Προς το περιεχόμενο

Μακριά απο το E-Gate


Pigimon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εσυ οταν ιδες οτι αργη η μητρικη σου πανω απο 15 μερες γιατι δεν ζητισες αντικατασταση προσορινει με καποια αλλη να κανεις την δουλεια σου.εχεις το δικαιομα απο τον νομο να το κανεις αυτο.δεν σου φτεει το μαγαζι σε αυτη την φαση.

 

Με την συμπεριφορα του τεχνικού , ίσα που προλάβαινα να ρωτήσω τα βασικά , σε κάθε του απάντηση έλεγε "ντάξει θελετε κατι 'αλλο"?

 

Η αλήθεια είναι οτι δεν ήξερα οτι είχα αυτό το option.

 

αλλοι πινουν και θυμουνται παλιες γκομενες,αλλοι πινουν και θυμουνται παλια κομπιουτεραδικα.

Και γενικως ολο το υφος που γραφεις μου θυμιζει κατι κοριτσακια του στυλ "i can't even!omg".Ξεπερασε το.Οχι 4 βδομαδες.2 μηνες κανουν για rma αν τις στειλεις στην εταιρια.Δουλευεις σε IT επρεπε να το ξερεις.Επισης IT,καηκαν δυο μνημες που καιγονται με τους τονους και βρηκες οτι φταιει η μητρικη?Ποναει κεφαλι κοψει ποδι?

 

Δεν καταλαβαίνω καν τι λέει το μισό σου post.

Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί θίγεσαι και χαρακτιρίζεις επι προσωπικού. Δεν σε ξέρω καν.

Αν δεν σαρέσει το post βρες άλλο που να είναι compliant με τα πιστεύω σου.

 

Για να απαντήσω στα σχόλια σου λοιπόν ,

 

1ον : Αυτός μου είπε τον χρόνο αναμονής , δεν τον σκεύτηκα μόνος μου.

 

2ον : Σαφώς όταν αντιμετοπίζεις ένα πρόβλημα το οποίο σου καίει ένα component που εμπιστεύεσαι (για κάποιον σοβαρό λόγο) και προσπαθείς να διαγνώσεις την κατάσταση με τα μέσα που έχεις , είναι λογικό να θεωρήσεις οτι φταίει κάτι άλλο προφανώς αυτό δεν σημαίνει οτι οι RAM δεν ήταν faulty.. Σε προβλήματα που είναι δύσκολο να αναπαράγεις , χρειάζεσαι κάποιον να το τσεκάρει σε βάθος.

 

3ον : Δουλεύω σε IT , με όποια εταιρία δουλεύουμε και ειδικά στα PC που έχουμε την dell, δεν έχει υπάρξει φορά που για αλλαγή component έχουν καθυστερήσει πάνω απο 3 μέρες. Τι θα έπρεπε να ξέρω ακριβώς.

 

Νομίζω οτι απλά χάνεις το νόημα του Post , απο 'κει και πέρα αν είσαι ο κλασσικός παντογνώστης των forum με το κλασσικό στυλάκι που κράζει , απλά ρίχνεις το επίπεδο.

 

και 4ον : Παω σαν πελάτης, μπορεί να έχω κατανόηση λόγω του οτι είναι συνάδελφος , αλλά στο τέλος εγώ την πλήρωσα, δεν την πληρώσαμε μαζί.

 

 

Αυτό με το rma μήπως δεν θυμάμαι κάτι καλά? Συνήθως θέλουν μια βδομάδα με 10 μέρες για να φτάσει η μητρική αντιπροσωπία, από την στιγμή που δεν έχουμε επίσημες αντιπροσωπίες Ελλάδα ή αναμονή είναι μέσα στο παιχνίδι, οποίασηποτε επισκευή διαρκεί πάνω από 15 μέρες μπορείς βάση νόμου να ζητήσεις ένα προϊόν αντικατάστασης για να κάνεις την δουλειά σου μέχρι να γίνει επισκευή η να σου αλλάξουν το προϊόν σου, όντως ήσουν τεχνικός θα ήξερες ότι ο memory contorller πλέον έχει πάει στους επεξεργαστές, επειδή είχατε πχ 1000 μνήμες και δεν έβγαλε καμία πρόβλημα αλλά σου έβγαλε αυτή η συγκεκριμένη δεν μου λέει κάτι, αστοχια υλικού παντού μπορεί να τύχει;

Δηλαδή δεν θα μπορούσε να έχει λάθος setting στα voltages της ram ? εγώ βρήκα διάφορα παρόμοια προβλήματα..

 

Παρ'ολα αυτά , δεν το παίζω guru προγραμματιστής είμαι , δούλεψα 2 χρόνια ΙΤ σε μια μεγάλη εταιρία ,βλέπεις πολλά πράγματα εκεί , σε καμία περίπτωση δεν είπα βέβαια οτι είμαι guru. Και σε καμία περίπτωση δεν απέκλεισα το ενδεχόμενο να φταίνε οι RAM.

 

Απλά επειδή δεν είχα άλλες DDR3 δεν μπορούσα να τρέξω κάποιο διαγνωστικό , την πήγα να την τσεκάρουν..

 

 

Επίσης το post δεν έχει τόσο να κάνει με το αν είμαι εγώ χαζός , με την συμπεριφορά & την εξυπηρέτηση έχει να κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

2ον : Σαφώς όταν αντιμετοπίζεις ένα πρόβλημα το οποίο σου καίει ένα component που εμπιστεύεσαι (για κάποιον σοβαρό λόγο) και προσπαθείς να διαγνώσεις την κατάσταση με τα μέσα που έχεις , ε

3ον : Δουλεύω σε IT , με όποια εταιρία δουλεύουμε και ειδικά στα PC που έχουμε την dell, δεν έχει υπάρξει φορά που για αλλαγή component έχουν καθυστερήσει πάνω απο 3 μέρες. Τι θα έπρεπε να ξέρω ακριβώς.

Μην μπερδεύεις τα επαγγελματικά μηχανήματα. Σε κάθε ένα optiplex, thinkcentre ή όπως τα ονομάζει κάθε εταιρεία, είναι υποχρεωμένοι να στο αντικατάστησουν εντός 48ωρών.

 

Για αυτό λέγονται business μηχανήματα. Για αυτό δίνουν next business day εγγύηση.

Αντε σε μια εταιρεία να μείνουν χωρίς πίσι για 2 εβδομάδες ας πούμε. Ζήτω που καήκαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα παντως μια φορα που ειχα παει για rma μια asus r9 290x, μετα απο 2 μηνες και χιλιαδες ψεματα μου δωσανε στο κουτι της asus μια καταταλαιπωρημενη 6970. Παλι καλα που την ανοιξα μπροστα τους, παρα τις οποιες διαβεβαιωσεις του υπαλλήλου, οτι εστειλε και καλά καινουρια η αντιπροσωπεια.. τα εκανα πουτανα, πηρα τα λεφτα πισω και αγορασα απο μαγαζι που σεβεται τα λεφτα που του αφηνεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...