TEOKOS Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Απορώ κιόλας πως γράφεις κάτι τέτοιο στην Αμερική ή στην Ελλάδα ζεις; Ψάξτο λίγο. Εγώ έχω σαν παράδειγμα συγγενή μου που δούλευε παλιά στο Carrefour και μετέπειτα στον Σκλαβενίτη. Τι έδινε εκεί και τι δίνει τώρα. Τι έπαιρνε εκει και πόσα παίρνει τώρα. Που βρίσκεται το Carrefour και που ο Σκλαβενίτης τώρα.
TheDevilMayCare Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Υπερβολες . Ποσες φορες μιλησες με υποστηριξη και δεν σε εξυπηρετησαν η βιαζονταν να κλεισουν.Τωρα αν καποιος θελει τον υπαλληλο και κατ'οικον τεχνικο η admin δικτυων αυτο ειναι αλλο Φρεσκοτατο* παραδειγμα -ουτε παραγγελια να το ειχα: βλαβη του (Π)ΟΤΕ, τη προηγουμενη εβδομαδα, στο σταθερο των γονιων μου. Καλεσα απο κινητο, την ανεφερα, εξηγησα ολαταπαντα κλπ για να μη μεινουν εντελως χωρις τηλεφωνο, εγινε και εκτροπη σε κινητο. Εκτροπη τους υποτιθεται θα αφαιρουνταν, μετα την επιδιορθωση βλαβης, διχως να χρειαζεται καμια δικη τους/μου εξτρα παρεμβαση. Το <υποτιθεται> κολλαει στο οτι ημερες μετα -καποιες απ' τις οποιες ελειπα- ανακαλυψα(sic) πως οοοχι κανενας δεν ειχε αλλαξει την εκτροπη και προφανως θα υπαρξουν ετσι χρεωσεις και σε ανθρωπους που τους καλεσαν -και πιστευαν οτι καλουσαν σε σταθερο τηλ η εστω με τη χρεωση σταθερου (η απολυτως δωρεαν). Κακοπληρωμενοι οι υπαλληλοι? Eνταξει, να συμφωνησω και να...πληρωσω*! ~ ~ ~ *αποκαλυψη (τυχαια) σημερα ~09:30. Και οχι, δεν μπινελικωσα την υποστηριξη, οταν δεχτηκαν οτι ηταν δικο τους λαθος που ομως θα πληρωσουν αλλοι!
CODEX_ALIMENTARIUS Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 (επεξεργασμένο) Ψάξτο λίγο. Εγώ έχω σαν παράδειγμα συγγενή μου που δούλευε παλιά στο Carrefour και μετέπειτα στον Σκλαβενίτη. Τι έδινε εκεί και τι δίνει τώρα. Τι έπαιρνε εκει και πόσα παίρνει τώρα. Που βρίσκεται το Carrefour και που ο Σκλαβενίτης τώρα. Τι να το ψάξω ρε φίλε έχω χάσει τουλάχιστον 5 χρόνια ζωής απο τα νεύρα που μου προκάλεσαν εταιρίες δεκαετίες τώρα εσύ έχεις ένα παράδειγμα... (που και δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς αλλά ούτε θέλω να το ακυρώσω) εγώ σου μιλάω για ιστορίες ετών με το σύνολο του ιδιωτικού κόσμο πανελλαδικής εμβέλειας εταιρίες ή και τοπικές. Πχ (εφόσον θέλετε και άλλα παραδείγματα πάρτε το σεντόνι εγώ σας το είπα!! αλλά εσείς επιμένετε!! υπόψιν διάλεξα πάλι το μικρότερο γιατι τα άλλα που θυμάμαι θέλουν και εξήγηση λεπτομερειών για να καταλάβετε την φύση της υπόθεσης ) Υπέγραψα συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών με κάποια γνωστή μεγάλη εταιρία δεν θυμάμαι ακριβώς ημερομηνίες επειδή περάσανε μερικά χρόνια απο τότε... ας πούμε 1/1/2014 είχε φτάσει 1/3/2014 και ούτε νέα ούτε τίποτα απο την εταιρία παίρνω τηλέφωνο να δω τι γίνεται μου λένε δεν έχουν κανέναν με τα στιχεία μου που να έκανε συμβόλαιο... τους λέω έκανα online την αίτηση στο site σας και ήρθε ταχυδρόμος με το σύμβόλαιο πως γίνεται να μην με έχει στο σύστημα (απλά πάλι μούφες δεν είχα καρτέλα -δηλαδή αυτό που έχουν μπροστά στην οθόνη τους- πράγμα που το ανέφερα -ότι δεν ειμαι ακόμη πελάτης δηλαδή απλά υπέγραψα συμβόλαιο- δεν έψαξε σε κανένα σύστημα λοιπόν απλά έβαλε τον αριθμό μου και είδε ότι δεν έβγαζε καρτέλα... ) Σίγουρα όμως είμαι στο "σύστημα" μια και έκανα account στην επίσημη σελίδα καταχώρησα αίτηση συμπλήρωσα στην σελίδα τα δεδομένα και στείλανε και κούριερ με το συμβόλαιο με προσυπληρωμένα τα στοιχεία που έγραψα στην σελίδα άρα καταχωρήθηκαν επιτυχώς.... Απλά είναι σύστημα το οποίο κανένας δεν νοιάζεται να ψάξει γιατι δεν ειναι τόσο εύκολο να τσεκάρεις την συγκεκριμένη καταχώρηση... θέλει 5 εγκεφαλικά κύτταρα και 10 θερμίδες σιγά μην ξοδέψουμε ενέργεια για να εξυπηρετήσουμε πελάτη που παρακαλάει να μας πληρώσει εδώ και 3 μήνες + το απλά να βάλεις το τηλέφωνο αυτού που καλεί στην βασική οθόνη για να δεις αν έχει καρτέλα θέλει 2 εγκεφαλικά κύτταρα 4 θερμίδες ενέργειας άρα κάνουμε το δεύτερο μόνο.... (και είναι ένα browserbased σύστημα που έχει πρόσβαση και στις δυο βάσεις δεδομένο τυχαίνει και το ξέρω οπότε δεν τίθεται θέμα να μην έχουν πρόσβαση κτλ ειδικά ο προϊστάμενος ) Μου λένε δεν είμαι στο σύστημα και δεν υπάρχει κανένα συμβόλαιο να πάω να ξανακάνω!!! ΑΚΟΥΣΩΝ ΆΚΟΥΣΩΝ ~3 μήνες μετά δεν μου είπε κανένας τιποτα και τώρα μου λένε να ξανακάνω συμβόλαιο και ούτε συγγνώμη ή κάτι... στα @@ τους (και να περιμένω άλλο ενα μήνα αν όλα πάνε καλά γιατι είμαστε Ελλάδα.... ) Τα παίρνω τους κράζω και ζητάω να μιλήσω με προϊστάμενο ο οποίος μου λέει τα ίδια... και διάφορες άλλες δικαιολογίες με τριγωνικά σήματα και παράσιτα κτλ (τακτικές για να ξεφορτώνονται τους παππούδες και τους αγράμματους ) Εγώ τον πιέζω και του λέω δεν γίνεται να έχει σταλεί με συστημένη επιστολή απο courier και να μην έχει παραδοθεί στον προορισμό!! μου λέει μισό να ελέγξω (= κάτσε να σε βάλω στην αναμονή να δω λίγο youtube) μου λέει όχι δεν παραλάβαμε του λέω το ψάξτε δηλαδή; ναι το έψαξα μου λέει (ο προϊστάμενος.. ) Ποιο ειναι το tracking code τότε; σιωπή των αμνών.... Δεν το ξέρω μου λέει Ε πως το έψαξες τότε του λέω; Μου λέει πως υπάρχει σύστημα και διάφορα τριγωνικά σήματα και προτσές κτλ τις κλασικές πίπες... τεσπα με τα πολλά μου λεει τα ίδια με τον υπάλληλο πως χέστηκαν δηλαδή να κάνω καινούργιο συμβόλαιο και αν μου αρέσει (επαναλαμβάνω μετα απο 3 μήνες που με είχαν ξεκρέμαστο να περιμένω χωρίς να μου πουν τιποτα ότι δεν λάμβανε δηλαδή το συμβόλαιο μου κτλ... ενω οι ίδιοι στείλανε κούριερ και ενώ το account μου ακόμη υπάρχει στην σελίδα τους με το ιστορικό της αίτησης) εγώ όμως παίρνω τώρα τηλέφωνο την κούριερ τους λέω τάδε ημερομηνία κτλ τάδε διεύθυνση απο την τάδε εταιρεία για ενα συμβόλαιο... μου λένε παραδόθηκε το tracking code ειναι το εξής ΧΧΧΧ και παραδόθηκε... Ο προϊστάμενος της "αστερίας" (που δεν έψαξε τιποτα) μου λέει ότι δεν λάβανε κάτι Η κούριερ μου λένε ότι παραδόθηκε (και μάλιστα επειδή πάνε σε συγκεκριμένο σημείο μιας και η εταιρία ειναι μεγάλη και το ξέρουν παραδίνεται σε συγκεκριμένη Κυρία ταδοπούλου υπεύθυνη του τμήματος συμβολαίων) Παίρνω την επόμενη μέρα τηλέφωνο το σηκώνει το πιο κλασικό παράδειγμα π@#@#στη υπαλλήλου ο 20άρης π@#@στης υπάλληλος (το κλασικό κακομαθημένο αχαΐρευτο τσογλάνι ) που αν οι άλλοι ειναι 10 φορές αυτά που λέω αυτός ειναι 100 στα @@ του εντελώς. Ξεκινάει να μου λέει "ΤΑ" ωραία κόλπα αλλά επειδή περάσανε χρόνια δεν θυμάμαι αλλά ήταν φάση "ρακετίστας" όπως αναφέρθηκε πιο πάνω πριν ακόμη αρχίσω να του λέω το πρόβλημα αυτός την μια χαζή και ανούσια δικαιολογία μετά την άλλη.... Σημείωση : όλοι "σημείωσαν" και "προώθησαν" το ζήτημα μου... (εδώ να αναφέρω πως όλοι αυτοί αλλά και όσοι θα ακολουθήσουν μπορεί να είχαν λίγο διαφορετικές δικαιολογίες ο καθένας αλλά η κλασική αττάκα ειναι το "σύστημα" και το "σύστημα" πάντα υπάρχει ενα "σύστημα" είτε ειναι μπακάλικο σε κωμόπολη είτε πανελλαδικής εμβέλειας εταιρία που κάνει πολύπλοκες διεργασίες και θέλει ώρα και αν δεν είμαι στο σύστημα τότε δεν γίνεται να ειναι λάθος γιατι το λέει το "σύστημα" και γίνεται προτσές και ... τριγωνικά σήματα.... Τα συστήματα -τα λογιστικά και το hardware - υπάρχουν σαν solutions για να λύνουν προβλήματα και να επιταχύνουν διαδικασίας και να κάνουν πιο άμεσα διατμηματικές εργασίες !!! αυτό δεν το έχουν μάθει ακόμη.... απλά σου λέει "σύστημα" = υπολογιστής = ο τσομπάνης δεν θα καταλάβει γρι και θα το θεωρήσει περίπλοκο = η κουβέντα σταματάει εκει... αν ξέρεις τώρα απο συστήματα και βάσεις δεδομένων και το σχετικό software και τους εξηγείς γιατι αυτό που λένε ειναι μούφα τότε πελαγώνουν... αλλά εκεί !.. να συνεχίσουν αλλιώς μετά το παπατζιλίκι αρκεί να σε ξεφορτωθούν όχι να σε εξυπηρετήσουν ) με τα πολλά μετέπειτα απο πολλές ρακετιές πέρα δώθε με τον τυπάκο καταφέρνω επιτέλους και του εξηγώ το πρόβλημα μου λέει μισό λεπτό να ελέγξω (= αναμονή να ξύσω λίγο τα @@ γιατι με έπρηξε ή να κάνει μια ερώτηση στο παλιό τύπου "τάκη για δες ειναι ενας τάδε λεει έκανε συμβόλαιο <αυτό> ειναι το τηλέφωνο" -και επειδή με τηλέφωνο δεν πρόκειται να βρεθεί τιποτα πράγμα που εξηγήθηκε έτσι και αλλιώς και το ότι δεν ειμαι πελάτης ακόμη και το γιατι δεν παίζει απο τεχνικής άποψης με το τηλέφωονο να δείξει κάτι γιατι η καρτέλα ειναι για άλλη δουλειά- ο τάκης του λέει "μπα δεν βρίσκω τιποτα") μου λέει δεν λάβανε κανένα συμβόλαιο Φορτώνω και εγώ και τους λέω ότι το συμβόλαιο είχε το τάδε tracking code και πως η κούριερ λέει πως το παραλάβανε!!! Μου λέει κάνει λάθος ο κούριερ!!!!!!! Λέω στα κεντρικά πήρα δεν ρώτησα τον μήτσο τον ντελιβερά!! Μου λέει δεν ξέρει που πήρα αλλά ουδέποτε παραλάβανε κάτι τέτοιο (άκου αυτοπεποίθηση στο ΨΕΜΑ χωρίς να έχει ιδέα τι μου λέει!!!) Του λέω θέλω να μιλήσω στον προϊστάμενο δεν ειναι κατάσταση αυτή 3 μήνες κτλ κτλ Αυτός μου λέει ΟΧΙ δεν ειναι υποχρεωμένος να με προωθήσει στο προϊστάμενο!!! (δες το τσογλάνι στάση) Τον πιέζω ειναι θέμα που δεν μπορεί να με βοηθήσει πως έχω αποδείξεις πως στάλθηκε το και παραλάβανε το συμβόλαιο στην Χ διεύθυνση και μάλιστα το πήρε η κυρία τάδε απο το τάδε τμήμα και πως περιμένω 3 μήνες και θέλω να μιλήσω σε προϊστάμενο να λυσω το θέμα ή να με συνδέσεις με το τμήμα συμβολαίων Μου λεει (ενω άρχισε να φωνάζει!!!!! το τσογλάνι) ότι δεν ειναι υποχρεωμένος να κάνει κάτι τετοιο και ότι όσο να οδύρομαι δεν πρόκειται να μου δώσει κανένα τηλέφωνο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (φαντάσου για να μην ακούσει απλά μια επίπληξη που ταλαιπωρεί τον προϊστάμενο προωθώντας του πελάτη προτιμάει να ταλαιπωρήσει πελάτη που ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ να τους ΠΛΗΡΩΣΕΙ !!!!! και που ταλαιπωρούν για 3 μήνες!!!! ) πριν μου πει την τελευταία αυτή η γραμμή μαντέψτε ποια ήταν η πρώτη δικαιολογία για το να μην μπορώ να μιλήσω με προϊστάμενο .. γιατι το σύστημα δεν τον αφήνει βγάζει τριγωνικά σήματα το ραντάρ UHFbk23 και δεν γίνεται να μιλήσω με κανέναν....... απο τα νεύρα μου ξέχασα το όνομα του και του το έκλεισα ακόμη μετανιώνω γιαυτό.... έπρεπε να κάνω τα πάντα για να απολυθεί! και αν δεν τον απολούσαν να τον μηνύσω !! περνάνε δυο τρεις μέρες (και το 3 μήνες πρόβλημα μου που "προωθήθηκε" ακόμη δεν το πρόσεξε κάνεις για να με πάρει ενα τηλέφωνο να μου πει κάτι έστω ότι δεν μπορούν να κάνουν τιποτα... ) ξαναπαίρνω την εταιρία το σηκώνει κοπέλα αυτή την φορά .... να μην πολυλογώ τα πρώτα 5 λεπτά με περνάει και αυτή απο τις κλασικές δικαιολογίες (το έχω ζήσει τόσες φορές που πριν ακόμη πάρω τηλέφωνο στην όποια εταιρία ξέρω τι ακριβώς θα μου πουν σαν δικαιολογία για το πρόβλημα μου.... ) Με τα πολλά όμως η κοπέλα με προωθεί σε προϊστάμενο..... Ο προϊστάμενος μου λέει τα ίδια του λέω όμως για το tracking code και μου λέει πως εδώ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ δεν φαίνεται πάντως να έχει παραδοθεί ... (τουλάχιστον αυτός δεν είπε πως η κούριερ έλεγε ψέματα.... ) Του λέω ε ωραία τότε δώστε μου το τηλέφωνο της κυρίας Ταδοπούλου που είναι υπεύθυνη στο τμήμα συμβολαίων στην τάδε διεύθυνση που φαίνεται πως παρέλαβε το συμβόλαιο μου που περιμένω 3 μήνες να τεθεί σε ισχύ να βγάλω άκρη μου λέει δεν γίνεται!!! του λέω ε ωραία πάρτην εσύ τότε τηλέφωνο και ρώτα την!!!! μου λέει ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!! Ο_Ο (εν το μεταξύ το ίδιο ζήτησα σαν ύστατη λύση τόσο απο την κοπέλα όσο και απο τον τυπάκο πιο πριν με παρόμοιες απαντήσεις) Ε και του λέω τι να κάνω δηλαδή; Μου λέει κάντε καινούργιο συμβόλαιο!!! Μου ήρθε να τον βρίσω... Παίρνω τηλέφωνο την κούριερ και ζητάω το τηλέφωνο της ταδοπούλου... μου λέει είναι προσωπικό δεδομένο δεν γίνεται να μου το αποκαλύψει της εξηγώ την κατάσταση μου με λυπάται αλλά μου λέει πως δεν γίνεται να μου δώσει τηλέφωνο... μου έδωσε όμως ένα άλλο μιας γραμματείας στα κεντρικά της wind Παίρνω τηλέφωνο το σηκώνει μια "ιδιαιτέρα υπουργού" με ύφος πολλών καρδιναλίων και μου λέει πως δεν ειναι δουλειά της και πως δεν έπρεπε να καλέσω εδώ αλλα στην εξυπηρέτηση πελατών !!! της λέω ναι κάλεσα έχω συμβόλαιο που τρέχει εδώ και 3 μήνες και κανένας δεν λέει να κάνει κάτι όλοι λένε ότι δεν το παραλάβετε η κούριερ επιμένει πως το παραλάβατε και μάλιστα η κυρία τάδοπούλου στην χ διεύθυνση που είναι υπεύθυνη του τμήματος συμβολαίων αλλά κανένας δεν επικοινωνεί μαζί της ούτε μου δίνει το τηλέφωνο να το κάνω εγώ.. με τα πολλά μου λέει πως χέστηκε και πως κακώς πήρα τηλέφωνο εδώ και πως δεν ειναι δουλειά της... και όταν την ρώτησα ποιανού δουλειά ειναι όμως ; μου λεει της εξυπηρέτησης πελατών της λέω ότι εκει μου λένε πως δεν ειναι δουλειά τους να βγάλουν άκρη και πως δεν υπάρχω στο σύστημα... και αρχίζει την κασέτα απο την αρχή ότι δεν ειναι δουλειά της πως κακώς κάλεσα και της το κλείνω.... ούτε να μου δώσει το τηλέφωνο της ταδοπούλου ήθελε γιατί υπάρχει σύστημα!! και δεν γίνεται!! (το να ευαισθητοποιηθεί για να σώσει το πρόσωπο της εταιρείας μιας και ειναι ιδιαίτερο το πρόβλημα μου και όχι ρουτίνας και ταλαιπωρούμαι τόσους μήνες -ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΩ- χωρίς να με βοηθήσει κανένας και να προωθήσει το ζήτημα μου σε κάποιον διευθυντή ή και εγώ δεν ξέρω ποιον στα κεντρικά που δουλεύει ούτε λόγος ανταυτού ούτε καν συγγνώμη για την ταλαιπωρία || ούτε το να αφήσει feedback σε κάποιον διευθυντη ώστε να επιμεληθεί της κατάστασης για να μην συμβαίνουν τέτοια!χέστηκε! μόνο υφάκι τύπου: "που νομίζεις πως πήρες ρε βλάχο και μου τα λες αυτά; εγω κλείνω ραντεβού για συγχωνεύσεις!" ) πάω σε μια γνωστή μου που τυχαίνει να δουλεύει στην κούριερ... της λέω "το και το" κάνε το καλό μου δίνει το τηλέφωνο της Ταδουπούλου!! (προσοχή αυτή δεν ειναι υπάλληλος που έχει να κάνει με πελάτες σημαντικό) Παίρνω τηλέφωνο την ταδοπούλου μου λέει πως βρήκα αυτόν τον αριθμό; Δεν θυμάμαι τι της είπα βρίσκω κάτι τέλος πάντων και της εξηγώ την κατάσταση μου και μου λέει δεν ξέρει κάτι για το συμβόλαιο μου της λέω πως έχω το τάδε tracking code και η κούριερ λέει πως την τάδε ημερομηνία το παρέλαβε η ίδια μου λέει θα το ελέγξει και θα μου πει αύριο... Με παίρνει την επομένη τηλέφωνο (η μοναδική που πήρε πίσω και έκανε την βασική υποχρέωση της να τσεκάρει κάτι δηλαδή )και μου λέει πως το βρήκε μου ζητάει συγνώμη και ήδη προώθησε το συμβόλαιο μου (και άρα πλέον βγαίνω και ως καρτέλα στην εξυπηρέτηση πελατών!) Παίρνω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών και ζητάω τον προϊστάμενο (που είχα σημειώσει και μίλησα τελευταία φορά) Του λέω το και τό πήρα τηλέφωνο την ταδοπούλου και λύθηκε το πρόβλημα τόσο δύσκολο ήταν να το έκανες εσύ; Τέσπα μου λέει μερικές υπεκφυγές (ούτε καν συγνώμη για την 3μηνη ταλαιπωρία μου ) και του λέω το εξής Ωραία τέλος πάντων εγώ πήρα απλά να απαιτήσω να δοθεί προτεραιότητα στο συμβόλαιο μου και να μην πάρει σειρά ενεργοποιήσης σαν να το παραλάβατε σήμερα! έχει 3 μήνες που περιμένω!! Μου λέει πάλι για σύστημα και προτσές και τριγωνικά σήματα! Του λέω είναι το ελάχιστο που μπορείτε να κάνετε μετα απο τόση ταλαιπωρία και πως δεν υπάρχει κανένα προτσές απλά αντι να ενεργοποιήσετε τον Χ στην περιοχή μου που υπέγραψε συμβόλαιο μετά απο εμένα θα ενεργοποιήσετε εμένα πρώτα! Καλά μου λέει θα κάνω ότι μπορώ και θα προωθήσω το ζήτημα στα κεντρικά Μαντέψτε πότε ενεργοποιηθηκε η γραμμή μου.. (αφού πήρα παρομοίως 2,3 φορές ενδιάμεσα τηλέφωνο για το ίδιο ζήτημα και πάντα προωθούμουν) μετά απο ενα μήνα+ !! δηλαδή κάμποσες μέρες μετά το αργότερο που υποτίθεται παίρνει η διαδικασία αν υπέγραφα την ημέρα που πήρα την τελευταία κλίση στον προϊστάμενο... ) Και όλα αυτά γιατι; Γιατί κανένας υπάλληλος συμπεριλαμβάνομένων και των προϊσταμένων αλλά και της γραμματέως στα κεντρικά της διοίκησης της εταιρίας δεν ήθελε να πάρει ΕΝΑ γ#@#$#@ τηλέφωνο 5 λεπτών! στην Ταδοπούλου για να εξυπηρετήσει τον πελάτη που ταλαιπωρείται άδικα 3 μήνες!!!!!! Και επίσης μετά αφού πλέον δεν υπήρχε καμιά δικαιολογία και ψέμα και επιβεβαιώθηκε το απόλυτο δίκαιο μου κανένας δεν ασχολήθηκε στο να ενεργοποιηθεί το συμβόλαιο μου γρηγορότερα ως ένδειξη καλής θέλησης και ας το απαίτησα 2,3 φορές απλά πήρε μια σειρά που θα έπαιρνε έτσι και αλλιώς ένα τυχαίο φρέσκο συμβόλαιο κανείς δεν κούνησε κανένα δαχτυλάκι!! μόνο ψέμα ότι δήθεν προωθείται το αίτημα μου.... Μετά μας φταίει η πολιτική και η ανεργία!!! Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2016 από CODEX_ALIMENTARIUS 2
bluesattack Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Αλλαξες εταιρεια ? Η εκατσες/ θα κατσεις μια δυο δεκαετιες ακομα απο συνηθεια ?
ASFE Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Ποπο με επιασε νευρικο γελιο με την ιστορια πιο πανω. Εκει ειδικα με το << το σύστημα δεν τον αφήνει βγάζει τριγωνικά σήματα το ραντάρ UHFbk23>> 1
Silverage Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Ναι αλλά καμια φορά και ο πελάτης είναι μαλάκας. Πριν 1 μήνα με πήρε ένας τύπος τηλέφωνο που έψαχνε μια δικηγόρο στο δικαστικό και αυτή δεν σηκωνε το τηλέφωνο. Απαιτούσε να μου δώσει να σημειώσω μήνυμα και να της το πάω εγώ ο ίδιος. Σε άλλη Διεύθυνση, σε κάποια που δεν ήξερα, για δικαστικό θέμα, 2 ορόφους πιο πάνω. Μάλιστα είχε νευριάσει γιατί του έλεγα οτι δεν έχω καμία σχέση με τις νομικές υπηρεσίες και δεν μπορώ να κάνω αυτό που μου ζητάει. Τελικά τον γείωσα και του έδωσα το τηλέφωνο της γραμματείας να έπερνε να παραπονιώταν εκεί. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Υπέγραψα συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών με κάποια γνωστή μεγάλη εταιρία δεν θυμάμαι ακριβώς ημερομηνίες επειδή περάσανε μερικά χρόνια απο τότε... ας πούμε 1/1/2014 είχε φτάσει 1/3/2014 και ούτε νέα ούτε τίποτα απο την εταιρία παίρνω τηλέφωνο να δω τι γίνεται μου λένε δεν έχουν κανέναν με τα στιχεία μου που να έκανε συμβόλαιο... τους λέω έκανα online την αίτηση στο site σας και ήρθε ταχυδρόμος με το σύμβόλαιο πως γίνεται να μην με έχει στο σύστημα (απλά πάλι μούφες δεν είχα καρτέλα -δηλαδή αυτό που έχουν μπροστά στην οθόνη τους- πράγμα που το ανέφερα -ότι δεν ειμαι ακόμη πελάτης δηλαδή απλά υπέγραψα συμβόλαιο- δεν έψαξε σε κανένα σύστημα λοιπόν απλά έβαλε τον αριθμό μου και είδε ότι δεν έβγαζε καρτέλα... ) Σίγουρα όμως είμαι στο "σύστημα" μια και έκανα account στην επίσημη σελίδα καταχώρησα αίτηση συμπλήρωσα στην σελίδα τα δεδομένα και στείλανε και κούριερ με το συμβόλαιο με προσυπληρωμένα τα στοιχεία που έγραψα στην σελίδα άρα καταχωρήθηκαν επιτυχώς.... Απλά είναι σύστημα το οποίο κανένας δεν νοιάζεται να ψάξει γιατι δεν ειναι τόσο εύκολο να τσεκάρεις την συγκεκριμένη καταχώρηση... θέλει 5 εγκεφαλικά κύτταρα και 10 θερμίδες σιγά μην ξοδέψουμε ενέργεια για να εξυπηρετήσουμε πελάτη που παρακαλάει να μας πληρώσει εδώ και 3 μήνες + το απλά να βάλεις το τηλέφωνο αυτού που καλεί στην βασική οθόνη για να δεις αν έχει καρτέλα θέλει 2 εγκεφαλικά κύτταρα 4 θερμίδες ενέργειας άρα κάνουμε το δεύτερο μόνο.... (και είναι ένα browserbased σύστημα που έχει πρόσβαση και στις δυο βάσεις δεδομένο τυχαίνει και το ξέρω οπότε δεν τίθεται θέμα να μην έχουν πρόσβαση κτλ ειδικά ο προϊστάμενος ) Μου λένε δεν είμαι στο σύστημα και δεν υπάρχει κανένα συμβόλαιο να πάω να ξανακάνω!!! ΑΚΟΥΣΩΝ ΆΚΟΥΣΩΝ ~3 μήνες μετά δεν μου είπε κανένας τιποτα και τώρα μου λένε να ξανακάνω συμβόλαιο και ούτε συγγνώμη ή κάτι... στα @@ τους (και να περιμένω άλλο ενα μήνα αν όλα πάνε καλά γιατι είμαστε Ελλάδα.... ) Τα παίρνω τους κράζω και ζητάω να μιλήσω με προϊστάμενο ο οποίος μου λέει τα ίδια... και διάφορες άλλες δικαιολογίες με τριγωνικά σήματα και παράσιτα κτλ (τακτικές για να ξεφορτώνονται τους παππούδες και τους αγράμματους ) Εγώ τον πιέζω και του λέω δεν γίνεται να έχει σταλεί με συστημένη επιστολή απο courier και να μην έχει παραδοθεί στον προορισμό!! μου λέει μισό να ελέγξω (= κάτσε να σε βάλω στην αναμονή να δω λίγο youtube) μου λέει όχι δεν παραλάβαμε του λέω το ψάξτε δηλαδή; ναι το έψαξα μου λέει (ο προϊστάμενος.. ) Ποιο ειναι το tracking code τότε; σιωπή των αμνών.... Δεν το ξέρω μου λέει Ε πως το έψαξες τότε του λέω; Μου λέει πως υπάρχει σύστημα και διάφορα τριγωνικά σήματα και προτσές κτλ τις κλασικές πίπες... τεσπα με τα πολλά μου λεει τα ίδια με τον υπάλληλο πως χέστηκαν δηλαδή να κάνω καινούργιο συμβόλαιο και αν μου αρέσει (επαναλαμβάνω μετα απο 3 μήνες που με είχαν ξεκρέμαστο να περιμένω χωρίς να μου πουν τιποτα ότι δεν λάμβανε δηλαδή το συμβόλαιο μου κτλ... ενω οι ίδιοι στείλανε κούριερ και ενώ το account μου ακόμη υπάρχει στην σελίδα τους με το ιστορικό της αίτησης) εγώ όμως παίρνω τώρα τηλέφωνο την κούριερ τους λέω τάδε ημερομηνία κτλ τάδε διεύθυνση απο την τάδε εταιρεία για ενα συμβόλαιο... μου λένε παραδόθηκε το tracking code ειναι το εξής ΧΧΧΧ και παραδόθηκε... Ο προϊστάμενος της "αστερίας" (που δεν έψαξε τιποτα) μου λέει ότι δεν λάβανε κάτι Η κούριερ μου λένε ότι παραδόθηκε (και μάλιστα επειδή πάνε σε συγκεκριμένο σημείο μιας και η εταιρία ειναι μεγάλη και το ξέρουν παραδίνεται σε συγκεκριμένη Κυρία ταδοπούλου υπεύθυνη του τμήματος συμβολαίων) Παίρνω την επόμενη μέρα τηλέφωνο το σηκώνει το πιο κλασικό παράδειγμα π@#@#στη υπαλλήλου ο 20άρης π@#@στης υπάλληλος (το κλασικό κακομαθημένο αχαΐρευτο τσογλάνι ) που αν οι άλλοι ειναι 10 φορές αυτά που λέω αυτός ειναι 100 στα @@ του εντελώς. Ξεκινάει να μου λέει "ΤΑ" ωραία κόλπα αλλά επειδή περάσανε χρόνια δεν θυμάμαι αλλά ήταν φάση "ρακετίστας" όπως αναφέρθηκε πιο πάνω πριν ακόμη αρχίσω να του λέω το πρόβλημα αυτός την μια χαζή και ανούσια δικαιολογία μετά την άλλη.... Σημείωση : όλοι "σημείωσαν" και "προώθησαν" το ζήτημα μου... (εδώ να αναφέρω πως όλοι αυτοί αλλά και όσοι θα ακολουθήσουν μπορεί να είχαν λίγο διαφορετικές δικαιολογίες ο καθένας αλλά η κλασική αττάκα ειναι το "σύστημα" και το "σύστημα" πάντα υπάρχει ενα "σύστημα" είτε ειναι μπακάλικο σε κωμόπολη είτε πανελλαδικής εμβέλειας εταιρία που κάνει πολύπλοκες διεργασίες και θέλει ώρα και αν δεν είμαι στο σύστημα τότε δεν γίνεται να ειναι λάθος γιατι το λέει το "σύστημα" και γίνεται προτσές και ... τριγωνικά σήματα.... Τα συστήματα -τα λογιστικά και το hardware - υπάρχουν σαν solutions για να λύνουν προβλήματα και να επιταχύνουν διαδικασίας και να κάνουν πιο άμεσα διατμηματικές εργασίες !!! αυτό δεν το έχουν μάθει ακόμη.... απλά σου λέει "σύστημα" = υπολογιστής = ο τσομπάνης δεν θα καταλάβει γρι και θα το θεωρήσει περίπλοκο = η κουβέντα σταματάει εκει... αν ξέρεις τώρα απο συστήματα και βάσεις δεδομένων και το σχετικό software και τους εξηγείς γιατι αυτό που λένε ειναι μούφα τότε πελαγώνουν... αλλά εκεί !.. να συνεχίσουν αλλιώς μετά το παπατζιλίκι αρκεί να σε ξεφορτωθούν όχι να σε εξυπηρετήσουν ) με τα πολλά μετέπειτα απο πολλές ρακετιές πέρα δώθε με τον τυπάκο καταφέρνω επιτέλους και του εξηγώ το πρόβλημα μου λέει μισό λεπτό να ελέγξω (= αναμονή να ξύσω λίγο τα @@ γιατι με έπρηξε ή να κάνει μια ερώτηση στο παλιό τύπου "τάκη για δες ειναι ενας τάδε λεει έκανε συμβόλαιο <αυτό> ειναι το τηλέφωνο" -και επειδή με τηλέφωνο δεν πρόκειται να βρεθεί τιποτα πράγμα που εξηγήθηκε έτσι και αλλιώς και το ότι δεν ειμαι πελάτης ακόμη και το γιατι δεν παίζει απο τεχνικής άποψης με το τηλέφωονο να δείξει κάτι γιατι η καρτέλα ειναι για άλλη δουλειά- ο τάκης του λέει "μπα δεν βρίσκω τιποτα") μου λέει δεν λάβανε κανένα συμβόλαιο Φορτώνω και εγώ και τους λέω ότι το συμβόλαιο είχε το τάδε tracking code και πως η κούριερ λέει πως το παραλάβανε!!! Μου λέει κάνει λάθος ο κούριερ!!!!!!! Λέω στα κεντρικά πήρα δεν ρώτησα τον μήτσο τον ντελιβερά!! Μου λέει δεν ξέρει που πήρα αλλά ουδέποτε παραλάβανε κάτι τέτοιο (άκου αυτοπεποίθηση στο ΨΕΜΑ χωρίς να έχει ιδέα τι μου λέει!!!) Του λέω θέλω να μιλήσω στον προϊστάμενο δεν ειναι κατάσταση αυτή 3 μήνες κτλ κτλ Αυτός μου λέει ΟΧΙ δεν ειναι υποχρεωμένος να με προωθήσει στο προϊστάμενο!!! (δες το τσογλάνι στάση) Τον πιέζω ειναι θέμα που δεν μπορεί να με βοηθήσει πως έχω αποδείξεις πως στάλθηκε το και παραλάβανε το συμβόλαιο στην Χ διεύθυνση και μάλιστα το πήρε η κυρία τάδε απο το τάδε τμήμα και πως περιμένω 3 μήνες και θέλω να μιλήσω σε προϊστάμενο να λυσω το θέμα ή να με συνδέσεις με το τμήμα συμβολαίων Μου λεει (ενω άρχισε να φωνάζει!!!!! το τσογλάνι) ότι δεν ειναι υποχρεωμένος να κάνει κάτι τετοιο και ότι όσο να οδύρομαι δεν πρόκειται να μου δώσει κανένα τηλέφωνο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (φαντάσου για να μην ακούσει απλά μια επίπληξη που ταλαιπωρεί τον προϊστάμενο προωθώντας του πελάτη προτιμάει να ταλαιπωρήσει πελάτη που ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ να τους ΠΛΗΡΩΣΕΙ !!!!! και που ταλαιπωρούν για 3 μήνες!!!! ) πριν μου πει την τελευταία αυτή η γραμμή μαντέψτε ποια ήταν η πρώτη δικαιολογία για το να μην μπορώ να μιλήσω με προϊστάμενο .. γιατι το σύστημα δεν τον αφήνει βγάζει τριγωνικά σήματα το ραντάρ UHFbk23 και δεν γίνεται να μιλήσω με κανέναν....... απο τα νεύρα μου ξέχασα το όνομα του και του το έκλεισα ακόμη μετανιώνω γιαυτό.... έπρεπε να κάνω τα πάντα για να απολυθεί! και αν δεν τον απολούσαν να τον μηνύσω !! περνάνε δυο τρεις μέρες (και το 3 μήνες πρόβλημα μου που "προωθήθηκε" ακόμη δεν το πρόσεξε κάνεις για να με πάρει ενα τηλέφωνο να μου πει κάτι έστω ότι δεν μπορούν να κάνουν τιποτα... ) ξαναπαίρνω την εταιρία το σηκώνει κοπέλα αυτή την φορά .... να μην πολυλογώ τα πρώτα 5 λεπτά με περνάει και αυτή απο τις κλασικές δικαιολογίες (το έχω ζήσει τόσες φορές που πριν ακόμη πάρω τηλέφωνο στην όποια εταιρία ξέρω τι ακριβώς θα μου πουν σαν δικαιολογία για το πρόβλημα μου.... ) Με τα πολλά όμως η κοπέλα με προωθεί σε προϊστάμενο..... Ο προϊστάμενος μου λέει τα ίδια του λέω όμως για το tracking code και μου λέει πως εδώ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ δεν φαίνεται πάντως να έχει παραδοθεί ... (τουλάχιστον αυτός δεν είπε πως η κούριερ έλεγε ψέματα.... ) Του λέω ε ωραία τότε δώστε μου το τηλέφωνο της κυρίας Ταδοπούλου που είναι υπεύθυνη στο τμήμα συμβολαίων στην τάδε διεύθυνση που φαίνεται πως παρέλαβε το συμβόλαιο μου που περιμένω 3 μήνες να τεθεί σε ισχύει να βγάλω άκρη μου λέει δεν γίνεται!!! του λέω ε ωραία πάρτην εσύ τότε τηλέφωνο και ρώτα την!!!! μου λέει ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!! Ο_Ο (εν το μεταξύ το ίδιο ζήτησα σαν ύστατη λύση τόσο απο την κοπέλα όσο και απο τον τυπάκο πιο πριν με παρόμοιες απαντήσεις) Ε και του λέω τι να κάνω δηλαδή; Μου λέει κάντε καινούργιο συμβόλαιο!!! Μου ήρθε να τον βρίσω... Παίρνω τηλέφωνο την κούριερ και ζητάω το τηλέφωνο της ταδοπούλου... μου λέει είναι προσωπικό δεδομένο δεν γίνεται να μου το αποκαλύψει της εξηγώ την κατάσταση μου με λυπάται αλλά μου λέει πως δεν γίνεται να μου δώσει τηλέφωνο... μου έδωσε όμως ένα άλλο μιας γραμματείας στα κεντρικά της wind Παίρνω τηλέφωνο το σηκώνει μια "ιδιαιτέρα υπουργού" με ύφος πολλών καρδιναλίων και μου λέει πως δεν ειναι δουλειά της και πως δεν έπρεπε να καλέσω εδώ αλλα στην εξυπηρέτηση πελατών !!! της λέω ναι κάλεσα έχω συμβόλαιο που τρέχει εδώ και 3 μήνες και κανένας δεν λέει να κάνει κάτι όλοι λένε ότι δεν το παραλάβετε η κούριερ επιμένει πως το παραλάβατε και μάλιστα η κυρία τάδοπούλου στην χ διεύθυνση που είναι υπεύθυνη του τμήματος συμβολαίων αλλά κανένας δεν επικοινωνεί μαζί της ούτε μου δίνει το τηλέφωνο να το κάνω εγώ.. με τα πολλά μου λέει πως χέστηκε και πως κακώς πήρα τηλέφωνο εδώ και πως δεν ειναι δουλειά της... και όταν την ρώτησα ποιανού δουλειά ειναι όμως ; μου λεει της εξυπηρέτησης πελατών της λέω ότι εκει μου λένε πως δεν ειναι δουλειά τους να βγάλουν άκρη και πως δεν υπάρχω στο σύστημα... και αρχίζει την κασέτα απο την αρχή ότι δεν ειναι δουλειά της πως κακώς κάλεσα και της το κλείνω.... ούτε να μου δώσει το τηλέφωνο της ταδοπούλου ήθελε γιατί υπάρχει σύστημα!! και δεν γίνεται!! (το να ευαισθητοποιηθεί για να σώσει το πρόσωπο της εταιρείας μιας και ειναι ιδιαίτερο το πρόβλημα μου και όχι ρουτίνας και ταλαιπωρούμαι τόσους μήνες -ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΩ- χωρίς να με βοηθήσει κανένας και να προωθήσει το ζήτημα μου σε κάποιον διευθυντή ή και εγώ δεν ξέρω ποιον στα κεντρικά που δουλεύει ούτε λόγος ανταυτού ούτε καν συγγνώμη για την ταλαιπωρία || ούτε το να αφήσει feedback σε κάποιον διευθυντη ώστε να επιμεληθεί της κατάστασης για να μην συμβαίνουν τέτοια!χέστηκε! μόνο υφάκι τύπου: "που νομίζεις πως πήρες ρε βλάχο και μου τα λες αυτά; εγω κλείνω ραντεβού για συγχωνεύσεις!" ) πάω σε μια γνωστή μου που τυχαίνει να δουλεύει στην κούριερ... της λέω "το και το" κάνε το καλό μου δίνει το τηλέφωνο της Ταδουπούλου!! (προσοχή αυτή δεν ειναι υπάλληλος που έχει να κάνει με πελάτες σημαντικό) Παίρνω τηλέφωνο την ταδοπούλου μου λέει πως βρήκα αυτόν τον αριθμό; Δεν θυμάμαι τι της είπα βρίσκω κάτι τέλος πάντων και της εξηγώ την κατάσταση μου και μου λέει δεν ξέρει κάτι για το συμβόλαιο μου της λέω πως έχω το τάδε tracking code και η κούριερ λέει πως την τάδε ημερομηνία το παρέλαβε η ίδια μου λέει θα το ελέγξει και θα μου πει αύριο... Με παίρνει την επομένη τηλέφωνο (η μοναδική που πήρε πίσω και έκανε την βασική υποχρέωση της να τσεκάρει κάτι δηλαδή )και μου λέει πως το βρήκε μου ζητάει συγνώμη και ήδη προώθησε το συμβόλαιο μου (και άρα πλέον βγαίνω και ως καρτέλα στην εξυπηρέτηση πελατών!) Παίρνω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών και ζητάω τον προϊστάμενο (που είχα σημειώσει και μίλησα τελευταία φορά) Του λέω το και τό πήρα τηλέφωνο την ταδοπούλου και λύθηκε το πρόβλημα τόσο δύσκολο ήταν να το έκανες εσύ; Τέσπα μου λέει μερικές υπεκφυγές (ούτε καν συγνώμη για την 3μηνη ταλαιπωρία μου ) και του λέω το εξής Ωραία τέλος πάντων εγώ πήρα απλά να απαιτήσω να δοθεί προτεραιότητα στο συμβόλαιο μου και να μην πάρει σειρά ενεργοποιήσης σαν να το παραλάβατε σήμερα! έχει 3 μήνες που περιμένω!! Μου λέει πάλι για σύστημα και προτσές και τριγωνικά σήματα! Του λέω είναι το ελάχιστο που μπορείτε να κάνετε μετα απο τόση ταλαιπωρία και πως δεν υπάρχει κανένα προτσές απλά αντι να ενεργοποιήσετε τον Χ στην περιοχή μου που υπέγραψε συμβόλαιο μετά απο εμένα θα ενεργοποιήσετε εμένα πρώτα! Καλά μου λέει θα κάνω ότι μπορώ και θα προωθήσω το ζήτημα στα κεντρικά Μαντέψτε πότε ενεργοποιηθηκε η γραμμή μου.. (αφού πήρα παρομοίως 2,3 φορές ενδιάμεσα τηλέφωνο για το ίδιο ζήτημα και πάντα προωθούμουν) μετά απο ενα μήνα+ !! δηλαδή κάμποσες μέρες μετά το αργότερο που υποτίθεται παίρνει η διαδικασία αν υπέγραφα την ημέρα που πήρα την τελευταία κλίση στον προϊστάμενο... ) Και όλα αυτά γιατι; Γιατί κανένας υπάλληλος συμπεριλαμβάνομένων και των προϊσταμένων δεν ήθελε να πάρει ΕΝΑ γ#@#$#@ τηλέφωνο 5 λεπτών! στην Ταδοπούλου για να εξυπηρετήσει τον πελάτη που ταλαιπωρείται άδικα 3 μήνες!!!!!! Αν μιλάμε για κινητή τηλεφωνία μόνο για πρόγραμμα 1500 λεπτά/sms/MB με 10 euro/μήνα (ίσως να λέω και πολλά) θα άξιζε να τα αντέξει αυτά κάποιος. Για σταθερή, Double Play VDSL μέχρι 15 euro... Legendary hero!
CODEX_ALIMENTARIUS Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Αλλαξες εταιρεια ? Η εκατσες/ θα κατσεις μια δυο δεκαετιες ακομα απο συνηθεια ? Δεν θα έμπαινα καν αλλά ήταν η μόνη εταιρία που προσέφερε την συγκεκριμένη υπηρεσία στην περιοχή Επίσης το θέμα δεν είναι με την εταιρία (πέρα απο το μπάχαλο για το συμβόλαιο και το πως χάθηκε που ίσως να ειναι θέμα της εταιρίας αυτής μόνο αν και δεν νομίζω άλλες στην Ελλάδα να ειναι πολύ πιο οργανωμένες...ειδικά το δημόσιο ) Το θέμα ειναι πως ΟΛΟΙ οι υπάλληλοι (90%++) έχουν ακριβώς την ίδια τακτική και συμπεριφορά... ειναι σαν να υπάρχει "Ανώτατη σχολή π#@#$στιάς υπαλλήλων" και να πρέπει να πάρεις πρώτα πτυχίο απο εκει και μετά να βρεις δουλειά ως υπάλληλος στην Ελλάδα. πολλά παραδείγματα ακόμη σε όλα τα είδη των επιχειρήσεων όλα έχουν ενα κοινό σημείο την συμπεριφορά και την ύπουλη τακτική υπεκφυγής του υπάλληλου. Ποπο με επιασε νευρικο γελιο με την ιστορια πιο πανω. Εκει ειδικα με το << το σύστημα δεν τον αφήνει βγάζει τριγωνικά σήματα το ραντάρ UHFbk23>> Μα ακριβώς έτσι ρε φίλε όπως ο Φουσέκης κάνει κωλοτούμπες για να μπερδεψει τον άλλον που θέλει να του κάνει φάρσα έτσι και ο έλληνας υπάλληλος κάνει ίδιου τύπου κωλοτούμπες για να σε ξεφορτωθεί
YourTrueLegend Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Ω θεε. Απο σεντονια για ελληνες υπαλληλους, σε σεντονια για συμβολαια σε ISP και τελικα σε φουσεκηδες. Στο ιδιο τοπικ, ο ιδιος τυπος. Ο οποιος παραπονεθηκε σε εμενα οτι εκανα offtopic posts. Αλλος εχει το ονομα Legend κι αλλος τη χαρη YΓ. Τι εφτιαξες ομως ρε θεε, ανετα χαλασες το scroll button του mouse οποιου ανοιξε το spoiler Τι να το ψάξω ρε φίλε έχω χάσει τουλάχιστον 5 χρόνια ζωής απο τα νεύρα που μου προκάλεσαν εταιρίες δεκαετίες τώρα εσύ έχεις ένα παράδειγμα... (που και δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς αλλά ούτε θέλω να το ακυρώσω) εγώ σου μιλάω για ιστορίες ετών με το σύνολο του ιδιωτικού κόσμο πανελλαδικής εμβέλειας εταιρίες ή και τοπικές. Πχ (εφόσον θέλετε και άλλα παραδείγματα πάρτε το σεντόνι εγώ σας το είπα!! αλλά εσείς επιμένετε!! υπόψιν διάλεξα πάλι το μικρότερο γιατι τα άλλα που θυμάμαι θέλουν και εξήγηση λεπτομερειών για να καταλάβετε την φύση της υπόθεσης ) Υπέγραψα συμβόλαιο παροχής υπηρεσιών με κάποια γνωστή μεγάλη εταιρία δεν θυμάμαι ακριβώς ημερομηνίες επειδή περάσανε μερικά χρόνια απο τότε... ας πούμε 1/1/2014 είχε φτάσει 1/3/2014 και ούτε νέα ούτε τίποτα απο την εταιρία παίρνω τηλέφωνο να δω τι γίνεται μου λένε δεν έχουν κανέναν με τα στιχεία μου που να έκανε συμβόλαιο... τους λέω έκανα online την αίτηση στο site σας και ήρθε ταχυδρόμος με το σύμβόλαιο πως γίνεται να μην με έχει στο σύστημα (απλά πάλι μούφες δεν είχα καρτέλα -δηλαδή αυτό που έχουν μπροστά στην οθόνη τους- πράγμα που το ανέφερα -ότι δεν ειμαι ακόμη πελάτης δηλαδή απλά υπέγραψα συμβόλαιο- δεν έψαξε σε κανένα σύστημα λοιπόν απλά έβαλε τον αριθμό μου και είδε ότι δεν έβγαζε καρτέλα... ) Σίγουρα όμως είμαι στο "σύστημα" μια και έκανα account στην επίσημη σελίδα καταχώρησα αίτηση συμπλήρωσα στην σελίδα τα δεδομένα και στείλανε και κούριερ με το συμβόλαιο με προσυπληρωμένα τα στοιχεία που έγραψα στην σελίδα άρα καταχωρήθηκαν επιτυχώς.... Απλά είναι σύστημα το οποίο κανένας δεν νοιάζεται να ψάξει γιατι δεν ειναι τόσο εύκολο να τσεκάρεις την συγκεκριμένη καταχώρηση... θέλει 5 εγκεφαλικά κύτταρα και 10 θερμίδες σιγά μην ξοδέψουμε ενέργεια για να εξυπηρετήσουμε πελάτη που παρακαλάει να μας πληρώσει εδώ και 3 μήνες + το απλά να βάλεις το τηλέφωνο αυτού που καλεί στην βασική οθόνη για να δεις αν έχει καρτέλα θέλει 2 εγκεφαλικά κύτταρα 4 θερμίδες ενέργειας άρα κάνουμε το δεύτερο μόνο.... (και είναι ένα browserbased σύστημα που έχει πρόσβαση και στις δυο βάσεις δεδομένο τυχαίνει και το ξέρω οπότε δεν τίθεται θέμα να μην έχουν πρόσβαση κτλ ειδικά ο προϊστάμενος ) Μου λένε δεν είμαι στο σύστημα και δεν υπάρχει κανένα συμβόλαιο να πάω να ξανακάνω!!! ΑΚΟΥΣΩΝ ΆΚΟΥΣΩΝ ~3 μήνες μετά δεν μου είπε κανένας τιποτα και τώρα μου λένε να ξανακάνω συμβόλαιο και ούτε συγγνώμη ή κάτι... στα @@ τους (και να περιμένω άλλο ενα μήνα αν όλα πάνε καλά γιατι είμαστε Ελλάδα.... ) Τα παίρνω τους κράζω και ζητάω να μιλήσω με προϊστάμενο ο οποίος μου λέει τα ίδια... και διάφορες άλλες δικαιολογίες με τριγωνικά σήματα και παράσιτα κτλ (τακτικές για να ξεφορτώνονται τους παππούδες και τους αγράμματους ) Εγώ τον πιέζω και του λέω δεν γίνεται να έχει σταλεί με συστημένη επιστολή απο courier και να μην έχει παραδοθεί στον προορισμό!! μου λέει μισό να ελέγξω (= κάτσε να σε βάλω στην αναμονή να δω λίγο youtube) μου λέει όχι δεν παραλάβαμε του λέω το ψάξτε δηλαδή; ναι το έψαξα μου λέει (ο προϊστάμενος.. ) Ποιο ειναι το tracking code τότε; σιωπή των αμνών.... Δεν το ξέρω μου λέει Ε πως το έψαξες τότε του λέω; Μου λέει πως υπάρχει σύστημα και διάφορα τριγωνικά σήματα και προτσές κτλ τις κλασικές πίπες... τεσπα με τα πολλά μου λεει τα ίδια με τον υπάλληλο πως χέστηκαν δηλαδή να κάνω καινούργιο συμβόλαιο και αν μου αρέσει (επαναλαμβάνω μετα απο 3 μήνες που με είχαν ξεκρέμαστο να περιμένω χωρίς να μου πουν τιποτα ότι δεν λάμβανε δηλαδή το συμβόλαιο μου κτλ... ενω οι ίδιοι στείλανε κούριερ και ενώ το account μου ακόμη υπάρχει στην σελίδα τους με το ιστορικό της αίτησης) εγώ όμως παίρνω τώρα τηλέφωνο την κούριερ τους λέω τάδε ημερομηνία κτλ τάδε διεύθυνση απο την τάδε εταιρεία για ενα συμβόλαιο... μου λένε παραδόθηκε το tracking code ειναι το εξής ΧΧΧΧ και παραδόθηκε... Ο προϊστάμενος της "αστερίας" (που δεν έψαξε τιποτα) μου λέει ότι δεν λάβανε κάτι Η κούριερ μου λένε ότι παραδόθηκε (και μάλιστα επειδή πάνε σε συγκεκριμένο σημείο μιας και η εταιρία ειναι μεγάλη και το ξέρουν παραδίνεται σε συγκεκριμένη Κυρία ταδοπούλου υπεύθυνη του τμήματος συμβολαίων) Παίρνω την επόμενη μέρα τηλέφωνο το σηκώνει το πιο κλασικό παράδειγμα π@#@#στη υπαλλήλου ο 20άρης π@#@στης υπάλληλος (το κλασικό κακομαθημένο αχαΐρευτο τσογλάνι ) που αν οι άλλοι ειναι 10 φορές αυτά που λέω αυτός ειναι 100 στα @@ του εντελώς. Ξεκινάει να μου λέει "ΤΑ" ωραία κόλπα αλλά επειδή περάσανε χρόνια δεν θυμάμαι αλλά ήταν φάση "ρακετίστας" όπως αναφέρθηκε πιο πάνω πριν ακόμη αρχίσω να του λέω το πρόβλημα αυτός την μια χαζή και ανούσια δικαιολογία μετά την άλλη.... Σημείωση : όλοι "σημείωσαν" και "προώθησαν" το ζήτημα μου... (εδώ να αναφέρω πως όλοι αυτοί αλλά και όσοι θα ακολουθήσουν μπορεί να είχαν λίγο διαφορετικές δικαιολογίες ο καθένας αλλά η κλασική αττάκα ειναι το "σύστημα" και το "σύστημα" πάντα υπάρχει ενα "σύστημα" είτε ειναι μπακάλικο σε κωμόπολη είτε πανελλαδικής εμβέλειας εταιρία που κάνει πολύπλοκες διεργασίες και θέλει ώρα και αν δεν είμαι στο σύστημα τότε δεν γίνεται να ειναι λάθος γιατι το λέει το "σύστημα" και γίνεται προτσές και ... τριγωνικά σήματα.... Τα συστήματα -τα λογιστικά και το hardware - υπάρχουν σαν solutions για να λύνουν προβλήματα και να επιταχύνουν διαδικασίας και να κάνουν πιο άμεσα διατμηματικές εργασίες !!! αυτό δεν το έχουν μάθει ακόμη.... απλά σου λέει "σύστημα" = υπολογιστής = ο τσομπάνης δεν θα καταλάβει γρι και θα το θεωρήσει περίπλοκο = η κουβέντα σταματάει εκει... αν ξέρεις τώρα απο συστήματα και βάσεις δεδομένων και το σχετικό software και τους εξηγείς γιατι αυτό που λένε ειναι μούφα τότε πελαγώνουν... αλλά εκεί !.. να συνεχίσουν αλλιώς μετά το παπατζιλίκι αρκεί να σε ξεφορτωθούν όχι να σε εξυπηρετήσουν ) με τα πολλά μετέπειτα απο πολλές ρακετιές πέρα δώθε με τον τυπάκο καταφέρνω επιτέλους και του εξηγώ το πρόβλημα μου λέει μισό λεπτό να ελέγξω (= αναμονή να ξύσω λίγο τα @@ γιατι με έπρηξε ή να κάνει μια ερώτηση στο παλιό τύπου "τάκη για δες ειναι ενας τάδε λεει έκανε συμβόλαιο <αυτό> ειναι το τηλέφωνο" -και επειδή με τηλέφωνο δεν πρόκειται να βρεθεί τιποτα πράγμα που εξηγήθηκε έτσι και αλλιώς και το ότι δεν ειμαι πελάτης ακόμη και το γιατι δεν παίζει απο τεχνικής άποψης με το τηλέφωονο να δείξει κάτι γιατι η καρτέλα ειναι για άλλη δουλειά- ο τάκης του λέει "μπα δεν βρίσκω τιποτα") μου λέει δεν λάβανε κανένα συμβόλαιο Φορτώνω και εγώ και τους λέω ότι το συμβόλαιο είχε το τάδε tracking code και πως η κούριερ λέει πως το παραλάβανε!!! Μου λέει κάνει λάθος ο κούριερ!!!!!!! Λέω στα κεντρικά πήρα δεν ρώτησα τον μήτσο τον ντελιβερά!! Μου λέει δεν ξέρει που πήρα αλλά ουδέποτε παραλάβανε κάτι τέτοιο (άκου αυτοπεποίθηση στο ΨΕΜΑ χωρίς να έχει ιδέα τι μου λέει!!!) Του λέω θέλω να μιλήσω στον προϊστάμενο δεν ειναι κατάσταση αυτή 3 μήνες κτλ κτλ Αυτός μου λέει ΟΧΙ δεν ειναι υποχρεωμένος να με προωθήσει στο προϊστάμενο!!! (δες το τσογλάνι στάση) Τον πιέζω ειναι θέμα που δεν μπορεί να με βοηθήσει πως έχω αποδείξεις πως στάλθηκε το και παραλάβανε το συμβόλαιο στην Χ διεύθυνση και μάλιστα το πήρε η κυρία τάδε απο το τάδε τμήμα και πως περιμένω 3 μήνες και θέλω να μιλήσω σε προϊστάμενο να λυσω το θέμα ή να με συνδέσεις με το τμήμα συμβολαίων Μου λεει (ενω άρχισε να φωνάζει!!!!! το τσογλάνι) ότι δεν ειναι υποχρεωμένος να κάνει κάτι τετοιο και ότι όσο να οδύρομαι δεν πρόκειται να μου δώσει κανένα τηλέφωνο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (φαντάσου για να μην ακούσει απλά μια επίπληξη που ταλαιπωρεί τον προϊστάμενο προωθώντας του πελάτη προτιμάει να ταλαιπωρήσει πελάτη που ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ να τους ΠΛΗΡΩΣΕΙ !!!!! και που ταλαιπωρούν για 3 μήνες!!!! ) πριν μου πει την τελευταία αυτή η γραμμή μαντέψτε ποια ήταν η πρώτη δικαιολογία για το να μην μπορώ να μιλήσω με προϊστάμενο .. γιατι το σύστημα δεν τον αφήνει βγάζει τριγωνικά σήματα το ραντάρ UHFbk23 και δεν γίνεται να μιλήσω με κανέναν....... απο τα νεύρα μου ξέχασα το όνομα του και του το έκλεισα ακόμη μετανιώνω γιαυτό.... έπρεπε να κάνω τα πάντα για να απολυθεί! και αν δεν τον απολούσαν να τον μηνύσω !! περνάνε δυο τρεις μέρες (και το 3 μήνες πρόβλημα μου που "προωθήθηκε" ακόμη δεν το πρόσεξε κάνεις για να με πάρει ενα τηλέφωνο να μου πει κάτι έστω ότι δεν μπορούν να κάνουν τιποτα... ) ξαναπαίρνω την εταιρία το σηκώνει κοπέλα αυτή την φορά .... να μην πολυλογώ τα πρώτα 5 λεπτά με περνάει και αυτή απο τις κλασικές δικαιολογίες (το έχω ζήσει τόσες φορές που πριν ακόμη πάρω τηλέφωνο στην όποια εταιρία ξέρω τι ακριβώς θα μου πουν σαν δικαιολογία για το πρόβλημα μου.... ) Με τα πολλά όμως η κοπέλα με προωθεί σε προϊστάμενο..... Ο προϊστάμενος μου λέει τα ίδια του λέω όμως για το tracking code και μου λέει πως εδώ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ δεν φαίνεται πάντως να έχει παραδοθεί ... (τουλάχιστον αυτός δεν είπε πως η κούριερ έλεγε ψέματα.... ) Του λέω ε ωραία τότε δώστε μου το τηλέφωνο της κυρίας Ταδοπούλου που είναι υπεύθυνη στο τμήμα συμβολαίων στην τάδε διεύθυνση που φαίνεται πως παρέλαβε το συμβόλαιο μου που περιμένω 3 μήνες να τεθεί σε ισχύ να βγάλω άκρη μου λέει δεν γίνεται!!! του λέω ε ωραία πάρτην εσύ τότε τηλέφωνο και ρώτα την!!!! μου λέει ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!! Ο_Ο (εν το μεταξύ το ίδιο ζήτησα σαν ύστατη λύση τόσο απο την κοπέλα όσο και απο τον τυπάκο πιο πριν με παρόμοιες απαντήσεις) Ε και του λέω τι να κάνω δηλαδή; Μου λέει κάντε καινούργιο συμβόλαιο!!! Μου ήρθε να τον βρίσω... Παίρνω τηλέφωνο την κούριερ και ζητάω το τηλέφωνο της ταδοπούλου... μου λέει είναι προσωπικό δεδομένο δεν γίνεται να μου το αποκαλύψει της εξηγώ την κατάσταση μου με λυπάται αλλά μου λέει πως δεν γίνεται να μου δώσει τηλέφωνο... μου έδωσε όμως ένα άλλο μιας γραμματείας στα κεντρικά της wind Παίρνω τηλέφωνο το σηκώνει μια "ιδιαιτέρα υπουργού" με ύφος πολλών καρδιναλίων και μου λέει πως δεν ειναι δουλειά της και πως δεν έπρεπε να καλέσω εδώ αλλα στην εξυπηρέτηση πελατών !!! της λέω ναι κάλεσα έχω συμβόλαιο που τρέχει εδώ και 3 μήνες και κανένας δεν λέει να κάνει κάτι όλοι λένε ότι δεν το παραλάβετε η κούριερ επιμένει πως το παραλάβατε και μάλιστα η κυρία τάδοπούλου στην χ διεύθυνση που είναι υπεύθυνη του τμήματος συμβολαίων αλλά κανένας δεν επικοινωνεί μαζί της ούτε μου δίνει το τηλέφωνο να το κάνω εγώ.. με τα πολλά μου λέει πως χέστηκε και πως κακώς πήρα τηλέφωνο εδώ και πως δεν ειναι δουλειά της... και όταν την ρώτησα ποιανού δουλειά ειναι όμως ; μου λεει της εξυπηρέτησης πελατών της λέω ότι εκει μου λένε πως δεν ειναι δουλειά τους να βγάλουν άκρη και πως δεν υπάρχω στο σύστημα... και αρχίζει την κασέτα απο την αρχή ότι δεν ειναι δουλειά της πως κακώς κάλεσα και της το κλείνω.... ούτε να μου δώσει το τηλέφωνο της ταδοπούλου ήθελε γιατί υπάρχει σύστημα!! και δεν γίνεται!! (το να ευαισθητοποιηθεί για να σώσει το πρόσωπο της εταιρείας μιας και ειναι ιδιαίτερο το πρόβλημα μου και όχι ρουτίνας και ταλαιπωρούμαι τόσους μήνες -ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΩ- χωρίς να με βοηθήσει κανένας και να προωθήσει το ζήτημα μου σε κάποιον διευθυντή ή και εγώ δεν ξέρω ποιον στα κεντρικά που δουλεύει ούτε λόγος ανταυτού ούτε καν συγγνώμη για την ταλαιπωρία || ούτε το να αφήσει feedback σε κάποιον διευθυντη ώστε να επιμεληθεί της κατάστασης για να μην συμβαίνουν τέτοια!χέστηκε! μόνο υφάκι τύπου: "που νομίζεις πως πήρες ρε βλάχο και μου τα λες αυτά; εγω κλείνω ραντεβού για συγχωνεύσεις!" ) πάω σε μια γνωστή μου που τυχαίνει να δουλεύει στην κούριερ... της λέω "το και το" κάνε το καλό μου δίνει το τηλέφωνο της Ταδουπούλου!! (προσοχή αυτή δεν ειναι υπάλληλος που έχει να κάνει με πελάτες σημαντικό) Παίρνω τηλέφωνο την ταδοπούλου μου λέει πως βρήκα αυτόν τον αριθμό; Δεν θυμάμαι τι της είπα βρίσκω κάτι τέλος πάντων και της εξηγώ την κατάσταση μου και μου λέει δεν ξέρει κάτι για το συμβόλαιο μου της λέω πως έχω το τάδε tracking code και η κούριερ λέει πως την τάδε ημερομηνία το παρέλαβε η ίδια μου λέει θα το ελέγξει και θα μου πει αύριο... Με παίρνει την επομένη τηλέφωνο (η μοναδική που πήρε πίσω και έκανε την βασική υποχρέωση της να τσεκάρει κάτι δηλαδή )και μου λέει πως το βρήκε μου ζητάει συγνώμη και ήδη προώθησε το συμβόλαιο μου (και άρα πλέον βγαίνω και ως καρτέλα στην εξυπηρέτηση πελατών!) Παίρνω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών και ζητάω τον προϊστάμενο (που είχα σημειώσει και μίλησα τελευταία φορά) Του λέω το και τό πήρα τηλέφωνο την ταδοπούλου και λύθηκε το πρόβλημα τόσο δύσκολο ήταν να το έκανες εσύ; Τέσπα μου λέει μερικές υπεκφυγές (ούτε καν συγνώμη για την 3μηνη ταλαιπωρία μου ) και του λέω το εξής Ωραία τέλος πάντων εγώ πήρα απλά να απαιτήσω να δοθεί προτεραιότητα στο συμβόλαιο μου και να μην πάρει σειρά ενεργοποιήσης σαν να το παραλάβατε σήμερα! έχει 3 μήνες που περιμένω!! Μου λέει πάλι για σύστημα και προτσές και τριγωνικά σήματα! Του λέω είναι το ελάχιστο που μπορείτε να κάνετε μετα απο τόση ταλαιπωρία και πως δεν υπάρχει κανένα προτσές απλά αντι να ενεργοποιήσετε τον Χ στην περιοχή μου που υπέγραψε συμβόλαιο μετά απο εμένα θα ενεργοποιήσετε εμένα πρώτα! Καλά μου λέει θα κάνω ότι μπορώ και θα προωθήσω το ζήτημα στα κεντρικά Μαντέψτε πότε ενεργοποιηθηκε η γραμμή μου.. (αφού πήρα παρομοίως 2,3 φορές ενδιάμεσα τηλέφωνο για το ίδιο ζήτημα και πάντα προωθούμουν) μετά απο ενα μήνα+ !! δηλαδή κάμποσες μέρες μετά το αργότερο που υποτίθεται παίρνει η διαδικασία αν υπέγραφα την ημέρα που πήρα την τελευταία κλίση στον προϊστάμενο... ) Και όλα αυτά γιατι; Γιατί κανένας υπάλληλος συμπεριλαμβάνομένων και των προϊσταμένων αλλά και της γραμματέως στα κεντρικά της διοίκησης της εταιρίας δεν ήθελε να πάρει ΕΝΑ γ#@#$#@ τηλέφωνο 5 λεπτών! στην Ταδοπούλου για να εξυπηρετήσει τον πελάτη που ταλαιπωρείται άδικα 3 μήνες!!!!!! Και επίσης μετά αφού πλέον δεν υπήρχε καμιά δικαιολογία και ψέμα και επιβεβαιώθηκε το απόλυτο δίκαιο μου κανένας δεν ασχολήθηκε στο να ενεργοποιηθεί το συμβόλαιο μου γρηγορότερα ως ένδειξη καλής θέλησης και ας το απαίτησα 2,3 φορές απλά πήρε μια σειρά που θα έπαιρνε έτσι και αλλιώς ένα τυχαίο φρέσκο συμβόλαιο κανείς δεν κούνησε κανένα δαχτυλάκι!! μόνο ψέμα ότι δήθεν προωθείται το αίτημα μου.... Μετά μας φταίει η πολιτική και η ανεργία!!!
CODEX_ALIMENTARIUS Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Ναι αλλά καμια φορά και ο πελάτης είναι μαλάκας. Πριν 1 μήνα με πήρε ένας τύπος τηλέφωνο που έψαχνε μια δικηγόρο στο δικαστικό και αυτή δεν σηκωνε το τηλέφωνο. Απαιτούσε να μου δώσει να σημειώσω μήνυμα και να της το πάω εγώ ο ίδιος. Σε άλλη Διεύθυνση, σε κάποια που δεν ήξερα, για δικαστικό θέμα, 2 ορόφους πιο πάνω. Μάλιστα είχε νευριάσει γιατί του έλεγα οτι δεν έχω καμία σχέση με τις νομικές υπηρεσίες και δεν μπορώ να κάνω αυτό που μου ζητάει. Τελικά τον γείωσα και του έδωσα το τηλέφωνο της γραμματείας να έπερνε να παραπονιώταν εκεί. Εσένα ποια είναι η θέση σου εκεί; Γραμματέας συγκεκριμένου δικηγόρου; και για τι ακριβώς μιλάμε; δικηγορική εταιρεία; ή απλά ενα κτήριο που συμβαίνει απλά να συστεγάζει άσχετα μεταξύ τους δικηγορικά γραφεία ;
pontez2 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Πιστεύω ότι η συλλογική ευφυΐα στην Ελλάδα είναι από τις χαμηλότερες στον πλανήτη αυτή τη στιγμή. Η ατομική όμως ειναι από τις υψηλότερες, ξεκινώντας πάντα από τον εαυτό μας ή βγάζοντας τον έξω απ το σύνολο σωστά; Nα τα λέμε όλα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις