Flaoutistas Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 http://www.kathimerini.gr/873908/article/epikairothta/ellada/allages-sto-gymnasio-se-poia-ma8hmata-8a-e3etazontai-oi-ma8htes---ektos-ta-arxaia-kai-ta-8rhskeytikaΕνω μου φαινεται καλυτερα ετσι οπως το περιγραφει γιατι εχουν οντως λυσαξει με τις συνεχεις εξετασεις μου φαινεται οτι για αλλη μια φορα εχουμε περισσοτερα θεωρητικα μαθηματα Νεα+ Λογοτεχνια (ως ενα μαθημα), Ιστορία, Μαθηματικα και Φυσικη. Γιατι διαρκως εχουν γραμμενη τη βιολογια και τη χημεια; Δεδομενου οτι τοσα πολλα παιδια ενδιαφερονται για ιατρικα και παραϊατρικα επαγγελματα ειναι σε ενα εκπαιδευτικο συστημα που τα εχει ως δευτερα μονιμως..
christos8 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Διότι γιατρός γίνεσαι στο πανεπιστήμιο και όχι στο γυμνάσιο. 4
livefreeordie Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Ακριβως οτι ειπε κι ο απο πανω! Δε θα σου κανουν κακο τα θεωρητικα μαθηματα. Να μαθεις να γραφεις και να εκφραζεσαι. Ξερω παιδια που ηταν πανεξυπνοι κι αριστοι στη Φυσικη/Μαθηματικα/Χημεια και δε μπορουσαν να γραψουν ουτε 3 σειρες εκθεση,ενω εκαναν συχνα ορθογραφικα λαθη.
Flaoutistas Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Και μαθηματικος γινεσαι στο πανεπιστημιο και οχι στο σχολειο. Και το να μαθουν τα παιδια λιγο για το σωμα τους (πχ η βιολογια να ηταν πιο πολυ φυσιολογια ανθρωπου) κακο δε θα εκανε.
zianna Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 http://www.kathimerini.gr/873908/article/epikairothta/ellada/allages-sto-gymnasio-se-poia-ma8hmata-8a-e3etazontai-oi-ma8htes---ektos-ta-arxaia-kai-ta-8rhskeytika Ενω μου φαινεται καλυτερα ετσι οπως το περιγραφει γιατι εχουν οντως λυσαξει με τις συνεχεις εξετασεις μου φαινεται οτι για αλλη μια φορα εχουμε περισσοτερα θεωρητικα μαθηματα Νεα+ Λογοτεχνια (ως ενα μαθημα), Ιστορία, Μαθηματικα και Φυσικη. Γιατι διαρκως εχουν γραμμενη τη βιολογια και τη χημεια; Δεδομενου οτι τοσα πολλα παιδια ενδιαφερονται για ιατρικα και παραϊατρικα επαγγελματα ειναι σε ενα εκπαιδευτικο συστημα που τα εχει ως δευτερα μονιμως.. Μαθηματικά και φυσική από πότε υπάγονται στα θεωρητικά μαθήματα;
Aggeluska Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 καλα ας βαλουν κανα μαθημα επαγγελματικου προσανατολισμου πρωτα. και οχι απλα να το βαλουν . να διδασκεται ΣΩΣΤΑ . γτ τελειωνουν τα παιδια το λυκειο κ δν εχουν ΙΔΕΑ τι να κανουν στην ζωη τους 3
christos8 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 http://www.kathimerini.gr/873908/article/epikairothta/ellada/allages-sto-gymnasio-se-poia-ma8hmata-8a-e3etazontai-oi-ma8htes---ektos-ta-arxaia-kai-ta-8rhskeytika Ενω μου φαινεται καλυτερα ετσι οπως το περιγραφει γιατι εχουν οντως λυσαξει με τις συνεχεις εξετασεις μου φαινεται οτι για αλλη μια φορα εχουμε περισσοτερα θεωρητικα μαθηματα Νεα+ Λογοτεχνια (ως ενα μαθημα), Ιστορία, Μαθηματικα και Φυσικη. Γιατι διαρκως εχουν γραμμενη τη βιολογια και τη χημεια; Δεδομενου οτι τοσα πολλα παιδια ενδιαφερονται για ιατρικα και παραϊατρικα επαγγελματα ειναι σε ενα εκπαιδευτικο συστημα που τα εχει ως δευτερα μονιμως.. Μην αλλάζεις τη βάση του ερωτήματός σου. Εγώ σου απάντησα βάση του "δεδομένου" που έθεσες. Καλώς ή κακώς τα μαθηματικά και η μητρική γλώσσα είναι τα μόνα μαθήματα που διδάσκονται (άμεσα ή έμμεσα) καθόλη τη διάρκεια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Αυτό το δεδομένο ισχύει παγκοσμίως. Αν γνωρίζεις κάποιο εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο ισχύει το αντίθετο μπορείς να το αναφέρεις ως αντιπαράδειγμα.
noFEARgr Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Πεταξτε αυτα τα κωλο θρησκευτικα απεξω απο το σχολειο αρχικα . τζαμπα ωρες χανονται με αυτο το ''μαθημα'' 2
overpower Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2016 Πεταξτε αυτα τα κωλο θρησκευτικα απεξω απο το σχολειο αρχικα . τζαμπα ωρες χανονται με αυτο το ''μαθημα'' no way. θα χασουν ποσοι τεμπεληδες την δουλεια τους.
briemann Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Η μειωση των μαθηματων που εξεταζονται στο τελος αλλα και η θεσπιση τετραμηνων στο γυμνασιο ειναι τοσο ευστοχα μετρα που σχεδον με εκπλησσει πως τα σκεφτηκαν... Το τριτο τριμηνο στα γυμνασια ηταν μια παρωδια...με τις εκδρομες και τις αργιες κρατουσε κανα μηνα συνολικα και μονο τα μαθηματα που χανονταν απο τις συνεχεις επιδοσεις ελεγχων και την επιβολη υποχρεωτικων διαγωνισματων ηταν παρα πολλα.... Οσο για τις εξετασεις δε ξερω ποιος πραγματικα ειχε σκεφτει να δινουν παιδακια 13 χρονων ανα δυο μερες εξετασεις με υλη ενα σχολικο βιβλιο επι εναν μηνα σχεδον..... Ψαλιδισμα της υλης δε νομιζω οτι σηκωνει αλλο... Για τα μαθηματικα τα ειπατε πριν...δεν υπαρχουν σε ολα τα αναλυτικα προγραμματα για να κανουν τα παιδια πραξεις( υπαρχουν και τα κομπιουτερακια) αλλα για να καλλιεργουν τροπο σκεψης... Γι αυτο αλλωστε πρεπει καποια στιγμη να μπουν φιλολογοι και μαθηματικοι στη εκτη και πεμπτη δημοτικου.. 2
Βασίλης_29 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Πεταξτε αυτα τα κωλο θρησκευτικα απεξω απο το σχολειο αρχικα . τζαμπα ωρες χανονται με αυτο το ''μαθημα'' Ευτυχώς που ο κάθε υπουργός δεν κάθεται να διαβάζει την παρλαπίπα που θα γράψει ο οποιοσδήποτε από το Internet.
zianna Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Ευτυχώς που ο κάθε υπουργός δεν κάθεται να διαβάζει την παρλαπίπα που θα γράψει ο οποιοσδήποτε από το Internet. Για πες τι έμαθες εσύ από τα θρησκευτικά. Και όποια νομίζεις ότι έμαθες, διευκρίνισε ποια από αυτά δεν έρχονται σε πλήρη αντίθεση με κάθε νόμο φυσικής/μαθηματικών/χημείας/βιολογίας που υπάρχει. Και πες μας επίσης, πόσο λογικό είναι να μαθαίνει ένα παιδί ότι έχουμε κοινό πρόγονο με τους χιμπατζήδες και από την άλλη να μαθαίνει ότι ο άνθρωπος δημιουργήθηκε από λάσπη και πνοή θεού. Για ποιον λόγο δηλαδή δεν υπάρχει διδασκαλία αστρολογίας στα σχολεία απορώ δηλαδή. Και βουντού, μην ξεχνιόμαστε.
HERTHAN Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Σημασία θεωρώ πως έχει να διδάσκεται σωστά οποιοδήποτε μάθημα γίνεται στο σχολείο και να κοπούν επιτέλους τα φροντιστήρια από την ζωή κάθε παιδιού τα οποία έχουν γίνει δεύτερο σχολείο. Όλοι μας σχεδόν τα έχουμε περάσει και ξέρουμε ποσά χρήματα ξοδεύει ο κάθε γονέας και πόσες ώρες την ημέρα απασχολείται ο κάθε πιτσιρικάς. Τώρα σε ότι αφορά τα θρησκευτικά μπορει κάποιος να μην πιστευει στον Θεο και να θελει να τα κόψουν και κάποιος άλλος να πιστευει και να μην θελει.Το θέμα είναι αν πραγματικά προσφέρει και τι προσφέρει ένα τέτοιο μάθημα στο σχολείο με τον τροπο που διδάσκεται μέχρι σήμερα. Εγώ πιστεύω στον Θεο άλλα θεωρώ ότι δεν βοηθάει σε κάτι να λέει ο καθένας μας ότι πρέπει να μην υπάρχει η να συνεχίσει να υπάρχει με βάση τα πιστεύω του.
Lautrec Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Σημασία θεωρώ πως έχει να διδάσκεται σωστά οποιοδήποτε μάθημα γίνεται στο σχολείο και να κοπούν επιτέλους τα φροντιστήρια από την ζωή κάθε παιδιού τα οποία έχουν γίνει δεύτερο σχολείο. Όλοι μας σχεδόν τα έχουμε περάσει και ξέρουμε ποσά χρήματα ξοδεύει ο κάθε γονέας και πόσες ώρες την ημέρα απασχολείται ο κάθε πιτσιρικάς. Τώρα σε ότι αφορά τα θρησκευτικά μπορει κάποιος να μην πιστευει στον Θεο και να θελει να τα κόψουν και κάποιος άλλος να πιστευει και να μην θελει.Το θέμα είναι αν πραγματικά προσφέρει και τι προσφέρει ένα τέτοιο μάθημα στο σχολείο με τον τροπο που διδάσκεται μέχρι σήμερα. Εγώ πιστεύω στον Θεο άλλα θεωρώ ότι δεν βοηθάει σε κάτι να λέει ο καθένας μας ότι πρέπει να μην υπάρχει η να συνεχίσει να υπάρχει με βάση τα πιστεύω του. Ποιά φροντιστήρια? Τωρα υπάρχουν μέχρι και βοηθήματα για παιδιά που πάνε δημοτικό και γυμνάσιο. Πήγα τις προάλλες στα Public και είχανε ολόκληρες κουτες με βοηθήματα για την έκτη δημοτικού και την πρώτη Γυμνασίου. Αν. Είναι. Δυνατόν. Οσο για τα θρησκευτικά, μην το ψάχνετε, δεν πρόκειται να καταργηθούν ποτέ. Καμια κυβερνηση δεν μπορεί και δεν θέλει να χαλάσει την μπίζνα της Εκκλησίας Α.Ε. Μόνο αν το 95%+ των παιδιών παίρνει σταθερά απαλλαγή και μείνουν με τις άδειες αίθουσες μπορεί να γίνει κάτι. Απο την ίδια την κυβέρνηση μην περιμένετε τίποτα
pontez2 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2016 Τα θρησκευτικά όπως διδάσκονταν κάποτε (μόνο Χριστιανισμός) ήταν λάθος κατά την άποψή μου. Αν ο σκοπός είναι να υπάρχει μάθημα γενικά για τις θρησκείες δίνοντας βάση στην ορθοδοξία αφου αυτή είναι η επίσημη θρησκεία του Ελληνικού κράτους, δε με βρισκει να διαφωνώ. Οι θρησκείες είναι μέρος του πολιτισμού ενός λαού. Η ιστορία ενός κράτους, τα ηθη και τα έθιμά του πηγάζουν σε μεγάλο βαθμό από τη θρησκεία του. Ο σκοπός είναι να μάθει κανεις την ιστορία της θρησκείας του και τη φυσική συνέχεια. Π.χ. τι έχει υιοθετήσει ο Χριστιανισμός από το 12θεο, πως μπορουμε να το δουμε αυτό ακόμα και σήμερα μεσα από τα έθιμά μας, από την αρχιτεκτονική κτλ κτλ. Αυτά είναι πάρα πολύ ενδιαφέροντα μαθήματα. Τωρα το να γνωρίζει ο μαθητής το πιστεύω σε ένα λογοτεχνικό πλαίσιο δε με απασχολεί. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα