parlapipas25 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Οσοι πουλανε δημοσια περουσια παιρνουν μιζα.Γιατι νομιζετε κανουν σαν τρελοι ποιος θα κατσει στην καρεκλα; 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 1. H EYΔΑΠ δεν ειναι στα απαιτούμενα του μνημονίου. Ειναι πολύ περίεργο το οτι θέλουν να τη πουλήσουν (αν το θέλουν). Απλά οπως και τον ΟΠΑΠ έτσι και αυτη την έχουν βάλει στο μάτι. Από το 2010 θυμάμαι που συζητάνε πωλησή της 2. Αφου κερδίζεις απο την επιχείρηση, τι σε ενδιαφέρει το κόστος της; Το σύνολο είναι κέρδος. Ειναι σα να θες να πουλήσεις μια κότα που σου κάνει ένα αβγουλάκι κάθε μέρα. Σε μια εβδομάδα ο αγοραστής θα έχει κάνει αποσβεση. 3.Συμφωνω απόλυτα. Οχι οι κερδοφόρες επιχειρήσεις ομως. Για το 1ο δεν γνωρίζω tbh... 2. Αν μπορείς να ρίξεις το κόστος ώστε να πέσουν οι τιμές για τον πελάτη (εφόσον μπορείς να τις ρίξεις), προφανώς σε νοιάζει το κόστος λειτουργίας της.
bedazzled Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Πάντως δεν θα ξεχάσω ποτέ την απαράδεκτη συμπεριφορά μιας κυράτσας σε κατάστημα της ΕΥΔΑΠ στο κέντρο πριν 5 χρόνια... αφού μου έβγαλε τα συκώτια για κάτι πολύ απλό (μια αλλαγή στοιχείων που έγινε πανεύκολα σε ΚΕΠ <-- από τις λίγες δημόσιες υπηρεσίες που δουλεύουν υποδειγματικά), της πετάω ένα «α ρε μνημόνια που θέλετε» και μπήκε στο καβούκι της. Δεν καταλαβαίνουν ότι με την συμπεριφορά τους ωθούν τον κόσμο προς την ιδιωτικοποίηση (ακόμα κι αν δεν συμφωνούν απαραίτητα για το νερό); Ό,τι σπέρνουμε θερίζουμε. Ας πρόσεχαν. 1
Speculoos Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Το θέμα με τις ΔΕΚΟ όχι μόνο στην Ελλάδα -και έτσι το θέμα μπορεί να κρατηθεί μακριά από καθαρά προσωπικά/πολιτικά- το κράτος παραχωρεί το μονοπώλιο σε ιδιώτη ο οποίος πέρα από τη διαχείρηση δεν έχει βάλει καθόλου χρήμα για τις υποδομές και δεν γνωρίζω αν η όποια υποστήριξη των υποδομών του δικτύου θα είναι αποκλειστικά δική του ευθύνη ή θα γίνεται με πακέτα υποστήριξης από το κράτος και την ΕΕ. Και μιας και αναφέρθηκε ότι η ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων είναι παράδειγμα που ήδη έχει δουλέψει στο εξωτερικό καλό είναι να δούμε αν υπάρχουν παραδείγματα ή είναι απλά λόγια του αέρα. Αν θεωρήσουμε ότι το υπόδειγμα λειτουργίας των τρένων είναι η κεντρική Ευρώπη και ιδιαίτερα η Γερμανία, η Γαλλία, το Βέλγιο και η Ολλανδία τότε σε καμία από αυτές δεν έχει ιδιωτικοποιηθεί ο σιδηρόδρομος. Στη Γερμανία μόνο έχει ανοίξει η αγορά αλλά η Deutsche Bahn έχει 8 φορές το μέγεθος του αμέσως μεγαλύτερου ανταγωνιστή (TransDev) με βάση την κίνηση των επιβατών και ελέγχει περίπου το 92% της αγοράς.
Pablo_Hasan Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Η διαφορά είναι ότι στις χώρες που αναφέρεις οι σιδηροδρομοι δεν επιτρέπεται να επιδοτουνται από το κράτος, στην Ελλάδα δημόσια επιχείρηση = κρατική επιδότηση. E δεν εννοείται αυτό;Όχι, όταν αναφέρεται μόνο η τιμή πώλησης, λες και είναι κάνα έπιπλο, πρέπει να αναφέρεται και ποιο είναι το καθαρό κέρδος του δημοσίου στην μια και στην άλλη περίπτωση. Υπήρχαν κάτι διευθύνοντες συμβουλοι, συγγενείς βουλευτών, κτλ,στον κρατικό οπαπ με 300.000€ μισθό το χρόνο. Υποθέτω ότι αυτά τα κορακια είτε έφυγαν ή τους μειωσαν τον μισθό σε ρεαλιστικά επίπεδα... 3
Speculoos Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Η διαφορά είναι ότι στις χώρες που αναφέρεις οι σιδηροδρομοι δεν επιτρέπεται να επιδοτουνται από το κράτος, στην Ελλάδα δημόσια επιχείρηση = κρατική επιδότηση. Από πότε; Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, ακόμα και στην Αγγλία με την πλήρη ιδιωτικοποίηση της αγοράς, οι σιδηρόδρομοι επιδοτούνται από το κράτος. Πουθενά, είτε ιδιοκτήτης είναι η κυβέρνηση ή ο Ρίτσαρντ Μπράνσον δε δουλεύουν μόνο με τα έσοδα από τα εισητήρια. Κάθε χρόνο παίρνουν έξτρα επιδοτήσεις τόσο από τον κρατικό προϋπολογισμό όσο και από την ΕΕ. Τα λεφτά υποτίθεται ότι πάνε σε έργα υποδομών, ανάπτυξη των υπηρεσιών ή για τη διατήρηση ζημιογόνων δρομολογίων.
skiabox Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Το θέμα είναι να ιδιωτικοποιηθούν και οι άλλες δημοτικές επιχειρήσεις νερού καθώς είναι άνδρα διαφθοράς, ρουσφετιού και κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος. Πραγματικά λοιπόν προκαλούν απορία το ποιοι είναι υπέρ του δημοσίου στο ρόλο του επιχειρηματία. Εκτός αν αυτοί που είναι υπέρ είναι και μέλη του ίδιου συστήματος ή έχουν συγγενικά πρόσωπα σε αυτό και δε θέλουν να αλλάξει τίποτα από αυτήν την χρεοκοπημένη κατάσταση ή επιθυμούν διακαώς να γίνουν μέλη αυτού του συστήματος.
bedazzled Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Το θέμα είναι να ιδιωτικοποιηθούν και οι άλλες δημοτικές επιχειρήσεις νερού καθώς είναι άνδρα διαφθοράς, ρουσφετιού και κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος. Πραγματικά λοιπόν προκαλούν απορία το ποιοι είναι υπέρ του δημοσίου στο ρόλο του επιχειρηματία. Εκτός αν αυτοί που είναι υπέρ είναι και μέλη του ίδιου συστήματος ή έχουν συγγενικά πρόσωπα σε αυτό και δε θέλουν να αλλάξει τίποτα από αυτήν την χρεοκοπημένη κατάσταση ή επιθυμούν διακαώς να γίνουν μέλη αυτού του συστήματος. Όχι μόνο αυτό... στην επαρχία ειδικά το έχουν κάνει σύστημα με τα πειραγμένα ρολόγια ύδρευσης και κανείς δεν μιλάει. Ομερτά. Στην Αθήνα βέβαια έχω δει άλλα κουλά: γύφτοι να κλέβουν νερό από φρεάτιο μέρα-μεσημέρι, διαρροή καθαρού νερού σε πολυσύχναστο σημείο για καιρό κλπ. Ή θα αποκτήσουμε σοβαρό δημόσιο σκανδιναβικού τύπου (γι' αυτό εκεί είναι 30% του πληθυσμού ΔΥ) ή θα τα ξεπουλήσουμε όλα μπιρ-παρά. Διαλέχτε.
Pablo_Hasan Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Από πότε; Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, ακόμα και στην Αγγλία με την πλήρη ιδιωτικοποίηση της αγοράς, οι σιδηρόδρομοι επιδοτούνται από το κράτος. Πουθενά, είτε ιδιοκτήτης είναι η κυβέρνηση ή ο Ρίτσαρντ Μπράνσον δε δουλεύουν μόνο με τα έσοδα από τα εισητήρια. Κάθε χρόνο παίρνουν έξτρα επιδοτήσεις τόσο από τον κρατικό προϋπολογισμό όσο και από την ΕΕ. Τα λεφτά υποτίθεται ότι πάνε σε έργα υποδομών, ανάπτυξη των υπηρεσιών ή για τη διατήρηση ζημιογόνων δρομολογίων. Άλλο επιδότηση για έργα υποδομών, και άλλο επιδότηση για μισθούς σε αργοσχολους και συνδικαλιστες. 1
skiabox Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Όχι μόνο αυτό... στην επαρχία ειδικά το έχουν κάνει σύστημα με τα πειραγμένα ρολόγια ύδρευσης και κανείς δεν μιλάει. Ομερτά. Στην Αθήνα βέβαια έχω δει άλλα κουλά: γύφτοι να κλέβουν νερό από φρεάτιο μέρα-μεσημέρι, διαρροή καθαρού νερού σε πολυσύχναστο σημείο για καιρό κλπ. Ή θα αποκτήσουμε σοβαρό δημόσιο σκανδιναβικού τύπου (γι' αυτό εκεί είναι 30% του πληθυσμού ΔΥ) ή θα τα ξεπουλήσουμε όλα μπιρ-παρά. Διαλέχτε. Την καλύτερη πρόταση ever για το δημόσιο την είχα διαβάσει σε ένα post στο capital.gr Είσαι γιος δημοσίου υπαλλήλου ή έχεις γενικά κοντινή συγγένεια; 0.90 πολλαπλασιαστής στην δυνατότητα να γίνεις και εσύ ΔΥ και 0.90 πολλαπλασιαστής στις αποδοχές. Μόνο έτσι θα ξεβρωμίσει ο τόπος γιατί συνήθως βλέπει ο γιος τι καλά περνάει ο πατέρας και πάει και αυτός να πιάσει το κρατικό μαστάρι. Τουλάχιστον με τους συντελεστές αυτούς θα έχεις και ένα rotation μέσα στην κοινωνία αυτών που επωφελούνται από το κράτος οπότε προωθείται η ισονομία.
Speculoos Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Άλλο επιδότηση για έργα υποδομών, και άλλο επιδότηση για μισθούς σε αργοσχολους και συνδικαλιστες. Η επιδότηση είναι επιδότηση, από τον κρατικό κορβανά έρχεται. Απο κει που έλεγες ότι καμία δημόσια εταιρεία δεν παίρνει έξτρα επιδοτήσεις τώρα τα γυρνάς.
Pablo_Hasan Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Η επιδότηση είναι επιδότηση, από τον κρατικό κορβανά έρχεται. Απο κει που έλεγες ότι καμία δημόσια εταιρεία δεν παίρνει έξτρα επιδοτήσεις τώρα τα γυρνάς.Έπρεπε να γράψω επιδότηση για μισθούς για να γίνω πιο κατανοητος. Το να φτιαχτεί πχ. μια γέφυρα να περνάει το τρένο δεν αφορά μόνο την εταιρεία αλλά και τους δήμους που εξυπηρετεί. Από την άλλη επιδότηση για μισθούς και προνόμια υπαλλήλων δεν εξυπηρετεί κανένα κοινό συμφέρον, ελπίζω να καταλαβαίνεις την διαφορά. Μιας και ανέφερες τους γερμανικους σιδηροδρομους είναι κερδοφορα επιχείρηση, οι ιδιωτικές εταιρείες νοικιαζουν πολλές διαδρομές που είναι ζημιογόνες για την κρατική εταιρεία και καταφέρνουν να τις λειτουργούν με χαμηλότερο κόστος και πολλές φορές και φτηνότερο εισιτήριο.
Anorymous Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Λιγοι μηνες δεν φτανουν. Η Emma Delta του Μελισσανιδη πληρωσε 625 εκ για το 33% του ΟΠΑΠ Ολος ο ΟΠΑΠ ειχε καθαρα κερδη το 2015 210εκ ενω το 2014 ειχε 195εκ Αυτο βεβαια με επιφυλαξη, μου φαινεται πολυ καλο για να ειναι αληθινο (για ελλαδα παντα) http://tvxs.gr/news/ellada/pros-ypografi-i-symbasi-gia-tin-polisi-toy-opap-stin-emma-delta Λίγο καιρό μετά την εξαγορά είχε απανωτά τσακ ποτ που επέφερε μεγάλη άνοδο κερδών δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο ή όχι, όπως και να έχει αν όχι σε λίγους μήνες μέσα σε 2-3 χρονια. 1
jennyV Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Τι θα πει κοινωνικο αγαθο; πολυ γενικολογο και ανουσιο κατ' εμε. Όταν λέω ότι το νερό είναι κοινωνικό αγαθό, εννοώ ότι πρέπει να έχουν όλοι απρόσκοπτη πρόσβαση σε αυτό, γιατί απλά χωρίς αυτό πεθαίνεις. Καταλαβαίνω βέβαια ότι πρέπει να δίνουμε κάποια χρήματα για τη συντήρηση του δικτύου,αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρείται αγαθό προς πώληση, με τους αναλογους νόμους προσφοράς, ζητησης κερδους κτλ. (π.χ. σε μια χώρα τις λατινικής Αμερικής πουλάνε το νερό - που βρίσκεται στα χέρια ιδιωτών- σε εταιρεία εξόρυξης, και το υπόλοιπο σε όποιον έχει να πληρώσει). Διευκρινίζω ότι μιλάω για το απαραίτητο για την επιβίωση μας νερό. Όσον αφορά τις υπόλοιπες ιδιωτικοποιήσεις, δεν είμαι αντίθετη φτάνει να μη γίνουν όπως στην πρώην ΕΣΣΔ που όταν έπεσε, οι διαφορες υποδομές κυριολεκτικά ξεπουλήθηκαν στους -πλέον - ολιγάρχες.
bill999r Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2016 Κάποιοι μιλάτε για τις δημόσιες υπηρεσίες λες κ είναι ο εχθρός σας. Λες και αν τις παρουν οι ιδιώτες και διωξουν μερικούς υπαλλήλους, υποβαθμιζοντας ταυτόχρονα το προϊόν και κάνοντας το πιο ακριβό θα είστε κερδισμένοι. Σε όποια πόλη και αν έγινε ιδιωτικοποιηση του νερού ή αλλού δημοσιου βασικού για την επιβίωση αγαθου, οι μόνοι χαμένοι είναι οι πολιτες(στο Παρίσι είπαν το νερό νεράκι μέχρι να τελειώσει η σύμβαση του ιδιώτη διαχειριστή, στο Βερολίνο δε έσπασαν τη σύμβαση με τον ιδιώτη πληρώνοντας δε και τη ρητρα για το σπάσιμο της συμφωνίας διότι η τιμή του νερού ήταν πλέον δυσβασταχτη). Γενικά εσχεμενα υποβαθμισαν σταδιακά όλες τις δημόσιες δομές. Η λύση είναι η συμμόρφωση των δημοσίων υπηρεσιών και όχι το χαρισμα τους σε ιδιώτες λαμογια για να πιουν το αίμα του κοσμάκη. 7
Προτεινόμενες αναρτήσεις