dadmcleader Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Νομιζω οτι η καλυτερη λυση λοιπον ειναι να μιλησω με το καταστημα το ιδιο και να μου δωσουν οδηγειες αυτοι για το τι πρεπει να κανω . Σας ευχαριστω ολους ! 1
kmanikas13 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Περιμένω ένα δέμα απο το amazon.de, το οποίο έχε εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης απο 31 έως 17 Φεβρουαρίου, αν δεν έρθει στις 17 να κάνω claim; Και αν κάνω claim θα μου ξαναστείλουν το προιόν χωρίς χρέωση;
molot12 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Περιμενε μια εβδομαδα μετα την ληξη του υποτιθεμενου χρονου παραδοσης πριν προχωρησεις σε claim. Παντα υπαρχουν απροβλεπτοι παραγοντες που προκαλουν χρονοκαθυστερησεις πχ αγροτικα μπλοκα... 1
kmanikas13 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) Ήρθε τελικά το δεματάκι, με μεγάλη καθυστέρηση. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2017 από kmanikas13
molot12 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2017 Συνδιαστική ταυτόχρονη αγορά απο amazon.de στις 3-3-2017, δύο προιόντα Α & Β απο διαφορετικούς πωλητές και fullfiled by amazon. To προιόν Α ήλθε στην ώρα του, το δε προιόν Β ... άφαντο. Περνάνε οι ημερομηνίες εκτιμωμενης παράδοσης, περιμένω λίγο ακόμη και τελικά στέλνω email στο support του amazon χθές το βράδυ κατά τις 10:00μμ, απλά εξιστορώντας τα γεγονότα. Σήμερα το πρωί στις 8:30 ανοίγω το mail και βλέπω επιστροφή - refund του ποσού για το ''άφαντο'' προιόν Β στη Revolut (άμεση πίστωση) που είχα συνδέσει στο amazon για την αγορά !!! Μπράβο ! Αυτή είναι εξυπηρέτηση, τα καλά πρέπει να λέγονται.
FarCry Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Ερώτηση επειδή δεν γνωρίζω. Το αμαζον στέλνει χωρίς tracking?
molot12 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Δημοσ. 1 Απριλίου 2017 Ερώτηση επειδή δεν γνωρίζω. Το αμαζον στέλνει χωρίς tracking? Υes ! Τουλάχιστον σε πράγματα που έχω πάρει απο amazon.uk & amazon.de, εμφανίζεται απλώς ενα χρονοδιάγραμμα με την ημερομηνία αποστολής και τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Οταν εξαντληθεί ο χρόνος σου στέλνουν mail για feedback του προιόντος. Αν δεν έρθει καθόλου (όπως έτυχε στην τελευταία μου παραγγελία) στέλνεις mail στο customer support και σου κάνουν λογικά ....refund. Προφανώς με κάποιο τρόπο ελέγχουν τη πορεία του δέματος αλλά εσύ ως πελάτης δεν "βλέπεις" λεπτομέρειες. Παρεπιπτόντως σε μια άλλη παραγγελία απο γαλλικό κατάστημα ανταλλακτικού αυτοκινήτου ενω είχα tracking number και μου έδειχνε μέσω απο το 17tracknet ότι το πακέτο είχε κολλήσει αδικαιολόγητα Βουλγαρία (Σόφια), μου έστειλαν mail ότι το πακέτο είχε ανοιχτεί και θα τσεκάρανε αν τα περιεχόμενα ήταν οκ, διαφορετικά θα μου έκαναν refund ή θα μου τα ξαναστέλναν δωρεάν. Αρα οι μεγάλοι και σοβαροί πωλητές έχουν κάποιο σύστημα παρακολούθησης των πακέτων τους, μην αγχώνεσαι. Απλά πάρε πράγματα που είναι sold by amazon, ή fullfiled by amazon για να έχεις την 100% κάλυψη του καταστήματος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα