Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
voltmod

Η Valve “ανοίγει” το σύστημα tracking του Vive για την δημιουργία custom hardware

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπως έκανε open-sourced το controller gamepad Steam, κάτι παρόμοιο κάνει η Valve και με το χαρακτηριστικό που το καθιστά ξεχωριστό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, το room-scale 3D tracking system του Vive.

Αν και η Valve “ανοίγει” σε άλλους κατασκευαστές το room-scale 3D tracking system του HTC Vive, δεν πρόκειται να γίνει “open sourced” όπως βιάστηκαν να συμπεράνουν ορισμένοι. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα, εταιρεία θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το σύστημα ανίχνευσης εικονικής πραγματικότητας του HTC Vive για το δικό τους hardware.

 

Έτσι, υπό την άδεια SteamVR Tracking, οι σχεδιαστές προϊόντων μπορούν να προμηθευτούν αισθητήρες σαν αυτούς που βρίσκονται στην head-mounted display Vive και στους controllers, και να τους προσαρμόσουν στα δικά τους προϊόντα. Αυτό με λίγα λόγια σημαίνει ότι οι developers μπορούν να δημιουργήσουν τους δικούς τους, motion controllers για το HTC Vive.

 

Η εταιρεία Triad Semiconductor πουλάει τους αισθητήρες απευθείας, ωστόσο η Valve προσφέρει ένα development kit με 40 αισθητήρες, με διάφορα EVM circuit boards και δύο base stations του Vive. Η εταιρεία δεν χρεώνει το developer kit πάντως, ωστόσο κάθε εταιρεία θα πρέπει να στείλει τουλάχιστον ένα άτομο -έναντι $3000- για να λάβει μέρος σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Seattle ως μέρος της διαδικασίας που ξεκινάει τον Σεπτέμβριο.

 

Link.png Site: Engadget
Link.png Site: TheVerge

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχίζει να γίνεται πιο ολοκληρωμένο το Vive από το Oculus, που το δεύτερο είχε κιόλας και 2 χρόνια ανάπυξης πριν από το Vive. Ολοκλήρωση του integration με το steam και όλοι οι ΑΑΑ τίτλοι να υποστηρίξουν VR ως μέθοδο απεικόνισης και όχι ως ξεχωριστό παιχνίδι με ξεχωριστή αγορά, και τα Vive θα φεύγουν σα ζεστά ψωμάκια, ότι τιμή και να έχουν...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και σε κριτικες που διαβαζω, το Vive δινει καλυτερη VR εμπειρια απο το Oculus. επισης η Valve ειναι πισω απο το ΟpenVR, το οποιο συνεργαζεται με το OSVR. γενικα προωθει το ανοιχτο VR και αυτο μονο καλο ειναι για την πλατφορμα. σε αντιθεση φυσικα με την Oculus/Facebook που κοιτανε να στησουν το δικο τους closed garden.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Vr θα ανθησει κατά την άποψή μου όταν πέσει στα 300 ευρώ και ταυτόχρονα ενσωματώνει κάρτα γραφικών για να συμπληρώνει την επεξεργασία απεικόνισης γραφικών. Στην παρούσα φάση είναι πανάκριβο για gamers, αφού χρειάζεται sli με τις δυνατοτερες κάρτες γραφικών για να προσφέρει την ίδια ποιότητα απεικόνισης ποε προσφέρει ένας υπολογιστής σε συμβατική οθόνη με τα μισά ή και λιγότερα terraflops.

 

Απεχουμε αρκετά χρόνια ακόμα από αυτην την εποχή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Vr θα ανθησει κατά την άποψή μου όταν πέσει στα 300 ευρώ και ταυτόχρονα ενσωματώνει κάρτα γραφικών για να συμπληρώνει την επεξεργασία απεικόνισης γραφικών. Στην παρούσα φάση είναι πανάκριβο για gamers, αφού χρειάζεται sli με τις δυνατοτερες κάρτες γραφικών για να προσφέρει την ίδια ποιότητα απεικόνισης ποε προσφέρει ένας υπολογιστής σε συμβατική οθόνη με τα μισά ή και λιγότερα terraflops.

 

Απεχουμε αρκετά χρόνια ακόμα από αυτην την εποχή.

 

Το κόστος συμφωνώ ότι είναι μεγάλο ακόμα (αν και αυτό ακόμα είναι κάτι το σχετικό), αλλά είναι λογικό γιατί πρόκειται για νέο προϊόν και άρα πληρώνεις το R&D.

 

To κόστος για gpu δεν είναι και τόσο μεγάλο, αφού μπορείς και με μια 970/rx480 να παίξεις vr τίτλους, και από όσο εχω δει, έχουν απλά γραφικά ακριβώς για να έχεις μεγάλα fps.

 

Ωραία ιδέα για την ενσωματωμένη κάρτα, αλλά όσο απαιτεί καλώδιο σύνδεσης με το pc, δεν έχει νόημα, αφού παίρνει από εκεί την εικόνα. Αυτό που πρέπει να προσπαθήσουν να κάνουν με τις επόμενες γενιές vr kit, είναι να ξεφορτωθούν τα καλώδια σύνδεσης για μια ποιο ανεξάρτητη εμπειρία.

Θα αργήσει όμως αυτό αρκετά χρόνια ακόμα. Έχουν να λύσουν πιο άμεσα προβλήματα ακόμα όπως την διαθεσιμότητα τίτλων και το motion sickness.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.