Προς το περιεχόμενο

Google: Καταπολεμά το ad-blocking δίνοντας ένα σημαντικό πλεονέκτημα στους χρήστες


Rubenstilchkin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αποφασισμένη να σταματήσει το "momentum" που έχουν αρχίσει να συγκεντρώνουν οι ad-blocking πλατφόρμες, φαίνεται πως είναι η Google, η οποία αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο διαχωρίζεται και επεξεργάζεται τον τεράστιο όγκο των δεδομένων της.

Η αμερικανική εταιρεία θα ακολουθήσει μία νεά φιλοσοφία, δημιουργώντας μία ενιαία "δεξαμενή" δεδομένων τα οποία θα προέρχονται από το ευρύτερο φάσμα των υπολογιστικών συστημάτων - φορητών και μη - στη διαχείριση των οποίων τον πρώτο λόγο θα έχουν οι τελικοί χρήστες, δημιουργώντας μακροπρόθεσμα ένα πιο εξιδανικευμένο διαφημιστικό οικοσύστημα.

 

Ξεκινώντας από σήμερα, οι χρήστες υπηρεσιών της Google θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις, οι οποίες θα τους προτρέπουν να αποφασίσουν αν θέλουν να παραχωρήσουν τα στοιχεία των online δραστηριοτήτων τους, προκειμένου να βλέπουν στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα, σχετικά με το περιεχόμενο των ιστοσελίδων που επισκέπτονται, καθώς και τις εφαρμογές που χρησιμοποιούν (Android).

 

Μαζί με την ειδοποίηση, η Google θα εγκαινιάσει και μία ειδική ιστοσελίδα, υπό την επωνυμία My Activity (ως επέκταση του My Account), στην οποία οι χρήστες θα μπορεί να εποπτεύουν τα δεδομένα των αναζητήσεων τους, αφαιρώντας (ανά πάσα στιγμή) οποιοδήποτε στοιχείο και αναδιαμορφώνοντας τις διαφημιστικές τους προτιμήσεις.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Με αυτόν τον τρόπο η Google επιθυμεί να διαφοροποιηθεί από τους αντιπάλους της (βλ. Facebook), οι οποίοι εκμεταλλεύονται με παρόμοιο τρόπο τις δραστηριότητες των χρηστών αλλά και να κλείσει τα στόματα εκείνων (βλ. Apple), οι οποίοι εδώ και αρκετά χρόνια την κατηγορούν για ασύδοτη εκμετάλλευση των δεδομένων που συλλέγει, κυρίως μέσω των φορητών συσκευών.

 

Link.png Site: Recode

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μπορεί κάποιος να το πει πλεονέκτημα, το να έχει τον έλεγχο των δεδομένων που χρησιμοποιούνται για την στοχοποίηση.

Αλλά!

- Την εμπιστευόμαστε?

- Έχουμε το χρόνο να ξεδιαλέγουμε τα δεδομένα μας?

- Κερδίζουμε κάτι με το να σταματήσουμε το ad-blocking?

 

Εεε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

 Προσωπικά χρησιμοποιώ ad blocking εκτός από πρακτικούς και για λόγους αρχής. Δεν μ’ αρέσει το Internet όπου το 80% του περιεχομένου είναι αντιγραφή. Θα προτιμούσα ένα μοντέλο micropayments όπου πληρώνω κάποια σεντ ανά άρθρο χωρίς να βλέπω διαφημίσεις. Έτσι και το site μπορεί να έχει έσοδα κι εγώ να έχω μια πιο ξεκούραστη εμπειρία. Το θέμα όμως είναι ότι με ένα τέτοιο μοντέλο το 90% των sites που ανακυκλώνουν ειδήσεις θα εξαφανιστεί. Μακάρι.

 

Δεν χρειαζόμαστε 50 ενημερωτικά sites κι άλλα 1.000 που είναι κλώνοι. Και εδώ έχει βάλει το χεράκι της και η Google που ενώ έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει πότε το περιεχόμενο ενός site είναι αυθεντικό κάνει τα στραβά μάτια και δέχεται στο AdSense sites που είναι γεμάτα αντιγραμμένο περιεχόμενο.

 

Θέλω ποιοτικό περιεχόμενο. Και πιστεύω πως το ad blocking θα βοηθήσει να πάνε τα πράγματα προς αυτή την κατεύθυνση. Όταν θα στερέψει η κάνουλα του εύκολου κέρδους, τα sites θα αναζητήσουν άλλες πηγές εσόδων. Μια από αυτή είναι το συνδρομητικό περιεχόμενο, ανά άρθρο όμως κι όχι για όλο το site. Ήδη στο εξωτερικό το δοκιμάζουν, για παράδειγμα το κάνει το Blende.com. Εδώ ούτε που το συζητούν καν.

 

By the way, το καλύτερο ad blocking που έχω δοκιμάσει είναι το uBlock.

https://github.com/gorhill/uBlock

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πιο λογο να επιλέξει κάποιος ΚΑΙ να δώσει προσωπικά δεδομένα ΚΑΙ να βομβαρδίζεται με διαφημίσεις; Τι καπνίζουν απορώ; Δεν θέλουμε να δούμε διαφημίσεις, πως το λένε δηλαδή;

 

Όταν είμαι στο internet η στο YouTube, θέλω να δω/διαβάσω αυτο που έκανα click, τίποτα αλλο. Άμα θέλω να μάθω για τα προγράμματα της cosmote η πόσο κάνει το PlayStation, θα κάνω αναζήτηση στον chrome για αυτά.

 

Όταν η διαφήμιση το μονο που κάνει είναι να σου τρώει χρόνο και να σε εκνευρίζει, σε μένα τουλάχιστον δεν θα πιάνει.

 

Adblock και λοιπά, η καλύτερη εφευρεση του 21 αιώνα

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Δεν θα ηθελα να πω την γνωμη μου για τους φανατικους οπαδους των adblocking.

 

Γιατι θα με διωξουν απο το Insomnia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα ηθελα να πω την γνωμη μου για τους φανατικους οπαδους των adblocking.

 

Γιατι θα με διωξουν απο το Insomnia.

 

Πες μου σε παρακαλώ ενα λογο να μην εχω ενεργοποιημένο κάποιο adblock και να χάνω το χρόνο μου και το περιεχόμενο που θέλω να δω με διαφημίσεις - σκουπίδια

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...