Προς το περιεχόμενο

Γενική συζήτηση με θέματα σχετικά με τα αυτοκίνητα


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αυτη κανει λες; με ενα γρηγορο ψαξιμο βρηκα

 

Απο τιμη καλη ειναι;

Δεν βλέπω κάτι...

 

Κάπως έτσι είναι πάντως:

 

https://www.car.gr/parts/view/4844282/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως τωρα π το ξαναβλεπω δεν γλυστρανε πανω σε αυτα τα τζαμια,αυτο π θελω να αλλαξω ειναι ακριβως διπλα. Η κανω λαθος πανε πακετο μαζι αυτα;

Όλο edit κάνεις και με μπερδεύεις :P

 

Από μέσα(φαίνεται μόνο αν ανοίξεις τέρμα το τζάμι) υπάρχει κάτι σαν τσόχα, πάνω σε αυτή γλιστράει και στερεώνεται το τζάμι. Τα κομματάκια λάστιχου που σου έχουν κοπεί κανονικά ακουμπάνε και αυτά  πάνω στο τζάμι, σχεδόν όπως τα λάστιχα των υαλοκαθαριστήρων, και αυτό για να περνάει όσο λιγότερο νερό γίνεται μέσα. Όλα αυτά μαζί είναι σε ένα κομμάτι, όπως αυτό στο link που σου έδειξα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλο edit κάνεις και με μπερδεύεις :P

 

Από μέσα(φαίνεται μόνο αν ανοίξεις τέρμα το τζάμι) υπάρχει κάτι σαν τσόχα, πάνω σε αυτή γλιστράει και στερεώνεται το τζάμι. Τα κομματάκια λάστιχου που σου έχουν κοπεί κανονικά ακουμπάνε και αυτά πάνω στο τζάμι, σχεδόν όπως τα λάστιχα των υαλοκαθαριστήρων, και αυτό για να περνάει όσο λιγότερο νερό γίνεται μέσα. Όλα αυτά μαζί είναι σε ένα κομμάτι, όπως αυτό στο link που σου έδειξα.

Εκανα edit βρε να σου βαλω το λινκ

 

Ωραιος εκανες καλη εξηγηση κυριε καθηγητα

:)

 

Το εμαθα κ αυτο :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΣΚΑΡΕΣ

Χαζη ερωτηση, αλλα οι σκαρες (οροφης),

βγαινουν για συγκεκριμενες διαστασεις/πλατους αυτοκινητων;

Πχ ειναι σχεδον αδυνατον, σκαρες απο μεγαλο sedan, να μπουν σε αυτοκινητο κατηγοριας mini?

 

Γνωριζει κανεις;

Ειχα παρει παλια, πανω απο δεκα χρονια, μια φορα ετυχε να τις χρησιμοποιησω μονο, και δεν θυμαμαι καν για οδηγιες.

Το σιγουρο ομως ειναι οτι ηταν για μεγαλων διαστασεων αμαξι, οπως το vectra.

Αρα θα μπαινει σε αυτοκινητο διαστασεων mini?

Φανταζομαι μεν πως οχι, αλλα επειδη ειναι αρκετα αυτα που δεν ξερω στα αυτοκινητιστικα θεματα, θελω μια επιβεβαιωση απο καποιον που ξερει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω αυτο το obd2 scanner για να βλεπω διαφορες λειτουργιες στο αυτοκινητο.

 

 

http://www.analog-digital.gr/index.php?id_product=6786&controller=product

 

 

Αν το εχω μονιμα επανω στην φυσα υπαρχει προβλημα; (με bluetooth συνδεται στο κινητο μου) να αναβει και να σβηνει δηλαδη μαζι με το αυτοκινητο,συνεχεια επανω θα βγαλει κανενα θεμα;; η μηπως τραβαει αρκετο ρευμα και θα μου αδειασει καμια μπαταρια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά ο κλιματισμός αυξάνει την κατανάλωση; Έχω ακούσει κάτι τέτοιο αλλά δε νομίζω ότι το βλέπω στην πράξη (όχι με μετρήσεις ακριβείας, με μια πρώτη ματιά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά ο κλιματισμός αυξάνει την κατανάλωση; Έχω ακούσει κάτι τέτοιο αλλά δε νομίζω ότι το βλέπω στην πράξη (όχι με μετρήσεις ακριβείας, με μια πρώτη ματιά).

Από που παίρνει την ισχύ το κλιματιστικό για να δουλέψει;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Μακάβρια' ερώτηση, αλλά έχει τύχει σε κανεναν, στον ιδιο ή σε γνωστό του,

κλοπή αυτοκινητου,

με την ερωτηση μου να ειναι στοχευμενη,

αν η ασφάλεια-η ασφαλιστικη εταρια του αυτοκινητου, απεδωσε το ποσο που αναγραφεται στο 'ασφαλιστηριο' ως 'ολικη κλοπή';

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται. Οι ασφαλιστικές ορίζουν το ποσό με μέσο όρο τιμών από car.gr και auto triti.Οι ασφαλιστές βέβαια βάζουν πολύ μεγαλύτερο ποσό για να ανεβαίνουν τα ασφάλιστρα. Σε τέτοια περίπτωση όχι θα πάρεις το ποσό που θα βγάλουν από το μέσο όρο και όχι ότι γράφει το ασφαλιστήριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kι εγώ την ίδια απορία είχα και απ ότι μου παν αν το κινείς καθημερινά δεν έχεις θέμα, αν το βγάζεις μια φορά την εβδομάδα ίσως.

Εννοεις μην παει και μεινεις απο μπαταρια η για κανενα αλλο θεμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κόστος συντήρησης και λειτουργίας

Συζητούσα σήμερα με έναν φίλο, που έχουν περάσει πολλά αμάξια από τα χέρια του,

και μου έλεγε από τη δική του εμπειρία,

ότι τα 'σημερινά' κανουρια αυτοκίνητα, είναι αυτοκίνητα στα οποία οι κατασκευαστές έχουν δώσει έμφαση στο χαμηλό κόστος συντήρησης αλλά και λειτουργίας.

Πέρα από την 'νεότητα' των αυτοκινήτων που είναι σχεδόν προδιαγεγραμμένο ότι θα προσέφερε κάποια τέτοια οφέλη (όχι βλαβες κλπ),

εσείς γενικότερα συμμερίζεστε αυτή την άποψη;

Ότι όντως σήμερα, πολύ περισσότερο απ'ότι στο παρελθόν, τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα να έχουν εκτός των άλλων καινοτομιών,

και χαμηλότερο κόστος συντήρησης και λειτουργίας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για την συντήρηση δεν θα το έλεγα, οι αλλαγές λαδιών έχουν αισθητή διαφορά (με long-life βλέπεις και κάτι 15.000χλμ για αλλαγή, σε κάποιο diesel νομίζω είχα δει και παραπάνω). Μηχανικά η αξιοπιστία έχει βελτιωθεί αρκετά, αλλά ότι κερδίζεις από εκεί το χάνεις με τις διάφορες χαζοβλάβες στα ηλεκτρονικά.

 

Σαν κόστος λειτουργίας, βλ. κατανάλωση, σαφώς και έχουν βελτιωθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια, πριν από 20-25 χρόνια τα 1600αρια χτυπάγαν άνετα 11-12λ/100, τώρα μερικά παίζουν στα 7-8λ πχ. Το ίδιο ισχύει και για τα diesel. Και όλα αυτά με παράλληλη βελτίωση στους ρύπους, τόσο σε ποσότητα όσο και σε ποιότητα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...