Προς το περιεχόμενο

Πρόσβαση στο Internet από τον Οκτώβριο σε πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων της Lufthansa


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα ήταν πολύ καλό και για την ασφάλεια των πτήσεων θα μπορούσαμε να έχουμε και πληροφορίες σχετικά με την πτήση online αντί να ψάχνουν τα μαύρα κουτιά μέσα στους ωκεανούς για το τι έγινε...και απορώ πως δεν τον έχουν κάνει ακόμα...

Σε εναν βαθμο εχεις, μεσω acars και adsb. Δεν ειναι οτι δεν το εχουν σκεφτει, προσωπικα υποθετω δεν βαζουν παραπανω πληροφοριες στα υπαρχοντα streams για λογους ασφαλειας. Και βασικα υπαρχουν ηδη ξεχωριστα streams που στελνουν πληροφοριες κατευθειαν στις κατασκευαστριες εταιριες, βλεπε MH370 οπου οι κινητηρες εστελναν το status τους ακομα και οταν εκλεισε το adsb
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Αν δεν το κάνουν δωρεάν δεν έχει νόημα. Οι επιχειρηματίες δεν είναι αρκετοί ώστε να βγάλει κέρδος η εταιρεία από κάτι τέτοιο. Πιο μεγάλο κέρδος θα έχουν αν το ενσωματώσουν στην τιμή του εισιτηρίου.

Υποθετω πως θα το χουν ψαξει το θεμα και δεν το κανουν για το "καλο ονομα της εταιριας". Καποιο κερδος θα παιζει  ;)

Ούτως ή άλλως 3-4 ώρες περνάνε για πλάκα. Βλέπεις καμιά ταινία στο smartphone/ tablet/ laptop και τελείωσε η ιστορία.

Θα πονταρω πως δεν εχεις κανεις υπερατλαντικο ταξιδι. Trust me, κοβεις φλεβες απο ενα σημειο και μετα και αφου εχεις δει 2 ταινιες minimum ;) Και στην προκειμενη φαση, ισχυει αυτο που ειπε ο Fotis13 νωριτερα, προφανως θα απευθυνεται σε αυτους που το χρειαζονται, οχι σε αυτους που το χρειαζονται για να περασει η ωρα.

My 2c

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τοσα χρονια ταξιδεύω και μολις στο προσφατο μου ταξιδι μου ηρθε η ιδεα να δω καμια ταινιουλα κατα τη διαρκεια της πτήσης.

 

Οτι ναναι..τοσα χρονια βασανιζομουν με μουσικη..xD

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εναν βαθμο εχεις, μεσω acars και adsb. Δεν ειναι οτι δεν το εχουν σκεφτει, προσωπικα υποθετω δεν βαζουν παραπανω πληροφοριες στα υπαρχοντα streams για λογους ασφαλειας. Και βασικα υπαρχουν ηδη ξεχωριστα streams που στελνουν πληροφοριες κατευθειαν στις κατασκευαστριες εταιριες, βλεπε MH370 οπου οι κινητηρες εστελναν το status τους ακομα και οταν εκλεισε το adsb

 

Σωστά τα λές.

Δεν μπορούν να βάλουν παραπάνω πληροφορίες στο ACARS διοτί χρησιμοποιει μπαντες HF και VHF και είναι ελάχιστα τα KB που περνάνε. Επίσης η μονάδες (pc) που διαχειρίζονται τα συγκεκριμένα δεδομένα δουλέυουν σε άλλα πρωτόκολα πχ ARINC 429 τα οποία έχουν σχεδιαστει για τη διαχείριση bytes και max kilobytes για τον απλό λόγo οτι δεν χρειάζονται παραπάνω. (Συν ότι σχεδιαστηκαν τέλος 70 αρχες 80). To adsb απο την άλλη είναι σύστημα GPS (πάλι bytes ουτε καν kilobytes) δεν το έχουν όλες οι εταιρείες και δεν είναι υποχρεωμένες (ακόμα). Είναι και ένας από τους λόγους για τους οποίους αναπτύσεται το GALILEO για την ευρώπη. Αν ο αμερικανικός στρατός πχ κλείσει το σύστημα GPS το adsb είναι εντελώς άχρηστο.

Για λόγους ασφάλειας τα αεροπορικά συστήματα είναι διαφορετικά για κάθε δουλειά που κάνουν. Μίνιμουμ hardware αλλά αξιόπιστο και κάθε μονάδα (pc) κάνει κάτι συγκεκριμένο. Δες υπάρχει ο super dooper computer που κάνει τα πάντα.

Έτσι και το wifi είναι ξεχωριστό σύστημα και ανεξάρτητο. Σε μερικά χρονια θα είναι σε όλες τις αεροπορικες και τζάμπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...