Προς το περιεχόμενο

Εγγραφή σε μητρώο και πρόστιμα φωτιά για ιδιοκτήτες Drone στην Ελλάδα από 1/1/2017


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 226
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ δεν καταλαβαίνω τι ζορι τραβάτε και έχετε φάει τα λυσακα σας με το νομο .

 

Ειναι έκπληξη ο νόμος ; οχι.

Είμαστε η πρώτη χώρα που εχει τέτοιο νομο ;

Τον συνταξαμε καν εμείς ,η ειναι ευρωπαϊκός ;

Λογική μηδέν .

 

Ο άλλος λέει ενα στο δισεκατομμύριο να πέσει σε κεφαλι ,τι νόμους και αηδίες .

Άλλος λέει εγώ θέλω να το πηγαίνω μακρια αλλιώς τι το πήρα.

Άλλος λέει εγώ το πληρωσα ,δε θα μου πουν τι θα κάνω με αυτο .

Ολα αυτά για να μην τα δηλώσετε να πάρετε μια άδεια ;

 

Γιατί δε γίνεται μια φορα να πειτε ,επιτέλους βγήκε νομος να υπάρχει πλαίσιο ,να μη γίνει κανένα κακο με ολους τους κατσαπλιαδες που έχουν ιπτάμενες συσκευές 5 ,10 και 20 κιλών ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις διάβασα ολόκληρα τα άρθα... Αγγελία για πώληση του    drone μας που βάζουμε;

  • ΔΕΝ μπορείς να το πετάς μακρύτερα από 50 μέτρα εάν δεν λάβεις ειδική άδεια από την ΥΠΑ αφού πρώτα υποβάλεις σχέδιο πτήσης και καταχωρήσεις το drone σε ειδικό μητρώο (Αρθρο 5  Παρ 12)

(άρα γιατί να πάρεις DJI  Phantom / Mavic για τον κήπο του σπιτιού σου ?)

  • Δεν μπορείς να το πετάς εάν βρίσκεται άλλος άνθρωπος εκτός χειριστή από κάτω χωρίς σχετικά άδεια. (Αρθρο 5  Παρ 4)

(άρα σε βουνά και λαγκάδια)

  • Αφού έχει εμβέλεια μεγαλύτερη των 50 μέτρων το Phantom σου είσαι υποχρεωμένος να το καταχωρύσεις σε ειδικό μητρώο.(Αρθρο 6  Παρ 1/ζ)

(άρα φακελώνεσαι θες δε θες για όποιοδήποτε σοβαρό drone)

  • Αφού ανήκει στην κατηγορία με υποβοήθηση όρασης (μέσω οθόνης...βλέπε DJI Phantom 3,4, Mavic, Karma και κάθε σοβαρό drone) μεταπηδάς σε ειδική ή επαγγελματική κατηγορία και θες ασφάλιση και άδεια. (Αρθρο 19  Παρ 2.2)

(άρα δεν γλυτώνεις ασφάλεια και άδεια)

 

Όσο χαρήκαμε χαρήκαμε... πλέον δεν θεωρείται hobby σε αυτη τη χώρα που ζούμε.

 

Άρθρο 6 «Ανοικτή» κατηγορία ΣμηΕΑ (UAS Open Category) 1. Γενικές προϋποθέσεις: α. Ο χειριστής (remote pilot) έχει απευθείας οπτική επαφή με το ΣμηΕα και η κτήση διεξάγεται σε απόσταση μικρότερη από 500μ. από τον χειριστή του ΣμηΕΑ. β. Οι πτήσεις της «Ανοικτής» κατηγορίας εκτελούνται μόνο με μη επανδρωμένα αεροσκάφη με μέγιστη μάζα κατά την απογείωση (ΜΤΟΜ) μικρότερη των 25 κιλών. γ. Τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη που ίπτανται σε Προσωρινές Αποκλειστικές Περιοχές (Temporary Segregated Areas) για την πτήση ΣμηΕΑ πρέπει να συμμορφώνονται προς τους ισχύοντες περιορισμούς. δ. Το μεγαλύτερο επιτρεπόμενο ύψος πτήσης των ΣμηΕΑ της «ανοικτής» κατηγορίας είναι τα 400 πόδια (FT) από την επιφάνεια του εδάφους (AGL) ή της μέσης στάθμης της θάλασσας (MSL). ε. Τα ΣμηΕΑ της «ανοικτής» κατηγορίας δεν επιτρέπεται να εκτελούν κτήση επάνω από συγκεντρώσεις προσώπων. Εξαιρούνται τα ΣμηΕΑ και οι χειριστές τους όταν διαθέτουν άδεια επαγγελματικής χρήσης με καταχώρηση για πτήσεις επάνω από συγκεντρώσεις και η πτητική ασφάλεια συμπληρώνεται με μηχανισμούς ασφαλείας (αλεξίπτωτα, μικρό βάρος σώματος με αφρώδες υλικό κ.α.).

 

1.2. CAT A1: «Πολύ Μικρά Συστήματα μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών» με μεγίστη μάζα αεροσκάφους κατά την απογείωση (ΜΤΟΜ) από ένα κιλό (=/>1 kg) έως τα τέσσερα κιλά (<4 Κg).

1.2.1. Κάθε μη επανδρωμένο αεροσκάφος που πωλείται ως καταναλωτικό προϊόν και έχει ΜΤΟΜ από ένα και μέχρι 4 κιλά πρέπει να ακολουθεί τη γενική ασφάλεια των προϊόντων και πρέπει να διαθέτει τα μέσα για τον αυτόματο περιορισμό του Εναερίου Χώρου στον οποίον μπορεί να εισέρχεται. Οι τεχνικές δυνατότητες των Πολύ Μικρών μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι θα ίπτανται κάτω από τα [400 πόδια (FT) -(120 μετρα ύψος)] από το έδαφος ή την επιφάνεια της θάλασσας σε λειτουργία τηλεχειριζόμενης τοπικής πτήσης και θα διαθέτει τα μέσα για τον αυτόματο περιορισμό του Εναερίου Χώρου στον οποίον μπορεί να εισέρχεται.

1.2.2. Τα Πολύ Μικρά Συστήματα Μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών ΣμηΕΑ που πετούν σε Προσωρινές Αποκλειστικές Περιοχές (Temporary Segregated Areas) για την πτήση συστημάτων μη επανδρωμένων αεροσκαφών πρέπει να διαθέτουν ενεργοποιημένη ικανότητα ενημερωμένης γεω-περίφραξης (geofencing).

 

Συμπέρασμα: Δεν χρειάζεται να βγάλεις επαγγελματική άδεια πτήσης, ούτε και ασφαλιστήριο συμβόλαιο, εάν δεν πετάς μακρύτερα απο 500 μέτρα από εσένα και σε ύψος μεγαλύτερο των 120 μέτρων καθώς και πάνω απο συγκεντρώσεις κόσμου(πχ παραλία, εκδηλώσεις σε δημόσιους χώρους κλπ...).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε φίλε ποιο drone ειναι πάνω από 4 κιλά;

 

πάνω απο 4 κιλά  ίσως ζυγίζουν κάποια μεγάλα που τα φτιάχνεις μόνος σου κομμάτι κομμάτι, και κάποια από τα επαγγελματικά. Τα "ευρείας κατανάλωσης" ζυγίζουν ενδεικτικά :

 

Go Pro Karma : Weight 35.5oz (1006g)

 

Mavic :Weight (including battery and propellers)1.62 lbs (734 g) (exclude gimbal cover)

1.64 lbs (743 g) (include gimbal cover)

 

Phantom 4Specs

 

Aircraft

Weight (including battery and propellers) 1380 g

 

 

phantom 3 pro :1280 g

 

Aircraft Inspire 1Specs Model T600 Weight (Battery Included)

2935 g

 

όπως φαίνεται το Mavic ανήκει στην κατηγορία  CAT Α0 .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@tamis που ήσουν να τα γράψεις αυτά στην διαβούλευση όταν τους φωνάζαμε 5 άτομα μετρημένα;; 

 

Μου κάνει γενικά εντύπωση ότι ενώ μέσα σε μία ημέρα στην συζήτηση του insomnia έφτασε 100+ ποστ , η οποία δεν πρόκειτε να αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ.... στην ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ του νόμου κάνα μήνα ζήτημα να υπήρχαν 40 ποστ.

 

Έχετε καταλάβει τι σημαίνει διαβούλευση; Μιλάς απ'ευθείας στον νομοθέτη και ναι μπορείς να τον κάνεις να καταλάβει λάθη του!

 

 

μα ακριβώς για αυτό σου λέω ότι πλήγουν και εσένα και εμένα. Ωραίος ο λόγος που το χρησιμοποιείς (σαν εμένα) αλλά όχι ρε συ μετά τα 50 μέτρα να είσαι παράνομος...

 

Διάβασε λίγο τι λέει παρακάτω ο αντίστοιχος νόμος στο Βρετανικό Δίκαιο για τα drones:

 

You can go up 400 feet in altitude or up to 500 metres horizontally. If you want to exceed that, you need to seek explicit permission from the Civil Aviation Authority (CAA).

 

Γιατί δυστυχώς δε γνώριζα ότι υπήρχε τέτοια διαβούλευση φίλε μου :(

Τώρα το είδα στο ινσομνια και εφριξα με αυτά που γράφουνε οι φίλοι μας εδώ μέσα και με αυτά που γράφει ο "νομοθέτης"

 

Εδώ δυστυχώς είδα αγραμματοσύνη και γενικά συζήτηση απο ευτυχώς κάποιους μόνο πολύ χαμηλού επιπέδου χωρίς κανένα επιχείρημα ή γνώση. Εγώ όπως και εσύ εδώ μέσα ίσως να μην μπορούμε να κάνουμε την διαφορά αλλά μιλώντας μεταξύ μας και μαθαίνοντας τι παίζει πολύ απλά θα καταλήξουμε ότι ΔΕΝ θα δηλώσουμε κανένα Drone για κανένα λόγο. Επαρχία ζω και η δουλειά που θα το θέλω θα είναι ολίγων λεπτών πτήσεις για να βγάζω φωτογραφίες απο κατοικημένες περιοχές χωριά κωμοπόλεις κτλ. Αν μου το πυροβολήσουν θα τους κυνηγήσω μέχρι τα χέρια του Άδη γιατί ίσως να είναι ο μόνος που θα μπορούσαν να κρυφτούν και να σωθούν. 

Far west δεν ήμαστε στην Ελλάδα δε το πιστεύω αλλά είμαστε μια κοινωνία των άκρων. κάποτε καίγανε τις μάγισσες... τώρα ήρθε η σειρά των Drone... δε βαριέσαι... δε θα εφαρμοστεί ο νόμος όπως είπα και πιο πάνω ΈΤΣΙ και αλλιώς.... οπότε... μην σκάτε παλικάρια και αφήστε τους Haters να λένε επιτέλους νομοθεσία να σωθούμε απο ενδεχόμενη πτώση και θανάτους κτλ... λες και ΑΝ είναι ασφαλισμένο και σκάσει στο κεφάλι του μπετόβλακα θα σωθεί... το πολύ πολύ να είναι και ασφαλισμένος ο ιδιοκτήτης του Drone να μην εμπλακή σε αστικές ευθύνες κτλ και πληρώνει μια ζωή... ΑΝ τον βρούνε... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν καταλαβαίνω τι ζορι τραβάτε και έχετε φάει τα λυσακα σας με το νομο .

 

Ειναι έκπληξη ο νόμος ; οχι.

Είμαστε η πρώτη χώρα που εχει τέτοιο νομο ;

Τον συνταξαμε καν εμείς ,η ειναι ευρωπαϊκός ;

Λογική μηδέν .

 

Λογική μηδεν ακριβώς... Φωνάζουμε από τον Αύγουστο οτι ο ελληνικός νόμος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ αλλά ΚΑΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΟΥ.

Αλλά μας γράφουν όπως και εσύ εδώ που το αναφέρουμε επί  7 σελίδες στα σχόλια αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις.

 

ή είσαι 10 ετών ή ζεις σε κανένα βουνό

 

Ναι ως γνωστόν η Μ.Βρετανία και η ΗΠΑ  είναι βουνό και κατοικείται από 10χρονα γκολουμ.

 

Επίσης τα 10χρονα σαν εμένα συμμετείχαν στην διαβούλεση για να διορθωθούν ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΆΘΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ! Aλλά  ξέχασα... ενήλικες σαν εσένα κράζουν στο forum που είναι η σοβαρή και ώριμη στάση.

 

 

Συμπέρασμα: Δεν χρειάζεται να βγάλεις επαγγελματική άδεια πτήσης, ούτε και ασφαλιστήριο συμβόλαιο, εάν δεν πετάς μακρύτερα απο 500 μέτρα από εσένα και σε ύψος μεγαλύτερο των 120 μέτρων καθώς και πάνω απο συγκεντρώσεις κόσμου(πχ παραλία, εκδηλώσεις σε δημόσιους χώρους κλπ...).

 

Συμπέρασμα είσαι 100% ΛΑΘΟΣ αφου διαβάζεις μόνο τις παραγράφους που σε συμφέρουν και όχι τις υπόλοιπες διατάξεις. Πάρε όλα τα αρθρα και μάθε ότι η το τελικό συμπέρασμα βγαίνει από όλα μαζί.

 

Σου τα παραθέτω αλλά δεν κάνεις τον κόπο να τα διαβάσεις....

  • ΔΕΝ μπορείς να το πετάς μακρύτερα από 50 μέτρα εάν δεν λάβεις ειδική άδεια από την ΥΠΑ αφού πρώτα υποβάλεις σχέδιο πτήσης και καταχωρήσεις το drone σε ειδικό μητρώο (Αρθρο 5  Παρ 12)

(άρα γιατί να πάρεις DJI  Phantom / Mavic για τον κήπο του σπιτιού σου ?)

  • Δεν μπορείς να το πετάς εάν βρίσκεται άλλος άνθρωπος εκτός χειριστή από κάτω χωρίς σχετικά άδεια. (Αρθρο 5  Παρ 4)

(άρα σε βουνά και λαγκάδια)

  • Αφού έχει εμβέλεια μεγαλύτερη των 50 μέτρων το Phantom σου είσαι υποχρεωμένος να το καταχωρύσεις σε ειδικό μητρώο.(Αρθρο 6  Παρ 1/ζ)

(άρα φακελώνεσαι θες δε θες για όποιοδήποτε σοβαρό drone)

  • Αφού ανήκει στην κατηγορία με υποβοήθηση όρασης (μέσω οθόνης...βλέπε DJI Phantom 3,4, Mavic, Karma και κάθε σοβαρό drone) μεταπηδάς σε ειδική ή επαγγελματική κατηγορία και θες ασφάλιση και άδεια. (Αρθρο 19  Παρ 2.2)

(άρα δεν γλυτώνεις ασφάλεια και άδεια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δυστυχώς δε γνώριζα ότι υπήρχε τέτοια διαβούλευση φίλε μου :(

Τώρα το είδα στο ινσομνια και εφριξα με αυτά που γράφουνε οι φίλοι μας εδώ μέσα και με αυτά που γράφει ο "νομοθέτης"

 

Εδώ δυστυχώς είδα αγραμματοσύνη και γενικά συζήτηση απο ευτυχώς κάποιους μόνο πολύ χαμηλού επιπέδου χωρίς κανένα επιχείρημα ή γνώση. Εγώ όπως και εσύ εδώ μέσα ίσως να μην μπορούμε να κάνουμε την διαφορά αλλά μιλώντας μεταξύ μας και μαθαίνοντας τι παίζει πολύ απλά θα καταλήξουμε ότι ΔΕΝ θα δηλώσουμε κανένα Drone για κανένα λόγο. Επαρχία ζω και η δουλειά που θα το θέλω θα είναι ολίγων λεπτών πτήσεις για να βγάζω φωτογραφίες απο κατοικημένες περιοχές χωριά κωμοπόλεις κτλ. Αν μου το πυροβολήσουν θα τους κυνηγήσω μέχρι τα χέρια του Άδη γιατί ίσως να είναι ο μόνος που θα μπορούσαν να κρυφτούν και να σωθούν. 

Far west δεν ήμαστε στην Ελλάδα δε το πιστεύω αλλά είμαστε μια κοινωνία των άκρων. κάποτε καίγανε τις μάγισσες... τώρα ήρθε η σειρά των Drone... δε βαριέσαι... δε θα εφαρμοστεί ο νόμος όπως είπα και πιο πάνω ΈΤΣΙ και αλλιώς.... οπότε... μην σκάτε παλικάρια και αφήστε τους Haters να λένε επιτέλους νομοθεσία να σωθούμε απο ενδεχόμενη πτώση και θανάτους κτλ... λες και ΑΝ είναι ασφαλισμένο και σκάσει στο κεφάλι του μπετόβλακα θα σωθεί... το πολύ πολύ να είναι και ασφαλισμένος ο ιδιοκτήτης του Drone να μην εμπλακή σε αστικές ευθύνες κτλ και πληρώνει μια ζωή... ΑΝ τον βρούνε... 

Το ήξερες ότι φωνάζαμε επί μία εβδομάδα στην διαβούλεση για να πάρουν πίσω διάταξη που επέβαλε ασφαλιση και στην ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ σε όλα τα CAT  ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ και ευτυχώς το πετύχαμε έστω και εν μέρει;

 

Το ήξερες ότι υπήρχε αρθρο του σχετικού προσχεδίου του νόμου που έλεγε οτι πρέπει να το πετάς 50 ΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΌ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ (ΧΩΡΑΦΙ, ΣΠΙΤΙ , ΟΤΙ ΘΕΣ)!!!! Το αλλάξαμε και αυτό!

 

Αστα να πάνε. Συμφωνώ και επ'αυξάνω με όλη την υπόλοιπή σου θέση. Κρίμα που δεν υπήρχε και η δική σου φωνή εκεί όπως και άλλων που δεν το γνωρίζουν. 

 

Παιδιά νόμοι δεν αλλάζουν με κραξίματα στο insomnia. Είναι αργά πλέον.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρθρο 6 «Ανοικτή» κατηγορία ΣμηΕΑ (UAS Open Category) 1. Γενικές προϋποθέσεις: α. Ο χειριστής (remote pilot) έχει απευθείας οπτική επαφή με το ΣμηΕα και η κτήση διεξάγεται σε απόσταση μικρότερη από 500μ. από τον χειριστή του ΣμηΕΑ. β. Οι πτήσεις της «Ανοικτής» κατηγορίας εκτελούνται μόνο με μη επανδρωμένα αεροσκάφη με μέγιστη μάζα κατά την απογείωση (ΜΤΟΜ) μικρότερη των 25 κιλών. γ. Τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη που ίπτανται σε Προσωρινές Αποκλειστικές Περιοχές (Temporary Segregated Areas) για την πτήση ΣμηΕΑ πρέπει να συμμορφώνονται προς τους ισχύοντες περιορισμούς. δ. Το μεγαλύτερο επιτρεπόμενο ύψος πτήσης των ΣμηΕΑ της «ανοικτής» κατηγορίας είναι τα 400 πόδια (FT) από την επιφάνεια του εδάφους (AGL) ή της μέσης στάθμης της θάλασσας (MSL). ε. Τα ΣμηΕΑ της «ανοικτής» κατηγορίας δεν επιτρέπεται να εκτελούν κτήση επάνω από συγκεντρώσεις προσώπων. Εξαιρούνται τα ΣμηΕΑ και οι χειριστές τους όταν διαθέτουν άδεια επαγγελματικής χρήσης με καταχώρηση για πτήσεις επάνω από συγκεντρώσεις και η πτητική ασφάλεια συμπληρώνεται με μηχανισμούς ασφαλείας (αλεξίπτωτα, μικρό βάρος σώματος με αφρώδες υλικό κ.α.).

 

1.2. CAT A1: «Πολύ Μικρά Συστήματα μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών» με μεγίστη μάζα αεροσκάφους κατά την απογείωση (ΜΤΟΜ) από ένα κιλό (=/>1 kg) έως τα τέσσερα κιλά (<4 Κg).

1.2.1. Κάθε μη επανδρωμένο αεροσκάφος που πωλείται ως καταναλωτικό προϊόν και έχει ΜΤΟΜ από ένα και μέχρι 4 κιλά πρέπει να ακολουθεί τη γενική ασφάλεια των προϊόντων και πρέπει να διαθέτει τα μέσα για τον αυτόματο περιορισμό του Εναερίου Χώρου στον οποίον μπορεί να εισέρχεται. Οι τεχνικές δυνατότητες των Πολύ Μικρών μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι θα ίπτανται κάτω από τα [400 πόδια (FT) -(120 μετρα ύψος)] από το έδαφος ή την επιφάνεια της θάλασσας σε λειτουργία τηλεχειριζόμενης τοπικής πτήσης και θα διαθέτει τα μέσα για τον αυτόματο περιορισμό του Εναερίου Χώρου στον οποίον μπορεί να εισέρχεται.

1.2.2. Τα Πολύ Μικρά Συστήματα Μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών ΣμηΕΑ που πετούν σε Προσωρινές Αποκλειστικές Περιοχές (Temporary Segregated Areas) για την πτήση συστημάτων μη επανδρωμένων αεροσκαφών πρέπει να διαθέτουν ενεργοποιημένη ικανότητα ενημερωμένης γεω-περίφραξης (geofencing).

 

Συμπέρασμα: Δεν χρειάζεται να βγάλεις επαγγελματική άδεια πτήσης, ούτε και ασφαλιστήριο συμβόλαιο, εάν δεν πετάς μακρύτερα απο 500 μέτρα από εσένα και σε ύψος μεγαλύτερο των 120 μέτρων καθώς και πάνω απο συγκεντρώσεις κόσμου(πχ παραλία, εκδηλώσεις σε δημόσιους χώρους κλπ...).

 

2.2 Πτήση με Επέκταση Οπτικής επαφής (EVLOS) Κατά τις Πτήσεις με Επέκταση Οπτικής επαφής (EVLOS) τα ΣμηΕΑ ίπτανται σε απόσταση εντός της εμβέλειας του συστήματος από τον χειριστή και 400 πόδια (FT) από την επιφάνεια του εδάφους ή του ύδατος, δηλαδή σε απόσταση όπου ο χειριστής του συστήματος είναι σε θέση να συμμορφωθεί με τις διαδικασίες αποφυγής συγκρούσεων. Στις εν λόγω πτήσεις η απαίτηση να διατηρεί ο χειριστής άμεση οπτική επαφή της επιχειρησιακής λειτουργίας του Μη Επανδρωμένου Αεροσκάφους επιτυγχάνεται μέσω της μεθόδου «οπτικής παρατήρησης», δηλαδή παρακολουθεί την πορεία μέσα από την κάμερα του, με τη μετάδοση της σχετικής εικόνας.

 

Τα ΣμηΕΑ που διεξάγουν πτήσεις σε συνθήκες EVLOS καταχωρούνται υποχρεωτικά στην «Ειδική» ή στην «Πιστοποιημένη» Κατηγορία, αναλαμβάνοντας τις αντίστοιχες υποχρεώσεις.

 

δλδ θα πρέπει υποχρεωτικά επειδή υπάρχει η δυνατότητα πτήσης πέρα απο τα 500 μ απο τον χειριστή, να χαρακτηριστεί ως ειδική κατηγορία ή πιστοποιημένη, ανεξάρτητα αν ανήκουν στην κατηγορία CAT A1: «Πολύ Μικρά Συστήματα μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών» ή αυτό θα ισχύει απο τις κατηγορίες CAT A2 και πάνω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2.2 Πτήση με Επέκταση Οπτικής επαφής (EVLOS) Κατά τις Πτήσεις με Επέκταση Οπτικής επαφής (EVLOS) τα ΣμηΕΑ ίπτανται σε απόσταση εντός της εμβέλειας του συστήματος από τον χειριστή και 400 πόδια (FT) από την επιφάνεια του εδάφους ή του ύδατος, δηλαδή σε απόσταση όπου ο χειριστής του συστήματος είναι σε θέση να συμμορφωθεί με τις διαδικασίες αποφυγής συγκρούσεων. Στις εν λόγω πτήσεις η απαίτηση να διατηρεί ο χειριστής άμεση οπτική επαφή της επιχειρησιακής λειτουργίας του Μη Επανδρωμένου Αεροσκάφους επιτυγχάνεται μέσω της μεθόδου «οπτικής παρατήρησης», δηλαδή παρακολουθεί την πορεία μέσα από την κάμερα του, με τη μετάδοση της σχετικής εικόνας.

 

Τα ΣμηΕΑ που διεξάγουν πτήσεις σε συνθήκες EVLOS καταχωρούνται υποχρεωτικά στην «Ειδική» ή στην «Πιστοποιημένη» Κατηγορία, αναλαμβάνοντας τις αντίστοιχες υποχρεώσεις.

 

δλδ θα πρέπει υποχρεωτικά επειδή υπάρχει η δυνατότητα πτήσης πέρα απο τα 500 μ απο τον χειριστή, να χαρακτηριστεί ως ειδική κατηγορία ή πιστοποιημένη, ανεξάρτητα αν ανήκουν στην κατηγορία CAT A1: «Πολύ Μικρά Συστήματα μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών» ή αυτό θα ισχύει απο τις κατηγορίες CAT A2 και πάνω?

Δηλαδή φίλε μου η ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ αν υποστηρίζει EVLOS (δηλαδή ΟΛΑ ΤΑ ΣΟΒΑΡΑ DRONES DJI PHANTOM, MAVIC, GOPRO KARMA κλπ) μεταπηδούν σε ειδική ή επαγγελματική κατηγορία και χρειάζονται ΑΣΦΑΛΙΣΗ , ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΟΛΑ.

 

Για αυτό και για τα υπόλοιπα που έχω χιλιοαναφέρει φωνάζουμε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ήξερες ότι φωνάζαμε επί μία εβδομάδα στην διαβούλεση για να πάρουν πίσω διάταξη που επέβαλε ασφαλιση και στην ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ σε όλα τα CAT  ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ και ευτυχώς το πετύχαμε έστω και εν μέρει;

 

Αστα να πάνε. Συμφωνώ και επ'αυξάνω με όλη την υπόλοιπή σου θέση. Κρίμα που δεν υπήρχε και η δική σου φωνή εκεί όπως και άλλων που δεν το γνωρίζουν. 

 

Παιδιά νόμοι δεν αλλάζουν με κραξίματα στο insomnia. Είναι αργά πλέον.

 

Θα είχε σημασία λες να συμμετείχαμε στη διαβούλευση;

​Υπήρχε περίπτωση να ακούσουν τίποτα;

Από αυτά που τους υπέδειξες εσύ, τι ανταπόκριση είχες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα είχε σημασία λες να συμμετείχαμε στη διαβούλευση;

​Υπήρχε περίπτωση να ακούσουν τίποτα;

Από αυτά που τους υπέδειξες εσύ, τι ανταπόκριση είχες;

 

Το ήξερες ότι φωνάζαμε επί μία εβδομάδα στην διαβούλεση για να πάρουν πίσω διάταξη που επέβαλε ασφαλιση και στην ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ σε όλα τα CAT  ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ και ευτυχώς το πετύχαμε έστω και εν μέρει; (το υπέδειξα εγώ)

 

 

Το ήξερες ότι υπήρχε αρθρο του σχετικού προσχεδίου του νόμου που έλεγε οτι πρέπει να το πετάς 50 ΜΕΤΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΌ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ (ΧΩΡΑΦΙ, ΣΠΙΤΙ , ΟΤΙ ΘΕΣ)!!!! Το αλλάξαμε και αυτό! (το υπέδειξα εγώ)

 

Δεν είναι όλα κομματικά, ο Διοικητής της ΥΠΑ κ.Λιντζεράκος το έγραψε και μάλιστα κακην κακώς από το Βρετανικο Δίκαιο (έκανε μπαμ η κακη μετάφραση). 

 

Αλλά τι να κάνεις όταν μαζί με εμένα φώναζαν μόνο 3-4 άτομα και είχες άλλους 3-4 να λένε να απαγορευτούν τα drones από παντού;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν καταλαβαίνω τι ζορι τραβάτε και έχετε φάει τα λυσακα σας με το νομο .

 

Ειναι έκπληξη ο νόμος ; οχι.

Είμαστε η πρώτη χώρα που εχει τέτοιο νομο ;

Τον συνταξαμε καν εμείς ,η ειναι ευρωπαϊκός ;

Λογική μηδέν .

 

Ο άλλος λέει ενα στο δισεκατομμύριο να πέσει σε κεφαλι ,τι νόμους και αηδίες .

Άλλος λέει εγώ θέλω να το πηγαίνω μακρια αλλιώς τι το πήρα.

Άλλος λέει εγώ το πληρωσα ,δε θα μου πουν τι θα κάνω με αυτο .

Ολα αυτά για να μην τα δηλώσετε να πάρετε μια άδεια ;

 

Γιατί δε γίνεται μια φορα να πειτε ,επιτέλους βγήκε νομος να υπάρχει πλαίσιο ,να μη γίνει κανένα κακο με ολους τους κατσαπλιαδες που έχουν ιπτάμενες συσκευές 5 ,10 και 20 κιλών ;

 

Γιατί για να μη γίνει κάποιο κακό, δεν έχει σημασία να βγει ένας γελοίος νόμος, γιατί είναι τόσο παράλογος που κανείς δεν πρόκειται να τον ακολουθήσει, το έχουμε ξαναδεί το έργο πάρα πολλές φορές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ ευχαριστα νεα. Τελος στον καθε καγκουρα που εκανε οτι ηθελε. Και εχω δει 2 περιστατικα... ενα στην παραλια θεσσαλονικης οπου το drone επεσε σε αυτοκινητο με αποτελεσμα λακουβα και επισης οταν ενα παιδακι φοβηθηκε απο τον θορυβο σε παρκο στην νεα ελβετια χτυπησε το φρυδι του σε καδο μικρο σκουπιδιων , εκει ο πατερας εγινε εξαλος και απορω πως δεν του το εσπασε στο κεφαλι. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...