με τους ηλεκτρολογους του ΕΜΠ;

 

Επισης στην αμερικη σαφως και ΔΕΝ μπορεις να σπουδασεις οτι θελεις. Μπορει ο στοχος να ειναι η ιατρικη του χαρβαρντ, αλλα αν στα SAT  πατωσεις δε σημαινει οτι θα σε παρει η ιατρικη του North Carolina απλα επειδη γουσταρεις. Και προσεξε, δεν αναφερομαι καν στα διδακτρα. Η σχολη εχει x θεσεις, ας πουμε οτι θα λαβει 3x αιτησεις, θα διαλεξει τους καλυτερους. Οι υπολοιποι θα μεινουν απεξω. Ασε που το αμερικανικο συστημα εχει και περιεργες "αμερικανιες" τυπου εξωσχολικες δραστηριοτητες, συμμετοχη σε ομαδες, αθλητισμο για να φτιαχτει το "βιογραφικο" του μαθητη, απαραιτητα προσοντα για να μπεις σε μια καλη σχολη. Αυτο εχει ως αποτελεσμα, οι μαθητες στο τελος του λυκειου να ξεκωλιαζονται να προλαβουν διαβασμα για SAT, δραστηριοτητες για βιογραφικο κλπ που παιρνουν πολλες ωρες την εβδομαδα. Και στο τελος να χανουν την πολυποθητη θεση, επειδη ο αντιπαλος συμμετειχε ξερωγω στην ομαδα ντιμπειτ για τη διασωση του κορμορανου.

 

Και στην ευρωπη κατι αντιστοιχο γινεται, δεν καταλαβαινω τι συζηταμε ακριβως. Ενα φιλτρο απο τη δευτεροβαθμια στην τριτοβαθμια πρεπει να υπαρχει, ειτε λεγεται πανελληνιες ειτε SAT ειτε "ποιος την εχει μεγαλυτερη, την γνωση".

Δημοσ.

Sorry Zio γιατι κατα τα αλλα συμφωνω με οτι γραφεις σε αλλα θεματα, αυτο ειναι επιχειρημα καφενειου. 2 σελιδες τωρα συζηταμε το ανεφικτο της ελευθερης εισοδου λογω κοστους και υποβαθμισης του επιπεδου σπουδων.

Σε ολο τον κοσμο υπαρχει ενα συστημα αξιολογησης, καλυτερο ισως, δε διαφωνω, αλλα δε μπαινει ο καθενας οπου θελει. Παντα θα υπαρχουν οι αδικημενοι, που εχασαν τη σχολη επιθυμιας για λιγα μορια. Οταν ειναι περιορισμενες οι θεσεις (για τους λογους που ειπαμε), αυτο θα συμβαινει.

Απάντησα πριν διαβάσω όλη τη συζήτηση. Είναι πάντως ένας τρόπος. Αν ήταν έτσι, τόσο αυστηρά δηλαδή, πολλοί δεν θα πήγαιναν σε σχολές που δεν θα είχαν ελπίδα να βγάλουν (και να χάσουν και μια χρονιά για να πάνε την επόμενη σε μια άλλη σχολή). Θα πήγαιναν μόνο οι πολύ καλοί, όπως γίνεται και τώρα δηλαδή, απλά η αξιολόγηση θα μεταφερόταν μόνο μέσα στις σχολές και όχι πριν με τις πανελλήνιες.

 

Θα ήταν ευχαριστημένοι όμως όσοι δεν θέλουν τις εξετάσεις :)

Δημοσ.

To ιδιο πανω κατω κοστος φοιτησης εχει δηλαδη η φιλοσοφικη στο ρεθυμνο με τους ηλεκτρολογους του ΕΜΠ;

 

Επισης στην αμερικη σαφως και ΔΕΝ μπορεις να σπουδασεις οτι θελεις. Μπορει ο στοχος να ειναι η ιατρικη του χαρβαρντ, αλλα αν στα SAT  πατωσεις δε σημαινει οτι θα σε παρει η ιατρικη του North Carolina απλα επειδη γουσταρεις. Και προσεξε, δεν αναφερομαι καν στα διδακτρα. Η σχολη εχει x θεσεις, ας πουμε οτι θα λαβει 3x αιτησεις, θα διαλεξει τους καλυτερους. Οι υπολοιποι θα μεινουν απεξω. Ασε που το αμερικανικο συστημα εχει και περιεργες "αμερικανιες" τυπου εξωσχολικες δραστηριοτητες, συμμετοχη σε ομαδες, αθλητισμο για να φτιαχτει το "βιογραφικο" του μαθητη, απαραιτητα προσοντα για να μπεις σε μια καλη σχολη. Αυτο εχει ως αποτελεσμα, οι μαθητες στο τελος του λυκειου να ξεκωλιαζονται να προλαβουν διαβασμα για SAT, δραστηριοτητες για βιογραφικο κλπ που παιρνουν πολλες ωρες την εβδομαδα. Και στο τελος να χανουν την πολυποθητη θεση, επειδη ο αντιπαλος συμμετειχε ξερωγω στην ομαδα ντιμπειτ για τη διασωση του κορμορανου.

 

Και στην ευρωπη κατι αντιστοιχο γινεται, δεν καταλαβαινω τι συζηταμε ακριβως. Ενα φιλτρο απο τη δευτεροβαθμια στην τριτοβαθμια πρεπει να υπαρχει, ειτε λεγεται πανελληνιες ειτε SAT ειτε "ποιος την εχει μεγαλυτερη, την γνωση".

Κάνεις λάθος σε αυτό υπάρχουν ένα σωρό πανεπιστήμια που μπορεί να σπουδάσει ιατρική (και παρεμπιπτόντως το επαγγέλματα αυτό δεν έχει τόσο κύρος έξω όσο έχει εδώ με την έννοια της κατάρτισης που πρέπει να έχουν οι μαθητές για να το παρακολουθήσουν )

 

υπάρχουν κυριολεκτικά τουλάχιστον 500 επιλογές να σπουδάσει ιατρική  ακόμη και με χαμηλό SAT επίσης μπορεί απλά να δουλέψει νοσοκόμος σε ασθενοφόρο και μετά από 3 χρόνια εμπειρίας (ή δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο) να σπουδάσει ιατρική χωρίς sat.

 

και τέλος όχι δεν έχουν όλες οι σχολές το ίδιο κόστος αλλά τι σε κάνει να νομίζεις πχ ότι αν δεν υπάρξουν πανελλήνιες η φιλοσοφική θα αδειάσει και θα γεμίσει η ηλεκτρολογία; η διαφορά στο κόστος ειναι το τελευταίο πρόβλημα 

 

να το πω αλλιώς 13000 το μέσο κόστος ενός φοιτητή  * 100,000 φοιτητές (το σύνολο των μαθητών που τελείωσαν ΓΕΛ/ΕΠΑΛ και δώσανε πανελλήνιες ) = 1,3 δις

 

Κάνοντας το ίδιο υπολογισμό για τους μαθητές που περάσανε (απο τους 100.000) που ήταν 69000 έχουμε: 897000000  400 εκατομμύρια διαφορά δηλαδή.... σε μια χωρα με 200+ δις ΑΕΠ για να επενδύσει με τον καλύτερο τρόπο για το μέλλον της στα παιδιά της δηλαδή...

 

Ξέρεις πόσα λεφτά ξοδεύουν τα κόμματα για τις εκλογές; 

 

Ξέρεις πόσα δώσαμε στα υποβρύχια που έγερναν;  (3 δις )

 

Ξέρεις πόσο κόστισε το προεκλογικό 500άρι που δίνανε στους φτωχούς (500.000.000 ευρώ) 

 

Τον Μ.Ο του κόστους τον έβγαλα απο εδώ:

assets_LARGE_t_420_54035480.JPG

Δημοσ.

 

 

να το πω αλλιώς 13000 το μέσο κόστος ενός φοιτητή  * 100,000 φοιτητές (το σύνολο των μαθητών που τελείωσαν ΓΕΛ/ΕΠΑΛ και δώσανε πανελλήνιες ) = 1,3 δις

 

Κάνοντας το ίδιο υπολογισμό για τους μαθητές που περάσανε (απο τους 100.000) που ήταν 69000 έχουμε: 897000000  400 εκατομμύρια διαφορά δηλαδή.... σε μια χωρα με 200+ δις ΑΕΠ για να επενδύσει με τον καλύτερο τρόπο για το μέλλον της στα παιδιά της δηλαδή...

 

Ξέρεις πόσα λεφτά ξοδεύουν τα κόμματα για τις εκλογές; 

 

Ξέρεις πόσα δώσαμε στα υποβρύχια που έγερναν;  (3 δις )

 

Ξέρεις πόσο κόστισε το προεκλογικό 500άρι που δίνανε στους φτωχούς (500.000.000 ευρώ)

 

Νταξει, δεν εχει νοημα η συζητηση μετα απο αυτο, παω να δω Πητερ Παν στη χωρα του ποτε. Αν νομιζεις οτι αυτη τη στιγμη στη χωρα ο στοχος ειναι η εκπαιδευση της επομενης γενιας και οχι η παση θυσια μειωση του κοστους, πραγματικα δεν εχει νοημα η συζητηση, ειναι απλα μη ρεαλιστικη. Τα ευχολογια δεν ειναι θεμα συζητησης.

 

Ο τροπος υπολογισμου επισης ειναι τελειως μπακαλικος. Πχ  στο ΕΚΠΑ υπαρχει η ιατρικη αθηνων, η φαρμακευτικη και η γαλλικη φιλολογια. Ποια εχει μεγαλυτερο κοστος και ζητηση? τι σημασια εχει ο μεσος ορος κοστους ανα φοιτητη αν εχεις ελευθερη εισοδο στο πανεπιστημιο και συρροη μαθητων/φοιτητων στις σχολες υψηλης ζητησης που ταυτοχρονα ειναι και υψηλου κοστους? Γιατι νομιζεις οτι η μια εχει βαση 19.000 και η αλλη 12.000 ?

Δημοσ.

Νταξει, δεν εχει νοημα η συζητηση μετα απο αυτο, παω να δω Πητερ Παν στη χωρα του ποτε. Αν νομιζεις οτι αυτη τη στιγμη στη χωρα ο στοχος ειναι η εκπαιδευση της επομενης γενιας και οχι η παση θυσια μειωση του κοστους, πραγματικα δεν εχει νοημα η συζητηση, ειναι απλα μη ρεαλιστικη. Τα ευχολογια δεν ειναι θεμα συζητησης.

 

Ο τροπος υπολογισμου επισης ειναι τελειως μπακαλικος. Πχ  στο ΕΚΠΑ υπαρχει η ιατρικη αθηνων, η φαρμακευτικη και η γαλλικη φιλολογια. Ποια εχει μεγαλυτερο κοστος και ζητηση? τι σημασια εχει ο μεσος ορος κοστους ανα φοιτητη αν εχεις ελευθερη εισοδο στο πανεπιστημιο και συρροη μαθητων/φοιτητων στις σχολες υψηλης ζητησης που ταυτοχρονα ειναι και υψηλου κοστους? Γιατι νομιζεις οτι η μια εχει βαση 19.000 και η αλλη 12.000 ?

 

Το κόστος στο ΕΚΠΑ συγκεκριμένα ειναι 202 εκατομμύρια... (ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑTA ΤΟΥ) και για 25,875 φοιτητές  (7800 ανά φοιτητή στους υπολογισμούς όμως έβαλα 130000 ανα φοιτητή τέλος πάντων το παραβλέπουμε αυτό)  και επίσης ο μέσος όρος έχει ενδεικτική αξία πάντα θα είναι κοντά στον νέο μεσο όρο  γιαυτό και χρησιμεύει σαν αριθμός 

 

Να στο πω αλλιώς έστω 270 εκατομμύρια και 30000 φοιτητές μέσος όρος = 9000 (και πρόσεξε πως πρόσθεσα 35% στις δαπάνες ενώ έβαλα λιγότερο απο 20% αύξηση στους φοιτητές)

 

 

Οι βάσεις βγαίνουν με τον υποκειμενικό γνώμονα των ίδιων των μαθητών(που δηλώνουν σχολές)... όχι με τον συνολικό αριθμό των όσων θελήσουν να μπουν

 

αν πχ έχει 20 θέσεις ενα πανεπιστήμιο και θέλουν να μπουν 30 παιδιά όλοι με 15.000 μόρια θα μπούνε δεν θα σηκωθεί η βάση της σχολής επειδή ειναι περισσότεροι οι ενδιαφερόμενοι απο τις θέσεις (γιατι όλοι οι ενδιαφερόμενοι έχουν τον ίδιο βαθμό) ...

 

πάλι μόνο τα 20 θα περάσουν (άντε το πολύ πολύ να ανοίξουν μερικές ακόμη) και τα υπόλοιπα θα περάσουν στην Β επιλογή τους και ας ειναι η βάση 15.000

 

Τώρα γιατι δεν συμβαίνει αυτό; γιατι πολύ σπάνια να τύχει όλοι οι ενδιαφερόμενοι να έχουν ίδιους βαθμούς και ακόμη πιο σπάνια (μέχρι στιγμής δεν συνέβη ποτέ απόσο ξέρω) οι τελευταίοι στην σειρά να έχουν ακριβώς τον ίδιο βαθμό κατα χιλιοστό... 

 

έτσι περνάει στο ντούκου αυτό το πρόβλημα του συστήματος επειδή δηλαδή στην πράξη κανείς δεν το παρατηρεί... 

Δημοσ.

Κάνεις λάθος σε αυτό υπάρχουν ένα σωρό πανεπιστήμια που μπορεί να σπουδάσει ιατρική (και παρεμπιπτόντως το επαγγέλματα αυτό δεν έχει τόσο κύρος έξω όσο έχει εδώ με την έννοια της κατάρτισης που πρέπει να έχουν οι μαθητές για να το παρακολουθήσουν )

Αυτό μην το πεις παραέξω.

 

 

Πάντως συμφωνώ με doctorkostis, το φίλτρο υφίσταται. Άλλοι το βαφτίζουν πανελλήνιες, αλλοι πανεπιστήμιο, άλλοι ειδικότητα κοκ.

Δημοσ.

Το φίλτρο υφίσταται σε αυτούς που σκέφτονται με φίλτρα το ίδιο και οι φυλετικές διαφορές κτλ

 

 

Αυτό μην το πεις παραέξω.

 

 

αν είσαι άσχετος να μην μιλάς και κυρίως να μην ειρωνεύεσαι...

 

Όχι μόνο μπορείς να σπουδάσεις ιατρική αλλά αν υπήρχε και κάποιος λόγος που δεν έγραψες καλά ή έχεις ταλέντο κτλ και καταφέρεις να το αποτυπώσεις αυτό στην έκθεση σου η στην συνέντευξή μπορείς να περάσεις. 

 

Επίσης μπορείς να κάνεις ενα ξεχωριστό ειδικό τεστ για σχολές ιατρικής (MCAT) που ακόμη και με πατωμένο GPA αν γράψεις καλά στο MCAT περνάς όπου θες 

(και παρεμπιπτόντως μιλάμε για επαναλαμβανόμενες εξετάσεις πχ SAT Μπορείς να δώσεις 7 φορές τον χρόνο και μάλιστα μπορείς να δώσεις μόνο ένα μάθημα αντι για όλα μαζί κάθε φορά αν θες και να κρατήσεις τον βαθμό απο τα προηγούμενα και να βελτιώσεις μόνο ένα συγκεκριμένο ) 

 

Γενικά αυτά τα πράματα δεν έχουν τον σκοπό του φιλτραρίσματος απλά έχουν εναν λειτουργικό ρόλο στο να περιγράψουν την τρέχουσα κατάσταση του υποψηφίου τιποτα το τελεσίδικο απο εκει και πέρα. 


Και εγώ βαρέθηκα να ακούω και να διαβάζω από κάποιους να γκρινιάζουν για τις πανελλήνιες. Αποδεχτείτε το επιτέλους, σε σχολές που οι υποψήφιοι είναι πολύ περισσότεροι και γενικώς περισσότεροι από τις διαθέσιμες θέσεις δεν υπάρχει τρόπος να αποφευχθεί μια διαδικασία με την οποία θα διαγωνιστούν και θα συγκρίνουν τις γνώσεις τους με τους άλλους για να καλυφθούν οι διαθέσιμες θέσεις.
 
Και επειδή:
 
1. Δεν γίνεται να συγκρίνουμε βαθμούς απολυτηρίων που περιλαμβάνουν υποκειμενικές βαθμολογίες του κάθε καθηγητή.
2. Δεν γίνεται να λάβουμε υπόψη μαθήματα με θέματα που ο κάθε καθηγητής θα επιλέγει διαφορετικά.
 
Το συμπέρασμα είναι οτι θα πρέπει να υπάρχουν ενιαία θέματα για όλους σε όλη την Ελλάδα.
 
Επίσης τα πανεπιστήμια δεν είναι δυνατόν να αναλάβουν εσωτερικές εξετάσεις εισαγωγής όπως γινόταν πριν τις δέσμες του 50-60 και παλαιότερα, το τελικό συμπέρασμα είναι οτι αν θες να περάσεις σε κάποια δημόσια σχολή σε ΑΕΙ και ΤΕΙ θα δώσεις τις γνωστές πανελλήνιες που όλοι ξέρουμε και οχι δοκιμασίες άλλου είδους.


Πονάει χέρι κόβω χέρι δηλαδή...

Δεν έχει θέση κόβω μαθητή...

Μήπως η λύση ειναι στο να προσθέσει θέσεις το κράτος λέω εγώ τώρα... όπως πχ ζητάμε στα νοσοκομεία περισσότερα κρεβάτια (και καλώς το κάνουμε αυτό) γιατί να μην ζητάμε και περισσότερες θέσεις στα πανεπιστήμια οεο;;;;
 

 

 

 

Τι αηδίες είναι αυτές που κάθομαι και διαβάζω, οχι θα αποδεχτώ το κάθε κολοαπολυτήριο που μαθητές τούβλα παίρνουν πολύ καλές και άριστες βαθμολογίες για να τους δώσουν αβάντα οι καθηγητές τους. Όπως σε εμένα π.χ που ενώ στα γραπτά μου ήμουν μαθητής με ΜΟ 12-13 στα μαθήματα, αν έπαιρνες τον βαθμό που έβαζαν οι καθηγητές στα τετράμηνα για να μας βοηθήσουν έβλεπες κάτι 16αρια και 17αρια. Και αυτό γίνεται με το 99.9% των μαθητών στην Γ΄ λυκείου. Ο βαθμός απολυτηρίου ΔΕΝ αποτελεί αξιοκρατικό κριτήριο για την εισαγωγή κάποιων στις σχολές, πάει και τελείωσε αυτό το θέμα.

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τιποτα απο τα μηνύματα της κοπέλας γιαυτό καλύτερα απο το να την υποτιμάς και να υπερτιμάς τις δυνατότητες σου ας διάβαζες πιο προσεκτικά τι λέει

 

Απλά όπως έγραψα και εγώ πιο πάνω σκέφτεσαι με φίλτρα!!

 

Η κοπέλα δεν μίλησε για φίλτρα δηλαδή δεν πρότεινε να αλλάξει ο μανωλιος και να βάλει τα ρούχα του αλλιώς = να φύγουν οι πανελλήνιες (που συγκρίναμε μόρια για να μπούμε στην σχολή) και να μπουν οι βαθμοί των απολυτηρίων για να συγκρίνουμε τώρα άλλα νούμερα για να μπούμε στην σχολή (το ίδιο πράμα δηλαδή με άλλο όνομα)

 

Εγώ νομίζω πως απλά λεει να ειναι το απολυτήριο (ανεξαρτήτως βαθμολογίας) το μόνο δικαιολογητικό για να έχεις πρόσβαση στο πανεπιστήμιο (όπως το απολυτήριο γυμνάσιου ειναι το απαραίτητο δικαιολογητικό για να μπεις στο λύκειο) 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Το φίλτρο υφίσταται σε αυτούς που σκέφτονται με φίλτρα το ίδιο και οι φυλετικές διαφορές κτλ

 

 

αν είσαι άσχετος να μην μιλάς και κυρίως να μην ειρωνεύεσαι...

 

Όχι μόνο μπορείς να σπουδάσεις ιατρική αλλά αν υπήρχε και κάποιος λόγος που δεν έγραψες καλά ή έχεις ταλέντο κτλ και καταφέρεις να το αποτυπώσεις αυτό στην έκθεση σου η στην συνέντευξή μπορείς να περάσεις.

 

Επίσης μπορείς να κάνεις ενα ξεχωριστό ειδικό τεστ για σχολές ιατρικής (MCAT) που ακόμη και με πατωμένο GPA αν γράψεις καλά στο MCAT περνάς όπου θες

 

(και παρεμπιπτόντως μιλάμε για επαναλαμβανόμενες εξετάσεις πχ SAT Μπορείς να δώσεις 7 φορές τον χρόνο και μάλιστα μπορείς να δώσεις μόνο ένα μάθημα αντι για όλα μαζί κάθε φορά αν θες και να κρατήσεις τον βαθμό απο τα προηγούμενα και να βελτιώσεις μόνο ένα συγκεκριμένο )

 

Γενικά αυτά τα πράματα δεν έχουν τον σκοπό του φιλτραρίσματος απλά έχουν εναν λειτουργικό ρόλο στο να περιγράψουν την τρέχουσα κατάσταση του υποψηφίου τιποτα το τελεσίδικο απο εκει και πέρα.

 

 

Πονάει χέρι κόβω χέρι δηλαδή...

 

Δεν έχει θέση κόβω μαθητή...

 

Μήπως η λύση ειναι στο να προσθέσει θέσεις το κράτος λέω εγώ τώρα... όπως πχ ζητάμε στα νοσοκομεία περισσότερα κρεβάτια (και καλώς το κάνουμε αυτό) γιατί να μην ζητάμε και περισσότερες θέσεις στα πανεπιστήμια οεο;;;;

 

 

 

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τιποτα απο τα μηνύματα της κοπέλας γιαυτό καλύτερα απο το να την υποτιμάς και να υπερτιμάς τις δυνατότητες σου ας διάβαζες πιο προσεκτικά τι λέει

 

Απλά όπως έγραψα και εγώ πιο πάνω σκέφτεσαι με φίλτρα!!

 

Η κοπέλα δεν μίλησε για φίλτρα δηλαδή δεν πρότεινε να αλλάξει ο μανωλιος και να βάλει τα ρούχα του αλλιώς = να φύγουν οι πανελλήνιες (που συγκρίναμε μόρια για να μπούμε στην σχολή) και να μπουν οι βαθμοί των απολυτηρίων για να συγκρίνουμε τώρα άλλα νούμερα για να μπούμε στην σχολή (το ίδιο πράμα δηλαδή με άλλο όνομα)

 

Εγώ νομίζω πως απλά λεει να ειναι το απολυτήριο (ανεξαρτήτως βαθμολογίας) το μόνο δικαιολογητικό για να έχεις πρόσβαση στο πανεπιστήμιο (όπως το απολυτήριο γυμνάσιου ειναι το απαραίτητο δικαιολογητικό για να μπεις στο λύκειο)

Δεν ισχύει αυτό που λες με το SAT, "κρατάω όποιον βαθμό θέλω". Το κάθε πανεπιστήμιο έχει αλλά κριτήρια π.χ κάποια κάνουν superscoring, κάποια άλλα όμως ζητάνε να δουν όλους τους βαθμούς. Και μάντεψε πόσο άσχημα φαίνεται να έχεις δώσει ένα general ή subject sat, 7 φορές...ΠΟΛΥ
Δημοσ.

Δεν ισχύει αυτό που λες με το SAT, κρατάω όποιον βαθμό θέλω. Το κάθε πανεπιστήμιο έχει αλλά κριτήρια π.χ κάποια κάνουν superscoring, κάποια άλλα όμως ζητάνε να δουν όλους τους βαθμούς. Και μάντεψε πόσο άσχημα φαίνεται να έχεις δώσει ένα general ή subject sat, 7 φορές...ΠΟΛΥ

Αυτό που λες είπα.. 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Αυτό που λες είπα..

Αυτό είπα ότι δεν ισχύει.

Έπρεπε να βάλω εισαγωγικά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...