pilotosF16 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 (επεξεργασμένο) Παίζω ένα πολύ καλό παιχνίδι στο PC μου με αερομαχίες μεταξύ μαχητικών του Β ΠΠ.. Πετάω το γερμανικό Me-109 εναντίον του Spitfire αλλά δέν μπορώ να κερδίσω ούτε μιά φορά. Το Spitfire μόλις μου κάνει head-on επίθεση ανεβαίνει απότομα ψηλά και παρόλο που το Me-109 έχει καλύτερο ρυθμό στροφής δέν προλαβαίνω να πάω από πίσω του γιατί κάνει βύθιση ώστε να αποκτήσει μεγαλύτερη ταχύτητα και μετά ξανανεβαίνει απότομα ψηλά.. Το αποτέλεσμα είναι να χάνω ενέργεια από τις στροφές και πολλές φορές να πέφτω σε stall.. Αν ανέβω στο ύψος του και τον ακολουθήσω θα χάσω ακόμα περισσότερη ενέργεια. Επίσης το κοκπιτ δεν έχει καλή ορατότητα και δυσκολεύομαι στα μεγάλα ψαλίδια.. Αν μείνω στο ίδιο ύψος που έχω ή βυθιστώ λίγο για να πάρω ταχύτητα αυτός μου ξαναρχεται με το ίδιο προφίλ επίθεσης.. Πως θα αποκτήσω το πλεονέκτημα? Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2016 από pilotosF16
LongTom Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Παίζω ένα πολύ καλό παιχνίδι στο PC μου με αερομαχίες μεταξύ μαχητικών του Β ΠΠ.. Πετάω το γερμανικό Me-109 εναντίον του Spitfire αλλά δέν μπορώ να κερδίσω ούτε μιά φορά. Το Spitfire μόλις μου κάνει head-on επίθεση ανεβαίνει απότομα ψηλά και παρόλο που το Me-109 έχει καλύτερο ρυθμό στροφής δέν προλαβαίνω να πάω από πίσω του γιατί κάνει βύθιση ώστε να αποκτήσει μεγαλύτερη ταχύτητα και μετά ξανανεβαίνει απότομα ψηλά.. Το αποτέλεσμα είναι να χάνω ενέργεια από τις στροφές και πολλές φορές να πέφτω σε stall.. Μπορεί να μου πεί κάποιος πώς μπορώ να αποκτήσω πλεονέκτημα.. Μάλλον μυρίζει τρολιά με λογαριασμό λίγων ωρών,αλλά τεσπα... Ποιο παιχνίδι; Ποιες εκδόσεις των Bf-109 & Spit; Σε head-on κάνεις barrel roll και φεύγεις από μπροστά του, το 109 σχεδόν σε όλες τις εκδόσεις έχει μικρότερο ρυθμό στροφής από τα αντίστοιχα Spit. Μάθε τι κάνει καλά το 109 σε σχέση το αντίστοιχο αεροσκάφος και ακολούθησε τους online οδηγούς.
pilotosF16 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Το IL-2 παίζω. Πετάω την έκδοση G-2 και ο αντίπαλος έχει MkIIb.. Το κάνω αυτό που λές αλλά μετά που πάω να γυρίσω αυτός φεύγει απότομα πάνω και αντί για αερομαχία παίζω το σκύλο με τη γάτα μαζί του.. Τον περιμένω να κατέβει κανοντας ελαφρές στροφές για να μην χάσω ενέργεια.. Είναι και το κοκπιτ χείριστης ορατότητας στα πλάγια-και-πίσω και άμα τον χάσω στην εμπλοκή μετά θα πρέπει να κάνω ελιγμούς ζιγκ-ζαγκ για να βρώ που είναι.. Μέχρι και την έκδοση G-6 το Me-109 είχε το ίδιο ή ελαφρώς καλύτερο ρυθμό στροφής.. Εκεί που δέν έχω ελπίδα είναι όταν πετάω Me-109G-10 ή Me-109K εναντίον P-51 και τον έχω στην ουρά... Μιλάμε έχω δοκιμάσει όλους τους ελιγμούς που υπάρχουν.. Όσο περισσότερο ύψος πάω να πάρω τόσο πιο πολύ μικραίνει η απόστασή μας και με ρίχνει.. να όπως εδω στην ταινία.. https://www.youtube.com/watch?v=4Gvi8j3Iu5g Λογικό από μιά μεριά γιατί το Me-109 είχε περισσότερο βάρος και αναλογικά μηχανή μικρότερης ισχύος και έπρεπε να κουβαλάει και βαρύτερο οπλισμό.. Σά σχεδίαση όμως δέν υστερούσε από το Ρ-51
Silverage Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Μάλλον μυρίζει τρολιά με λογαριασμό λίγων ωρών,αλλά τεσπα... Ποιο παιχνίδι; Ποιες εκδόσεις των Bf-109 & Spit; Σε head-on κάνεις barrel roll και φεύγεις από μπροστά του, το 109 σχεδόν σε όλες τις εκδόσεις έχει μικρότερο ρυθμό στροφής από τα αντίστοιχα Spit. Μάθε τι κάνει καλά το 109 σε σχέση το αντίστοιχο αεροσκάφος και ακολούθησε τους online οδηγούς. Aileron Roll! GAME THEORY! 1
pilotosF16 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Υπάρχει κανά βιβλίο που να έχει όλους τους βασικούς ελιγμούς για κλειστές αερομαχίες και αεροβατικά κόλπα που να αιφνιδιάζεις τον αντίπαλό σου? Εχω δεί κάτι ωραία κόλπα από το History Channel με τις αερομαχίες των αραβοισραηλινών πολέμων πχ την let him pass που κάνει κάτι παρόμοιο με το aileron roll χωρίς να χάνει ενέργεια και στο τελείωμα να έρχεται ακριβώς από πίσω του.. Από τα μαχητικά του Β ΠΠ μου αρέσει περισσότερο το Me-109 αλλά έχει κάποια σοβαρα μειονεκτήματα.. δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι γερμαναράδες βάλανε το 20αρι πυροβόλο στο κέντρο και δέν βάλανε 2-4 πυροβόλα 12,7 χιλ. πυροβόλα στα φτερά.. όπως ήταν και στην έκδοση -Ε.. για να έχεις και πιό πολλά πυρομαχικά.. Αφού πέρα από τα 300 μέτρα οι σφαίρες δέν πάνε τελείως ευθύγραμμα και δέν βρίσκουν στόχο.. Είπα ήδη για την κακή ορατότητα στο κόκπιτ.. Το χειρότερο μειονέκτημα είναι το στενό σύστημα με τους τροχούς ειδικά στην προσγείωση.. Από τα Me-109 που χάθηκαν στον πόλεμο το 1/3 οφείλοταν σε ατυχηματα κατά την προσγείωση! Ελεος δηλαδή.. κατα τα άλλα έχει πολύ σταθερά πτητικά χαρακτηριστικά.. μαθαίνεται εύκολα.. και άμα ξέρεις τα κόλπα του μπορείς με τη σωστή στρατηγική να τα βάλεις με οποιοδήποτε αντίπαλο..
gr1goris Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Εισαι noobas για αυτο χανεις δεν φταίει το αεροπλανο που πετας παιξε warthanter πιο ωραιο game και πιο φιλικο στους άπειρους πιλοτους
pilotosF16 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Εισαι noobas για αυτο χανεις δεν φταίει το αεροπλανο που πετας παιξε warthanter πιο ωραιο game και πιο φιλικο στους άπειρους πιλοτους γιατί είμαι noobas? ξέρω όλες οι ενδείξεις στο πιλοτήριο και ρυθμίζω το trim ανάλογα με το ύψος που πετάω.. εχω βρεί και manual με πίνακες που λέει τί να κάνω.. στο τελείως ρεαλιστικό πετάω πάντα.. φταίει και ο εξομοιωτής βέβαια πχ τα ρωσικά αεροπλάνα LaGG και YAK τα έχουν κάνει να είναι ανώτερα σε επιδόσεις από το Me-109.. που αυτά ώς γνωστόν οι Γερμανοί τα ρίχνανε για την πλάκα με το κιλό.. δεν πήγαιναν μία μπροστά στα γερμανικά αεροπλάνα.. Αμα δείς φωτογραφίες παλιές από το Ανατολικό Μέτωπο τα γερμανικά Me-109 είχαν από 30 γραμμές (επιτυχίες) το καθένα στο ρύγχος.. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί άσσοι Γερμανοί με 100+ επιτυχίες προτιμούσαν να πετάνε με Me-109.. Ισως να πάω στο Lock on γιατί το έχω βαρεθεί λίγο το IL-2.. ψάχνω κανα καλό mod..
LongTom Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Το IL-2 παίζω. Πετάω την έκδοση G-2 και ο αντίπαλος έχει MkIIb.. Το κάνω αυτό που λές αλλά μετά που πάω να γυρίσω αυτός φεύγει απότομα πάνω και αντί για αερομαχία παίζω το σκύλο με τη γάτα μαζί του.. Τον περιμένω να κατέβει κανοντας ελαφρές στροφές για να μην χάσω ενέργεια.. Είναι και το κοκπιτ χείριστης ορατότητας στα πλάγια-και-πίσω και άμα τον χάσω στην εμπλοκή μετά θα πρέπει να κάνω ελιγμούς ζιγκ-ζαγκ για να βρώ που είναι.. Μέχρι και την έκδοση G-6 το Me-109 είχε το ίδιο ή ελαφρώς καλύτερο ρυθμό στροφής.. Εκεί που δέν έχω ελπίδα είναι όταν πετάω Me-109G-10 ή Me-109K εναντίον P-51 και τον έχω στην ουρά... Μιλάμε έχω δοκιμάσει όλους τους ελιγμούς που υπάρχουν.. Όσο περισσότερο ύψος πάω να πάρω τόσο πιο πολύ μικραίνει η απόστασή μας και με ρίχνει.. να όπως εδω στην ταινία.. https://www.youtube.com/watch?v=4Gvi8j3Iu5g Λογικό από μιά μεριά γιατί το Me-109 είχε περισσότερο βάρος και αναλογικά μηχανή μικρότερης ισχύος και έπρεπε να κουβαλάει και βαρύτερο οπλισμό.. Σά σχεδίαση όμως δέν υστερούσε από το Ρ-51 Είσαι σε G-2 και ο αντίπαλος με Mk.II έχει πλεονέκτημα ύψους σε εσένα δίχως πολλά πολλά; Μαζί με τα υπόλοιπα, και το επόμενο ποστ, λέω ότι μάλλον μας τρολάρεις.
pilotosF16 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Όχι ρε δεν σας τρολάρω.. απλά είμαι λίγο πορομένος με τα αεροπλάνα και επειδή δέν θα πάρω ποτέ μου δίπλωμα πιλότου ξεδίνω στο simulation.. Αυτοί ήταν πάντως πιλοτοι με πιλότοι.. στον Α και Β πόλεμο.. έπρεπε να είσαι ένα σώμα με το αεροπλάνο για να το πετάξεις σωστά και όταν πυροβολούσες τον κακομοίρη τον αντίπαλό σου ήταν σα να τον εκτελούσες από τα 3 μέτρα... ούτε ραντάρ, ούτε fly-by-wire συστήματα, ούτε ραδιοβοηθήματα, ούτε αυτόματισμούς.. έπρεπε να είσαι απολυτα αφοσιωμένος στη πτήση για να γυρίσεις ζωντανός.. Το βρίσκω πολύ σπουδαίο αυτό..
LongTom Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2016 Για να γίνεις τότες καλύτερος πρέπει να ψαχθείς και πρέπει να προπονηθείς. Π.χ να μην πετάς τα Bf-109G/Κ σαν turnfighters,αλλά σαν boom&zoomers.Να μην υποτιμάς τα Yaks/LaGG/Lalas γιατί γράφηκαν μαλακίες κάποτε από κάποιους κ.ο.κ. Από εκεί και πέρα περισσότερα θα μάθεις από τα δεκάδες ειδικά βίδεα και εκατοντάδες άρθρα-ποστ που κυκλοφορούν στο γιουτούμπι και στα ειδικά φόρουμ για το θέμα. Άρχισε από το φόρουμ του IL-2 και τα φόρουμ των DCS(και λοιπών συνεργατών των). Εδώ δεν είναι το φόρουμ που θα σου μάθει αυτά που θέλεις, λάθος πόρτα χτύπησες.
pilotosF16 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Μου αρέσει πολύ η αεροναυπηγική.. διαβάζω ότι βρώ για τα αεροπλάνα και βλέπω βιντεάκια του στύλ Wings of Russia στο youtube.. Το μετάνοιωσα που δέν έγινα πιλότος ή μηχανικός πολιτικών αεροσκαφών γιατί κονομάνε και πολύ χρήμα αυτοι.. τέλος πάντων.. σήμερα κατάντησα να φτιάχνω τηλεκατευθυνόμενα και να παίζω παιχνίδια εξομοίωσης για να ξεπεράσω τα ψυχολογικά μου κενά.. Τα σοβιετικά μαχητικά του Β ΠΠ ήταν πολύ κατώτερα του Me-109.. πόσο μάλλον του Fw190.. Απλά οι Σύμμαχοι έδωσαν κάποια τεχνολογία για ευνόητους λόγους μαζί με κάποια P-39, P-40, Hurricane κτλ για να ισορροπήσουν το ποιοτικό πλεονέκτημα των Γερμανών με το αριθμητικό.. Μόνο η τελευταία έκδοση του Yak-3 μπορούσε κάπως να συγκριθεί με τα Me-109 στα χαμηλά ύψη.. Ακόμα και το MiG-15 που αιφνιδίασε στο πόλεμο της Κορέας είχε αντίγραφο της μηχανής του αγγλικού Meteor.. Οι Αγγλοι έδωσαν την τεχνολογία στο Στάλιν σάν ευχαριστώ μετά τον Β ΠΠ.. Ακόμα και σήμερα οι Ρώσοι δέν ξέρουν να φτιάχνουν κινητήρες.. καίνε πολύ καύσιμο, έχουν πολυέξοδη και συχνή συντήρηση και μεγάλη συχνότητα σε βλάβες.. Το PAK-FA για παράδειγμα έχει παλιούς κινητήρες του Su-35 γιατί δέν μπορούν να φτιάξουν καλύτερους.. Το πρόβλημα με τους Γερμανούς ήταν ότι επικεντρώθηκαν σε εξωτικά πρότζεκτς όπως το Me262, το στέλθ μαχητικό, το βομβαρδιστικό "Αμέρικα", το βαλιστικό πύραυλο V-2, κτλ και δέν έκαναν το αυτονόητο.. δηλαδή να φτιάξουν ένα καινούργιο φτηνό μαχητικό όπως το Me-109 αλλά με μεγαλύτερη ακτίνα δράσης και βαρύτερο οπλισμό.. Το Fw190 δέν μπορούσε να αντικαταστήσει το Me109 γιατί ήθελε "δύσκολα" υλικά και ήταν ακριβό.. Πήραν τη σχεδίαση του Me-109 και του βάζανε συνεχώς ισχυρότερη μηχανή και βαρύτερο οπλισμό στα φτερά με αποτέλεσμα να μήν έχει αρκετά καύσιμα, να παρουσιάζει προβλήματα στη πτήση και να μήν μπορεί να αντιμετωπίσει τα μαχητικά συνοδείας.. Ομοίως και στα βομβαρδιστικά.. Χωρίς καλό στρατηγικό βομβαρδιστικό όπως πχ το B-17 πήγαν να πάρουν την Σοβιετική Ενωση! Τα Στούκας και τα Χάινκελ ήταν "ιπτάμενο πυροβολικό" και συνεργάζονταν στενά με τις χερσαίες δυνάμεις.. Στη μάχη της Αγγλίας οι Εγγλεζάδες τα ρίχναν με Hurricane για την πλακα γιατί δέν είχαν άμυνα! Η εισβολή στην Σοβιετική Ενωση ήταν επιχείρηση στρατηγικού χαρακτήρα και ήθελε στρατηγικά βομβαρδιστικά με μεγάλη ακτίνα δράσης.. αν πχ είχαν καταφέρει να φτιάξουν ένα Ηe-417 αντίστοιχων επιδόσεων με το Β-17 θα είχαν χτυπήσει τα εργοστάσια και τις γραμμές ανεφοδιασμού του Κόκκινου Στρατού και θα την είχαν γονατίσει τη Σοβιετική Ενωση.. Αλλά ακόμα και χωρίς αυτά οι Γερμανοί δέν κατάφεραν να φτιάξουν ένα στρατηγικό μεταφορικό αεροσκάφος για να ανεφοδιάζουν από άερος τις χερσαίες δυνάμεις βαθιά μέσα στη Σοβιετική Ενωση.. Ούτε έβγαλαν σε μαζική παραγωγή το Me-410 που ήταν αντίστοιχο του IL-2 για εγγύς υποστήριξη.. Συνέχισαν να βελτιώνουν το Μe-110 που ήταν η πλέον αποτυχημένη σχεδίαση 2-κινητήριου μαχητικού-βομβαρδιστικού.. Τα λέω αυτά για να καταλάβουμε ότι ο πόλεμος κρίθηκε στα σχεδιαστικά αεροναυπηγικά γραφεία και στα εργοστάσια που τα παρήγαγαν μαζικά.. Αντιθέτως οι Αμερικάνοι που κατάφεραν να φτιάξουν πολύ καλύτερα αεροπλάνα νίκησαν παντού και είναι σήμερα πρώτη υπερδύναμη.. Μπορεί το Σερμαν να μήν πήγαινε μια μπροστά στο Κινγκ Τάιγκερ αλλά τα P-51 με βόμβες τα είχαν λυώσει τα γερμανικά άρματα..
LongTom Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Μου αρέσει πολύ η αεροναυπηγική.. διαβάζω ότι βρώ για τα αεροπλάνα και βλέπω βιντεάκια του στύλ Wings of Russia στο youtube.. Το μετάνοιωσα που δέν έγινα πιλότος ή μηχανικός πολιτικών αεροσκαφών γιατί κονομάνε και πολύ χρήμα αυτοι.. τέλος πάντων.. σήμερα κατάντησα να φτιάχνω τηλεκατευθυνόμενα και να παίζω παιχνίδια εξομοίωσης για να ξεπεράσω τα ψυχολογικά μου κενά.. Τα σοβιετικά μαχητικά του Β ΠΠ ήταν πολύ κατώτερα του Me-109.. πόσο μάλλον του Fw190.. Απλά οι Σύμμαχοι έδωσαν κάποια τεχνολογία για ευνόητους λόγους μαζί με κάποια P-39, P-40, Hurricane κτλ για να ισορροπήσουν το ποιοτικό πλεονέκτημα των Γερμανών με το αριθμητικό.. Μόνο η τελευταία έκδοση του Yak-3 μπορούσε κάπως να συγκριθεί με τα Me-109 στα χαμηλά ύψη.. Ακόμα και το MiG-15 που αιφνιδίασε στο πόλεμο της Κορέας είχε αντίγραφο της μηχανής του αγγλικού Meteor.. Οι Αγγλοι έδωσαν την τεχνολογία στο Στάλιν σάν ευχαριστώ μετά τον Β ΠΠ.. Ακόμα και σήμερα οι Ρώσοι δέν ξέρουν να φτιάχνουν κινητήρες.. καίνε πολύ καύσιμο, έχουν πολυέξοδη και συχνή συντήρηση και μεγάλη συχνότητα σε βλάβες.. Το PAK-FA για παράδειγμα έχει παλιούς κινητήρες του Su-35 γιατί δέν μπορούν να φτιάξουν καλύτερους.. Το πρόβλημα με τους Γερμανούς ήταν ότι επικεντρώθηκαν σε εξωτικά πρότζεκτς όπως το Me262, το στέλθ μαχητικό, το βομβαρδιστικό "Αμέρικα", το βαλιστικό πύραυλο V-2, κτλ και δέν έκαναν το αυτονόητο.. δηλαδή να φτιάξουν ένα καινούργιο φτηνό μαχητικό όπως το Me-109 αλλά με μεγαλύτερη ακτίνα δράσης και βαρύτερο οπλισμό.. Το Fw190 δέν μπορούσε να αντικαταστήσει το Me109 γιατί ήθελε "δύσκολα" υλικά και ήταν ακριβό.. Πήραν τη σχεδίαση του Me-109 και του βάζανε συνεχώς ισχυρότερη μηχανή και βαρύτερο οπλισμό στα φτερά με αποτέλεσμα να μήν έχει αρκετά καύσιμα, να παρουσιάζει προβλήματα στη πτήση και να μήν μπορεί να αντιμετωπίσει τα μαχητικά συνοδείας.. Ομοίως και στα βομβαρδιστικά.. Χωρίς καλό στρατηγικό βομβαρδιστικό όπως πχ το B-17 πήγαν να πάρουν την Σοβιετική Ενωση! Τα Στούκας και τα Χάινκελ ήταν "ιπτάμενο πυροβολικό" και συνεργάζονταν στενά με τις χερσαίες δυνάμεις.. Στη μάχη της Αγγλίας οι Εγγλεζάδες τα ρίχναν με Hurricane για την πλακα γιατί δέν είχαν άμυνα! Η εισβολή στην Σοβιετική Ενωση ήταν επιχείρηση στρατηγικού χαρακτήρα και ήθελε στρατηγικά βομβαρδιστικά με μεγάλη ακτίνα δράσης.. αν πχ είχαν καταφέρει να φτιάξουν ένα Ηe-417 αντίστοιχων επιδόσεων με το Β-17 θα είχαν χτυπήσει τα εργοστάσια και τις γραμμές ανεφοδιασμού του Κόκκινου Στρατού και θα την είχαν γονατίσει τη Σοβιετική Ενωση.. Αλλά ακόμα και χωρίς αυτά οι Γερμανοί δέν κατάφεραν να φτιάξουν ένα στρατηγικό μεταφορικό αεροσκάφος για να ανεφοδιάζουν από άερος τις χερσαίες δυνάμεις βαθιά μέσα στη Σοβιετική Ενωση.. Ούτε έβγαλαν σε μαζική παραγωγή το Me-410 που ήταν αντίστοιχο του IL-2 για εγγύς υποστήριξη.. Συνέχισαν να βελτιώνουν το Μe-110 που ήταν η πλέον αποτυχημένη σχεδίαση 2-κινητήριου μαχητικού-βομβαρδιστικού.. Τα λέω αυτά για να καταλάβουμε ότι ο πόλεμος κρίθηκε στα σχεδιαστικά αεροναυπηγικά γραφεία και στα εργοστάσια που τα παρήγαγαν μαζικά.. Αντιθέτως οι Αμερικάνοι που κατάφεραν να φτιάξουν πολύ καλύτερα αεροπλάνα νίκησαν παντού και είναι σήμερα πρώτη υπερδύναμη.. Μπορεί το Σερμαν να μήν πήγαινε μια μπροστά στο Κινγκ Τάιγκερ αλλά τα P-51 με βόμβες τα είχαν λυώσει τα γερμανικά άρματα.. Δυστυχώς οι γνώσεις σου για το θέμα είναι...επιπέδου History Channel. Ένας από τους λόγους που ίσως χάνεις συνέχεια στους εξομοιωτές. Όπως είπα,εδώ δεν είναι ο σωστός χώρος για το θέμα, δεν θα βρεις απαντήσεις και συζήτηση που να σε μάθει πέντε πράματα. Καλή συνέχεια.
tsakonas Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Νομίζω στα επιβατικα ή μεταγωγικα, υπάρχει μεγαλύτερη κίνηση ονλαιν, αφού είσαι πορωμενος σίγουρα θα βρεις το δικό σου. Ms flight simulator ή P3d ή X-Plane. Ivao και vatsim έχουν και ελληνική κοινότητα αλλά και πολεμική αεροπορία... Καλό κόλλημα...
gfragkakis Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 https://www.youtube.com/watch?v=iqw9_Jlspek
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα