Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.

 

Είμαι ένας από τους άτυχους ιδιοκτήτες LG G4. Είναι Γαλλικής αντιπροσωπείας και έχει πάει για service δύο φορές. Η πρώτη ήταν λόγω του γνωστού bootloop και η δεύτερη ξανά λόγω αυτού και οθόνης που κολλάνε τα πίξελ και φαίνεται καμμένη στις άκρες όσο ζεστένεται. Σήμερα μου ξεκίνησε ξανά ghosting και έχω και ένα dead pixel.

 

Η αντικατάσταση με νέα συσκευή είναι αδύνατη από την LG Hellas επειδή δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας και ως γνωστών τα δικά μας είναι απροβλημάτιστα, επειδή Ελλάδα, not. Ακόμα και καινούριο να μου έδιναν, δεν αξίζει επειδή πάλι τα ίδια θα κάνει, οπότε θέλω να διεκδικήσω ένα G5 να κάνω την δουλειά μου.

 

Τι μπορώ να κάνω για να βρω το δίκιο μου; Στην ιδανική περίπτωση θα μου δώσουν τα λεφτά μου, αλλά δεν παίζει, οπότε απλά θέλω να σπάσουν την πολιτική τους και να μου κάνουν μία αντικατάσταση με G5.

 

Είναι καθαρά κλεψιά, κοροϊδία και ότι άλλο θέλετε, να μην υπάρχει quality control και να μην έχουν τεστάρει τις συσκευές τους στο maximum πριν τις δώσουν στους καταναλωτές. Ειδικά για όσους πλήρωσαν ένα σκασμό λεφτά για να το αγοράσουν.

Δημοσ.

Ρε Ντινο σταματα να ονειρευεσαι.

 

Αν ειναι παραεισαγωγης για service σε καλύπτει η αντιπροσωπεια. Για samsung ισχυει τουλάχιστον.

 

Αντικατασταση, ποσο μαλλον με διαφορετικο μοντελο ειναι λιγο απατηλο ονειρο. Η ετσι το βλεπω εγω. Ακομα και αν το κινητο σου ηταν απο Ελλάδα κατι θα εβρισκαν να σου πουν και απο καποιο ορο θα καλυπτονταν.

 

Δε θυμάμαι ποια ηταν η αντιπροσωπεια που εβγαζε ολα τα κινητα βρεγμενα.

 

Αν ακομα θελεις να το κυνηγησεις, ψαξτο και με το μαγαζι που το αγορασες. Πιεσε τους. Βαλε και αρνητικη στο skroutz.

 

Μην βαζεις τοση ενεργεια αδικα σε υλικα πραγματα. Υπάρχουν αλλα σημαντικοτερα πραγματα για να στεναχωριεσαι.

 

Φιλικα παντα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αντικατάσταση με νεότερο μοντέλο που εσύ θα επιλέξεις... καλό θα 'ταν, αλλά δεν. Είτε θα πάρεις ένα καινούριο G4, ή τα λεφτά σου πίσω. Για G5 μην ονειρεύεσαι άδικα. 

 

:P

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε Ντινο σταματα να ονειρευεσαι.

 

Αν ειναι παραεισαγωγης για service σε καλύπτει η αντιπροσωπεια. Για samsung ισχυει τουλάχιστον.

 

Αντικατασταση, ποσο μαλλον με διαφορετικο μοντελο ειναι λιγο απατηλο ονειρο. Η ετσι το βλεπω εγω. Ακομα και αν το κινητο σου ηταν απο Ελλάδα κατι θα εβρισκαν να σου πουν και απο καποιο ορο θα καλυπτονταν.

 

Δε θυμάμαι ποια ηταν η αντιπροσωπεια που εβγαζε ολα τα κινητα βρεγμενα.

 

Αν ακομα θελεις να το κυνηγησεις, ψαξτο και με το μαγαζι που το αγορασες. Πιεσε τους. Βαλε και αρνητικη στο skroutz.

 

Μην βαζεις τοση ενεργεια αδικα σε υλικα πραγματα. Υπάρχουν αλλα σημαντικοτερα πραγματα για να στεναχωριεσαι.

 

Φιλικα παντα.

Για την arvato μιλάς. Δεν έχω παράπονο από το service της lg, κάθε άλλο, αλλά είναι τραγικό αυτό που γίνεται( και όχι μόνο με εμένα)

Γκρινιάζω επειδή πλήρωσα τόσα λεφτά, είμαι φοιτητής και τα μαζεύω με το σταγονόμετρο, τρέχουν τόσα στη ζωή μου και πρέπει να είμαι online συνεχώς και on top of that, αν αγοράζω flagship, it better works perfectly.

Αντικατάσταση με νεότερο μοντέλο που εσύ θα επιλέξεις... καλό θα 'ταν, αλλά δεν. Είτε θα πάρεις ένα καινούριο G4, ή τα λεφτά σου πίσω. Για G5 μην ονειρεύεσαι άδικα.

 

:P

G5 θα ήθελα γιατί είναι πιο ακριβό και θα το πουλήσω asap ώστε να δώσω τα λεφτά σε κάτι που θα λειτουργεί και δεν θα μου σπάει τα @@.
Δημοσ.

Για την arvato μιλάς. Δεν έχω παράπονο από το service της lg, κάθε άλλο, αλλά είναι τραγικό αυτό που γίνεται( και όχι μόνο με εμένα)

Γκρινιάζω επειδή πλήρωσα τόσα λεφτά, είμαι φοιτητής και τα μαζεύω με το σταγονόμετρο, τρέχουν τόσα στη ζωή μου και πρέπει να είμαι online συνεχώς και on top of that, αν αγοράζω flagship, it better works perfectly.

G5 θα ήθελα γιατί είναι πιο ακριβό και θα το πουλήσω asap ώστε να δώσω τα λεφτά σε κάτι που θα λειτουργεί και δεν θα μου σπάει τα @@.

Σχολή defacer ή το έχετε όλοι οι προγραμματιστές γενικά;; :P :D

  • Like 2
Δημοσ.

Σχολή defacer ή το έχετε όλοι οι προγραμματιστές γενικά;; :P :D

Neither, αν δεν ζούσα Ελλάδα απλά δεν θα μιλούσα ελληνικά πλέον. Ότι διαβάζω, βλέπω στο yt και ακούω είναι αγγλικά. :P :lol:
  • Like 1
Δημοσ.

G5 θα ήθελα γιατί είναι πιο ακριβό και θα το πουλήσω asap ώστε να δώσω τα λεφτά σε κάτι που θα λειτουργεί και δεν θα μου σπάει τα @@.

 

Ναι, κι εγώ θα ήθελα του χρόνου το iPhone 7 τσάμπα, γιατί είμαι καλός πελάτης, αλλά αυτά δε γίνονται, πως να το κάνουμε; Θα σου αντικαταστήσουν αυτό που έχεις με ισάξιο (ή αν δεν έχουν, με καλύτερο, κατά την κρίση τους) ή θα σου επιστρέψουν τα χρήματα της αγοράς. Να σου δώσουν ανώτερο μοντέλο για τα όμορφά σου μάτια, ενώ υπάρχει διαθεσιμότητα στο G4, δε παίζει.

  • Like 3
Δημοσ.

I get it. Λογικά η επιστροφή θα γίνει από την LG και όχι από το kaizerstore όπου αγοράστηκε. Οπότε συμπληρώνω την φόρμα και στέλνω email και ταυτότητα;

Δημοσ.

Δε δοκιμαζεις να γραψεις και στην LG στο εξωτερικό; Αλλες εταιρείες, γενικα μιλωντας, εχει τυχει να με αποζημιωσουν δυσαναλογα για παραπονα που ειχα κανει. Ηλπιζα σε καποιας μορφης αποζημιωση αλλα δεν το ζητουσα. Απλα ηταν complaint email.

Δημοσ.

Δε δοκιμαζεις να γραψεις και στην LG στο εξωτερικό; Αλλες εταιρείες, γενικα μιλωντας, εχει τυχει να με αποζημιωσουν δυσαναλογα για παραπονα που ειχα κανει. Ηλπιζα σε καποιας μορφης αποζημιωση αλλα δεν το ζητουσα. Απλα ηταν complaint email.

Να γράψω email στην lg France; Είναι μία αρχή αλλά μου φαίνεται καλύτερο να μιλήσω με procordia, να ζητήσω επιστροφή και αν μου πουν όχι, να πω ότι "δεν μου αφήνετε άλλη επιλογή παρά να κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή"
Δημοσ.

Παλεψε το χρησιμοποιωντας - αν οντως στο ειπανε - το επιχειρημα οτι αν ειχε αγοραστει απο εδω θα στο αλλαζαν. Χοντρη χαζομαρα που στο ειπαν, πιστευω οτι εψαχναν απλα καποια δικαιολογια.

Δημοσ.

Παλεψε το χρησιμοποιωντας - αν οντως στο ειπανε - το επιχειρημα οτι αν ειχε αγοραστει απο εδω θα στο αλλαζαν. Χοντρη χαζομαρα που στο ειπαν, πιστευω οτι εψαχναν απλα καποια δικαιολογια.

Επειδή δεν είναι ο ίδιος υπάλληλος κάθε φορά, θα κάνω ερώτηση πάλι και λογικά το ίδιο θα μου πει, εκεί το χτυπάω, αν και βλέπω απάντηση τύπου "συγνώμη κύριε, αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας"
Δημοσ.

Αν στο ξαναπουν ζητας ονομα υπαλληλου. Αναφερεις οτι θα μιλησεις με την lg france. Και στην τελευταία (βαλε σε κοινοποιηση και την κεντρικη lg "world" - πως τη λενε) χρησιμοποιεις το επιχειρημα οτι η εγγυηση και η πολιτικη δε μπορει να ειναι διαφορετικη απο χωρα σε χωρα. Και οτι εισαι deeply disappointed απο το brand ενω είσαι loyal customer κλπ.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...