Sheogorath Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Πηγα χθες το εδωσα και τους ειπα για επιστροφή χρημάτων με υπαναχώρηση καθως το γράφει και στο site..ο υπάλληλος μου ειπε δεν υπάρχει κατι τέτοιο και του το εδειξα απο το κινητο μου και μου ειπε δεν γνωρίζει δεν μπορεί να κανει κάτι πρεπει να το δει το τμημα σερβις αρχικα.τελος παντων του ζήτησα αντικατάσταση. Αφού το γράφει και στο σαιτ τι σημαίνει δεν το ξέρει. Να το κάνει ο ππρας. Κυνήγησε το και με τον ΓΓΚ, μην το αφήνεις. Και το όνομα του υπαλλήλου στην καταγγελία. Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2016 από Sheogorath
Davanelo15 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Ετσι του ειπα αφού το έχει στο σάιτ.και λεει πρεπει πρωτα να το κρινει το σερβις τι πρόβλημα εχει.θα περιμενω να ερθει το αλλο θα το δουλεψω μπροστα του να δουμε αν κάνει και αυτο τα ιδια και αν εχει θεμα και τι καινουργιο δεν θα φυγω απο εκει αν δεν παρω τα λεφτα πισω..
Sheogorath Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Αν στο αργήσουν στο σέρβις, που θα το αργήσουν, δεν θα είσαι μέσα στην προθεσμία για τα λεφτά πίσω. Απο τώρα κάνε το. Μην τους την χαρίσεις.
Davanelo15 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Αυτος με ειπε 10 μερες θα κάνει..τωρα ομως που το εδωσα μπορω να κανω κατι.?θα μου πει το εστειλε τωρα δεν γίνεται τιποτα..
Sheogorath Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Μια χαρά γίνεται. Μίλα με ΓΓΚ και πες τους την ιστορία. Πες και κατάστημα και ώρα που πήγες για να βρουν τον υπάλληλο.
petran91 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Και πρόβλημα να μην έχει, δεν έχει δικαίωμα να το αλλάξει?Επί τόπου δηλαδή χωρίς να περάσει από σερβις και τέτοιες ιστορίες.
Sheogorath Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Και πρόβλημα να μην έχει, δεν έχει δικαίωμα να το αλλάξει? Επί τόπου δηλαδή χωρίς να περάσει από σερβις και τέτοιες ιστορίες. Για DOA, αρκεί να το δει ο υπάλληλος. Για υπαναχώρηση, τίποτα, απευθείας. Σέρβις δεν πάει καθόλου πάντως.
petran91 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Για DOA, αρκεί να το δει ο υπάλληλος. Για υπαναχώρηση, τίποτα, απευθείας. Σέρβις δεν πάει καθόλου πάντως. Ωραία θα μπορούσε δηλαδή απλά να πει "ορίστε πάρτε το πίσω θέλω υπαναχώρηση", και όχι να πει ότι "ναι αλλά έχει πρόβλημα και γι αυτό θέλω αλλαγή" και τέτοια, σωστά?
Sheogorath Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Αυτό του πρότεινα στην αρχή. Πάρτε το είναι DOA, αλλά ζητάω υπαναχώρηση, που δικαιούμαι νομικά. Το ελέγχει ότι δεν το έχει σπάσει ο πελάτης, και απλά δίνει την αίτηση υπαναχωρήσεως. Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2016 από Sheogorath 2
REDBLOOD7 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2016 Με πήραν τηλέφωνο απο το τμημα σερβις και είπαν πως το ταμπλετ έτρεξε ολα τα τεστ και ηταν μια χαρα αλλα τους ειπα δεν με ικανοποιεί και θελω τα λεφτά πίσω και τελικά μου τα πιστωσαν σήμερα στον λογαριασμό..ο υπάλληλος στο κατάστημα παλι μου ελεγε οτι δεν υπάρχει και δεν γινεται επιστροφή χρημάτων.παλι καλα που συνενοηθηκα μεσω τηλεφώνου στα κεντρικά Ο Davanelo15 ειμαι απλα δεν μπαίνει στον αλλο λογαριασμό
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα