Προς το περιεχόμενο

e-shop innovator tablet προβλημα


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πηγα χθες το εδωσα και τους ειπα για επιστροφή χρημάτων με υπαναχώρηση καθως το γράφει και στο site..ο υπάλληλος μου ειπε δεν υπάρχει κατι τέτοιο και του το εδειξα απο το κινητο μου και μου ειπε δεν γνωρίζει δεν μπορεί να κανει κάτι πρεπει να το δει το τμημα σερβις αρχικα.τελος παντων του ζήτησα αντικατάσταση.

Αφού το γράφει και στο σαιτ τι σημαίνει δεν το ξέρει. Να το κάνει ο ππρας.

 

Κυνήγησε το και με τον ΓΓΚ, μην το αφήνεις. Και το όνομα του υπαλλήλου στην καταγγελία. 

Επεξ/σία από Sheogorath
Δημοσ.

Ετσι του ειπα αφού το έχει στο σάιτ.και λεει πρεπει πρωτα να το κρινει το σερβις τι πρόβλημα εχει.θα περιμενω να ερθει το αλλο θα το δουλεψω μπροστα του να δουμε αν κάνει και αυτο τα ιδια και αν εχει θεμα και τι καινουργιο δεν θα φυγω απο εκει αν δεν παρω τα λεφτα πισω..

Δημοσ.

Αν στο αργήσουν στο σέρβις, που θα το αργήσουν, δεν θα είσαι μέσα στην προθεσμία για τα λεφτά πίσω.

 

Απο τώρα κάνε το. Μην τους την χαρίσεις.

Δημοσ.

Μια χαρά γίνεται. Μίλα με ΓΓΚ και πες τους την ιστορία.

 

Πες και κατάστημα και ώρα που πήγες για να βρουν τον υπάλληλο.

Δημοσ.

Και πρόβλημα να μην έχει, δεν έχει δικαίωμα να το αλλάξει?
Επί τόπου δηλαδή χωρίς να περάσει από σερβις και τέτοιες ιστορίες.

Δημοσ.

Και πρόβλημα να μην έχει, δεν έχει δικαίωμα να το αλλάξει?

Επί τόπου δηλαδή χωρίς να περάσει από σερβις και τέτοιες ιστορίες.

Για DOA, αρκεί να το δει ο υπάλληλος. Για υπαναχώρηση, τίποτα, απευθείας. Σέρβις δεν πάει καθόλου πάντως.

Δημοσ.

Για DOA, αρκεί να το δει ο υπάλληλος. Για υπαναχώρηση, τίποτα, απευθείας. Σέρβις δεν πάει καθόλου πάντως.

Ωραία θα μπορούσε δηλαδή απλά να πει "ορίστε πάρτε το πίσω θέλω υπαναχώρηση", και όχι να πει ότι "ναι αλλά έχει πρόβλημα και γι αυτό θέλω αλλαγή" και τέτοια, σωστά?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό του πρότεινα στην αρχή. Πάρτε το είναι DOA, αλλά ζητάω υπαναχώρηση, που δικαιούμαι νομικά.

 

Το ελέγχει ότι δεν το έχει σπάσει ο πελάτης, και απλά δίνει την αίτηση υπαναχωρήσεως.

Επεξ/σία από Sheogorath
  • Like 2
Δημοσ.

Με πήραν τηλέφωνο απο το τμημα σερβις και είπαν πως το ταμπλετ έτρεξε ολα τα τεστ και ηταν μια χαρα αλλα τους ειπα δεν με ικανοποιεί και θελω τα λεφτά πίσω και τελικά μου τα πιστωσαν σήμερα στον λογαριασμό..ο υπάλληλος στο κατάστημα παλι μου ελεγε οτι δεν υπάρχει και δεν γινεται επιστροφή χρημάτων.παλι καλα που συνενοηθηκα μεσω τηλεφώνου στα κεντρικά

Ο Davanelo15 ειμαι απλα δεν μπαίνει στον αλλο λογαριασμό

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...