cthulhucarbide Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου 2016 από cthulhucarbide
Pa0ki Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 https://www.skroutz.gr/s/4345860/Logitech-G100S.html
cthulhucarbide Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου 2016 από cthulhucarbide
Pa0ki Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Καλό και αξιόπιστο για απλή καθημερινή χρήση(δεν ανέφερες κάτι άλλο) Εγώ δεν θα το έπαιρνα γιατί θέλω τουλάχιστον +2 πλήκτρα(για gaming και όχι μόνο) Εναλλακτικά το είχα παλιότερα, πλήρως ευχαριστημένος αλλά είναι μικρό σε μέγεθος Τώρα είμαι με αυτό Γενικά προτιμώ logitech γιατί αν πάθει κάτι, με ένα τηλέφωνο έχεις καινούριο στην πόρτα σου 1 βδομάδα μετά
cthulhucarbide Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 (επεξεργασμένο) . Επεξ/σία 30 Σεπτεμβρίου 2016 από cthulhucarbide
john_shadow Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Καλό και αξιόπιστο για απλή καθημερινή χρήση(δεν ανέφερες κάτι άλλο) Εγώ δεν θα το έπαιρνα γιατί θέλω τουλάχιστον +2 πλήκτρα(για gaming και όχι μόνο) Εναλλακτικά το είχα παλιότερα, πλήρως ευχαριστημένος αλλά είναι μικρό σε μέγεθος Τώρα είμαι με αυτό Γενικά προτιμώ logitech γιατί αν πάθει κάτι, με ένα τηλέφωνο έχεις καινούριο στην πόρτα σου 1 βδομάδα μετά τι εννοεις με αυτο??
Pa0ki Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Ότι αν πάθει κάτι το ποντίκι του, με ένα τηλέφωνο στο support, θα του στείλουν καινούριο χωρίς πολλά πολλά
john_shadow Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Ότι αν πάθει κάτι το ποντίκι του, με ένα τηλέφωνο στο support, θα του στείλουν καινούριο χωρίς πολλά πολλά κάτσε δηλαδή εγώ έχω θέμα με το αριστερό κουμπί, κάνει διπλό κλικ, μου το φτιάχνουν? το έχω 3-4 χρόνια
Pa0ki Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2016 κάτσε δηλαδή εγώ έχω θέμα με το αριστερό κουμπί, κάνει διπλό κλικ, μου το φτιάχνουν? το έχω 3-4 χρόνια Αν είναι εντός εγγύησης δεν στο φτιάχνουν, σου στέλνουν καινούριο. Χωρίς καν να στείλεις το χαλασμένο να του δουν κ.λπ. Παίρνεις τηλέφωνο στο ελληνικό support, λες το πρόβλημα σου, δίνεις το serial number/απόδειξη και σε 1 βδομάδα έχεις καινούριο. Τουλάχιστον έτσι έγινε σε μένα τη μία φορά που χρειάστηκε, όταν το κουνέλι μου έκοψε το καλώδιο από το mouse, στα 2 χρόνια από την αγορα. Βέβαια τους είπα ότι σταμάτησε να ανταποκρίνεται χωρίς λόγο Τώρα εσένα δεν ξέρω, μιας και το έχεις αρκετό καιρό. Υπάρχουν περιπτώσεις πάντως που έχει αντικαταστήσει προϊόντα και εκτός εγγύησης. Γενικά φημίζεται για το aftesale support της, αν googlάρεις θα δεις
Προτεινόμενες αναρτήσεις