Προς το περιεχόμενο

Αγορά απο gearbest;


jeandoumpier

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.Γνωρίζει κανεις ποσο κοστίζουν τα μεταφορικά για Ελλάδα σε αγορά απο το gearbest από Κίνα; Ισχυει πράγματι πως στην επιλογη free shipping το προιον έρχεται με αν μετα απο περιπου εναν μήνα,αλλά με ΕΛΤΑ και χωρις καμια επιβάρυνση τελωνείου κτλ; Αν βοηθούσε κάποιος που έκανε αγορά πρόσφατα από το συγκεκριμένο καταστημα, θα ηταν πολύ χρήσιμο. Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 88
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλό απόγευμα.Εχω αγοράσει κάμποσες φορές από το gearbest.Εχει επιλογή free shipping.Κανει περίπου 20 ημέρες για να ερθει.Ερχεται με ταχυδρομείο κάτι που σημαίνει πολύ λίγες,αλλα όχι μηδενικές,πιθανοτητες τελωνείου.free shipping έχουν τα περισσότερα κινεζομαγαζα.Καποια από αυτά με έξτρα κόστος στο στέλνουν γρηγορότερα.Δεν το συνιστούν οι περισσότεροι γιατί αυξάνονται οι πιθανότητες τελωνείου.Προτιμησε λοιπόν free shipping.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρόσφατα αλλάξανε την πολιτική αποστολής και είναι free μόνο το unregistered δέμα. 

Με tracking number (το οποίο είναι must θεωρώ) σε επιβαρύνει 1-3 δολάρια περίπου, τουλάχιστον για αγορές 20-70$ που έχω δοκιμάσει ως τώρα, αλλά ξέρεις πως δεν θα χαθεί.

Δεν ξέρω ποιο είναι το όριο για δωρεάν αγορά, αλλά μπορείς να βάζεις προϊόντα στο καλάθι και στο "proceed to ckeckout" να βλέπεις τα μεταφορικά. Να επιλεγείς πάντα PostNL εκτός αν δεν έχει επιλογή (λέει rergistered us and eu) όποτε τότε είναι cz post.

Ναι, κάνουν από 15 μέρες ως και 40 ας πούμε (γύρω στις 20-25 είναι η διάμεσος θα έλεγα), ίσως και παραπάνω ανάλογα με την ατυχία να κολλήσει κάπου, για παράδειγμα στα ελληνικά ταχυδρομεία. Δες οδηγό Link.png Site: εδώ 

Τελωνείο συνήθως δεν περνά (εκτός αν ζητήσεις ems/dhl που είναι σχεδόν βέβαιο), αλλά η πιθανότητα είναι μικρή και δεν μπορεί να στην αποκλείσει κανείς. Ως τώρα κανείς δεν έχει τύχει να μην πάρει το ρίσκο, ειδικά για κινητά που είναι μικρά δέματα :P
Υπάρχει ένα πολύ καλό βίντεο ελληνικό πάνω στο θέμα Link.png Site:

(το οποίο όμως έγινε λίγες μέρες πριν αλλάξουν την τακτική αποστολής) Επεξ/σία από Oxamc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Και με απλό ταχυδρομείο να το στείλει παιδί πιθανότητα τελωνείο, ακόμα και μικρή τιμή να έχει βάλει αν στον έλεγχο δεν τους αρέσει μπορούν να σου ζητήσουν να τους πας την απόδειξη (paypal η κάρτας) και σου βγάζουν 24% στο συνολικό ποσό αντικείμενο +ότι μεταφορικά και αν δεν κάνω λάθος ένα μικρό ποσοστό για τα τελωνεια (στο τελευταίο νομίζω είναι πάνω από κάποιο ποσό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 9 μήνες μετά...

Καλησπέρα έχω παραγγείλει από gearbest 4 δέματα 2 στις 18/5 κ αλλά 2 στις 25/5 κ 27/5 δεν έχει έρθει κανένα όλα με neitherlands post όταν κάνω tracking στην ND Post μου γράφει πως έχει φτάσει στην χώρα προορισμού κ τα 4 δέματα μόλις κάνω tracking στο elta post μου γράφει ότι είναι Ολλανδία.

Ξέρει κανεις τι παίζει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Είναι νωρίς ακόμα

 

Κάνε λίγο υπομονή μερικές μέρες.

Γράφω εδώ για να προειδοποιήσω τα μελλοντικά θύματα των απατεώνων του GEARBEST ή καλύτερα GEARWORST.

Στο τέλος Φεβρουαρίου 2017 παραγγείλαμε εγώ και ένας φίλος - σε ξεχωριστές παραγγελίες - από το παραπάνω site, από ένα ULEFONE GEMINI. Ήταν προπαραγγελία, δηλαδή το κινητό δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμη. Διαβάσαμε τις προδιαγραφές και την παρουσίαση του κινητού στο PCSTEPS, το οποίο λειτουργεί σαν κράχτης του Gearbest στην Ελλάδα.

Πληρώσαμε μάλιστα και ασφάλεια (σύνολο 122.33€ Χ 2) για να είμαστε σίγουροι για την παραλαβή, πέρα από την "δεδομένη" ασφάλεια που "παρέχει" το PAYPAL.

Από εκεί και πέρα αρχίζει η περιπέτειά μας. Πέρασε καιρός και κανένα κινητό δεν έφτασε στην Ελλάδα. Μας ζώσανε τα φίδια και στις αρχές Απριλίου 2017 κάναμε ticket στο Gearbest, ζητώντας πλήρη επιστροφή χρημάτων. Οι απαντήσεις που πήραμε τυποποημένες, αρνητικές και από computer (robot text). Κάναμε κατόπιν claim στο PAYPAL, αλλά μετά από ατέλειωτη αλληλογραφία, όπου αν και στείλαμε το tracking status από την POSTNL (που μετά τις 10 Μαρτίου δεν είχε καμμία κίνηση από Ολλανδία, ούτε άφιξη στην Ελλάδα), το PAYPAL έκλεισε την υπόθεση υπέρ του Gearbest. Πιθανόν να έκλεισε την υπόθεση ρομπότ, γιατί δεν είναι δυνατόν άνθρωπος να βλέπει tracking κολλημένο στην Ολλανδία και να γράφει "από τα στοιχεία μας φαίνεται οτι παραλάβατε τα είδη".

Σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας εντυπωσιακό ήταν το γεγονός της προσπάθειας εξαπάτησης από το Gearbest, το οποίο πρότεινε άλλοτε μερική και άλλοτε πλήρη επιστροφή χρημάτων, μόνο άν αυτοβούλως κλείναμε την υπόθεση στο PAYPAL. Φυσικά ηλίθιοι δεν είμασταν, και το επόμενο βήμα ήταν στην POSTNL κατευθείαν στα κεντρικά, για να στείλουν πληροφορίες.

Οι Ολλανδοί ευγενέστατα απάντησαν αμέσως οτι από τα δικά τους στοιχεία φαινόταν οτι 3 μήνες μετά την αποστολή, δεν είχαμε παραλάβει τίποτα, αλλά επειδή η αποστολή υπαγόταν σε συμφωνία μεταξύ πωλητή (Gearbest) και αγοραστών στην Ελλάδα, δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα παραπάνω.

Ακολούθησε appeal στο PAYPAL και forward της απάντησης της POSTNL στο Gearbest και PAYPAL. Οι πρώτοι επανέλαβαν τον ίδιο εκβιασμό, δηλαδή να κλείσουμε πρώτα την υπόθεση και μετά βλέπουμε για επιστροφή κλπ. Το PAYPAL προς τιμή του, αναθεώρησε και μας δικαίωσε μετά από 3 μήνες αγώνα με πλήρη επιστροφή των χρημάτων στις πιστωτικές μας κάρτες.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ GEARBEST ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΓΧΩΡΙΟΥΣ ΚΡΑΧΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΕ ΚΛΕΨΟΥΝ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Γράφω εδώ για να προειδοποιήσω τα μελλοντικά θύματα των απατεώνων του GEARBEST ή καλύτερα GEARWORST.

Στο τέλος Φεβρουαρίου 2017 παραγγείλαμε εγώ και ένας φίλος - σε ξεχωριστές παραγγελίες - από το παραπάνω site, από ένα ULEFONE GEMINI. Ήταν προπαραγγελία, δηλαδή το κινητό δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμη. Διαβάσαμε τις προδιαγραφές και την παρουσίαση του κινητού στο PCSTEPS, το οποίο λειτουργεί σαν κράχτης του Gearbest στην Ελλάδα.

Πληρώσαμε μάλιστα και ασφάλεια (σύνολο 122.33€ Χ 2) για να είμαστε σίγουροι για την παραλαβή, πέρα από την "δεδομένη" ασφάλεια που "παρέχει" το PAYPAL.

Από εκεί και πέρα αρχίζει η περιπέτειά μας. Πέρασε καιρός και κανένα κινητό δεν έφτασε στην Ελλάδα. Μας ζώσανε τα φίδια και στις αρχές Απριλίου 2017 κάναμε ticket στο Gearbest, ζητώντας πλήρη επιστροφή χρημάτων. Οι απαντήσεις που πήραμε τυποποημένες, αρνητικές και από computer (robot text). Κάναμε κατόπιν claim στο PAYPAL, αλλά μετά από ατέλειωτη αλληλογραφία, όπου αν και στείλαμε το tracking status από την POSTNL (που μετά τις 10 Μαρτίου δεν είχε καμμία κίνηση από Ολλανδία, ούτε άφιξη στην Ελλάδα), το PAYPAL έκλεισε την υπόθεση υπέρ του Gearbest. Πιθανόν να έκλεισε την υπόθεση ρομπότ, γιατί δεν είναι δυνατόν άνθρωπος να βλέπει tracking κολλημένο στην Ολλανδία και να γράφει "από τα στοιχεία μας φαίνεται οτι παραλάβατε τα είδη".

Σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας εντυπωσιακό ήταν το γεγονός της προσπάθειας εξαπάτησης από το Gearbest, το οποίο πρότεινε άλλοτε μερική και άλλοτε πλήρη επιστροφή χρημάτων, μόνο άν αυτοβούλως κλείναμε την υπόθεση στο PAYPAL. Φυσικά ηλίθιοι δεν είμασταν, και το επόμενο βήμα ήταν στην POSTNL κατευθείαν στα κεντρικά, για να στείλουν πληροφορίες.

Οι Ολλανδοί ευγενέστατα απάντησαν αμέσως οτι από τα δικά τους στοιχεία φαινόταν οτι 3 μήνες μετά την αποστολή, δεν είχαμε παραλάβει τίποτα, αλλά επειδή η αποστολή υπαγόταν σε συμφωνία μεταξύ πωλητή (Gearbest) και αγοραστών στην Ελλάδα, δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα παραπάνω.

Ακολούθησε appeal στο PAYPAL και forward της απάντησης της POSTNL στο Gearbest και PAYPAL. Οι πρώτοι επανέλαβαν τον ίδιο εκβιασμό, δηλαδή να κλείσουμε πρώτα την υπόθεση και μετά βλέπουμε για επιστροφή κλπ. Το PAYPAL προς τιμή του, αναθεώρησε και μας δικαίωσε μετά από 3 μήνες αγώνα με πλήρη επιστροφή των χρημάτων στις πιστωτικές μας κάρτες.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ GEARBEST ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΓΧΩΡΙΟΥΣ ΚΡΑΧΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΕ ΚΛΕΨΟΥΝ.

 

Για να κλείσει το Paypal υπέρ του Gearbest ενώ δεν είχατε παραλάβει κάποια βλακεία θεωρώ πως είχατε κάνει. Όπως και να έχει τα χρήματα τα πήρατε πίσω και θεωρώ πως και τα κινητά κάποια στιγμή θα έρθουν. Δες το θετικό οτι με λίγο τράβηγμα πήρες μερικά σημαντικα μαθήματα. 1) Όταν πάμε να αποδείξουμε κάτι μαζεύουμε πρώτα όλα τα στοιχεία (δηλαδή με PostNL έπρεπε να έχεις μιλήσει για να έχεις την απόδειξη οτι δνε ειχες παραλάβει). 2) Δεν κλείνουμε case στο Paypal, γιατί τοτε ο Κινέζος θα κανει τον Κινέζο. 3)Οι κράχτες είναι για να πουλήσουν, αν δεν κάνεις εσύ προσεκτική έρευνα, θα τρέχεις. Τέλος καλό, όλα καλά. :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπερα,εχω κανει μια παραγγελεια απο gearbest το πακετο εφυγε απο Κινα στισ 12-6, στο site  των ΕΛΤΑ γραφει 

19-6 ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΟΛΛΑΝΔΙΑ.

Απο τα Ελτα μου λενε οτι δεν εχει μπει Ελλαδα ακομα στο site της NLpost γραφει οτι εχει φτασει στην χωρα προορισμου.Εχει ιδεα κανεις τι παιζει?εχει χαθει η απλα ειναι μια φυσιολογικη καθυστεριση?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα,εχω κανει μια παραγγελεια απο gearbest το πακετο εφυγε απο Κινα στισ 12-6, στο site των ΕΛΤΑ γραφει

19-6 ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΟΛΛΑΝΔΙΑ.

Απο τα Ελτα μου λενε οτι δεν εχει μπει Ελλαδα ακομα στο site της NLpost γραφει οτι εχει φτασει στην χωρα προορισμου.Εχει ιδεα κανεις τι παιζει?εχει χαθει η απλα ειναι μια φυσιολογικη καθυστεριση?

καθυστέρηση πιθανότατα, για να φανεί ότι έφτασε Ελλάδα στα ΕΛΤΑ πρέπει να ανοίξει ο ταχυδρομικός σάκος και να σκαναριστεί το πακέτο. Έχει αναμονή, ειδικά το καλοκαίρι. Αφού έχει tracking πάντως δεν έχεις λόγο ανησυχίας
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καθυστέρηση πιθανότατα, για να φανεί ότι έφτασε Ελλάδα στα ΕΛΤΑ πρέπει να ανοίξει ο ταχυδρομικός σάκος και να σκαναριστεί το πακέτο. Έχει αναμονή, ειδικά το καλοκαίρι. Αφού έχει tracking πάντως δεν έχεις λόγο ανησυχίας

καπως ετσι θα ειναι απά γραφει το NLpost οτι ειναι Ελλάδα απο τις 2/7 για αυτο μου φαινεται περιεργο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ειμαι ψιλοασχετος με το θεμα "online shopping απο εξωτερικο"  και θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με το "τελωνειο".

 

Λενε ολοι οτι αμα περασει απο τελωνειο καποιο προιον που ερχεται , π.χ απο Κινα , θα χρεωθω επιπλεον χρηματα.

 

Αυτα τα χρηματα πώς ακριβως θα μου επιβληθουν , αφου εγω οταν ας πουμε πηρα το προιον απο το κινεζομαγαζο ειχα στο paypal ακριβως τοσα οσα εκανε το προιον .

Που θα προστεθει λοιπον η επιπλεον χρεωση του τελωνειου ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...