Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Η (ενοχλητική) φάση έχει ως εξής: Αγόρασα από tokinito.gr 15/06 το Μοto X 2gen και εκανα όλες τις αναβαθμίσεις που μου έβγαλε από μόνο του. Με λίγα λόγια με lollipop δεν το έχω δουλέψει παρά μόνο με Marshmallow. Το κινητό σχεδόν εξαρχής ανά μη τακτά διαστήματα ήταν σαν να έμπαινε στο mute και δεν ακουγόταν ούτε ήχος κλήσης ούτε το ξυπνητήρι. Με reset έστρωνε μέχρι να το ξανακάνει και πάλι.

 

Ξεκοκκάλισα όλο το net και τις ρυθμίσεις του, του έκανα factory reset και το πρόβλημα επέμενε. Είδα και απόειδα και το πήγα στη Cellcom που είναι το επίσημο service και 4 μέρες μετά μου το επέστρεψε μην έχοντας βρει το πρόβλημα και με προληπτική αντικατάσταση της κάρτας ήχου και format όπως μου είπαν. Πρώτο παράξενο εδώ: είχε κρατήσει ρυθμίσεις και την ταπετσαρία μου μετά το format τους πράγμα που δεν είναι λογικό σωστά? 

 

Το κινητό το δούλεψα χωρίς πρόβλημα για 3 βδομάδες που είχα άδεια και το ξαναέβγαλε όταν επέστρεψα. Υποψιάζομαι ότι κάτι έχει να κάνει με τα ακουστικα και τη θυρα jack αφού η μόνη διαφορά με τη χρηση που έκανα ήταν η μουσική που ακουγα στο πηγαινε ελα για δουλειά.Η Cellcom μου λέει να το ξαναπάω εκεί να το δουν πάλι και το εμπορικό τους τμήμα, στο οποίο σημειωτέον βγήκε Αγγλόφωνη υπάλληλος και έπρεπε να τα πω όλα στα αγγλικά (lol) λέει ότι δεν δικαιούμαι αντικατάσταση και αν δεν το επιδιορθώσει το σερβις δεύτερη φορά βλέπουμε τι θα κάνουμε.

 

Με τα πολλά έχω καινούργιο τηλέφωνο και έχω κάνει ήδη 40 χιλιόμετρα πηγαινε έλα χωρίς αποτέλεσμα και το βασικότερο είναι ότι δεν μπορώ να το εμπιστευτώ για να ξυπνήσω και να απαντήσω κλήσεις.

 

Τι μπορώ να κάνω και ποια τα δικαιώματά μου σε τέτοιες περιπτώσεις?? Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο!

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

τίποτα δεν γίνετε θα το πηγαίνoφέρνεις στο σέρβις λόγω ότι δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπίας δεν πρόκειται ούτε καινούρια άλλη συσκευή να σου δώσουν ούτε να σου επιστρέψουν τα χρήματά πίσω 

Δημοσ.

Δεν μπορει να μην προβλεπεται κατι σε αυτες τις περιπτωσεις!!?? Ευρωπαικης Ενωσης και νομοθεσιας δεν ειναι η ολη φαση? 

Δημοσ.

 

Σε ευχαριστω για την απαντηση αν και δεν μου φαινεται και πολυ λογικο. Με το ιδιο σκεπτικο θα επρεπε να κοιταμε καθε τι ηλεκτρονικο και ηλεκτρικο με τα serial απο πισω για να δουμε την εισαγωγη τους. Μπορει η εισαγωγικη να μην ειχε κερδος απο την αγορα μου αλλα το ιδιο θα ειναι για την αντιστοιχη γαλλικη πχ και τον γαλλο που πηρε ελληνικο οποτε για τον κατασκευαστη ειναι μια η αλλη νομιζω. Οπως και να χει να μην μπορω να κανω απολυτως τιποτα με καινουργιο τηλεφωνο εντος εγγυησης και να μεινω ετσι μου φαινεται εξωφρενικο..

Δημοσ.

Σε ευχαριστω για την απαντηση αν και δεν μου φαινεται και πολυ λογικο. Με το ιδιο σκεπτικο θα επρεπε να κοιταμε καθε τι ηλεκτρονικο και ηλεκτρικο με τα serial απο πισω για να δουμε την εισαγωγη τους. Μπορει η εισαγωγικη να μην ειχε κερδος απο την αγορα μου αλλα το ιδιο θα ειναι για την αντιστοιχη γαλλικη πχ και τον γαλλο που πηρε ελληνικο οποτε για τον κατασκευαστη ειναι μια η αλλη νομιζω. Οπως και να χει να μην μπορω να κανω απολυτως τιποτα με καινουργιο τηλεφωνο εντος εγγυησης και να μεινω ετσι μου φαινεται εξωφρενικο..

έτσι είναι έχουν φάει πολλά άτομα (και γω μέσα είμαι) την ίδια πίκρα με συσκευές από skroutz μη ελληνικής αντιπροσωπίας πρέπει να κάνεις μήνυσή στο κατάστημά που το αγόρασες στην περίπτωσή σου tokinito.gr για επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή συσκευής.... που φυσικά δεν αξίζει να ασχοληθείς λόγω ότι το moto x2 σου παίζει στα 180 ευρώ τώρα

Δημοσ.

έτσι είναι έχουν φάει πολλά άτομα (και γω μέσα είμαι) την ίδια πίκρα με συσκευές από skroutz μη ελληνικής αντιπροσωπίας πρέπει να κάνεις μήνυσή στο κατάστημά που το αγόρασες στην περίπτωσή σου tokinito.gr για επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή συσκευής.... που φυσικά δεν αξίζει να ασχοληθείς λόγω ότι το moto x2 σου παίζει στα 180 ευρώ τώρα

 

Mα τοσα εδωσα και δεν ειναι και ευκολο στις μερες μας να τα κλαψω αμαχητι.. Θα δουμε τι θα γινει με το service και την απαντηση της Motorola και αν δεν βγαλω καμια ακρη θα γινει μαχη με το μαγαζι..

Δημοσ.

Βλεπω παλι τα ιδια και τα ιδια γραφονται. Το κινητο σου παρουσιασε οπως λες ενα προβλημα. Πας λοιπον στο καταστημα αγορας(αν εισαι απο Αθηνα)τους εξηγεις τι εχει γινει ως τωρα με το κινητο,τους δειχνεις και τα χαρτια σου απο το service και το αφηνεις να το στειλουν στο service. Αν παλι δεις στην επομενη φορα παλι τα ιδια σου κανει τοτε εκει μιλας με το καταστημα αγορας γιατι αυτοι ειναι υπευθυνοι να δουν τι θα γινει με το service/αντικατασταση.

 

Οι παραπανω καταστροφολογιες καλο ειναι να αποφευγονται γιατι δεν βοηθανε καθολου τον κοσμο και ισα ισα παραπληροφορουν.

 

Αντικατασταση συσκευης μπορει να μην σου κανει η αντιπροσωπεια αλλα σου κανει το καταστημα αγορας αφου πρωτα διαπιστωθει οτι το κινητο εξακολουθει μετα τα service επανελημενα να παρουσιαζει προβληματα και αρα δεν εχουν επιδιορθωθει/δεν γινεται να διορθωθουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Βλεπω παλι τα ιδια και τα ιδια γραφονται. Το κινητο σου παρουσιασε οπως λες ενα προβλημα. Πας λοιπον στο καταστημα αγορας(αν εισαι απο Αθηνα)τους εξηγεις τι εχει γινει ως τωρα με το κινητο,τους δειχνεις και τα χαρτια σου απο το service και το αφηνεις να το στειλουν στο service. Αν παλι δεις στην επομενη φορα παλι τα ιδια σου κανει τοτε εκει μιλας με το καταστημα αγορας γιατι αυτοι ειναι υπευθυνοι να δουν τι θα γινει με το service/αντικατασταση.

 

Οι παραπανω καταστροφολογιες καλο ειναι να αποφευγονται γιατι δεν βοηθανε καθολου τον κοσμο και ισα ισα παραπληροφορουν.

 

Αντικατασταση συσκευης μπορει να μην σου κανει η αντιπροσωπεια αλλα σου κανει το καταστημα αγορας αφου πρωτα διαπιστωθει οτι το κινητο εξακολουθει μετα τα service επανελημενα να παρουσιαζει προβληματα και αρα δεν εχουν επιδιορθωθει/δεν γινεται να διορθωθουν.

Aυτο μαλιστα ακουγεται λογικο Fulgore αλλα το θεμα ειναι οτι τετοιο (περιεργο και μη συνεχομενο προβλημα) αν δεν το δουν και οι ιδιοι μπορει να ισχυριστουν οτι το τηλεφωνο ειναι ενταξει. Αρα τι κανω περιμενω να σκαλωσει και τους το το παω ετσι να το δουν live?? 

Δημοσ.

Βλεπω παλι τα ιδια και τα ιδια γραφονται. Το κινητο σου παρουσιασε οπως λες ενα προβλημα. Πας λοιπον στο καταστημα αγορας(αν εισαι απο Αθηνα)τους εξηγεις τι εχει γινει ως τωρα με το κινητο,τους δειχνεις και τα χαρτια σου απο το service και το αφηνεις να το στειλουν στο service. Αν παλι δεις στην επομενη φορα παλι τα ιδια σου κανει τοτε εκει μιλας με το καταστημα αγορας γιατι αυτοι ειναι υπευθυνοι να δουν τι θα γινει με το service/αντικατασταση.

 

Οι παραπανω καταστροφολογιες καλο ειναι να αποφευγονται γιατι δεν βοηθανε καθολου τον κοσμο και ισα ισα παραπληροφορουν.

 

Αντικατασταση συσκευης μπορει να μην σου κανει η αντιπροσωπεια αλλα σου κανει το καταστημα αγορας αφου πρωτα διαπιστωθει οτι το κινητο εξακολουθει μετα τα service επανελημενα να παρουσιαζει προβληματα και αρα δεν εχουν επιδιορθωθει/δεν γινεται να διορθωθουν.

και αν του κάνει έτσι άπλα αντικατάστασή tokinito.gr έλα τρυπά μου την μύτη

Δημοσ.

Μιλησα με το tokinito.gr Μολις και μου προτειναν να το παω εκει για να το στειλουν οι ιδιοι στο σερβις αφου τα καταστηματα οπως μου ειπαν εξυπηρετουνται καλυτερα απο τους καταναλωτες στα service (ακουσον ακουσον..) Πιεσα να παρω εγγυησεις για λυση αν δεν βγει ακρη απο το σερβις και στη χειροτερη να παρω ενα αλλο τηλεφωνο με διαφορα τιμης η να το αντικαταστησουν. Παντως η εκπροσωπος ειπε αυτολεξει ''θα βρεθει λυση εγγυημενα''. Ειδωμεν..

Δημοσ.

και αν του κάνει έτσι άπλα αντικατάστασή tokinito.gr έλα τρυπά μου την μύτη

Η παραπανω γνωμη/αποψη προκυπτει απο προσωπικη εμπειρια απο το καταστημα ή γενικα με το κλασσικο''ελα μωρε σκρουτζομαγαζο ειναι αρα τρεχα γυρευε''?

  • Like 1
Δημοσ.

Η παραπανω γνωμη/αποψη προκυπτει απο προσωπικη εμπειρια απο το καταστημα ή γενικα με το κλασσικο''ελα μωρε σκρουτζομαγαζο ειναι αρα τρεχα γυρευε''?

από προσωπική εμπειρία όχι με το συγκεκριμένο κατάστημά άλλα από ένα άλλο γνωστό σκρουτζομαγαζο που δεν διαφέρουν και και πολύ μεταξύ τους

Μιλησα με το tokinito.gr Μολις και μου προτειναν να το παω εκει για να το στειλουν οι ιδιοι στο σερβις αφου τα καταστηματα οπως μου ειπαν εξυπηρετουνται καλυτερα απο τους καταναλωτες στα service (ακουσον ακουσον..) Πιεσα να παρω εγγυησεις για λυση αν δεν βγει ακρη απο το σερβις και στη χειροτερη να παρω ενα αλλο τηλεφωνο με διαφορα τιμης η να το αντικαταστησουν. Παντως η εκπροσωπος ειπε αυτολεξει ''θα βρεθει λυση εγγυημενα''. Ειδωμεν..

σου εύχομαι να πάρεις τα χρήματά σου πίσω χωρίς πολλά πολλά

Δημοσ.

Όχι παιδιά έχουν κάνει αντικατάσταση σε γνωστό μου. Από την καλύτερη εξυπηρέτηση αυτό το μαγαζί όπως και το MobileHellas.

Δημοσ.

Καταγγελια συνηγορο καταναλωτη στην Λ.Αλεξανδρας ή ηλεκτρονικά και να δεις πως λυνονται ολα απλαθα παρει χρονο δυστυχως πανω απο μήνα.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...