Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας μου ετυχε κατι αρκετα περιεργο σε μια παραγγελια μου απο το amazon.de .Ειχα κανει μια παραγγελια η οποια εγραφε εκτιμωμενη παραδωση 9 ιουνιου και μεχρι τις 21 δεν ειχε ερθει ουτε μπορουσα να την βρω στα ελτα.Οποτε επικοινωνισα με το amazon και μου ειπαν οτι θα κανουν αντικατασταση(free replacement) στο προιον και θα το στειλουν με την επιλογη premium σαν αποζημιωση για να φτασει πιο γρηγορα.

 

Παραθετω και το σχετικο mail που ελαβα:

 

"Thank you for writing to Amazon.de

I'm so sorry to hear that your item hasn't been delivered yet.

As your item was sent by untraceable method, I am not able to tell you where exactly it is and what had happened. 
Since the fact that final delivery date has passed, I don't want to bother you anymore with waiting and at this point we must assume it got lost in transit.

Please try to understand things like this may happen sometimes during some problems in transit.
Therefore, I have reported this issue to our special department to investigate in order to prevent this happening again.

I have just successfully issued a free replacement with new Order ID: xxxxxxx. I have also increased the shipping speed to Premium one on our cost as a sign of apology in order for you to have the tracking information this time and to get your item as soon as possible.

You ca see that on your account, under your orders.

Thank you for your patience, understanding and cooperation.

For any further issues or queries, don't hesitate to contact us, we will be more than glad to assist you.

I wish you a lovely day."

 

To δευτερο λοιπον εφτασε 2 μερες μετα στις 23 του μηνα και σημερα 30 του μηνα φτανει στο ταχυδρομειο και το πρωτο και το παρελαβα και αυτο!

 

Στο site της amazon.de στο δευτερο δεμα γραφει οτι εχει παραδωθει επιτυχως και στο πρωτο γραφει :

 

Replacement ordered
We are expecting your return. Your replacement has been ordered.
 
και οταν παταω στο view return label /instructions γραφει :
 

All the items must be sent by 21 Jul 2016
 

δηλαδη την ημερομηνια που μου εστειλαν mail για την δευτερη αποστολη του προιοντος .

 

Εμενα μου εχει σταλει 2 φορες το ιδιο προιον τι πρεπει να κανω?

Για το λογο οτι διαβαζω σε αλλες συζητισεις οτι πολλοι τα κρατανε και τα 2 και δεν τους τα ζητανε πισω...

Πρεπει να το επιστρεψω η οχι και αν ναι τοτε τι γινεται με τα μεταφορικα ?

 

Ευχαριστω εκ των προτερων ! :)

Επεξ/σία από dadmcleader
Δημοσ.

Εάν θέλεις να είσαι σωστός μιλάς με το κατάστημα και του λες ότι παρέλαβες και τα 2 προϊόντα τελικά και ποια διαδικασία να ακολουθήσεις για να επιστραφεί το ένα από τα 2.

  • Like 1
Δημοσ.

μεχρι τις 21 δεν ειχε ερθει ουτε μπορουσα να την βρω στα ελτα.Οποτε επικοινωνισα με το amazon και μου ειπαν οτι θα κανουν αντικατασταση(free replacement) στο προιον και θα το στειλουν με την επιλογη premium σαν αποζημιωση για να φτασει πιο γρηγορα.

 

.....

 

All the items must be sent by 21 Jul 2016

 

δηλαδη την ημερομηνια που μου εστειλαν mail για την δευτερη αποστολη του προιοντος .

 

 

21 Jul γραφει αρα Ιουλιου και οχι 21 Ιουνιου που σου απαντησαν :P

 

 

Για το λογο οτι διαβαζω σε αλλες συζητισεις οτι πολλοι τα κρατανε και τα 2 και δεν τους τα ζητανε πισω...

 

 

 

Το σωστο/ηθικο ειναι να τα επιστρεψεις.

Δημοσ.

21 Jul γραφει αρα Ιουλιου και οχι 21 Ιουνιου που σου απαντησαν :P

 

 

 

 

Το σωστο/ηθικο ειναι να τα επιστρεψεις.

οταν λεω για τις 21 ιουλιου εννοω οτι δινουν προθεσμια 30 μερες απο την ημερομηνια που δηλωνεις επιστροφη !

οταν λεω για τις 21 ιουλιου εννοω οτι δινουν προθεσμια 30 μερες απο την ημερομηνια που δηλωνεις επιστροφη !

Ακομα ξεχασα να αναφερω οτι στο ταχυδρομειο το σημερινο ειδοποιητηριο εγραφε 16/52016 !και ακομα μου ζητησαν να υπογραψω οτι παρελαβα ενω το δεμα ηταν untrackable που συνηθως ξερω οτι δεν ειναι συστημενο για να ζητησουν υπογραφη απο τον παραληπτη!

Δημοσ.

Κάθε παραλαβή από ταχυδρομείο την υπογράφεις δεν σου το δίνουν έτσι απλά στο χέρι. Άσχετο αν είναι συστημένο ή όχι. Οσον αφορά το δέμα θα πρέπει να επιστρέψεις το ένα τεμάχιο αλλά θα πρέπει να δεις μήπως είναι καλύτερα να το πληρώσεις στον πωλητή και να τα κρατήσεις και τα δύο?? Εννοώ ότι αν το κόστος μεταφορικών είναι υψηλό ίσως να σε συμφέρει να πληρώσεις στον πωλητή το αντίτιμο και να κρατήσεις και τα δύο τεμάχια. Εσύ αποφασίζεις.

Δημοσ.

Κάθε παραλαβή από ταχυδρομείο την υπογράφεις δεν σου το δίνουν έτσι απλά στο χέρι. Άσχετο αν είναι συστημένο ή όχι. Οσον αφορά το δέμα θα πρέπει να επιστρέψεις το ένα τεμάχιο αλλά θα πρέπει να δεις μήπως είναι καλύτερα να το πληρώσεις στον πωλητή και να τα κρατήσεις και τα δύο?? Εννοώ ότι αν το κόστος μεταφορικών είναι υψηλό ίσως να σε συμφέρει να πληρώσεις στον πωλητή το αντίτιμο και να κρατήσεις και τα δύο τεμάχια. Εσύ αποφασίζεις.

Διαβαζα σε αλλα posts οτι η amazon σου επιστρεφει τα μεταφορικα μολις παραλαβει το δεμα 

Εάν θέλεις να είσαι σωστός μιλάς με το κατάστημα και του λες ότι παρέλαβες και τα 2 προϊόντα τελικά και ποια διαδικασία να ακολουθήσεις για να επιστραφεί το ένα από τα 2.

Το θεμα που με προβληματιζει ειναι η ολη διαδικασια να τα ξαναστειλω και ακομα το κοστος των μεταφορικων τα οποια δεν εχω καταλαβει αν σου επιστρεφονται η οχι απο το amazon

Δημοσ.

Γεια σας μου ετυχε κατι αρκετα περιεργο σε μια παραγγελια μου απο το amazon.de .Ειχα κανει μια παραγγελια η οποια εγραφε εκτιμωμενη παραδωση 9 ιουνιου και μεχρι τις 21 δεν ειχε ερθει ουτε μπορουσα να την βρω στα ελτα.Οποτε επικοινωνισα με το amazon και μου ειπαν οτι θα κανουν αντικατασταση(free replacement) στο προιον και θα το στειλουν με την επιλογη premium σαν αποζημιωση για να φτασει πιο γρηγορα.

 

To δευτερο λοιπον εφτασε 2 μερες μετα στις 23 του μηνα και σημερα 30 του μηνα φτανει στο ταχυδρομειο και το πρωτο και το παρελαβα και αυτο!

 

Στο site της amazon.de στο δευτερο δεμα γραφει οτι εχει παραδωθει επιτυχως και στο πρωτο γραφει :

 

Replacement ordered
We are expecting your return. Your replacement has been ordered.
 
και οταν παταω στο view return label /instructions γραφει :
 

All the items must be sent by 21 Jul 2016

 

δηλαδη την ημερομηνια που μου εστειλαν mail για την δευτερη αποστολη του προιοντος .

 

Εμενα μου εχει σταλει 2 φορες το ιδιο προιον τι πρεπει να κανω?

Για το λογο οτι διαβαζω σε αλλες συζητισεις οτι πολλοι τα κρατανε και τα 2 και δεν τους τα ζητανε πισω...

Πρεπει να το επιστρεψω η οχι και αν ναι τοτε τι γινεται με τα μεταφορικα ?

 

Ευχαριστω εκ των προτερων ! :)

 

 

Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τι ρωτάς.

Παρέλαβες δύο φορές το ίδιο δέμα, η αμζόνα γνωρίζει ότι το παρέλαβες δυο φορές, σου στέλνει μήνυμα να επιστρέψεις το ένα, και εσύ ρωτάς εδώ αν μπορείς να τα κρατήσεις και τα δύο χωρίς να τα έχεις πληρώσει;

 

Διαβάζοντας προσεκτικά στο ιστορικό, βγαίνει το συμπέρασμα ότι τα πράγματα μάλλον δεν εξελίχθηκαν όπως τα περιγράφεις. Συγκεκριμένα, γράφεις ότι το αρχικό δέμα έπρεπε να φτάσει στις 21/6 (ποτέ δεν ανοίγουμε θέμα στη λήξη της εκτιμώμενης παράδοσης αλλά περιμένουμε τουλάχιστον μια βδομάδα ακόμη) και στις 23/6 παρέλαβες το 2ο δέμα (!!!) και γεννιώνται ερωτήματα πότε τους το ζήτησες και πότε το έστειλαν για να το παραλάβεις στις 23/6. Είναι προφανές ότι δεν κολλάνε τα κομματάκια του παζλ. 

 

Εν πάση περιπτώσει, πέρα από το γεγονός ότι, αν τα κρατήσεις, θα μπεις στη μαύρη λίστα της σοβαρότερης αλυσίδας στον κόσμο, δεν είναι σωστό (για να μην πω ότι είναι ανήθικο) να σκέφτεσαι με αυτό τον τρόπο.

Σε ότι έχει σχέση με την επιστροφή, η αμαζόνα έχει αντίστοιχη διαδικασία. 

Δημοσ.

Κάθε παραλαβή από ταχυδρομείο την υπογράφεις δεν σου το δίνουν έτσι απλά στο χέρι. Άσχετο αν είναι συστημένο ή όχι.

 

Αυτό δεν ισχύει. Υπογραφή απαιτείται μόνο όταν κάτι είναι συστημένο. Όταν απλά "παραλαμβάνεις απ'το κατάστημα" (π.χ. κάτι ογκώδες που δεν έφερε ο διανομέας κι απλά άφησε ειδοποιητήριο) δεν ζητάνε να υπογράψεις τίποτα. Ακριβώς όπως γράφεις, σου το δίνουν απλά στο χέρι, λες ευχαριστώ και φεύγεις!

Δημοσ.

αφού είναι untrack πως γωριζει ότι τα παρέλαβε δυο φορές? εάν είναι να πληρώσεις μεταφορικά μην μπεις καν στον κόπο εάν είναι να τα στείλεις τζάμπα ότι λέει η συνείδηση σου και η τσέπη σου . να φρόντιζαν να έχουν σωστό σύστημα αποστολής για να μην υπάρχουν τέτοιου είδους προβλήματα. 

Δημοσ.

Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τι ρωτάς.

Παρέλαβες δύο φορές το ίδιο δέμα, η αμζόνα γνωρίζει ότι το παρέλαβες δυο φορές, σου στέλνει μήνυμα να επιστρέψεις το ένα, και εσύ ρωτάς εδώ αν μπορείς να τα κρατήσεις και τα δύο χωρίς να τα έχεις πληρώσει;

 

Διαβάζοντας προσεκτικά στο ιστορικό, βγαίνει το συμπέρασμα ότι τα πράγματα μάλλον δεν εξελίχθηκαν όπως τα περιγράφεις. Συγκεκριμένα, γράφεις ότι το αρχικό δέμα έπρεπε να φτάσει στις 21/6 (ποτέ δεν ανοίγουμε θέμα στη λήξη της εκτιμώμενης παράδοσης αλλά περιμένουμε τουλάχιστον μια βδομάδα ακόμη) και στις 23/6 παρέλαβες το 2ο δέμα (!!!) και γεννιώνται ερωτήματα πότε τους το ζήτησες και πότε το έστειλαν για να το παραλάβεις στις 23/6. Είναι προφανές ότι δεν κολλάνε τα κομματάκια του παζλ. 

 

Εν πάση περιπτώσει, πέρα από το γεγονός ότι, αν τα κρατήσεις, θα μπεις στη μαύρη λίστα της σοβαρότερης αλυσίδας στον κόσμο, δεν είναι σωστό (για να μην πω ότι είναι ανήθικο) να σκέφτεσαι με αυτό τον τρόπο.

Σε ότι έχει σχέση με την επιστροφή, η αμαζόνα έχει αντίστοιχη διαδικασία. 

Οχι οχι μαλλον δεν εξηγησα σωστα ...το δεμα ηταν να ερθει 9 ιουνιου αλλα περιμενα 1-2 βδομαδες παραπανω και στις 21/6 αποφασισα να στειλω mail να δω τι γινεται με το δεμα αφου στο ελτα μου ελεγαν οτι δεν εχει ερθει ενω απ οτι φανηκε τωρα ειχε ερθει στις 16 του μηνα.Στις 21 μου απαντησαν και δρομολογισσαν το νεο δεμα ,σταλθηκε στις 22/6 και εφτασε 23/6 !

 

Τελος η αμαζονα οπως λες γραφει replacement ordered στην πρωτη παραγγελια απο τις 21/6 που δρομολογισε τη δευτερη παραγγελια .Δηλαδη σαν να μου ζηταει να επιστρεψω την πρωτη ενω δεν την ειχα παραλαβει ποτε οποτε θεωρησα τοτε πως απλα το εγραψαν ετσι τοτε για να δικιολογισουν την εκ νεου αποστολη !

 

Τελος η αμαζονα δεν ξερω κατα ποσον γνωριζει οτι παρελαβα την δευτερη αποστολη γιατι δεν ηρθε σαν συστημενο και τελος δεν καταλαβαινω γιατι με αντιμετοπιζεις σαν κλεφτη απο τη στιγμη που απλα προσπαθω να καταλαβω τι γινεται σε τετοιες περιπτωσεις και απο τη στιγμη που ηδη εχω χασει απειρο χρονο με μια παραγγελια και το μονο πραγμα που προσπαθω ειναι να γλειτωσω απο περετερω ταλαιπωρια....

Δημοσ.

Σε τέτοιες περιπτώσεις κατά 99% φταίνε τα ταχυδρομεία. Μου έχει τύχει να έρθει δέμα ανοιχτό και να έχει μέσα το ένα από τα δύο πράγματα που παρήγγειλα. Το amazon το πήρε πάνω του και ξανάστειλε το χαμένο δωρεάν. Θεωρώ λοιπόν, ηθικά σωστό, σε ένα κατάστημα που γενικά φέρεται με τέτοιο επίπεδο επαγγελματισμού που συνέχεια γκρινιάζουμε ότι λείπει από τα Ελληνικά καταστήματα, να κάνεις και εσύ την ηθικά σωστή κίνηση και να μπεις στον κόπο να το επιστρέψεις - στο μέλλον που θα ξαναχρειαστείς το amazon και θα σε εξυπηρετήσει, θα σου φαίνεται μηδαμινή μια τέτοια κίνηση.

 

Αυτό δεν ισχύει. Υπογραφή απαιτείται μόνο όταν κάτι είναι συστημένο. Όταν απλά "παραλαμβάνεις απ'το κατάστημα" (π.χ. κάτι ογκώδες που δεν έφερε ο διανομέας κι απλά άφησε ειδοποιητήριο) δεν ζητάνε να υπογράψεις τίποτα. Ακριβώς όπως γράφεις, σου το δίνουν απλά στο χέρι, λες ευχαριστώ και φεύγεις!

Μόλις εχθές υπέγραψα για απλό ογκώδες. Μη συστημένο και χωρίς tracking number. Ας μην είμαστε απόλυτοι...

Δημοσ.

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΑΛΛΟ 8ΕΜΑ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ...ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΠ ΤΟΠ...ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ Η ΘΑ ΦΑΩ ΚΑΜΙΑ ΤΑΠΑ ?ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ,ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ...ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΒ ΜΕ ΠΡΙ ΠΕΙΝΤ !!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

Δημοσ.

Δεν χρειάζεται να το επιστρέψεις. Όταν πατάς view return σου δείχνει πάντα ημερομηνία. Εγώ είχα πατήσει σε ένα λαπτοπ που πήρα το 2014 και έλεγε τα ίδια.

 

Και μιας και είπα για το λάπτοπ, το είχα πάρει πριν 2 χρόνια 900£. Χάλασε ο φορτιστής στον 1 χρόνο και μου έστειλαν 70£ να πάρω άλλον απο την αντιπροσωπεία. Τώρα πριν κάνα μήνα χάλασε το πληκτρολόγιο και είχε λήξει η εγγύηση αλλά μου έστειλαν 450£ δωροεπιταγή σαν αποζημείωση. Πολύ καλές εντυπώσεις απο το amazon, χάλια ενυπώσεις απο την msi του λάπτοπ.

Δημοσ.

Μόλις εχθές υπέγραψα για απλό ογκώδες. Μη συστημένο και χωρίς tracking number. Ας μην είμαστε απόλυτοι...

 

Wtf. Η εμπειρία μου με τα ΕΛΤΑ άλλο λέει. Ίσως να εξαρτάται απ' το κατάστημα ή τα κέφια αυτού που εξυπηρετεί, τι να πω...

Δημοσ.

Φίλε αν νιώθεις οκ με το να το κρατήσεις, κράτα το.

Αν όχι, στείλε το πίσω.

Μην ζητάς όμως γνώμες υποστήριξης όπως είπε ένας ποιο πάνω "ας διάλεγαν καλύτερο μεταφορέα" για να δικαιολογήσεις στον εαυτό σου την πιθανότητα να μην επιστρέψεις το δέμα, το βρίσκω απαράδεκτο.

Προσωπικά έχω επιστρέψει πολλές φορές (ή έχω πληρώσει ξανά μικροποσά) για παραγγελίες που έφτασαν καθυστερημένα ενώ είχαν αντικατασταθεί δωρεάν, όχι μόνο στα άμαζον, αλλά και στα ι μπει και σε άλλα διαδικτυακά καταστήματα.

Μόνο τα ευχαριστήρια μειλ των πωλητών, μου έχουν φτιάξει την ημέρα αρκετές φορές.

Τέλος μην αναζητάς "συλλογική συνείδηση", δεν υπάρχει!

Φιλικά

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...