Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μην τα πολυ πιστεύεις αυτα. Θα βρουν δικαιολογία να μη στο καλύψουν αν θελουν. Και οσο για το kaizershop....πηρα πολλα κινητά απο κει και το τελευταίο ενα flex2 ειχα ενα θεμα και οταν τους πηρα τηλέφωνο για το πρόβλημα, μου απαντησαν οτι εμεις δεν επισκευαζουμαι κινητα, μονο πουλαμε, να απευθυνθηται στην lg.

Οπα τωρα το ειδα, εσυ λες απο kaizerstore τπ εγω σου λεω τι επαθα απο kaizershop. Ουτε να ακουσουν τι θεμα ειχα με το κινητό

Δημοσ.

Καλησπέρα και από εμένα. Σήμερα, μίλησα με την εταιρία που πραγματοποιειβτις ασφάλειες και αυτή είναι η Generali μέσω του γραφείου Ξηρογιαννόπουλος. Μου εστειλαν την αίτηση και τους όρους του συμβολαίου μαζί με πληροφορίες για το πώς και τι..

Όποιος θέλει, μπορώ να του τα στείλω με ένα mail η αν επιτρέπεται να τα ανεβάσω εδώ.

Επίσης το κόστος για κινητό άνω των 400€ είναι 19€ και επιτρέπει 1 αντικατάσταση ή επισκευή. Υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης μέχρι να κλείσει ο χρόνος με 15€ για τυχών δεύτερη φορά.

Έσπασε, το εφτιαξες, εστειλες τα δικαιολογητικά πληρώθηκες. Με τρομάζει λίγο η κλοπή αλλά εγώ θα το κάνω και αν είναι φόλα, μαύρο φίδι που τους έφαγε!

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ πάντως που έκανα την ασφάλεια στο Γερμανό (80€) για δύο χρόνια για τη δική μου συσκευή, όταν χρειάστηκε μου κάνανε άμεση αντικατάσταση της συσκευής.

 

Η συσκευή έπεσε από το 2ο όροφο και έγινε κομμάτια.

 

Το αναφέρω πληροφοριακά και μόνο.

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

μην μπλεξεις... στο βγαζουν ανετα εκτος με την καραμελα υγρασια...

 

Όντως είναι εκνευριστικό αυτό, ιδίως όταν κάποιος είναι προσεκτικός και συμβεί λόγω εργοστασιακής βλάβης κάτι. Σε αυτή τη περίπτωση τι γίνεται; Πως κερδίζεις το δίκιο σου;

  • Moderators
Δημοσ.

Μην τα πολυ πιστεύεις αυτα. Θα βρουν δικαιολογία να μη στο καλύψουν αν θελουν. Και οσο για το kaizershop....πηρα πολλα κινητά απο κει και το τελευταίο ενα flex2 ειχα ενα θεμα και οταν τους πηρα τηλέφωνο για το πρόβλημα, μου απαντησαν οτι εμεις δεν επισκευαζουμαι κινητα, μονο πουλαμε, να απευθυνθηται στην lg

Εδω να πουμε πως στεκει 100% η απαντηση. Πρακτικα οταν εχει θεμα μια συσκευη επικοινωνουμε κατευθειαν με το επισημο service. Ακομα και στο καταστημα να θελουν να μας εξυπηρετησουν, θα παρουν τη συσκευη μας, θα περιμενουν να μαζευτουν κι αλλες και μετα θα τη στειλουν στο επισημο service.

 

Δεν εχω εμπειρια με το συγκεκριμενο καταστημα ε, απλως αναφερω τι ισχυει.

Δημοσ.

Καλησπέρα και από εμένα. Σήμερα, μίλησα με την εταιρία που πραγματοποιειβτις ασφάλειες και αυτή είναι η Generali μέσω του γραφείου Ξηρογιαννόπουλος. Μου εστειλαν την αίτηση και τους όρους του συμβολαίου μαζί με πληροφορίες για το πώς και τι..

Όποιος θέλει, μπορώ να του τα στείλω με ένα mail η αν επιτρέπεται να τα ανεβάσω εδώ.

Επίσης το κόστος για κινητό άνω των 400€ είναι 19€ και επιτρέπει 1 αντικατάσταση ή επισκευή. Υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης μέχρι να κλείσει ο χρόνος με 15€ για τυχών δεύτερη φορά.

Έσπασε, το εφτιαξες, εστειλες τα δικαιολογητικά πληρώθηκες. Με τρομάζει λίγο η κλοπή αλλά εγώ θα το κάνω και αν είναι φόλα, μαύρο φίδι που τους έφαγε!

το ιδιο ακριβως εκανα και εγω . Τους ρωτησα αν μου πεσει τωρα και σπασει θα μου πληρωσετε το κοστος επισκευης και μου ειπαν ναι

Δημοσ.

Αναφέρω περιστατικό. Δεν διάβασα όλα τα μηνύματα, αλλά νομίζω έπιασα το νόημα του γενικότερου κλίματος.

 

Samsung S7 Edge, αγορά από γνωστό σκρουτζομάγαζο. Είχε γίνει ασφάλιση του κινητού για κάνα 20-30ρι νομίζω.

 

Κανένα χρόνο περίπου μετά από τη χρήση του, κάτι ακουμπάει πάνω στην οθόνη και θρυμματίζεται.

Μιλάμε με το κατάστημα, μας κατευθύνουν να μιλήσουμε με την ασφαλιστική για το κινητό και, αφού αρχικά πληρώθηκε το ποσό στο *Service της Samsung από τον κάτοχο (έτσι λένε γίνεται), στάλθηκε η απόδειξη και τα χρήματα μπήκαν κανονικά (ύστερα από ένα μικρό διάστημα νομίζω). Και το ποσό δεν ήταν καθόλου αμελητέο (κάνα 250-300 αν θυμάμαι καλά).

 

*Η ασφαλιστική έδινε το οκ να πας ακόμη και σε ιδιώτη. Αυτό που την ένοιαζε ήταν να δει την απόδειξη.

 

Άλλο περιστατικό που συζητούσα χθες με φίλο. Του έκλεψαν το κινητό. Πήγε στην αστυνομία, δήλωσε κλοπή και πήρε ένα πολύ καλό ποσό από την ασφαλιστική (~250 νομίζω).

 

Γενικά, αξίζει απ'όσο φαίνεται. Και γω ήμουν διστακτικός στην αρχή, αλλά.

  • Like 1
Δημοσ.

Από οτι διάβασα λίγο στους όρους ασφάλισης της generalli , οσον αφορά το κομμάτι Κλοπής , αναφέρει διά διαρρήξεως σε κλειστούς ασφαλισμένους χώρους κλπ με την προυπόθεση να υπάρχουν λέει εμφανή σημάδια παραβίασης στα σημεία εισόδου ή εξόδου.

Προσοχή σε αυτό σε όσους κάνετε ασφάλεια κινητου. Η μήνυση για κλοπή στην Αστυνομία και αντιστοίχως η βεβαίωση που θα πάρετε αναφέρει οτι ακριβώς θα δηλώσετε εσείς ( αν για παράδειγμα υπάρχουν σημάδια διάρρηξης ) , στην οποία βεβαίωση δεν προβέπεται και ειναι αδύνατο να αναγράφει οτι όλα όσα ειπατε είναι επιβεβαιωμένα απο Αστυνομικό , ώστε να καλυφθεί η ανωτέρω προυπόθεση.

Επίσης υπάρχουν εκατοντάδες κλοπές σε οικίες που ανοίγουν σύγχρονες πόρτες χωρίς να αφήσουν ούτε γρατσουνιά στο χώρο.

 

 

Y.Γ. Μου θυμίζει λίγο το @@δέλο που λέγεται "Εφορία" στην Ελλάδα , όπου αν σου κλέψουν την ταμειακή μηχανή από το κατάστημα  και ο πρωθυπουργός να το επιβεβαιώσει δεν τους καίγεται καρφί. Σε ρίχνουν το πρόστιμο κανονικά :P

Δημοσ.

Από οτι διάβασα λίγο στους όρους ασφάλισης της generalli , οσον αφορά το κομμάτι Κλοπής , αναφέρει διά διαρρήξεως σε κλειστούς ασφαλισμένους χώρους κλπ με την προυπόθεση να υπάρχουν λέει εμφανή σημάδια παραβίασης στα σημεία εισόδου ή εξόδου.

Προσοχή σε αυτό σε όσους κάνετε ασφάλεια κινητου. Η μήνυση για κλοπή στην Αστυνομία και αντιστοίχως η βεβαίωση που θα πάρετε αναφέρει οτι ακριβώς θα δηλώσετε εσείς ( αν για παράδειγμα υπάρχουν σημάδια διάρρηξης ) , στην οποία βεβαίωση δεν προβέπεται και ειναι αδύνατο να αναγράφει οτι όλα όσα ειπατε είναι επιβεβαιωμένα απο Αστυνομικό , ώστε να καλυφθεί η ανωτέρω προυπόθεση.

Επίσης υπάρχουν εκατοντάδες κλοπές σε οικίες που ανοίγουν σύγχρονες πόρτες χωρίς να αφήσουν ούτε γρατσουνιά στο χώρο.

 

 

Y.Γ. Μου θυμίζει λίγο το @@δέλο που λέγεται "Εφορία" στην Ελλάδα , όπου αν σου κλέψουν την ταμειακή μηχανή από το κατάστημα  και ο πρωθυπουργός να το επιβεβαιώσει δεν τους καίγεται καρφί. Σε ρίχνουν το πρόστιμο κανονικά :P

Δηλαδή εάν κάποιος πέσει θύμα ένοπλης ληστείας ή εν πάσει περιπτώσει υπό απειλή, δεν λαμβάνεται υπόψη προφανώς; Επειδή είμαι σε μία σκέψη από που να αγοράσω iphone και αν και ποιά ασφάλιση να κάνω, δεν καταλήγω κάπου επειδή ακόμη δεν αποσαφηνίζονται πλήρως κάποια σημεία. Έχω στείλει κάποια email σε ορισμένες ασφαλιστικές αλλά μόνο καναδυό που απάντησαν, φυσικά είτε βαριόντουσαν είτε σκόπιμα δημιουργούν/συνεχίζουν τις ασάφειες με αναφορές στο site τους για το οποίο φυσικά ζήτησα περαιτέρω διευκρινίσεις! Κοινώς είναι "Λαμόγια ΑΕ" (ΑΕ=Άνευ Ευθυνών)!

Δημοσ.

Εδω να πουμε πως στεκει 100% η απαντηση. Πρακτικα οταν εχει θεμα μια συσκευη επικοινωνουμε κατευθειαν με το επισημο service. Ακομα και στο καταστημα να θελουν να μας εξυπηρετησουν, θα παρουν τη συσκευη μας, θα περιμενουν να μαζευτουν κι αλλες και μετα θα τη στειλουν στο επισημο service.

 

Δεν εχω εμπειρια με το συγκεκριμενο καταστημα ε, απλως αναφερω τι ισχυει.

Όχι αγαπητέ είσαι λάθος και δεν στέκει 100% η απάντηση τους.

Δεν αγόρασα εγώ σαν πελάτης το κινητό κατευθείαν από την LG(του παραδείγματος)για να μιλήσω πρώτα με αυτούς.

 

Από πωλητή αγόρασα και αυτός οφείλει να αναλάβει την όλη διαδικασία,και όχι να τα ρίξει στον πελάτη.

Και με τα Iphone τον δεύτερο χρόνο πρέπει να σε καλύπτει ο πωλητής και όλα τα λαμόγια στην Ελλάδα το κάνουν γάργαρα για να πουλάνε επεκτάσεις εγγυησεων και ασφαλίσεις.

Αλλά δεν φταίνε τόσο αυτοί όσο το πρόβατο ο Έλληνας που παρόλα τα όσα έχει τραβήξει δεν μπορεί να σηκώσει κεφάλι και να διεκδικήσει τα δικαιώματα του όπως κάνουν σε άλλες χώρες.

 

Μόνο στην περίπτωση που το κινητό αγοραστεί από Κινέζο site(gearbest)η αγοραστεί κατευθείαν από την εταιρεία(oneplus)ο πελάτης ασχολείται με την διαδικασία του rma.

  • Moderators
Δημοσ.

Όχι αγαπητέ είσαι λάθος και δεν στέκει 100% η απάντηση τους.

Δεν αγόρασα εγώ σαν πελάτης το κινητό κατευθείαν από την LG(του παραδείγματος)για να μιλήσω πρώτα με αυτούς.

 

Από πωλητή αγόρασα και αυτός οφείλει να αναλάβει την όλη διαδικασία,και όχι να τα ρίξει στον πελάτη.

Και με τα Iphone τον δεύτερο χρόνο πρέπει να σε καλύπτει ο πωλητής και όλα τα λαμόγια στην Ελλάδα το κάνουν γάργαρα για να πουλάνε επεκτάσεις εγγυησεων και ασφαλίσεις.

Αλλά δεν φταίνε τόσο αυτοί όσο το πρόβατο ο Έλληνας που παρόλα τα όσα έχει τραβήξει δεν μπορεί να σηκώσει κεφάλι και να διεκδικήσει τα δικαιώματα του όπως κάνουν σε άλλες χώρες.

 

Μόνο στην περίπτωση που το κινητό αγοραστεί από Κινέζο site(gearbest)η αγοραστεί κατευθείαν από την εταιρεία(oneplus)ο πελάτης ασχολείται με την διαδικασία του rma.

Mα αφου το εκαστοτε καταστημα θα στειλει τη συσκευη απο τον πελατη Α στο service Β. Πως θα ωφεληθει ο πελατης αν αντι να παει απο το Α στο Β κατευθειαν, πρεπει να περασει και απο το καταστημα Γ? Αφου θα ειναι περισσοτερο χρονοβορο μεσολαβοντας αλλο ενα σημειο.

 

Κατα τ'αλλα, ενω δε διαφωνω γενικως με το σκεπτικο που λες πως πρεπει να σε καλυπτει ο πωλητης, θεωρω προσωπικα το μονο σεναριο στο οποιο θα κερδισεις ως πελατης αν τους αναθεσεις το προβλημα, εκεινο της περιπτωσης DOA.

 

Οσον αφορα το iphone, εννοειται και πρεπει, συμφωνω απολυτα.

Δημοσ.

Στην θεωρία έχεις δίκιο ότι είναι πιο άμεσο να το πας εσύ ο ίδιος αλλά δεν είναι η σωστή/προβλεπόμενη διαδικασία αυτη.

 

Η απάντηση του καταστήματος παραπάνω δείχνει τον γνωστό αντί επαγγελματισμό των σκρουτζομαγαζων,απαραδεκτοι.

 

Ακους εκεί Εμείς μόνο πουλάμε...

 

Επίσης αν το κατάστημα καθυστερεί στην αποστολή η αρχίσει τα κουλά υπάρχουν και αρμόδιοι φορείς να τους στρώσουν τους κύριους.

Δημοσ.

Στην θεωρία έχεις δίκιο ότι είναι πιο άμεσο να το πας εσύ ο ίδιος αλλά δεν είναι η σωστή/προβλεπόμενη διαδικασία αυτη.

 

Η απάντηση του καταστήματος παραπάνω δείχνει τον γνωστό αντί επαγγελματισμό των σκρουτζομαγαζων,απαραδεκτοι.

 

Ακους εκεί Εμείς μόνο πουλάμε...

 

Επίσης αν το κατάστημα καθυστερεί στην αποστολή η αρχίσει τα κουλά υπάρχουν και αρμόδιοι φορείς να τους στρώσουν τους κύριους.

...οι αρμόδιοι φορείς πάνε πακέτο με τους εμπόρους σε αυτή τη χώρα, μόνο δίκιο δεν βρίσκεται ή τουλάχιστον όπως θα έπρεπε!

  • 4 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.
Στις 20/9/2017 στις 5:04 ΠΜ, giorgos147 είπε

Αναφέρω περιστατικό. Δεν διάβασα όλα τα μηνύματα, αλλά νομίζω έπιασα το νόημα του γενικότερου κλίματος.

 

Samsung S7 Edge, αγορά από γνωστό σκρουτζομάγαζο. Είχε γίνει ασφάλιση του κινητού για κάνα 20-30ρι νομίζω.

 

Κανένα χρόνο περίπου μετά από τη χρήση του, κάτι ακουμπάει πάνω στην οθόνη και θρυμματίζεται.

Μιλάμε με το κατάστημα, μας κατευθύνουν να μιλήσουμε με την ασφαλιστική για το κινητό και, αφού αρχικά πληρώθηκε το ποσό στο *Service της Samsung από τον κάτοχο (έτσι λένε γίνεται), στάλθηκε η απόδειξη και τα χρήματα μπήκαν κανονικά (ύστερα από ένα μικρό διάστημα νομίζω). Και το ποσό δεν ήταν καθόλου αμελητέο (κάνα 250-300 αν θυμάμαι καλά).

 

*Η ασφαλιστική έδινε το οκ να πας ακόμη και σε ιδιώτη. Αυτό που την ένοιαζε ήταν να δει την απόδειξη.

 

Άλλο περιστατικό που συζητούσα χθες με φίλο. Του έκλεψαν το κινητό. Πήγε στην αστυνομία, δήλωσε κλοπή και πήρε ένα πολύ καλό ποσό από την ασφαλιστική (~250 νομίζω).

 

Γενικά, αξίζει απ'όσο φαίνεται. Και γω ήμουν διστακτικός στην αρχή, αλλά.

σε ποια ασφαλιστικη αν επιτρεπεται;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...