Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Νομίζω ενα μείζον πρόβλημα στην χώρα μας που την καθιστά ψωροκώσταινα είναι διπλής υπόστασης:

 

 

Έλληνες αφεντικά που ειναι με το μαστίγιο και φορτώνουν όλες τις υποχρεώσεις στους υπαλλήλους  νομίζοντας πως η δουλειά τους ειναι απλά το να μαζεύουν τα λεφτά άντε το πολύ πολύ να κλείνουν και καμιά συμφωνία. (και σταματάω την ανάλυση εδώ λόγω topic)

 

Και στον Έλληνα υπάλληλο ειδικά ιδιωτικής εταιρίας που πραγματικά θα ντρεπόταν ο οποιοσδήποτε να τον είχε γιο αν ήξερε πως λειτουργεί σε σχέση με τους πελάτες (οπότε προφανώς μιλάω για υπαλλήλους που για τον ένα ή τον άλλο λόγω - <<""support"">>, πωλήσεις,γραμματείες κτλ- που συναναστρέφονται με πελάτες ή υποψήφιους πελάτες δηλαδή.)

 

 

Το πρώτο τους μέλημα με το πιάνουν την δουλειά: Πως θα γίνεται να κάνω όσο το δυνατόν λιγότερα για να περνάω απαρατήρητος αλλά παράλληλα να μην αποκτήσει προφανή λόγο το αφεντικό για να με διώξει (όπως δηλαδή βγάζουν κάποιοι το φανταρικό τους ενα πράμα :P

 

Δεύτερο μέλημα: αφού βρώ τον μπούσουλα με την ελαχίστη προσωπική ευθύνη και πρωτοβουλία θα τον εφαρμόζω 24/7 δεν πα να καίγεται και να εξαρτάται η ζωή του άλλου  απο το αν κάνω ενα βήμα παραπάνω και για να λυθεί το πρόβλημα; δεν με αφορά εγώ θέλω απλά να φύγει απο την μούρη μου/απο το ακουστικό μου.

 

 

Πως το πετυχαίνω αυτό; με ΨΕΜΑΤΑ και ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ

 

Υποκρίνομαι πως υπάρχει ενα δήθεν "σύστημα" απο πίσω με δήθεν "πρωτόκολλα" "δευτερόκολλα" "τριτόκολλα" και αυτό το κακό σύστημα φταίει που δεν εξυπηρετήστε γιατι χρειάζεται τον χρόνο του... ειναι το process και το data analysis και ό,τι τριγωνικά σήματα (βλέπε φάρσες φουσέκης) θα σκεφτεί εκείνη την στιγμή ο υπάλληλος για να απαλλαχτεί απο εσένα..

 

Αν δεν πιάσει το παραμύθι τότε αρχίζει το άλλο "δεν μπορώ να κάνω κάτι αλλά θα το προωθήσω" που ισοδυναμεί με "θα το γράψω στα @@ μου"

 

 

και αν ο πελάτης αγανακτήσει και ζορίσει λίγο την κατάσταση μιας και περάσανε μήνες και το θέμα του άλητο; 

 

θα μιλάμε πάνω στην φωνή θα επαναφέρουμε την δικαιολογία του computerization του υπερσυστήματος τους* κτλ και θα προσπαθούμε να του μπερδέψουμε τα λόγια να το παίζουμε βλάκες και παρθένες και γενικά ότι χρειαστεί αρκεί εμείς να μην χρειαστεί να κουνήσουμε το δαχτυλάκι μας. 

 

και όλα αυτά σε καταστάσεις που ειναι να πληρώσεις ή κάπως να έχουν λαμβάνειν από εσένα... αν ειναι να έχουν κάνει καμιά πατάτα και να πρέπει να σε αποζημειώσουν... χαχαχαχα εκει να δεις πανηγύρι.... 

 

* γενικά στην ελλάδα πως γίνεται και το κάθε μπακάλικο έχει "σύστημα"  και έχουμε τέτοιο computerization τύφλα να έχει το τοκυο και οι Αμερικάνοι; και πως γίνεται κάθε φορά αυτό να φταίει "δεν το βγάζει το <<σύστημα>>" ή "δεν το δέχεται το <<σύστημα>>" κτλ;   :P

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Πιστεύω ότι η συλλογική ευφυΐα στην Ελλάδα είναι από τις χαμηλότερες στον πλανήτη αυτή τη στιγμή.

  • Like 4
Δημοσ.

το προβλημα σου λοιπον δεν ειναι ο εκαστοτε υπάλληλος, αλλα η συγκεκριμένη εταιρία με την οποία συναλλάσεσαι και η διοικηση αυτής. Αν ο υπαλληλος εχει συγκεκριμένες οδους επιλυσης ενός θέματος, αυτές θα ακολουθήσει. Δεν μπορεί να κάνει πολλά απο εκει και πέρα και ούτε θα κάτσει να σκάσει επειδή η διοικηση δεν ενεργει.

  • Like 2
Δημοσ.

το προβλημα σου λοιπον δεν ειναι ο εκαστοτε υπάλληλος, αλλα η συγκεκριμένη εταιρία με την οποία συναλλάσεσαι και η διοικηση αυτής. Αν ο υπαλληλος εχει συγκεκριμένες οδους επιλυσης ενός θέματος, αυτές θα ακολουθήσει. Δεν μπορεί να κάνει πολλά απο εκει και πέρα και ούτε θα κάτσει να σκάσει επειδή η διοικηση δεν ενεργει.

 

Δυστυχώς όχι φίλε μου ειναι κάτι που καιρό πια έχει ποτίσει μέσα μου και το πιστεύω ακράδαντα αυτή η άποψη είναι απόρροια ετών απο διάφορες εταιρίες όλων των ειδών και όλων των μεγεθών θα σου κάνω πω ενα παράδειγμα που δεν θέλει και πολύ περιγραφή

 

κάνω παραγγελία σε ενα απο τα site αυτά που είναι για delivery (όχι μεγάλο) και διαλέγω ένα φαστφουντάδικο που απο την σελίδα φαινόταν πως δέχεται πιστωτική... κάνω την παραγγελία με πιστωτική αλλά το κατάστημα την ακυρώνει (κανένας δεν μου εξήγησε γιατι ούτε απο το κατάστημα ούτε απο την σελίδα ) παίρνω τηλέφωνο να μάθω γιατι και μου λεει ο υπάλληλος "δεν δεχόμαστε πιστωτική" 

 

παίρνω τηλέφωνο το σχετικό τμήμα (που ειναι και υπεύθυνο στο να εγγράψει καινούργια εστιατόρια στον κατάλογο)  ο υπάλληλος αρχίζει τα παραμύθια για να με ξεφορτωθεί και ζητάω να μιλήσω με προϊστάμενο (του τμήματος που ειναι ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ στο να βάζουν ΝΕΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ και άρα έχουν πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες) 

 

και η προϊστάμενος άρχισε να μου λέει πάλι για το "σύστημα" (πραγματικά ΟΛΟΙ αυτό το σύστημα κατηγορούν στην Ελλάδα ούτε απο το ίδιο σχολείο να βγαίνανε) και ότι μπορεί να φταίει το σύστημα γιαυτό να ακυρώθηκε η παραγγελία... της λέω ποιο σύστημα απλά δες αν δέχονται πιστωτική στην σελίδα σας γράφει πως δέχονται άλλα ο υπάλληλος στο μαγαζί λέει δεν δέχονται (παίζει και αυτός κλασικός Έλληνας υπάλληλος να μην νοιάστηκε καν να ψάξει αν δέχονται και απλά να την ακύρωσε by default για να μην ψάχνει τώρα... δουλειά του ειναι;  ) δεν μου απαντάει 

 

της λέω να πάρει τηλέφωνο το μαγαζί να τους ενημέρωση ότι δέχονται... μου λέει να προωθήσει το αίτημα μου (πιο αίτημα εγώ να πεινούσα και ήθελα να παραγγείλω ) και θα μου πούνε σε μερικές μέρες... 

 

Ανάλογη περίπτωση έτυχε σε άλλη σελίδα ίδιας φύσης αλλά έπεσε στην εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα (δεν ήταν καν προϊστάμενος του τμήματος που εγγράφει τις επιχειρήσεις στον κατάλογο απλό support ήταν για τις παραγγελίες) μου λέει περίμενε 2 λετπα... και σε 5 τελείωσε το πρόβλημα. και έχω άλλες 100 τέτοιες και πιο κραυγαλέες ιστορίες να σου πω αλλά θα πρέπει να αναλύσω πολλές λεπτομέρειές για να μπεις στο νόημα αν σκεφτώ άλλο απλό σενάριο σαν αυτό ή απλούστερο θα το γράψω αργότερα. 

 

Πιστεύω ότι η συλλογική ευφυΐα στην Ελλάδα είναι από τις χαμηλότερες στον πλανήτη αυτή τη στιγμή.

Εγώ δεν νομίζω να είναι θέμα βλακείας εγώ νομίζω είναι θέμα π#@$στιάς του έλληνα υπαλλήλου (γιατι ειναι και συγκεκριμένοι που πιάνουν τέτοιες θέσεις )

 

 

και δεν έχω τίποτα με τους ομοφυλόφιλους αλλα πως να το κάνουμε η λέξη αυτή έχει και άλλη σημασία στην γλώσσα μας και έχει να κάνει με την συμπεριφορά και τον τρόπο σκέψης και όχι με την σεξουαλική επιλογή. 

 

Απλά δεν θέλει να ασχοληθεί δεν θέλει να μάθει την δουλειά του θέλει να ξεμπερδεύει όσο το δυνατόν γρηγορότερα με τον κάθε πελάτη...

 

και σαν υπάλληλος το έχω ζήσει αυτό να μου λένε οι παλιοί  συμβουλές του τύπου "μην τους βοηθάς θα ζητάνε κιάλλα μετά" ή "πες τους κάποια δικαιολογία που να μπλέκουμε τώρα" κτλ... βέβαια εγώ έκανα την δουλειά μου προβλεπόμενα και τους χάλαγα την πιάτσα... μαντέψτε τι πισώπλατα χτυπήματα δεχόμουνα σε φάση να βάζουν λόγια στον ιδιοκτήτη κτλ. 

Δημοσ.

H άρνηση πληρωμής με πιστωτική κάρτα δεν απαγορεύεται απο τα capital controls?

με την προϋπόθεση ότι παρέχεται απο την επιχείρηση αυτός το τρόπος πληρωμής εξ αρχής 

Δημοσ.

CODEX : Συλλογικής ευφυΐας είπα όχι ατομικής.

Μπορείς να έχεις 1 εκατομμύριο Einstein σπουδαγμένους με 10 πτυχία ο καθένας και να πεθάνουν από την πείνα επειδή δε συνεργάστηκαν μεταξύ τους για να φτιάξουν εταιρίες και προϊόντα/υπηρεσίες εμπορεύσιμα προς το εσωτερικό και το εξωτερικό.

Δημοσ.

CODEX : Συλλογικής ευφυΐας είπα όχι ατομικής.

Μπορείς να έχεις 1 εκατομμύριο Einstein σπουδαγμένους με 10 πτυχία ο καθένας και να πεθάνουν από την πείνα επειδή δε συνεργάστηκαν μεταξύ τους για να φτιάξουν εταιρίες και προϊόντα/υπηρεσίες εμπορεύσιμα προς το εσωτερικό και το εξωτερικό.

καλά ναι συμφωνώ σε αυτό αλλά μιλάμε ήδη για μια εταιρεία που έχει μια ομάδα ανθρώπων με προϊστάμενο και σκοπό την εξυπηρέτηση όπως ανέφερα πιο πάνω.

 

εκεί η συλλογική ευφυΐα έχει να κάνει με να βρίσκουν τρόπους να συνεργάζονται πιο αποτελεσματικα και αποδοτικά ανα μονάδα χρόνου προκειμένω να πετύχουν το σκοπό τους...

 

αλλά δεν φτάνουν κάν στο να το προσπαθήσουν (έτσι ώστε να αποτύχουν και να μπορείς να πεις ότι φταίει το ότι δεν είμαστε καλοί σε αυτό) εξ αρχής ο κάθε υπάλληλος ξεχωριστά απλά έχει την π#$@στιά όπως λέω πιο πάνω και θέλει να σε ξεφορτωθεί εκτός και αν του κάνεις μια retardproof ερώτηση  πχ που βάζω το username και τον κωδικό moy στην σελίδα σας.

Δημοσ.

Νομίζω πως είναι θέμα ανικανότητας συν αυτα έμαθα.. αυτα ξέρω ... σιγά μην μπώ στη διαδικασία να ψάξω και να μάθω κάτι ακόμη...

Δημοσ.

Δεν έχει άδικο το παλικάρι. Παίζει πολύ στ@@σμος και όχι μόνο από κακοπληρωμένους υπαλλήλους.

Δημοσ.

Αν παίρνουν €500/μήνα, μην περιμένεις πολλά πράγματα.

 

Αυτό που κάποιοι έλεγαν ότι θα συνέβαινε επί κομμουνισμού (εξίσωση προς τα κάτω), συμβαίνει και επί καπιταλισμού... ΟΚ, κάποιοι (λίγοι) μπορεί να παίρνουν €1500-2000-2500, αλλά όσο το 90% παίρνει 500άρικο, δεν έχει λόγο να προσπαθήσει παραπάνω.

 

Όσο για τον στρατό, δεν το λένε τυχαία «μεγάλο σχολείο». Από ξεκινάει το φίδιασμα, με φαντάρους που αμείβονται €8 τον μήνα ή κάτι τέτοιο...

  • Like 2
Δημοσ.

 

Νομίζω ενα μείζον πρόβλημα στην χώρα μας που την καθιστά ψωροκώσταινα είναι διπλής υπόστασης:

 

Έλληνες αφεντικά που ειναι με το μαστίγιο και φορτώνουν όλες τις υποχρεώσεις στους υπαλλήλους νομίζοντας πως η δουλειά τους ειναι απλά το να μαζεύουν τα λεφτά άντε το πολύ πολύ να κλείνουν και καμιά συμφωνία. (και σταματάω την ανάλυση εδώ λόγω topic)

 

Και στον Έλληνα υπάλληλο ειδικά ιδιωτικής εταιρίας που πραγματικά θα ντρεπόταν ο οποιοσδήποτε να τον είχε γιο αν ήξερε πως λειτουργεί σε σχέση με τους πελάτες (οπότε προφανώς μιλάω για υπαλλήλους που για τον ένα ή τον άλλο λόγω - <<""support"">>, πωλήσεις,γραμματείες κτλ- που συναναστρέφονται με πελάτες ή υποψήφιους πελάτες δηλαδή.)

 

 

Το πρώτο τους μέλημα με το πιάνουν την δουλειά: Πως θα γίνεται να κάνω όσο το δυνατόν λιγότερα για να περνάω απαρατήρητος αλλά παράλληλα να μην αποκτήσει προφανή λόγο το αφεντικό για να με διώξει (όπως δηλαδή βγάζουν κάποιοι το φανταρικό τους ενα πράμα :P)

 

Δεύτερο μέλημα: αφού βρώ τον μπούσουλα με την ελαχίστη προσωπική ευθύνη και πρωτοβουλία θα τον εφαρμόζω 24/7 δεν πα να καίγεται και να εξαρτάται η ζωή του άλλου απο το αν κάνω ενα βήμα παραπάνω και για να λυθεί το πρόβλημα; δεν με αφορά εγώ θέλω απλά να φύγει απο την μούρη μου/απο το ακουστικό μου.

 

 

Πως το πετυχαίνω αυτό; με ΨΕΜΑΤΑ και ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ

 

Υποκρίνομαι πως υπάρχει ενα δήθεν "σύστημα" απο πίσω με δήθεν "πρωτόκολλα" "δευτερόκολλα" "τριτόκολλα" και αυτό το κακό σύστημα φταίει που δεν εξυπηρετήστε γιατι χρειάζεται τον χρόνο του... ειναι το process και το data analysis και ό,τι τριγωνικά σήματα (βλέπε φάρσες φουσέκης) θα σκεφτεί εκείνη την στιγμή ο υπάλληλος για να απαλλαχτεί απο εσένα..

 

Αν δεν πιάσει το παραμύθι τότε αρχίζει το άλλο "δεν μπορώ να κάνω κάτι αλλά θα το προωθήσω" που ισοδυναμεί με "θα το γράψω στα @@ μου"

 

 

και αν ο πελάτης αγανακτήσει και ζορίσει λίγο την κατάσταση μιας και περάσανε μήνες και το θέμα του άλητο;

 

θα μιλάμε πάνω στην φωνή θα επαναφέρουμε την δικαιολογία του computerization του υπερσυστήματος τους* κτλ και θα προσπαθούμε να του μπερδέψουμε τα λόγια να το παίζουμε βλάκες και παρθένες και γενικά ότι χρειαστεί αρκεί εμείς να μην χρειαστεί να κουνήσουμε το δαχτυλάκι μας.

 

και όλα αυτά σε καταστάσεις που ειναι να πληρώσεις ή κάπως να έχουν λαμβάνειν από εσένα... αν ειναι να έχουν κάνει καμιά πατάτα και να πρέπει να σε αποζημειώσουν... χαχαχαχα εκει να δεις πανηγύρι....

 

* γενικά στην ελλάδα πως γίνεται και το κάθε μπακάλικο έχει "σύστημα" και έχουμε τέτοιο computerization τύφλα να έχει το τοκυο και οι Αμερικάνοι; και πως γίνεται κάθε φορά αυτό να φταίει "δεν το βγάζει το <<σύστημα>>" ή "δεν το δέχεται το <<σύστημα>>" κτλ;

Το "ειδικα ιδιωτικης εταιριας" που το εχεις υπογραμμισει κιολας δεν θα το σχολιασω.

Γενικοτερα, ενας υπαλληλος στην Ελλαδα προσπαθει να κανει την δουλεια του οσο το δυνατον πιο απροβληματιστα μεχρι να τελειωσει την βαρδια του και να φυγει και για αυτο ακριβως πληρωνεται με 400 ευρω τον μηνα, οχι για να αναλαμβανει ευθυνες αλλων ουτε να "ποναει το μαγαζι".

 

Εστω λοιπον οτι εχεις ενα προβλημα και ερχεσαι σε επαφη με εναν υπαλληλο, ο οποιος κατα τα λεγομενα σου εχει την δυνατοτητα να σου το λυσει αμεσα αν δουλεψει σωστα. Εσυ ομως θεωρεις οτι αυτος θα επιλεξει να σπαταλησει τον ιδιο ή και περισσοτερο χρονο για να εχει εσενα πανω απο το κεφαλι του, να ακουει γκρινια, παραπονα και βρισιδι (για καποιο λαθος για το οποιο ο ιδιος δεν ευθυνεται 9 στις 10 περιπτωσεις) επειδη ειναι μαζοχας και την βρισκει ετσι ισως. Αυτο δεν παιζει. Αυτο που παιζει, ειναι οντως να φταιει το "συστημα" και οπου συστημα εννοουμε ειτε το καθε σαπιο πληροφοριακο συστημα για το οποιο επεσε η μιζα του αιωνα και προφανως κανεις δεν θα μπει στην διαδικασια να το αλλαξει, ειτε γραφειοκρατικες διαδικασιες οι οποιες δενουν τον υπαλληλο χειροποδαρα και δεν μπορει να κανει τιποτα παραπανω απο το να σου πει να περιμενεις. Δεξου το, σεβασου το και τα παραπονα σου γραπτα στην διοικηση.

 

ΥΓ. Το οτι ενα ντελιβερι σε εκανε να ανοιξεις τετοιο θεμα εδω και να γραφεις οσα γραφεις, προσωπικα το βρισκω τρομακτικα υπερβολικο. Μπορει και να ειμαι εγω ο περιεργος ομως.

  • Like 3
Δημοσ.

Ας δοκιμασουν να πληρωσουν ανθρωπινους μισθους σε αυτους τους υπαλληλους που λες,και αν εξακολουθησουν να ειναι ετσι ας τους διωξουν.

Αλλα μην περιμενει κανεις απο καποιον που δουλευει 12ωρα για κανα 400αρι,να χτυπαν οι φτερνες του στο σβερκο του απ το τρεξιμο για τη δουλεια αυτη.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι, καλοι μου ανθρωποι, αλλα αντιστοιχως ετσι, ολοι σιγουρα θα δικαιολογουσαμε π.χ. και τον σερβιτορο οταν θα μας φτιαξει
τον καφε που ζητησαμε οπως τον βολευει -και θα μας τον κοπανησει στο τραπεζι!- γιατι του δινουνε ψιχουλα... Σωστα? Η οχι?
:mad:
Οποιοσδηποτε εχει προβλημα με την αμοιβη του, ας το λυσει με το αφεντικο/εργοδοσια του
δεν του χρωστανε αλλοι/πελατες τιποτα -κυριολεκτικα ομως!- για να τους δημιουργει προβληματα

Δημοσ.

Αν παίρνουν €500/μήνα, μην περιμένεις πολλά πράγματα.

 

Αυτό που κάποιοι έλεγαν ότι θα συνέβαινε επί κομμουνισμού (εξίσωση προς τα κάτω), συμβαίνει και επί καπιταλισμού... ΟΚ, κάποιοι (λίγοι) μπορεί να παίρνουν €1500-2000-2500, αλλά όσο το 90% παίρνει 500άρικο, δεν έχει λόγο να προσπαθήσει παραπάνω.

 

Όσο για τον στρατό, δεν το λένε τυχαία «μεγάλο σχολείο». Από ξεκινάει το φίδιασμα, με φαντάρους που αμείβονται €8 τον μήνα ή κάτι τέτοιο...

 

 

Αυτος που ειναι στα@@στης ειναι ετσι ειτε λογω χαρακτηρα, ειτε επειδη κανει μια δουλεια που δεν τον ενδιαφερει, απλα και μονο για να βγαζει χαρτζιλικι. Απο οσα εχω δει εγω προσωπικα, η συντριπτικη πλειοψηφια στ@@στων ειναι λογω χαρακτηρα, συμπεριλαμβανομενων κι αυτων που κλαιγονται χωρις λογο πολλες φορες απλα για να δικαιολογησουν την τεμπελια τους.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...