Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τους εστειλα εδω και 3 ωρες αλλα δεν με απαντησαν οπως ειχα στειλει και την πρωτη φορα αλλα παλι δεν με ειχαν απαντησει

Δημοσ.

Επειδη δν ξερω πως βλεπω τα σταλμενα μνμτα στο paypal εδω ειναι αυτο που εστειλα στο facebook προσπαθω να κανω copy-paste το μνμ εδω αλλα με βγαζει σφαλμα για greeklish... Me liga λογια τους ειπα ''πως εκανα παραγγελια απο το Ioffer απο 2 πωλητες που δεχοντουσαν paypal και αφου εκανα την παραγγελια διεγραψαν τον λογαριασμο τους. Αν γινετε να κανω κατι για αυτο.΄΄

Δημοσ.

α) Όταν θα θέλεις να επικοινωνήσεις με paypal, θα επικοινωνεις μέσω μέιλ. Και υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία για να απαντήσουν:

  1. Στο λινκ https://www.paypal.com/selfhelp/home , κλικ στο "Email us"
  2. Aνοίγει webform παράθυρο και επιλέγεις το topic και subtopic που σε αφορά
  3. Γράφεις κείμενο και το στέλνεις. ΜΗΝ ασχοληθείς καν με πραγματικό κείμενο, αυτό δεν θα το διαβάσει υπάλληλος. ΑΛΛΑ,
  4. θα σου έρθει αυτοματοποιημένη απάντηση (σχετική με το topic που διάλεξες) στο μέιλ σου.
  5. Σε αυτό το αυτομ/νο μέιλ που θα σου έρθει, θα κάνεις κανονικά reply και θα γράψεις πλέον αναλυτικά το θέμα σου. Αυτό, θα το διαβάσει υπάλληλος και θα σου απαντήσουν το πολύ μεσα σε 24h.

 

β) Συμπεραίνω πως αγνοείς την διαδικασία dispute-claim [;]. Θα είχες πάρει τα χρήματά σου πίσω και την πρώτη φορά. 

  • Like 2
Δημοσ.

α) Όταν θα θέλεις να επικοινωνήσεις με paypal, θα επικοινωνεις μέσω μέιλ. Και υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία για να απαντήσουν:

  1. Στο λινκ https://www.paypal.com/selfhelp/home , κλικ στο "Email us"
  2. Aνοίγει webform παράθυρο και επιλέγεις το topic και subtopic που σε αφορά
  3. Γράφεις κείμενο και το στέλνεις. ΜΗΝ ασχοληθείς καν με πραγματικό κείμενο, αυτό δεν θα το διαβάσει υπάλληλος. ΑΛΛΑ,
  4. θα σου έρθει αυτοματοποιημένη απάντηση (σχετική με το topic που διάλεξες) στο μέιλ σου.
  5. Σε αυτό το αυτομ/νο μέιλ που θα σου έρθει, θα κάνεις κανονικά reply και θα γράψεις πλέον αναλυτικά το θέμα σου. Αυτό, θα το διαβάσει υπάλληλος και θα σου απαντήσουν το πολύ μεσα σε 24h.

 

β) Συμπεραίνω πως αγνοείς την διαδικασία dispute-claim [;]. Θα είχες πάρει τα χρήματά σου πίσω και την πρώτη φορά. 

σορρυ που αργω αλλα εχω δουλιτσα. τι εννοεις dispute-claim?

Ειμαι σχετικα καινουργιος σε αυτα.

Αυτο ακριβως εκανα και με ηρθε ενα εμαιλ απο webform αυτοματοποιημενο το οποιο λεει να μην απαντησω στο συγκεκριμενο μηνυμα και πως θα με απαντησουν μεσα σε 24ωρες. Εννοεις τωρα να κανω reply σε αυτο το εμαιλ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To αντίθετο λέει, πως "αν δεν σας καλύπτει η αυτοματοποιημένη απάντηση, κάντε reply σε αυτό το μέιλ και θα σας απαντήσουμε σε 24h..." Οπότε ναι, απαντάς σε αυτό, το διαβαζει πλεον υπάλληλος και ξεκινατε διάλογο.

 

Αλλά, θα σου έλεγα να μην ασχοληθείς με το μέιλ πλέον, γιατί στην συγκεκριμένη ερώτηση που τους κάνεις, θα σου πούνε απλά να ξεκινήσεις την διαδικασία dispute, είναι το επίσημο σύστημα προστασίας (κυρίως του αγοραστή) που έχει η paypal, ώστε να επιλύονται οι διαφορές σε οτι πάει στραβά (αν σου έρθει ελαττωματικό, αν δεν έρθει ποτέ το προϊόν κλπ), κοινώς, δηλώνεις "έγινε το-και-το και διεκδικώ λύση, τα χρήματα μου πίσω, μπλα μπλα".

 

Άνοιγμα dispute, πάει ως εξής:

  1. Πας στον λογαριασμό σου στο paypal.
  2. Πατας κάτω αριστερά resolve a problem in our resolution center
  3. Στην επόμενη σελίδα "dispute a transation"
  4. Στην επόμενη, από την λίστα με τις αγορές σου, επιλέγεις ποια αφορά και πατάς continue
  5. Επόμενη, (report a problem), επιλέγεις το item dispute και continue
  6. Eπόμενη, επιλέγεις τον λόγο για τον οποίο ανοίγεις dispute
  7. Eπόμενη, κάνεις παλι τις επιλογές που ρωτάει, ΣΥΝ πλέον, γράφεις αναλυτικά μηνυμα και περιγράφεις το πρόβλημα, τι διεκδικείς και το στέλνεις (contact seller)

 

Απο δω και πέρα,

  • Θα σταλεί το μήνυμα σου στον πωλητή και περιμένεις απάντηση. Όταν  απαντήσει θα σου έρθει ενημερωτικό μαίηλ πως απάντησε, ώστε να μπεις και να το διαβάσεις, να απαντήσεις, και πάει λέγοντας... κάνετε διάλογο μέσω του συστήματος -όλα καταγράφονται- για να βρειτε λύση.
  • Υπάρχει συγκεκριμένο διάστημα μέσα στο οποίο πρέπει να απαντάτε είτε εσύ, είτε εκείνος. ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ προσεκτικά πάντα τα μέιλ με τις οδηγίες και τις ημερομηνίες που θα σου στέλνει το Paypal σε όλη την διαδικασία.
  • ΑΝ ΔΕΝ τα βρείτε ή αν δεν απαντήσει καθόλου, αναβαθμίζεις το dispute σε claim, υπάρχει κάπου μέσα στη σελίδα  -πάνω δεξιά νομίζω- η επιλογή.
  • Τι σημαίνει η αναβάθμιση: ότι πλέον -είτε γιατί δεν τα βρείτε μεταξύ σας,είτε γιατί δεν απάντησε ποτέ- έχει αποτύχει η μεταξύ σας προσπάθεια για επίλυση της διαμάχης (dispute) και δηλώνεις πλέον στο Paypal διεκδίκηση / claim, δλδ λες στο paypal να εξετάσει τα δεδομένα (οι διάλογοι σας έχουν καταγραφεί), να μπει διαιτητής, και να αποφασίσει ποιος έχει δίκιο.
  • Όταν θα αναβαθμίσεις σε claim, το Paypal ζητάει αποδείξεις (φωτο από το ελαττωματικό που π.χ. έλαβες, το τράκινγκ που ποτέ δεν έφτασε κλπ, ανάλογα την περίπτωση σου) από τον καθένα, γίνεται ένα πίσω-μπρος πάλι με τις ημερομηνίες μεσα στις οποίες πρέπει ο καθένας να απαντήσει, να δώσει στοιχεία, να επιστραφεί το προϊόν (αν είναι φάση με ελαττωματικό που πρέπει να επιστρέψεις για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω) κλπ.
  • Δεν περιμένεις για πάντα να αναβαθμίσεις ένα dispute σε claim, αν δεν απαντάει περιμένεις έως και 3ήμερο Αν ΗΔΗ ξέρεις ότι είναι 101% λαμόγιο (όπως π.χ. σε αυτή την περίπτωση που εξαφανίστηκε το μαγαζάκι, οπότε είναι ξεκάθαρο), δεν περιμένεις καν 3ήμερο, ανοίγεις dispute και στο καπάκι το πας σε claim (πάλι συμπληρώνεις τον λόγο κλπ)

 

  • Την διαδικασία έχεις δικαίωμα να την ξεκινήσεις έως και 180 μέρες από την ημερομηνία αγορας. Οπότε αν η πρώτη σου αγορά είναι μέσα στα όρια, δες μήπως προλάβεις και εκείνο.
  • **πάντα θα ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ με προσοχή τα μέιλ που θα σου στέλνει η Paypal**

 

--------------------

Αυτό είναι το γενικό και ίσως κάτι να ξεχνάω, ξεκίνα με το 1-7, δλδ άνοιγμα dispute και στην πορεία ρωτάς...

Επεξ/σία από scullyist
  • Like 4
Δημοσ.

ΥΓ.

S.O.S: Αρκετοί πωλητές, αφού δούνε ότι άνοιξες dispute (ή claim) στο paypal, επικοινωνούνε μαζί σου μέσω των προσωπικών σας μέιλ (ώστε να μην καταγραφει στο σύστημα, να μην το βλέπει η Paypal) και σου ζητάνε "κλείστε πρώτα το dispute/claim στο paypal και μετά θα...θα... θα".

 

Δεν δέχεσαι και δεν κλείνεις ποτέ το dispute/claim πριν δοθεί οριστική λύση / επιστροφή χρημάτων. Αν το κλείσεις, δεν μπορείς να  ξανανοίξεις για την ίδια αγορά, οπότε και θα είσαι πλέον έρμαιο στο αν θα τηρήσουν τα "θα" τους.

Δημοσ.

Και οι δυο με απαντησαν στο ioffer ο ενας εγραψε αυτο ΄΄yes, we wsend you two pairs shoes, and our account has sold too many recently. so just be closed temporarily, do not worry about it. ΄΄ και ο αλλος εγραψε το ιδιο περιπου '' Due to we sold too many items,our account was temporarily frozen , it will open in one day.Please do not worry. '' . Στο paypal εκανα οτι με ειπατε και με απαντησαν απο το paypal , ειπαν να περιμενω 15-20 μερες.

Δημοσ.

Κοίτα, είπαμε πως αν κάτι πάει στραβά, μπορείς να διεκδικήσεις τα χρήματα σου ανοίγοντας dispute έως και 6 μήνες μετά από την ημερομηνία που έκανες την παραγγελία / αγορά σου.

 

Οπότε, από τη στιγμή που τελικά σου απάντησαν οι πωλητές (θετικό) και από τη στιγμή που έχεις μπόλικο χρόνο για να κινηθείς με dispute αν γίνει στραβή, κάνε υπομονή και δώσε benefit of the doubt. Θα δεις αν λένε αλήθεια / αν κάποια στιγμή όντως ξανανενεργοποηθούν τα καταστήματα τους και αν τελικά θα σου έρθουν οι παραγγελίες σου. Βέβαια, το 15-20μερες που σου είπε στο μέιλ ο υπάλληλος του Paypal ίσως να είναι λίγο, γιατί η απλή αποστολή από Κίνα παίζει, μπορεί να πάρει και 30-35 μέρες για να έρθει.

 

Αν δεν σου έρθει κάτι πάνω στον μήνα από την ημερομηνία αποστολής, τότε προχωράς σε άνοιγμα dispute.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...