Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Μαργαριτα πολλα πραγματα είναι και θεμα χαρακτήρα και τα πιο πολλα διληματα τα ξεπερναει ο καθενας αλλα κατά την προσωπικη μου γνωμη υπαρχουν και καποια αξεπερασστα . Η μικρη είναι πιο δυνατη πιο επιμελης και πιο αποφασιστηκη από τα δυο μεγαλα αλλα στο θεμα αυτό εχει πρόβλημα . Φυσικα κι εγω θα ηθελα να μαθει με μηχανικο αλλα λεω να κανω την παραχωρηση . Η μεγαλη οδηγουσε 8 χρονια αυτοματο αλλα πριν 3 χρονια επειδή της αρεσε συγεκριμενο αυτοκινητο που δεν υπηρχε σε αυτοματο με λιγη προσπαθεια τα καταφερε . Με την μικρη θελω να νοιωσει η ιδια μια καπια πιο μεγαλη ασφαλεια να σταθει στον δρομο και να μην υπαρχει από κατω ένα αμαξι που καθεται και αν πιεστει να το οδηγησει μπορει να εχουμε ανεπανορθωτη ζημια . Οσο για τους αισθητήρες κι εγω εχω στο αμαξι μου και δεν το θεωρω υποτημιτικο . 3
margaritagr Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δε το είπα σαν υποτιμητικό! Απλά σαν ενα παράδειγμα ότι μ άφησαν να μάθω ως έχει και δεν έκαναν καποια βελτίωση στο θεμα που είχα πρόβλημα, εκεί πήγαινε. Κι εγώ έχω στο golf και τους εκτιμώ ιδιαιτέρως 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δε το είπα σαν υποτιμητικό! Απλά σαν ενα παράδειγμα ότι μ άφησαν να μάθω ως έχει και δεν έκαναν καποια βελτίωση στο θεμα που είχα πρόβλημα, εκεί πήγαινε. Κι εγώ έχω στο golf και τους εκτιμώ ιδιαιτέρως Ποσο μαλλον στο Honda CRV μου που είναι και 4,65 μηκος !!! Μιας και το ανεφερα προ ημερωn της το εδωσα για 3-4χλμ και επιεδη είναι αυτοματο το πηγε μια χαρα χωrις να εχει ξανα οδηγησει αυτοματο , σε σχεση με το ...μισο Aygo.
margaritagr Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Γιάννη δε ξερω τι μήκος έχουν συνήθως τα station , αλλα σκέψου ο πρώην μου ολα τα χρονια με station εταιρικά, χωρίς αισθητήρες!! Ενα Passat station πχ δε νομίζω να χει λιγότερο μήκος. Άσε αυτον τον παραδεχόμουν άπειρα στο παρκάρισμα, τη πήγαινε τη μαούνα σα smart Εγώ πάλι, ήθελα να βάλω και κάμερα για τη περίπτωση που χω κανα μηχανάκι πίσω σε μικρό χώρο, αλλα το σκέφτηκα αργά και δεν έμπαινε πια.
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2016 Κατι ακομα γιατι αναφερθηκε το οικονομικο θεμα ότι θα με επιβαρυνει... Ότι διαφορα προκυψει θα την πληρωσει η ιδια γιατι παρολο που πριν λιγες μερες εκλεισε τα 19 από τον Μαϊο δουλευει και τελειωσε και τα δυο πρωτα εξαμηνα στο Παντειο περνωντας τα 9 από τα 10 μαθηματα των δυο εξαμηνων και με καλους βαθμούς που εγω σαν φοιτητης δεν ειχα δει ουτε στον υπνο μου To παρκάρισμα είναι και θεμα ταλεντου...Η μεγαλη μου παρκαρει το δικο μου πιο καλα από μενα...Ο γιος μου όχι...
JohnTehGreek Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Γιατι κύριοι είστε τοσο αρνητικοί στο αυτόματο αμάξι? Ακομα και σε αυτο το θεμα σαν χώρα είμαστε πολύ πίσω!!! Ο άλλος λεει σαν επιχείρημα οτι το αυτόματο ειναι μπελάς και οτι δεν θα μπορει να νοικιάσει στις διακοπές της, γιατι μπορεί ετσι και μπορει αλλοιος. Μα ειναι δυνατόν. Γιαννη παρε στο κορίτσι σου αυτόματο και μην φοβάσαι τιποτα. Η άποψη και αν κάποια μερα, κάποτε, (μπορεί και ποτέ) βρεθεί σε ωρα ανάγκης? ε αν ειναι μια φορα και τοσο αναγκη ας πάρει ταξί. Εχω στην κατοχή μου αυτοματο αυτοκίνητο (το δευτερο) και αν ξανα αγόραζα παλι αυτοματο θα έπαιρνα. Θυμήθηκα ένα σχόλιο από ένα παιδί από την Κροατία σε ένα Φορουμ. Όλος ο κόσμος = Αυτόματο Βαλκάνια = Χειροκίνητο Επίσης θυμάμαι και ένα πολύ ωραίο σχόλιο από έναν Έλληνα σε ένα φορουμ. Το να οδηγάς αμάξι χειροκίνητο ενώ υπάρχουν Αυτόματα είναι σαν να προσπαθείς να ανάψεις φωτιά με πέτρες ενώ έχει ανακαλυφθεί ο αναπτήρας. Η αλήθεια είναι ότι τα αυτόματα δεν έχουν λόγο ύπαρξης και ίσως έπρεπε να απαγορευτούν δια νόμου. Υπάρχει σοβαρός λόγος για να θέλει κάποιος χειροκίνητο; Οι περισσότεροι θέλουν χειροκίνητο για να χτυπάν ταχύτητες και να τρέχουν σαν τρελοί. Επίσης το ότι νιώθεις ότι δεν παίρνεις μέρος στην οδήγηση (συχνή δικαιολογία) δεν είναι λόγος. Ειναι ένα εργαλείο για να σε πάει από το σημείο Α στο σημείο Β. Αυτό πρέπει να γίνεται με ασφάλεια. -Sorry για το Οφ τοπικ, απλά ήθελα να το θίξω γιατί συμφωνώ ότι και σε αυτό είμαστε πίσω σαν χώρα.- 2
Sorath Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δεν καταλαβαίνω γιατί sony και καλά πρέπει να ξέρει να οδηγά και με συμπλέκτη κτλ κτλ... Την δουλειά της θέλει να κάνει η κοπέλα, και το όχημά που την βολεύει είναι ένα αυτόματο. Δεν θα πάει κανα Σ/Κ σε track day να βγάλει γούστα.... Τώρα για το ΑΝ θα τύχει κάτι τόσο επείγον σε χειροκίνητο, ε τότε κουτσά στραβά θα το πάει το αμάξι αν είναι ανάγκη. Κι εγώ 20 χρόνια με συμπλέκτη ήμουν, και ένα χρόνο τώρα που πήρα αυτόματο απο σπόντα, το έχω καταευχαριστηθεί. Για μέσα στην πόλη πραγματικά είναι απόλαυση! Στην αρχή μόνο με ξένισε που δεν μπορούσα να φρενάρω και με μοτέρ, αλλά το συνήθισα πολύ γρήγορα. Το μόνο μειον του είναι οτι απλά είναι άλλος ένας μηχανισμός που μπορεί να χαλάσει και δυστηχώς κοστίζει πολύ η επισκευή του. Το λογικό θα ήταν τα αυτόματα να κυριαρχούσαν στην αγορά, καθώς το μηχανικό σου δίνει πιο πολύ έλεγχο σε σπορ/ανύσηχες καταστάσεις. Ας πούμε η μηχανή μου δεν θα μου άρεσε να είναι αυτόματη, απεναντίας με το scooter μου. 3
BritGreek Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Το μόνο μειον του είναι οτι απλά είναι άλλος ένας μηχανισμός που μπορεί να χαλάσει και δυστηχώς κοστίζει πολύ η επισκευή του. Δεν έχει χαλάσει ποτέ αυτόματο κιβώτιο σε όσα αυτόματα είχαμε ως οικογένεια. Μέχρι πρόσφατα υπήρχε μέχρι και Audi 80 1.6 του 1986 το οποίο δεν χρειάστηκε ποτέ τίποτα στο κιβώτιό του. Το μοναδικό πρόβλημα που είχαμε ήταν σε ολοκαίνουργια C180 της οποίας καταστράφηκε το αυτόματο σασμάν στο χρόνο επάνω, πήγαν να μας πουν ότι είναι αναλώσιμο και στο τέλος το άλλαξαν με δικά τους έξοδα, βάζοντάς μας να πληρώσουμε μόνο τα εργατικά (σημαντικό ποσό). 1
pano Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δεν καταλαβαίνω γιατί sony και καλά πρέπει να ξέρει να οδηγά και με συμπλέκτη κτλ κτλ... Γιατί αλλιώς είναι τετραπληγικός και οι υπόλοιποι είμαστε οδηγοί της F1,τι δεν καταλαβαίνεις...
margaritagr Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 @brit αν σου βγαλει προβλημα ομως το αυτοματο πας σε σοβαρο ποσό +οτι ειναι πιο ακριβο σαν κοστος αποκτησης+ οτι καιει περισσοτερο. Σιγουρα ειναι ευκολια αλλα για τους περισσοτερους οχι τοσο σημαντικη σε σχεση με τα κοστη αποκτησης και συντηρησης. Για μενα τρελη ευκολια ειναι το auto hold. Οταν βεβαια στις διακοπες νοικιασα panda, ειχα εννοια μην αφαιρεθω και ξεχαστω.
pano Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 To μόνο μείον είναι το κόστος απόκτησης,τίποτα άλλο. 2
Γιάννης Platano Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 To μόνο μείον είναι το κόστος απόκτησης,τίποτα άλλο. Ετσι ακριβως αλλα δεν ειναι τοσο μεγαλο οσο παλια . Γυρω στα 1000 ευρω εινια για ενα μεσο αμαξι .
dimitrisOP Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 τα κλασικα αυτοματα με τον μετατροπεα ροπης δεν χαλανε με τιποτα 1
zio10 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 @brit αν σου βγαλει προβλημα ομως το αυτοματο πας σε σοβαρο ποσό +οτι ειναι πιο ακριβο σαν κοστος αποκτησης+ οτι καιει περισσοτερο. Σιγουρα ειναι ευκολια αλλα για τους περισσοτερους οχι τοσο σημαντικη σε σχεση με τα κοστη αποκτησης και συντηρησης. Για μενα τρελη ευκολια ειναι το auto hold. Οταν βεβαια στις διακοπες νοικιασα panda, ειχα εννοια μην αφαιρεθω και ξεχαστω. To auto hold είναι το hill holder; Όντως πολύ καλό!
margaritagr Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2016 Όχι, κρατάει το αμάξι σταθερό οπουδήποτε, για "πάντα" Δηλαδή δε καίει περισσότερο το αυτόματο απο το μηχανικό, ε; (μιλώντας φυσικά για "ίδια" αμάξια) 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα