Προς το περιεχόμενο

Η SpaceX παρουσίασε το Interplanetary Transport System, το διαστημόπλοιο και τον πύραυλο που θα μας πάνε στον Άρη


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το γεγονος πως δεν βλεπεις εσυ κανενα οφελος, δεν σημαινει πως δεν υπαρχει ;)

Btw, περιμενω μια επιστημονικη απαντηση στο προηγουμενο οποτε εισαι ευκαιρος.

εριξα μια επισκοπηση στο βιντεακι . 

 

γελασα με το πως αποκλειουν τους αλλους πλανητες  .

και γελασα με τις ενδεχομενες αντιξοοτητες που προβαλονται και πως επιδρουν (πχ το οτι εχει το ενα τριτο της βαρυτικης ελξης  θα εχει πλακα λεει !  ) 

 

θεσε την επιστημονικη σου ερωτηση και αν ειναι κατι που μπορω , θα απαντησω . (δεν εχω phd ) 

 

αν αφορα το διαφημιση != παρουσιασης , θα σου απαντησω με συμπληρωματικη ερωτηση του τυπου  τι αφορα η παρουσιαση ,  σε ποιον γινεται η παρουσιαση και με τι σκοπιμοτητες . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

εριξα μια επισκοπηση στο βιντεακι  [..]

'nuff said.

"Δεν εχω πληρη επιγνωση, αλλα ειμαι σιγουρος οτι δεν στεκουν αυτα που ειπε"

 

Btw, δεν θα θεσω εγω την επιστημονικη μου ερωτηση, εσυ εισαι αυτος που απορριπτεις αυτα που ειπε ο Musk, εσυ θα θεσεις και τα επιχειρηματα σου γιατι δεν ισχυουν.

αν αφορα το διαφημιση != παρουσιασης , θα σου απαντησω με συμπληρωματικη ερωτηση του τυπου  τι αφορα η παρουσιαση ,  σε ποιον γινεται η παρουσιαση και με τι σκοπιμοτητες . 

 

Σε καποιον που καταλαβαινει τι του λενε επι του θεματος και εχει τις γνωσεις να θεσει τις καταλληλες ερωτησεις/ενστασεις, νομιζω ημουν αρκετα σαφης πριν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικοί απλοι λογοι για τους οποιους διαλέγουν τον Αρη για μελοντική επανδρωμένη αποστολη.

1. Είναι κοντα

2. Είναι αντοιστοιχης γεολογικής δομής με την γη.

3. Η διάρκεια ημέρας είναι 26 γηινες ώρες.... (που παίζει σημαντικό ρόλο όσο κουλό και να ακούγεται)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ δεν μπορούν να πάνε στο φεγγάρι... συζητάμε για τον Άρη..;;;;

 

Σε ποιον αναφέρεσαι; Στην SpaceX του Musk; Δε ξέρω αν είναι θέμα ότι δε μπορούν από τεχνικής άποψης, που δε νομίζω ότι είναι, εφόσον η τεχνογνωσία υπάρχει. Είναι ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να πάνε στο φεγγάρι. Στόχος είναι κάποια στιγμή να γίνει αποικία στον Αρη, όχι (τόσο) στο φεγγάρι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο video παρουσιασης, ο Elon Musk εχει τοσο τρακ στην ομιλια του που ειναι σχεδον αδυνατον να το παρακολουθησεις χωρις να σε εκνευρισει!

 

Πιες λιγο πριν ανεβεις στη σκηνη ρε συ, εμεις θα στα λεμε ??

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαντώ για λογαριασμό του κάθε Μπάμπη από το Χαλκούτσι που ποστάρει στο insomnia  με spoiler λόγο μεγέθους

 

Φίλε θα σου πω τι ξέρω εγώ και μετά αποφάσισε εσύ ποιος λέει m@lak1es

Και εγώ θα σου εξηγήσω γιατι λες εσύ m@lak1es :P

 

 

1) Δοκίμασε καινούριο κινητήρα επιτυχώς. Αυτό φίλε δεν λέει τίποτα. Δεν μιλάμε πλέον για πύραυλο που μεταφέρει φορτίο. Μιλάμε για πύραυλο που θα μεταφέρει δεκάδες ανθρώπους. Έχεις ιδέα φίλε πόσο διαφέρει αυτό σε εργοστασιακή πιστοποίηση τόσο ασταθούς τεχνολογίας σε εμπορική κλίμακα; Μιλάμε ότι όλα τα εξαρτήματα πρέπει να έχουν ποσοστό αστοχίας 1 στο 1 δις για να γίνουν αποδεκτά. Ξέρεις πόσο κοστίζει αυτό φίλε και πόσο χρόνο παίρνει μια τέτοια πιστοποίηση; Ρώτα κάποιον που έχει δουλέψει σε αυτοκινητοβιομηχανία να σου πει.  Η διαφορά και το κόστος είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ. Γιατί νομίζεις ότι έχουν φτάσει να χρησιμοποιούν ανταγωνιστικές  αυτοκινητοβιομηχανίες τα ίδια σασί;

 

 

 

 

Όχι την πρώτη φορά που απογειώθηκε ενα boeing 747 ήταν τόσο αβέβαιο πως θα δουλέψει που ο κατασκευαστής τού φόρτωσε γύρο στις 60 μπαταρίες αυτοκινήτου για να λειτουργήσει σαν backup έτσι ώστε να μπορεί ο πιλότος να έχει βασικά συστήματα συναγερμού στα χέρια του στην περίπτωση που όλα πάνε κατα διαόλου και μάλιστα σταμάτησε να λειτουργεί και ο ενας κινητήρας... την άδεια όμως την πήρανε :P

 

Δεν υπάρχει κάποια προδιαγραφή που να λέει 1 στα 1 δις κτλ εδώ οι πύραυλοι που στέλνουμε τώρα με ανθρώπινο φορτίο "μαδάνε" απο κραδασμούς κτλ μιλάω για το space shuttle

 

Aυτό δεν σημαίνει πως ειναι ρημάδια αλλά οκ δεν ειναι τα πράματα τόσο θεικά όσο πιστεύεις άνθρωποι τα κατασκευάζουν σε ανθρώπινους χρόνους με ανθρώπινα μέσα και ανθρώπινες πιέσεις και άρα θα έχουν και ανθρώπινα ελαττώματα 

 

Δεν τα κατασκευάζουν θεοί του Ολύμπου υποβοηθούμενοι απο ρομπότ με εξωγήινο ΑΙ που έχει κβαντικούς αισθητήρες ούτε χρησιμοποιούν μέταλλα  και υλικά απο την Βαλχάλα...

 

Αμα δεις πως κατασκευάζονται πολλά απο τα "state of the art" πράγματα θα πεις "τι έτσι το κάνουν;πλάκα με κάνεις; μα αν ειναι έτσι μπορεί και ο μηχανουργός στον Πειραιά να κάνει κάτι ίδιο" ναι μπορεί αρκεί να έχει τα ίδια εργαλεία ή τα να φτιάξει αν έχει τις πρώτες ύλες εκει ειναι το θέμα.. 

 

Και εγώ μικρός πάντα το "state of the art" το εξύψωνα κάπως έτσι στα μάτια μου αλλά η αλήθεια ειναι πως αν και πέφτει μεγάλη προσοχή και μεράκι απο ανθρώπους με εμπειρία και γνώση η κατασκευή τέτοιον πραγμάτων δεν ξεφεύγει ιδιαίτερα απο ότι άλλο ξέρουμε σήμερα. 

 

Στην πραγματικότητα το μόνο που μας εμποδίζει να κάνουμε αντίστοιχες κατασκευές ειναι η διάθεση και το χρήμα (τρανή απόδειξη η Ινδία όπου μάλιστα δεν υπήρχε και τόσο χρήμα... με κάρο που το σέρνανε αγελάδες μεταφέρανε κομμάτια του δορυφόρου απο το ενα workshop στο άλλο ) 

 

Ή η ατομική βόμβα... πάντα έλεγα "πως άραγε να γίνεται" κτλ "πως πυροβολούν ενα άτομο ετσι εμβολίσει το εμπλουτισμένο ουράνιο στο εσωτερικό της πυρηνικής κεφαλής" κτλ... ξέρει τι κάνουν έχουν δύο πέτρες απο πυρηνικό υλικό  την μια την μεγάλη στην μια άκρη και την άλλη την μικρή στην άλλη άκρη και ενας μηχανισμός σαν πιστόνι απλά σπρώχνει την μια πέτρα να σκάσει πάνω στην άλλη με δύναμη και γίνεται το μπαμ με το μανιτάρι... αυτή ειναι η πωπωπω διαδικασία... αα και στην αρχή απλά πήγαινε ενα αεροπλάνο (όπως στην χιροσίμα) και την πετούσανε απο την κάτω πόρτα σαν να ρίχνανε σκουπίδια δεν υπήρχε δηλαδή ακρίβεια ούτε και τώρα υπάρχει ιδιαίτερη ειδικά σε μεγάλες αποστάσεις. 

 

Ο μόνος λόγος που δεν έχουμε πχ πυρηνικές τοστιέρες ειναι γιατι ο εμπλουτισμός ειναι μια πολύ ακριβή διαδικασία (απλή πάλι απλά θέλει πολλές αντλίες που να επαναλαμβάνουν το ίδιο πράμα και πολύ χρόνο... άρα πολύ χρήμα για συντήρηση και κατασκευή και πολύ χρόνο που μετριέται και αυτός σε χρήμα άρα χρήμα στο τετράγωνο) 

 

Έχοντας πει αυτό το πρώτο βήμα ειναι να κάνουν ενα πρωτότυπο που να δουλεύει προβλεπόμενα μετά όλα τα άλλα είναι "εύκολα" (συγκριτικά με το πόσο δύσκολη ειναι η δημιουργία ενος λειτουργικού πρωτότυπου) 

 

 

 

 

2) Ο πύραυλος λέει θα έχει 60 μηχανές Raptor!!! Και μόνο αυτό δείχνει ότι ο άνθρωπος πετάει στα σύννεφα.  Ο συγχρονισμός τόσον πυραυλικών μηχανών θα είναι εφιάλτης για κάθε μηχανικό προώθησης. Η τεχνολογία αυτή δεν υπάρχει και η ανάπτυξή της θα απαιτήσει δεκάδες πραγματικές δοκιμές. Για να καταλάβεις ο Κρόνος 5 του Φον Μπράουν είχε μόνο 5 κινητήρες. Την ίδια εποχή οι ρώσοι επιχείρησαν να συνδυάσουν 65 κινητήρες σαν αυτούς που έφεραν οι πύραυλοι Vostok. O πύραυλός τους ανατινάχτηκε προκαλώντας τεράστιες καταστροφές. Ρώτα έναν αεροναυπηγό να σου πει πόσο δύσκολο είναι να συνδυάσεις τόσους πυραυλοκινητήρες μαζί. Δεν λέω ότι είναι ανέφικτο. Είναι δυνατόν αλλά απαιτεί πολύ μεγαλύτερα κεφάλαια από αυτά που έχει διαθέσει μέχρι στιγμής ο Μασκ. Ίσως και 50 φορές περισσότερα. Και πολύ περισσότερο χρόνο.

 

Δεν ειναι πρόβλημα ο συγχρονισμός των μηχανών ειδικά στην εποχή μας με τα ηλεκτρονικά συστήματα ειναι παιχνιδάκι. 

 

Οι αποτυχίες των πυραύλων Vostok είχαν να κάνουν κυρίως με το διαχειριστικό κομμάτι και όχι με την τεχνολογία που χρησιμοποιούσαν (περιορισμένος χρόνος και αντιδικίες μεταξύ κεφαλών του προγράμματος απο τα βασικά προβλήματα)

 

Πιο συγκεκριμένα το πρόβλημα ήταν στα υδραυλικά στο πως θα μεταφέρετε το καύσιμο με τόσους μικρούς σωλήνες κτλ σε όλους του κινητήρες ισόποσα υπήρχαν διαρροές και άλλα προβλήματα που μπορούσαν να διορθωθούν αλλά όχι μέσα στο περιορισμένο χρονικό περιθώριο των ρώσων και με το budget που διατέθηκε. 

 

Η ίδια η τεχνολογία και αρχιτεκτονική πάντως με βελτιστοποιημένες λεπτομέρειες (όπως τα προβληματικά υδραυλικά για παράδειγμα) χρησιμοποιείται κατα κόρον και πολύ επιτυχημένα σήμερα από τους Ρώσους και απο τους Αμερικάνους (ναι χρησιμοποιούν ρωσική τεχνολογία τι ειρωνεία) και αυτό γιατι ειναι αξιόπιστοι και οικονομικοί (η οικογένεια πυραύλων r7)

 

Αυτό θα ζήλεψε και ο musk και επέλεξε να εφαρμόσει παρόμοια αρχιτεκτονική.  

 

μικροί πύραυλοι εύκολη αντικατάσταση και μαζική παραγωγή. 

 

 

 

3) Μιλάει για διαστημόπλοια που θα μεταφέρουν δεκάδες επιβάτες και χώρους διαμονής και παραγωγής τροφίμων σε άλλο πλανήτη. Οι εξαγγελίες αυτές για να πραγματοποιηθούν χρειάζονται τεχνολογία παραγωγής μαζικής κλίμακας εγκαταστάσεων όπως ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός. Ο ΔΔΣ έχει τεράστιο κόστος συντήρησης και συμβάλουν για αυτόν σχεδόν όλα κράτη του κόσμου. Τεχνολογία παραγωγής μαζικής κλίμακας τέτοιων εγκαταστάσεων μέχρι στιγμής δεν υπάρχει και για την κατασκευή ενός και μόνο τμήματος του ΔΔΣ απαιτούνται τεράστια κεφάλαια και χιλιάδες ώρες εργασίας εξειδικευμένου προσωπικού.

 

 

 

 

Πάντα μια καινούργια τεχνολογία δεν υπάρχει μέχρι που να υπάρξει και όταν στείλαμε τον άνθρωπο στο φεγγάρι με pc 10.000 πιο αδύναμα απο το κινητό του μέσου Έλληνα και μάνουαλ χειριστήρια (ο William A. Anders κυριολεκτικά στην μέση του πουθενά -στο διάστημα- κοιτούσε μέσα απο ενα ματομπούκαλο -τηλεσκοπικό φακό- που είχε πάνω του χαραγμένη την σπείρα του αρχιμίδη τον Σείριο προκειμένω να καταχωρίσει χειροκίνητα τις γωνίες της κάψουλας της πρώτης επανδρωμένης αποστολής στον Άρη ούτε "κβαντικά λέιζερ" ούτε "νετρονικές υπερδιαθλάσεις" απλά μηχανικά πράματα)  δεν υπήρχε παρόμοια τεχνολογία.

 

Έπειτα τα κρατικά project πάντα είναι πιο ακριβά αυτή ειναι και η δουλειά του κράτους (στα πολιτισμένα κράτη τουλάχιστον) να εξερευνά τα νέα περιθώρια (όποια και αν ειναι αυτά εδώ το ταξίδι στο διάστημα) έτσι ώστε ο ιδιωτικός τομέας να έχει ενα σημείο αναφοράς και να βελτιώσει την τεχνολογία..

 

Πχ δες τις κρατικές αποστολές εξερεύνησης της νέας γης απο τους Άγγλους τους Πορτογάλους και τους Ισπανούς πρώτα το κράτος έκανε ακριβές αποστολές έθεσε βασική γνώση και εμπειρία και ύστερα εδραιώθηκαν ιδιωτικές αποστολές πολύ μεγαλύτερης κλίμακας και το εμπόριο. 

Τι θα σηκωσει μωρε?Σκαφος με χωρητικοτητα 100 ανθρωπων?Εισαι καλα?Αυτο θα πρεπει να φτιαχτει σε τροχια γυρω απο τη γη κομματι κομματι φαντασου το κοστος.Και αντε το σηκωνει ξεκιναει ολα καλα και φτανει Αρη πως θα προσγειωθει με τοσο βαρος που θα εχει στην σχεδον ανυπαρκτη ατμοσφαριρα του Αρη?Και αντε προσγειωθηκε.Με τι καυσιμα θα απογειωθει θα τα φτιαξει εκει η θα τα προσγειωσει και αυτα εξ αρχης 20.000 τονους καυσιμα ας πουμε.Αυτα που λεει ο Μασκ θα ηταν ισως εφικτα σε βαθος εικοσαετιας με μπατζετ δεκαδων αν οχι εκατονταδων δις τουλαχιστον!

Καταρχήν το να στείλουμε ανθρώπους στον Άρη (τον καθένα με το προσωπικό του τανκς και ελικόπτερο) δεν ειναι καθόλου δύσκολο όλα αυτά που λες δεν υπάρχουν.

 

Το θέμα ειναι

 

α) πως θα επιβιώσουν οι άνθρωποι ενω θα βρίσκονται στον Άρη

 

β) πως θα γίνει να πέσει το κόστος έτσι ώστε να αποτελέσει κίνητρο για τις επιχειρήσεις.

 

και αυτά είναι τα πράματα κυρίως ερευνώνται τώρα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ θα σου εξηγήσω γιατι λες εσύ m@lak1es :P

 

 

 

 

Όχι την πρώτη φορά που απογειώθηκε ενα boeing 747 ήταν τόσο αβέβαιο πως θα δουλέψει που ο κατασκευαστής τού φόρτωσε γύρο στις 60 μπαταρίες αυτοκινήτου για να λειτουργήσει σαν backup έτσι ώστε να μπορεί ο πιλότος να έχει βασικά συστήματα συναγερμού στα χέρια του στην περίπτωση που όλα πάνε κατα διαόλου και μάλιστα σταμάτησε να λειτουργεί και ο ενας κινητήρας... την άδεια όμως την πήρανε :P

 

Δεν υπάρχει κάποια προδιαγραφή που να λέει 1 στα 1 δις κτλ εδώ οι πύραυλοι που στέλνουμε τώρα με ανθρώπινο φορτίο "μαδάνε" απο κραδασμούς κτλ μιλάω για το space shuttle

 

Aυτό δεν σημαίνει πως ειναι ρημάδια αλλά οκ δεν ειναι τα πράματα τόσο θεικά όσο πιστεύεις άνθρωποι τα κατασκευάζουν σε ανθρώπινους χρόνους με ανθρώπινα μέσα και ανθρώπινες πιέσεις και άρα θα έχουν και ανθρώπινα ελαττώματα 

 

Δεν τα κατασκευάζουν θεοί του Ολύμπου υποβοηθούμενοι απο ρομπότ με εξωγήινο ΑΙ που έχει κβαντικούς αισθητήρες ούτε χρησιμοποιούν μέταλλα  και υλικά απο την Βαλχάλα...

 

Αμα δεις πως κατασκευάζονται πολλά απο τα "state of the art" πράγματα θα πεις "τι έτσι το κάνουν;πλάκα με κάνεις; μα αν ειναι έτσι μπορεί και ο μηχανουργός στον Πειραιά να κάνει κάτι ίδιο" ναι μπορεί αρκεί να έχει τα ίδια εργαλεία ή τα να φτιάξει αν έχει τις πρώτες ύλες εκει ειναι το θέμα.. 

 

Και εγώ μικρός πάντα το "state of the art" το εξύψωνα κάπως έτσι στα μάτια μου αλλά η αλήθεια ειναι πως αν και πέφτει μεγάλη προσοχή και μεράκι απο ανθρώπους με εμπειρία και γνώση η κατασκευή τέτοιον πραγμάτων δεν ξεφεύγει ιδιαίτερα απο ότι άλλο ξέρουμε σήμερα. 

 

Στην πραγματικότητα το μόνο που μας εμποδίζει να κάνουμε αντίστοιχες κατασκευές ειναι η διάθεση και το χρήμα (τρανή απόδειξη η Ινδία όπου μάλιστα δεν υπήρχε και τόσο χρήμα... με κάρο που το σέρνανε αγελάδες μεταφέρανε κομμάτια του δορυφόρου απο το ενα workshop στο άλλο ) 

 

Ή η ατομική βόμβα... πάντα έλεγα "πως άραγε να γίνεται" κτλ "πως πυροβολούν ενα άτομο ετσι εμβολίσει το εμπλουτισμένο ουράνιο στο εσωτερικό της πυρηνικής κεφαλής" κτλ... ξέρει τι κάνουν έχουν δύο πέτρες απο πυρηνικό υλικό  την μια την μεγάλη στην μια άκρη και την άλλη την μικρή στην άλλη άκρη και ενας μηχανισμός σαν πιστόνι απλά σπρώχνει την μια πέτρα να σκάσει πάνω στην άλλη με δύναμη και γίνεται το μπαμ με το μανιτάρι... αυτή ειναι η πωπωπω διαδικασία... αα και στην αρχή απλά πήγαινε ενα αεροπλάνο (όπως στην χιροσίμα) και την πετούσανε απο την κάτω πόρτα σαν να ρίχνανε σκουπίδια δεν υπήρχε δηλαδή ακρίβεια ούτε και τώρα υπάρχει ιδιαίτερη ειδικά σε μεγάλες αποστάσεις. 

 

Ο μόνος λόγος που δεν έχουμε πχ πυρηνικές τοστιέρες ειναι γιατι ο εμπλουτισμός ειναι μια πολύ ακριβή διαδικασία (απλή πάλι απλά θέλει πολλές αντλίες που να επαναλαμβάνουν το ίδιο πράμα και πολύ χρόνο... άρα πολύ χρήμα για συντήρηση και κατασκευή και πολύ χρόνο που μετριέται και αυτός σε χρήμα άρα χρήμα στο τετράγωνο) 

 

Έχοντας πει αυτό το πρώτο βήμα ειναι να κάνουν ενα πρωτότυπο που να δουλεύει προβλεπόμενα μετά όλα τα άλλα είναι "εύκολα" (συγκριτικά με το πόσο δύσκολη ειναι η δημιουργία ενος λειτουργικού πρωτότυπου) 

 

 

 

Δεν ειναι πρόβλημα ο συγχρονισμός των μηχανών ειδικά στην εποχή μας με τα ηλεκτρονικά συστήματα ειναι παιχνιδάκι. 

 

Οι αποτυχίες των πυραύλων Vostok είχαν να κάνουν κυρίως με το διαχειριστικό κομμάτι και όχι με την τεχνολογία που χρησιμοποιούσαν (περιορισμένος χρόνος και αντιδικίες μεταξύ κεφαλών του προγράμματος απο τα βασικά προβλήματα)

 

Πιο συγκεκριμένα το πρόβλημα ήταν στα υδραυλικά στο πως θα μεταφέρετε το καύσιμο με τόσους μικρούς σωλήνες κτλ σε όλους του κινητήρες ισόποσα υπήρχαν διαρροές και άλλα προβλήματα που μπορούσαν να διορθωθούν αλλά όχι μέσα στο περιορισμένο χρονικό περιθώριο των ρώσων και με το budget που διατέθηκε. 

 

Η ίδια η τεχνολογία και αρχιτεκτονική πάντως με βελτιστοποιημένες λεπτομέρειες (όπως τα προβληματικά υδραυλικά για παράδειγμα) χρησιμοποιείται κατα κόρον και πολύ επιτυχημένα σήμερα από τους Ρώσους και απο τους Αμερικάνους (ναι χρησιμοποιούν ρωσική τεχνολογία τι ειρωνεία) και αυτό γιατι ειναι αξιόπιστοι και οικονομικοί (η οικογένεια πυραύλων r7)

 

Αυτό θα ζήλεψε και ο musk και επέλεξε να εφαρμόσει παρόμοια αρχιτεκτονική.  

 

μικροί πύραυλοι εύκολη αντικατάσταση και μαζική παραγωγή. 

 

 

 

 

Πάντα μια καινούργια τεχνολογία δεν υπάρχει μέχρι που να υπάρξει και όταν στείλαμε τον άνθρωπο στο φεγγάρι με pc 10.000 πιο αδύναμα απο το κινητό του μέσου Έλληνα και μάνουαλ χειριστήρια (ο William A. Anders κυριολεκτικά στην μέση του πουθενά -στο διάστημα- κοιτούσε μέσα απο ενα ματομπούκαλο -τηλεσκοπικό φακό- που είχε πάνω του χαραγμένη την σπείρα του αρχιμίδη τον Σείριο προκειμένω να καταχωρίσει χειροκίνητα τις γωνίες της κάψουλας της πρώτης επανδρωμένης αποστολής στον Άρη ούτε "κβαντικά λέιζερ" ούτε "νετρονικές υπερδιαθλάσεις" απλά μηχανικά πράματα)  δεν υπήρχε παρόμοια τεχνολογία.

 

Έπειτα τα κρατικά project πάντα είναι πιο ακριβά αυτή ειναι και η δουλειά του κράτους (στα πολιτισμένα κράτη τουλάχιστον) να εξερευνά τα νέα περιθώρια (όποια και αν ειναι αυτά εδώ το ταξίδι στο διάστημα) έτσι ώστε ο ιδιωτικός τομέας να έχει ενα σημείο αναφοράς και να βελτιώσει την τεχνολογία..

 

Πχ δες τις κρατικές αποστολές εξερεύνησης της νέας γης απο τους Άγγλους τους Πορτογάλους και τους Ισπανούς πρώτα το κράτος έκανε ακριβές αποστολές έθεσε βασική γνώση και εμπειρία και ύστερα εδραιώθηκαν ιδιωτικές αποστολές πολύ μεγαλύτερης κλίμακας και το εμπόριο. 

Καταρχήν το να στείλουμε ανθρώπους στον Άρη (τον καθένα με το προσωπικό του τανκς και ελικόπτερο) δεν ειναι καθόλου δύσκολο όλα αυτά που λες δεν υπάρχουν.

 

Το θέμα ειναι

 

α) πως θα επιβιώσουν οι άνθρωποι ενω θα βρίσκονται στον Άρη

 

β) πως θα γίνει να πέσει το κόστος έτσι ώστε να αποτελέσει κίνητρο για τις επιχειρήσεις.

 

και αυτά είναι τα πράματα κυρίως ερευνώνται τώρα 

Υπάρχει?Μπα?Αφού το σκάφος προσεδαφιστεί στον Άρη με τι καύσιμα θα ξανασηκωθεί μετά για να γυρίσει?Θα χρειάζεται χιλιάδες τόνους υγρών καυσίμων όπως το δείχνει το βίντεο.Η μόνη λύση θα ήταν ίσως το mothership να μείνει σε τροχιά γύρω από τον Άρη και να κατεβούν κάτω μικρότερα σκάφη βάρους 1 τόνου τα οποία μπορούν να προσεδαφιστούν και να σηκωθούν με λιγότερα καύσιμα.Δεν υπάρχει η τεχνολογία να προσεδαφίσεις σκάφος με βάρος άνω του ενός τόνου στον Άρη.Τι να κάνουμε τώρα.Η ατμόσφαιρά είναι 1/100 της γήινης και δεν υπάρχει ώση!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο video παρουσιασης, ο Elon Musk εχει τοσο τρακ στην ομιλια του που ειναι σχεδον αδυνατον να το παρακολουθησεις χωρις να σε εκνευρισει!

 

Πιες λιγο πριν ανεβεις στη σκηνη ρε συ, εμεις θα στα λεμε ??

 

Δε νομίζω ότι είναι λόγω άγχους, απλά δεν είναι καλός ομιλητής. Σε όλες τις ομιλίες του κάπως έτσι μιλάει, αλλά και σε συνεντεύξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει?Μπα?Αφού το σκάφος προσεδαφιστεί στον Άρη με τι καύσιμα θα ξανασηκωθεί μετά για να γυρίσει?Θα χρειάζεται χιλιάδες τόνους υγρών καυσίμων όπως το δείχνει το βίντεο.Η μόνη λύση θα ήταν ίσως το mothership να μείνει σε τροχιά γύρω από τον Άρη και να κατεβούν κάτω μικρότερα σκάφη βάρους 1 τόνου τα οποία μπορούν να προσεδαφιστούν και να σηκωθούν με λιγότερα καύσιμα.Δεν υπάρχει η τεχνολογία να προσεδαφίσεις σκάφος με βάρος άνω του ενός τόνου στον Άρη.Τι να κάνουμε τώρα.Η ατμόσφαιρά είναι 1/100 της γήινης και δεν υπάρχει ώση!!!

Μπορείς να ποστάρεις την πηγή γι αυτό το τελευταίο που λες; Έχω περιέργεια να δω τον υπολογισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο πανω καποιος γειωσε τη nasa, εγω παντως αν μου δινοταν η ευκαιρια να διαλεξω αναμεσα σε nasa και spacex για ταξιδι στον αρη, μαλλον την nasa θα επελεγα οσο και αν θεωρω απιστευτο τον musk.

Παπαριτσες του τυπου "sorry δεν το προβλεψαμε" οπως με το auto pilot του tesla, δεν χωρανε στο συγκεκριμενο. :-D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει η ατμόσφαιρα. Από την στιγμή που το διαστημόπλοιο θα προσγειωθεί με ανάποδη πρόωρη η μικρή ατμόσφαιρα το κάνει πιο εύκολο μια και θα έχει μικρότερες τριβές, θερμοκρασίες και αντίσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ιδανικό θα ήταν συνεργασία όλων των μεγάλων κρατών και του ιδιωτικού τομέα πάντως. Μια ιδιωτική επιχείρηση τύπου SpaceX με αστείο funding δεν πρόκειται να πάει πέρα από τον ISS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει η ατμόσφαιρα. Από την στιγμή που το διαστημόπλοιο θα προσγειωθεί με ανάποδη πρόωρη η μικρή ατμόσφαιρα το κάνει πιο εύκολο μια και θα έχει μικρότερες τριβές, θερμοκρασίες και αντίσταση.

Φιλε οι κινητηρες ολων των πετουμενων τον αερα σπρωχνουν.Αν ο αερας εχει 100 φορες μικροτερη πυκνοτητα μιλαμε για 100 φορες λιγοτερη ωση.Σκεψου να μπεις σε ενα δωματιο με κενο αερος και να βαλεις ανεμιστηρα.Δεν θα σε φυσηξει τιποτα.Το ιδιο ειναι και με τον κινητηρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...