leo066 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2016 ναι, γιατί να μην ισχύει ? Είχα ενεργοποιήσει το my internet για να μην χρεώνομαι το 1€ με την προσφορά της Cosmote 1Gb η οποία έληξε.Το my internet ισχύει;Δεν μπορώ να το τσεκάρω γιατί έχω πακέτο δεδομένων ενεργοποιημένο.
besddimo Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2016 (επεξεργασμένο) Καλημέρα. Έγραψα το παρακάτω στο myphone που υπάρχει από παλιά θέμα για αυτές τις πρακτικές της Wind: Έχω f2g. Είμαι κι εγώ τακτικό θύμα αυτής της τακτικής τις Wind. Ποτέ δε μου έχει τύχει να γίνεται σε συνεχόμενες μέρες όπως λέτε κάποιοι εδώ αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν είναι ενοχλητικό και απαράδεκτο. Όταν μου τελειώνουν τα ΜΒ από πακέτο, κλείνω τα δεδομένα. Συνήθως τα κλείνω και 1-2 μέρες πριν για σιγουριά. Αν δε πάρω άλλο πακέτο, για την πρώτη μέρα μετά τη λήξη του πακέτου μου έρχεται η χρέωση Mobile Internet Daily.Επίσης ΟΣΕΣ φορές έχω ασχοληθεί να τους γράψω, μου επιστρέφουν τη χρέωση. Αυτό όμως δε λέει και πολλά. Και μόνο ο χρόνος που χρειάζεται, δεν αξίζει. (Να σημειώσω πως σε 1-2 περιπτώσεις που είχα ξεχάσει τα δεδομένα ανοιχτά, δε τους έγραψα). Όταν τους γράφω, πάντα ζητάω να καταργήσουν την "υπηρεσία" Mobile Internet Daily στη γραμμή μου. Πάντα μου λένε πως δε γίνεται και προτείνουν να καταργήσουν γενικά τα δεδομένα που φυσικά δε το θέλω.Επίσης συστηματικά υποστηρίζουν πως η χρέωση είναι σωστή κάτι που βρίσκω απαράδεκτο μιας και με αποκαλούν ψεύτη. Σκέφτομαι να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Αν κάνουμε πολλοί το ίδιο, ίσως κάτι να κάνουν. Προς το παρόν στην τελευταία απάντησή τους με email που πάλι μου επιστρέφουν τη χρέωση και πάλι μου λένε πως είναι σωστή, απαντάω τα εξής:-----Καλή σας ημέρα.Δε μου αρέσει καθόλου να μου λέτε ότι ψεύδομαι (επισημασμένο κείμενο παρακάτω). Εκτός και αν εννοείτε πως παρόλο που είχα κλείσει τα δεδομένα, έγιναν κινήσεις δεδομένων. Σε αυτή την περίπτωση θα ήθελα να μου εξηγήσετε γραπτώς πως είναι αυτό δυνατόν. Θα προτιμούσα μάλιστα να απαντήσετε στα Αγγλικά ώστε να προωθήσω αυτούσιο το κείμενο με τα ευρήματά σας στoν κατασκευαστή του κινητού μου. Είναι πραγματικά ανησυχητικό αν συμβαίνει κάτι τέτοιο.Καταλαβαίνω πως η υπηρεσία Mobile Internet Daily παρέχεται σε όλους τους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας της εταιρείας σας. Επίσης καταλαβαίνω πως η εταιρεία σας δε δίνει την επιλογή να μπορεί να απενεργοποιηθεί. Βλέποντας τι άλλες επιλογές δίνετε στους πελάτες σας όμως για άλλες υπηρεσίες, πιστεύω πως έχετε την υποδομή να την κάνετε προαιρετική. Θεωρώ λοιπόν πως είναι επιλογή σας να την διατηρείτε υποχρεωτικά ενεργή για όλους.Σε συνδυασμό με τις σχετικά συστηματικές λανθασμένες χρεώσεις για τη χρήση της υπηρεσίας Mobile Internet Daily, όχι μόνο σε εμένα αλλά σε πάμπολλους πελάτες σας, φτάνω σε άβολα συμπεράσματα που δε θα ήθελα να πιστέψω. Ως εκ τούτου θα σας παρακαλούσα να λάβετε σοβαρά υπόψη σας την πρόταση να μετατρέψετε την υπηρεσία Mobile Internet Daily σε προαιρετική όπως έχουν ήδη κάνει ανταγωνιστές σας.Ευχαριστώ,----Όποιος θέλει μπορεί να το αντιγράψει.Αν κάποιος έχει τη διάθεση να κάνει ένα poll* "Σας έχει χρεώσει η Wind για Mobile Internet Daily ενώ έχετε τα δεδομένα κλειστά;" και να βάλει το λίνκ εδώ, θα ήταν καλό. Δε βλέπω πως μπορώ να το κάνω εγώ. * Νομίζω στο myphone γίνεται. Εδώ δε το έχω προσέξει ποτέ. Αλλά όπως και να έχει, καλύτερα σε ένα σάιτ μόνο. Επεξ/σία 12 Οκτωβρίου 2016 από besddimo
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα