dimitrisOP Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Το ΔΟΑΤΑΠ τα αντιστοιχίζει κανονικά με τα Ελληνικά ,γιατί δεν έχει αξία; Μπορεί να κάνει κάθε ρυθμιζόμενο επάγγελμα μετά την αντιστοίχιση. Πάρε εσύ πτυχίο με third class και πήγαινε να βρεις δουλειά στο UK (Αδιαφορώ αν το κάνει ισάξιο η οχι ο ΔΟΑΤΑΠ εγω δεν μπήκα καν στον κόπο να καταθέσω χαρτιά) Μάντεψε.... δεν θα βρεις Θες να κάνεις μάστερ? ... ούτε αυτό μπορείς Ξεμεινες από χαρτί υγείας?... κάνει!
dexterios Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Μπάτσελορ με 40% γενικό βαθμό,δεν το ήξερα ομολογώ.Ήμουν σε Top tier Uni δεν νομίζω να είχαμε τέτοια κουλά ή τουλάχιστον εγώ δε τα είχα αντιληφθεί. Πάντως πχ για το επάγγελμα μου όποιος τελειώσει μπάτσελορ με third τον πίνει.Δεν μπορεί καν να εγγραφεί στον Βρετανικό Ψυχολογικό Σύλλογο.Για ψυχολόγος δεν παίζει, για άλλα πράγματα με third στο μπάτσελορ ψυχολογίας ίσως μπορεί να ασχοληθεί με την ψυχολογία όμως με την καμία. Πάντως με μια γρήγορη αναζήτηση υπάρχει και οδηγία από 2003 περι αναγνώρισης thrid class ακόμη και στην Βιολογία και Χημεία Δηλαδή μπορεί ο βιολόγος στο νοσοκομείο που πας ή o χημικός να είναι με third class! Δεν βρίσκω λόγο να μην αναγνωρίζουν ψυχολόγους http://www.doatap.gr/docs/general_ds.htm Απόφαση Δ.Σ. 7-2-2003 Α. Οι τίτλοι σπουδών Α.Ε.Ι. της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Νορβηγίας και της Ελβετίας κλάδου Βιολογίας (Biology – Biological Science) επιπέδου MASTER και τίτλοι σπουδών επιπέδου BACHELOR με βαθμολογία First και Second Class Honours Division 1.1 αναγνωρίζονται ως πτυχία ισότιμα και αντίστοιχα των τμημάτων Βιολογίας των Ελληνικών Α.Ε.Ι. Bachelor’s Second Class honours division 2 (απόφ. 6-3-2004) αναγνωρίζονται ως πτυχία ισότιμα και αντίστοιχα των Ελληνικών Α.Ε.Ι. μετά από συμπληρωματική εξέταση στα παρακάτω μαθήματα: 1. Βοτανική (γενική) 1. Ζωολογία (γενική) 2. Γενετική Και με βαθμολογία third class honours αναγνωρίζονται ως πτυχία Βιολογίας ισότιμα και αντίστοιχα των Ελληνικών Α.Ε.Ι. μετά από συμπληρωματική εξέταση στα παρακάτω μαθήματα : 1. Βοτανική (Γενικά) 2. Οικολογία (Γενική) 3. Ζωολογία (γενική) 4. Γενετική (Γενική – Μοριακά στοιχεία) 5. Μικροβιολογία Β. Οι τίτλοι σπουδών κλάδου Πληροφορικής (Computer Science, Computing, Informatics) Α.Ε.Ι. της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Νορβηγίας και της Ελβετίας, επιπέδου MASTER και τίτλοι σπουδών επιπέδου BACHELOR με βαθμολογία First και Second ClassHonours αναγνωρίζονται ως πτυχία ισότιμα και αντίστοιχα των τμημάτων Επιστήμης Πληροφορικής των Ελληνικών Α.Ε.Ι. BACHELOR με βαθμολογία third class honours να αναγνωρίζονται ως πτυχίο Πληροφορικής ισότιμα και αντίστοιχα των Ελληνικών Α.Ε.Ι. μετά από συμπληρωματική εξέταση στα παρακάτω μαθήματα : 1. Δίκτυα Υπολογιστών 2. Σχεδίαση και Ανάλυση Αλγορίθμων 3. Βάσεις Δεδομένων 4. Αρχιτεκτονική Υπολογιστών Γ. Οι τίτλοι σπουδών Α.Ε.Ι. της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Νορβηγίας και της Ελβετίας κλάδου Χημείας επιπέδου MASTER και τίτλοι σπουδών επιπέδου BACHELOR με βαθμολογία First και Second Class Honours division 1 να αναγνωρίζονται ως πτυχία ισότιμα και αντίστοιχα των τμημάτων Χημείας των Ελληνικών Α.Ε.Ι. Bachelor Second Class Honours division 2 (απόφαση 28-11-03) αναγνωρίζονται ως ισότιμα και αντίστοιχα μετά από συμπληρωματική εξέταση σε , (απόφαση Δ.Σ. 6-2-2004), BACHELOR με βαθμολογία third class honours να αναγνωρίζονται ως πτυχίο Χημείας ισότιμα και αντίστοιχα των Ελληνικών Α.Ε.Ι. μετά από συμπληρωματική εξέταση στα παρακάτω μαθήματα : 1. Προχωρημένη Ανόργανη Χημεία (Χημεία Ενώσεων Συναρμογής – Ειδικά Κεφάλαια Ανόργανης Χημείας) 2. Προχωρημένη Οργανική Χημεία ( Μηχανισμοί Οργανικών Αντιδράσεων – Βιομόρια - Περικυκλικές Αντιδράσεις) 3. Ενόργανη Ανάλυση 4. Φυσικοχημεία (Ηλεκτροχημεία-Κβαντική Χημεία)
Τοξοβόλος___U__K Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Γιατί δεν το αναγνωρίζει ο BPS.Είναι νομοθετικά ρυθμιζόμενο επάγγελμα ο ψυχολόγος κ στην Ελλάδα κ στο UK.
dexterios Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Από ότι λέει εδώ πάντως μια χαρά αναγνωρίζονται ή τουλάχιστον αναγνωρίζονταν (πιο καινούργιο δεν βρήκα) Συνεδρία 31-10-2003 · A) Οι τίτλοι σπουδών Ψυχολογίας τουλάχιστον 4ετούς φοίτησης, επιπέδου MASTER που προέρχονται από χώρες της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, Νορβηγίας και Ελβετίας με την προϋπόθεση ότι όλες οι σπουδές έχουν πραγματοποιηθεί στη χώρα απονομής του τίτλου, να αναγνωρίζονται ως ισότιμοι και αντίστοιχοι προς τα πτυχία Ψυχολογίας των Ελληνικών Α.Ε.Ι. Β) Για τους τίτλους 3τους φοίτησης οι κάτοχοί τους θα εξετάζονται στα παρακάτω μαθήματα αφού προηγουμένως μέλος της αρμόδιας επιτροπής βεβαιώσει ότι για την αντιστοιχία θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος να εξετασθεί σε μαθήματα. Τα προτεινόμενα μαθήματα είναι τα ακόλουθα: Κλινική Ψυχολογία ΙΙ Κοινωνική Ψυχολογία ΙΙ Πειραματική Ψυχολογία ΙΙ Εξελικτική Ψυχολογία ΙΙ Στατιστική ΙΙ Ψυχοθεραπευτικές Μέθοδοι Παρέμβασης ΙΙ Ψυχομετρία ή Στοιχεία Ψυχομετρικών Μεθόδων – Τεστ ΙΙ Νευροψυχολογία Γ) Οι τίτλοι που προέρχονται από άλλες χώρες θα εξετάζονται κατά περίπτωση με πιθανότητα χρέωσης μαθημάτων.
Constant1ne Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Οπότε για να καταλάβω, το θέμα είναι ότι θα ήταν κακό να ήμασταν Αγγλία (όπου Αγγλία βάλε διάφορες δυτικές χώρες) στην εκπαίδευση;
Τοξοβόλος___U__K Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Kαλά εγώ δεν χρεώθηκα ούτε ένα μάθημα από ΔΟΑΤΑΠ (distinction φάση) οπότε δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με το third.Θα μου έκανε εντύπωση όμως αν η Ελλάδα αναγνώριζε third ψυχολογίας όταν ο BPS δεν.Από την στιγμή που ο ψυχολόγος είναι νομοθετικά ρυθμιζόμενο επάγγελμα στο UK και το third σε αποκλείει από την άσκηση του τότε είναι απίθανο να επιτρέπεται η άσκηση του κ στην Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση όποιος τελειώσει third σε μπάτσελορ ψυχολογίας στο UK δεν έχει στον ήλιο μοίρα για ψυχολόγος τουλάχιστον.Αλλά φαντάζομαι κ οτιδήποτε άλλο να κάνει θα έχει θέματα. 1
dexterios Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Οπότε για να καταλάβω, το θέμα είναι ότι θα ήταν κακό να ήμασταν Αγγλία (όπου Αγγλία βάλε διάφορες δυτικές χώρες) στην εκπαίδευση; Δεν είπε κανείς οτι η Αγγλία έχει κακό σύστημα, απλά εάν είναι να το εφαρμόσουμε ας το εφαρμόσουμε με όλα τα βασικά του στοιχεία όχι επιμέρους διατάξεις. Αυτό που είπα για το 40% μην το σκέφτεστε μόνο στην ακραία κατάσταση, πχ στην Ελλάδα καθυστέρησα πάρω πτυχίο γιατί κόπηκα 2 φορές με 4. Είναι βοήθεια το 4 και δεν οδηγεί αναγκαστικά σε third class honour , σου σώζει χρόνο εάν για τον οποιοδήποτε λόγο το συγκεκριμένο μάθημα , την συγκεκριμένη στιγμή δεν το παλεύεις.
Τοξοβόλος___U__K Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δεν είπε κανείς οτι η Αγγλία έχει κακό σύστημα, απλά εάν είναι να το εφαρμόσουμε ας το εφαρμόσουμε με όλα τα βασικά του στοιχεία όχι επιμέρους διατάξεις. Αυτό που είπα για το 40% μην το σκέφτεστε μόνο στην ακραία κατάσταση, πχ στην Ελλάδα καθυστέρησα πάρω πτυχίο γιατί κόπηκα 2 φορές με 4. Είναι βοήθεια το 4 και δεν οδηγεί αναγκαστικά σε third class honour , σου σώζει χρόνο εάν για τον οποιοδήποτε λόγο το συγκεκριμένο μάθημα , την συγκεκριμένη στιγμή δεν το παλεύεις. Από που προκύπτει οτι 40% στο Βρετανικό σύστημα ισοδυναμεί με 4 στο Ελληνικό ή ακόμα καλύτερα 70% σε 7?Ελα βγάλε 70% στο UK κ μετά μιλάμε.Ενώ στην Ελλάδα 7 έχει κ η κουτσή μαρία βασικά. 1
dexterios Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Μα για να πάρεις 40% τελικό στο UK μπορεί και να σου αρκεί γραπτό 20% και τα υπόλοιπα να τα πάρεις από τα Homework. Εγώ πάντως που έχω πάει από Ελλάδα ΕΜΠ και UK Heriot Watt προσωπικά πτυχίο 7 στο ΕΜΠ το υπολογίζω περισσότερο από οτι 70% του Heriot Watt. Αλλά αυτά είναι προσωπικές εκτιμήσεις, αν θέλεις μπορούμε να ψάξουμε τις οδηγίες του ΔΟΑΤΑΠ για αντιστοίχιση πτυχίων και να δούμε ακριβώς πως πάει η βαθμολογία Ελλάδα-UK αν και νομίζω θα βγούμε offtopic
Βασίλης_29 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Γιατί δε το κάνετε όπως UK?Όποιος κόβεται δεύτερη φορά στο ίδιο μάθημα τον πίνει εκτός αν συντρέχουν πολύ πειστικοί λόγοι.Καλό κ γρήγορο ξεσκαρτάρισμα. Ε οχι και 2 φορές, τραγικά υπερβολικό είναι αυτό. Αμα ήταν έτσι σε εμάς μόνο το 2% των φοιτητών θα έμενε και θα τελείωνε την σχολή. Για μένα 4-5 φορές πρέπει να γίνει αρχικά και μελλοντικά να το κάνουν 3 φορές. Επίσης να μην σχολιάσω κάτι καταστάσεις που είχα στο 1ο εξάμηνο που τα εργαστήρια ήταν το πρωι και αργά το απόγευμα οι θεωρίες, ούτε που υπήρχε περίπτωση να κάτσω τόσες ώρες στην σχολή να κοιτάω τα ντουβάρια, άλλες φορές έκαναν καταλήψεις και ένας καθηγητής έλεγε οτι θα σας βάλω για το τέλος από όλη την ύλη δεν με ενδιαφέρει αν κλείσανε την σχολή ας μην την έκλειναν........
Τοξοβόλος___U__K Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Μπορούμε να κοιτάξουμε τα ποσοστά αποφοίτων με 70% στο UK και με 7 στην Ελλάδα αν πάρουμε σαν δεδομένο την δήθεν ισοψηφία τους.Κάτι μου λέει οτι στην Ελλάδα όσοι τελειώνουν με 7 είναι ξεφτέρια κ όταν επιχειρήσουν στο UK το 70% το βλέπουν με τα κυάλια. Όσο για τους παπατζοαλγόριθμους του ΔΟΑΤΑΠ.Μιλάς στον παλιό τώρα. http://www.insomnia.gr/topic/360371-k%CF%81%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%B9%CF%87%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CE%B4%CE%BF%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%80/page-10
Constant1ne Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Μα για να πάρεις 40% τελικό στο UK μπορεί και να σου αρκεί γραπτό 20% και τα υπόλοιπα να τα πάρεις από τα Homework. Εγώ πάντως που έχω πάει από Ελλάδα ΕΜΠ και UK Heriot Watt προσωπικά πτυχίο 7 στο ΕΜΠ το υπολογίζω περισσότερο από οτι 70% του Heriot Watt. Αλλά αυτά είναι προσωπικές εκτιμήσεις, αν θέλεις μπορούμε να ψάξουμε τις οδηγίες του ΔΟΑΤΑΠ για αντιστοίχιση πτυχίων και να δούμε ακριβώς πως πάει η βαθμολογία Ελλάδα-UK αν και νομίζω θα βγούμε offtopic Εγώ ήξερα πως πρέπει να γράψεις τουλάχιστον 50% στην εξέταση άσχετα με το πόσο μετράει η εργασία για να περάσεις αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Το γεγονός βέβαια του να υπάρχουν εργασίες που πιάνουν πολύ μεγάλο μέρος του βαθμού είναι μόνο θετικό για μένα. Σε ό,τι έχω σπουδάσει μέχρι τώρα τα μαθήματα που έμαθα πραγματικά καλά και μου έμεινε κάτι ήταν αυτά στα οποία έκανα σοβαρές εργασίες. Στην Ελλάδα το επίπεδο σπουδών το καθορίζουμε συνήθως μόνο με τη δυσκολία εισαγωγής (πανελλήνιες) και με τη δυσκολία των εξετάσεων μετά. Πάρα πολλά πανεπιστήμια παγκοσμίως κινούνται προς το περισσότερες εργασίες και λιγότερες εξετάσεις.
dexterios Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2016 Εγώ ήξερα πως πρέπει να γράψεις τουλάχιστον 50% στην εξέταση άσχετα με το πόσο μετράει η εργασία για να περάσεις αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Το γεγονός βέβαια του να υπάρχουν εργασίες που πιάνουν πολύ μεγάλο μέρος του βαθμού είναι μόνο θετικό για μένα. Σε ό,τι έχω σπουδάσει μέχρι τώρα τα μαθήματα που έμαθα πραγματικά καλά και μου έμεινε κάτι ήταν αυτά στα οποία έκανα σοβαρές εργασίες. Στην Ελλάδα το επίπεδο σπουδών το καθορίζουμε συνήθως μόνο με τη δυσκολία εισαγωγής (πανελλήνιες) και με τη δυσκολία των εξετάσεων μετά. Πάρα πολλά πανεπιστήμια παγκοσμίως κινούνται προς το περισσότερες εργασίες και λιγότερες εξετάσεις. Βρε συμφωνούμε και εγώ για θετικό το λέω ,δεν το ψέγω. Και εγώ προτιμώ να εξετάζομαι σταδιακά και όχι μια και ότι πάρει ο χάρος
Postmort3m Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Στο UK επίσης μπορείς να αποφοιτήσεις με third class honours δηλαδή συνολικό βαθμό 40-49% Γιατί δεν βάζουμε και εδώ την βάση στο 4 να δεις ξεσκαρτάρισμα Και στο UK μιλάμε για μαθήματα όπου οι εργασίες πιάνουν τουλάχιστον 45% , όχι μία τελική εξέταση και πάνε κουρέψου. Πχ εάν σε μάθημα στο UK έχεις βαθμό εργασιών 60% (απολύτως εφικτό και καθόλου υψηλο σκόρ για την εκεί βαθμολογία,βασικά χάλια σκορ) και οι εργασίες μετράνε 45% χρειάζεσαι μόνο 30% στην γραπτή εξέταση για να πιάσεις την βαση. Με 45% τουλάχιστον εργασίες και 4 βάση ναι γιατί όχι ας το κάνουμε UK Στο UK παίρνουν πτυχίο και με third class honours όντως αλλά σκέψου ότι στην Ελλάδα παίρνουν πτυχίο τούβλα με βύσμα/σκονάκι/αντιγραφή. Ποιό είναι καλύτερο? Στον τελευταίο χρόνο σε τμήμα πληροφορικής στο uk που πήρα πτυχίο εγώ όλα τα μαθήματα είχαν εργασίες και συνήθως είναι δύο εργασίες ανα μάθημα 50-50 ή 30-70 εξαρτάται από το καθηγητή και το κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα. Στον πρώτο και δεύτερο χρόνο ή είναι μόνο εξετάσεις ή ένα μιξ των δυο. Μην νομίζεις όμως ότι είναι εργασίες άρπα κόλλα. Πχ σε ενα μάθημα που λεγόταν ασύρματα δίκτυα στην εργασία που είχαμε έπιανε το 50% του βαθμού έπρεπε να σχεδιάσουμε και να προτείνουμε ασύρματο δίκτυο/εξοπλισμό για νοσοκομείο με 200 εργαζομένους. Δηλαδή σε φάση δουλεύεις κανονικά σε εταιρεία και πρέπει να προτείνεις δίκτυο για πελάτη. Μόνο η "εκφώνηση" της εργασίας ήταν 5 σελίδες. Σε άλλη εργασία που έπιανε το 70% του βαθμού έπρεπε να τρέξουμε 4 διαφορετικούς προσομοιωτές που μόνο να τους εγκαταστήσεις σε linux ήταν ολόκληρη "μανούρα", πόσο μάλλον να τους τρέξεις να βγάλεις δεδομένα και να τα επεξεργαστείς/σχολιάσεις. Δεν είναι όσο εύκολα νομίζεις τα πράγματα. Προσωπικά θεωρώ ότι με το σύστημα των εργασιών μαθαίνεις πιο πολλά πράγματα από το να διαβάσεις 1 βδομάδα και να μάθεις παπαγαλία για να δώσεις εξετάσεις. Και φυσικά στις εξετάσεις ότι του καβλ..ει του καθηγητή έτσι? Δεν έχει σημασία αν έχει διδαχτεί ή όχι. Τέτοιες εργασίες σε ελληνικά πανεπιστήμια που να έχουν μια πρακτική χρησιμότητα για την μετέπειτα επαγγελματική σου ζωή ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα. Αυτό που θεωρείτε μερικοί ότι είναι καλύτερο να "μάθεις" παπαγαλία 500 σελίδες τίποτα και να δώσεις εξετάσεις είναι πιο αξιόπιστος τρόπος να κρίνεις την γνώση ενός φοιτητή από μια εργασία με πρακτικό θέμα δεν το καταλαβαίνω. Τουλάχιστον με τις εργασίες αναγκάζεσαι να ψαχτείς και να μάθεις 5 πράγματα. Από που προκύπτει οτι 40% στο Βρετανικό σύστημα ισοδυναμεί με 4 στο Ελληνικό ή ακόμα καλύτερα 70% σε 7?Ελα βγάλε 70% στο UK κ μετά μιλάμε.Ενώ στην Ελλάδα 7 έχει κ η κουτσή μαρία βασικά. Οχι ακριβώς: 70-100% στο uk αντιστοιχεί σε 8.5-10 ελληνικό, 60-69% σε 6.5-8.49, 50-59% σε 5-6.49 και ούτω κάθε εξής. Αναλυτικά όποιος θέλει μπορεί να δει εδώ: https://en.wikipedia.org/wiki/Academic_grading_in_Greece
Βασίλης_29 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2016 Τέτοιες εργασίες σε ελληνικά πανεπιστήμια που να έχουν μια πρακτική χρησιμότητα για την μετέπειτα επαγγελματική σου ζωή ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα. Αυτό που θεωρείτε μερικοί ότι είναι καλύτερο να "μάθεις" παπαγαλία 500 σελίδες τίποτα και να δώσεις εξετάσεις είναι πιο αξιόπιστος τρόπος να κρίνεις την γνώση ενός φοιτητή από μια εργασία με πρακτικό θέμα δεν το καταλαβαίνω. Τουλάχιστον με τις εργασίες αναγκάζεσαι να ψαχτείς και να μάθεις 5 πράγματα. Δεν συμφωνώ και τόσο. Τέτοιες εργασίες που λες και με κάποια χρησιμότητα μελλοντικά εμείς είχαμε στα εργαστήρια της σχολής. Οχι όμως σε κάθε μάθημα. Παρά ταύτα σε 2 εργαστήρια που είχαμε και έπρεπε να εκπονήσουμε μελέτη, είδαμε και πάθαμε να κάνουμε την εργασία, το ένα ήταν μια κανονική μελέτη κεντρικής θέρμανσης σε πολυκατοικία και το άλλο μελέτη ψύξης θέρμανσης κλιματισμού σε μεγάλο κτίριο γραφείων, όλα με τους υπολογισμούς και τα σχέδια με βάση τα πρότυπα και την νομοθεσία. Αν συμπεριλάβω και την πτυχιακή μέσα συνολικά είχα 4-5 σημαντικές εργασίες που μου πήραν όλο το εξάμηνο να τις κάνω. Στο τέλος κάθε εργαστηρίου τελική εξέταση είτε γραπτή είτε προφορική. Είμαι και εγώ υπερ του να γίνονται εργασίες, σου μένουν πολύ περισσότερα πράγματα και μέσα από αυτές φαίνεται και το πόσο αφοσιώνεσαι στις σπουδές και μελλοντικά στην δουλειά σου και τι εικόνα παρουσιάζεις γενικότερα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα