Προς το περιεχόμενο

Xiaomi: Οι λόγοι για τους οποίους αποφεύγει την αδιαβροχοποιήση


Rubenstilchkin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτό το πράγμα σε κάθε παρόμοια είδηση για Κινέζο κατασκευαστή να τον γλυφετε μετά μανιας κ ταυτόχρονα να ξερνάτε λάσπη σε καταξιωμενους κατασκευάστες που πραγματικά στηνουν κινητά με τα καλύτερα υλικά με ξεπερνά.θα έλεγα ότι όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμασταρια κ αλλά γνωστά αλλά έχε χάρη που αξίζουν τα κινητά κ της xiaomi meizu 1+ κ άλλων,αλλά όχι τώρα να λέμε η Sony η Sammy το ένα το άλλο μπας κ κερδίσει πόντους αυτό με το οποίο λόγο ατυχίας κ γονιδίων βγήκε μικρό κ αντιδράμε έτσι σε κάθε περίπτωση στην ζωή.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

η δηλωση του κατασκευαστη δεν ειναι σαφες, δεν τονιζει το ακριβες μειονεκτημα της αδιαβροχοποιησης, αν κοιταξει κανεις στα sony και ειδικοτερα στις σειρες compact πολλοι χρηστες παραπονιουνται εξαιτιας της αδιαβροχοποιησης των δεν ακουγονται εντονα τα εξωτερικα ηχεια οταν δεχονται κλησεις, στις συνομιλιες ακουγονται χαμηλοφωνα προς αλλους αφου τα μικροφωνα καλυπτονται πολυ βαθια στο εσωτερικο της συσκευης και θερμενονται για πλακα ακομα και για απλες χρησεις λογο της πολυ fix-contact σκελετου της συσκευης, ειναι σαν να ειναι μεσα σε αδειο σασι το αλλο σασι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ποτε δεν προκειται να παρω στα σοβαρα τις κινεζιες..οι κολοσσοι ειναι κολοσσοι*samsung,lg,sony,htc)

Κινεζιά η Xiaomi; Είσαι βαθιά νυχτωμένος φίλε. Οι Sony/HTC κολοσσοί; Περασμένα μεγαλεία. Τα νούμερα των δύο σε πωλήσεις, δεν φτάνουν στο ελάχιστο αυτά της Xiaomi.

 

Ελπίζω να τρολαρες...

 

On topic: Όλοι θέλουμε συσκευές αδιάβροχες. Πιστεύω πως το φενόμενο θα ενταθεί (της αδιαβροχοποίησης) και θα δούμε και από την Xiaomi την εφαρμογή του στις συσκευές της.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πιστευω πως και μια splash proof προστασια ειναι οκ.

Πρακτικα να μην εχεις θεμα με ιδρωτα, καμια ψιχαλα αντε και να πεσει κ λιγο νερο απο κανενα ποτηρι.

97% την ακουνε απο κατι τετοια..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πιστευω πως και μια splash proof προστασια ειναι οκ.

Πρακτικα να μην εχεις θεμα με ιδρωτα, καμια ψιχαλα αντε και να πεσει κ λιγο νερο απο κανενα ποτηρι.

97% την ακουνε απο κατι τετοια..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ποτε δεν προκειται να παρω στα σοβαρα τις κινεζιες..οι κολοσσοι ειναι κολοσσοι*samsung,lg,sony,htc)

 

"κολοσσοι" η HTC και η sony, οι εταιρίες που έχουν να πωλήσουν κινητό εδώ και κάτι χρόνια, που βγάζουν κάτι υπερκοστολογημενες μπακατελες που εμφανίζουν ένα μάτσο προβλήματα και κινεζια η xiaomi που δεν προλαβαίνει να μετράει τις πωλήσεις και είναι ενα βήμα μπροστά, ακούει τον καταναλωτή και αναπτύσσεται σε κάθε τομέα που μπορει, από drones μέχρι smart watches(ή όπως λέγονται τα fitness βραχιόλια) και power banks.

 

να μαντεψω αγοραζεις οποίο κινητό σου δίνουν με επιδότηση αρκεί να το προτείνει ο "εξειδικευμένος" τεχνικός του καταστήματος;

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ένα ποτήρι νερό την έχουν γλιτώσει συσκευές πολλών φίλων μου που δεν ήταν και αδιάβροχες. Είναι ρε παιδί μου και που θα πέσει.

 

Σε έναν γνωστό του έπεσε κόκα κόλα, ε σου λέει από το να κολλάει ας το βάλω στην βρύση (Χαχαχαχα) Δεν του έπαθε τίποτα το s4 xD

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή μας λέει οτι δεν κάνει αδιαβροχοποίηση επειδή κάποια μοντέλα έχουν καλλύματα που αν μείνουν ανοιχτά παίρνουν νερό?

Οπότε να μη βάζουμε ζώνες ασφαλείας στα αυτοκίνητα γιατί κάποιοι σώθηκαν χωρίς να τις φωράνε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή μας λέει οτι δεν κάνει αδιαβροχοποίηση επειδή κάποια μοντέλα έχουν καλλύματα που αν μείνουν ανοιχτά παίρνουν νερό?

Οπότε να μη βάζουμε ζώνες ασφαλείας στα αυτοκίνητα γιατί κάποιοι σώθηκαν χωρίς να τις φωράνε...

ασε φιλε δεν το κατεχεις και απορω γιατι συγκρινεις ντοματες με καρπουζια και ενδεικτικα ως κατοχος z3 που υποτιθεται εχει προτυπα αδιαβραχοποιησης δες απαντηση που εστειλαν σε καποιον που το πηρε για service με αφορμη εκδορα που γραφτηκε ως χτυπημα (το μικροτερο κοστος ηταν το ιδιο με το να αγορασει την συσκευη καινουρια σχεδον )

 

Σε απάντηση του e-mail σας και σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, έπειτα από τον διεξοδικό τεχνικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στην συσκευή σας τύπου Sony Xperia™ Ζ3 με αριθμό imei: ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ από το Εξουσιοδοτημένο Κέντρο Επισκευών της εταιρίας μας με την επωνυμία “TS Solutions”, διαπιστώθηκε χτύπημα στην πρόσοψη της συσκευής(πλαϊνό τμήμα) με αποτέλεσμα την απώλεια της στεγανότητας της. Η συγκεκριμένη βλάβη καθιστά την συσκευή εκτός εγγύησης. Φωτογραφικό υλικό υπάρχει διαθέσιμο από το εν λόγω Επισκευαστικό Κέντρο.

Κατόπιν των ανωτέρω και δεδομένου ότι το άνω κινητό έχει υποστεί ζημία οφειλόμενη σε αντικανονική του χρήση πριν την παράδοση αυτού προς επισκευή, έχει τεθεί εκτός εγγύησης, σύμφωνα με τους όρους εγγύησης της Sony: «H παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τυχόν αστοχία του Προϊόντος η οποία οφείλεται σε:

• Φυσιολογική φθορά λόγω χρήσης.

• Χρήση σε περιβάλλοντα όπου σημειώνεται υπέρβαση των σχετικών ορίων αξιολόγησης IP, εφόσον υφίστανται (συμπεριλαμβανομένης της βλάβης λόγω έκθεσης σε υγρό ή της ανίχνευσης υγρών μέσα στη συσκευή εξαιτίας αυτής της χρήσης).

• Κακή χρήση ή αδυναμία χρήσης σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσης και συντήρησης του Προϊόντος της Sony. Η εγγύηση επίσης δεν καλύπτει τυχόν αστοχίες του Προϊόντος εξαιτίας ατυχημάτων, τροποποιήσεων ή προσαρμογών στο λογισμικό ή το υλικό (hardware) ή περιστατικών ανωτέρας βίας.».

Επίσης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης: «…Η Sony και οι service partners αυτής διατηρούν το δικαίωμα να χρεώσουν ένα ποσό διεκπεραίωσης, στην περίπτωση εάν διαπιστωθεί ότι ένα Προϊόν που έχει επιστραφεί, δεν πληροί τους όρους της Εγγύησης…».

Στο πλαίσιο της τεχνικής υποστήριξης, σας προτείναμε να επισκευάσουμε τη συσκευή σας έναντι του χαμηλότερου δυνατού κόστους. Παρακαλώ να ενημερώσετε το κατάστημα, στο οποίο παραδώσατε αρχικά, για το εάν επιθυμείτε η όχι να προχωρήσει η επισκευή της συσκευής σας.

Με εκτίμηση,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...