Προς το περιεχόμενο

To e-bike της Rimac μπορεί να διανύσει 240 χιλιόμετρα με μια φόρτιση


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ότι πληρώνεις παίρνεις.  Φυσικά οσο ακριβοτερο ειναι κατι τοσο λιγότερο vfm ειναι και προφανώς απευθύνεται στον επαγγελματια,  ψαγμενο,  πλούσιο,  χομπιστα κλπ. 

 Εγω έψαχνα για ενα ποδηλατο αγωνιστικο,  δρομου. 

Οι επιλογες απειρες.  Απο 650ε εως 5000ε. 

Κάποιος παραπάνω κοροϊδεύει τα ideal ποδηλατα του κιλου οπως λέει.  Εννοείται οτι ειναι χειροτερα απο αλλα ακριβοτερα,  οχι τοσο οσο νομιζει ο μεσος άνθρωπος ομως..  Στο ποδήλατο δρομου,  το κυριότερο σημειο του αναφορικα με τις επιδόσεις ειναι η μηχανη του,  δηλαδή ο αναβατης.. 

 Κάποιος πολυ ψαγμενος επαγγελματιας έχει κανει ενα βιντεο στο utube, ποσο ποιο γρήγορο είναι ενα ποδηλατο των 5000ε σε σχεση με ενα των 700ε..

Η διαφορά τους είναι 1 δευτερόλεπτο στο χιλιομετρο. 

Σημαντικότατη για αγωνες.  Για το μεσο άνθρωπο σχεδον ασημαντη.  Δεδομένου οτι συνήθως επιλεγεις αναμεσα σε ποδηλατο των 700 ή των 1300ε οπου η διαφορά τους είναι απειρως μικροτερη. Επίσης δεν εισαι επαγγελματιας αθλητης,  εχεις μικρότερη δυναμη και θα δεις ακομα μικροτερη διαφορα λογο αυτού .  Σε αυτη την περίπτωση η διαφορά τους ειναι στα δεκατα του δευτερολεπτου.. 

Δεν προσπαθώ να τα εξίσωσω,  το ακριβότερο είναι καλύτερο.  Απλα μπαίνει και το μαρκετινγκ στη μεση για να σε πισει οτι η διαφορά τους ειναι τεραστια ωστε να αξίζει να δωσεις τα 2πλα λεφτα.. 

Τα περισσότερα χρήματα έχουν να κάνουν και με άλλες μικρότερες λεπτομέρειες που όμως κάνουν την διαφορά όπως τη μελέτη για μέγιστη επιτάχυνση με λιγότερη καταπόνηση του σώματος του ποδηλάτη. Λιγότερη κούραση για να πιάσεις τη μέγιστη ταχύτητα = περισσότερη αντοχή. Πέρα από αυτό νομίζω πως η κατασκευή carbon frames που θεωρούνται τα πιο καλά σε αναλογία αντοχής/βάρους είναι κατά ένα πολύ μεγάλο μέρος χειροποίητη για διάφορους λόγους. Πιστεύω πως σε λίγο καιρό θα αυτοματοποιηθούν οι κατασκευές αυτές μειώνοντας το κόστος των frames που αποτελούν το βασικό μέρος του ποδηλάτου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

οι αναρτήσεις αυτές μπαίνουν σε ένα σωρό αμάξια όχι μόνο σε starlet και μιλάμε για high end της κατηγορίας για αναρτήσεις ,και πέρα απο αυτό πρόσεχε τους χαρακτηρισμούς σου γιατί το κάνεις στα πλαίσια της απόστασης και σχετικής ασφάλειας που σου δίνει ο υπολογιστής......

απευθυνομαι με τον ιδιο τροπο που μιλησες πιο πανω στο μελος που προσπαθουσε να σου εξηγησει και εσυ φυσικα και δεν δεχτηκες και ακομα δεν μπορεις να δεχτεις

( ισως το παρακανα στην παρομοιωση :P ) αλλα αυτη ειναι η τιμη(δυστηχως!) για κατι το οποιο εξελισσεται μερα με την μερα. Σκεψου οτι σε τετοιου ειδους αναρτησεις χωρια οτι παιζει πολυ R&D απο πισω ειναι πληρως ρυθμιζομενες, στα κραματα ασκουνται τρελες δυναμεις και δεν λυγιζουν ουτε σπανε συν οπως αναφερθηκε πιο πανω το βαρος της αναρτησης και ολα αυτα μεσα σε 2 καλαμια με διαμετρο 35mm στην συγκεκριμενη περιπτωση. Αν ειχε 40 χρονια στην μηχανοκινηση η αναρτηση πιστευω θα ηταν και 10 φορες πιο πανω η τιμη της. Και επισης χωρια με οτι εχουμε πει σκεψου τι διαφορες υπαρχουν σε αναρτησεις που δουλευουν σε ασφαλτο και σε αναρτησεις που δουλευουν σε χωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απευθυνομαι με τον ιδιο τροπο που μιλησες πιο πανω στο μελος που προσπαθουσε να σου εξηγησει και εσυ φυσικα και δεν δεχτηκες και ακομα δεν μπορεις να δεχτεις

( ισως το παρακανα στην παρομοιωση :P ) αλλα αυτη ειναι η τιμη(δυστηχως!) για κατι το οποιο εξελισσεται μερα με την μερα. Σκεψου οτι σε τετοιου ειδους αναρτησεις χωρια οτι παιζει πολυ R&D απο πισω ειναι πληρως ρυθμιζομενες, στα κραματα ασκουνται τρελες δυναμεις και δεν λυγιζουν ουτε σπανε συν οπως αναφερθηκε πιο πανω το βαρος της αναρτησης και ολα αυτα μεσα σε 2 καλαμια με διαμετρο 35mm στην συγκεκριμενη περιπτωση. Αν ειχε 40 χρονια στην μηχανοκινηση η αναρτηση πιστευω θα ηταν και 10 φορες πιο πανω η τιμη της. Και επισης χωρια με οτι εχουμε πει σκεψου τι διαφορες υπαρχουν σε αναρτησεις που δουλευουν σε ασφαλτο και σε αναρτησεις που δουλευουν σε χωμα.

καλύτερα να προσέχεις με τους χαρακτηρισμούς σου,αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος ικανός για συζήτηση,και οι αναρτήσεις οι koni πλήρως ρυθμιζόμενες είναι είναι μοντέλο πρόσφατο μετά του 10 όχι του 1992 που είναι το αμάξι μου,επομένως δεν είναι αρχαίας τεχνολογίας που λέτε,και τι μου λες 35mm δηλαδή στα αμάξια πόσο νομίζεις ότι είναι ? καμια 10αριά πόντους,για δες σε αμάξια μέχρι 1000 κιλά αμορτισέρ με ένα παχύμετρο πόσο είναι και θα διαπιστώσεις ότι δεν είναι τόσο μεγαλύτερες απο αυτές του ποδηλάτου(επειδή αναφέρεις ένα καλαμάκι 35mm).

και μιας και αναφέρεις ότι μιλάς για χώμα πάρε και off road type αναρτήσεις για evo με 1150 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Wow.

Ψάξτε να δείτε βιντεάκι για την εταιρεία. Φυσικά είναι πανάκριβο γιατί δεν είναι μαζικής παραγωγής (βλέπε Ferrari). Χαλαρά θα χαρακτήριζα την εταιρεία την Ferrari στο είδος της γιατί βασικά βγάζει ηλεκτρικά υπερ-αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλύτερα να προσέχεις με τους χαρακτηρισμούς σου,αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος ικανός για συζήτηση,και οι αναρτήσεις οι koni πλήρως ρυθμιζόμενες είναι είναι μοντέλο πρόσφατο μετά του 10 όχι του 1992 που είναι το αμάξι μου,επομένως δεν είναι αρχαίας τεχνολογίας που λέτε,και τι μου λες 35mm δηλαδή στα αμάξια πόσο νομίζεις ότι είναι ? καμια 10αριά πόντους,για δες σε αμάξια μέχρι 1000 κιλά αμορτισέρ με ένα παχύμετρο πόσο είναι και θα διαπιστώσεις ότι δεν είναι τόσο μεγαλύτερες απο αυτές του ποδηλάτου(επειδή αναφέρεις ένα καλαμάκι 35mm).

και μιας και αναφέρεις ότι μιλάς για χώμα πάρε και off road type αναρτήσεις για evo με 1150 ευρώ.

Δεν ειναι θεμα αρχαιας τεχνολογιας ή μη ειναι οτι η τεχνογνωσια στην αναρτηση του αυτοκινητου εχει φτασει στο οριο της και αν οχι ειναι μικρη και αργη η εξελιξη πλεον διοτι ειναι σαν να ψαχνεις βελονα στο αχυρο. Δεν νομιζω πως το εξωτερικο κελυφος που μπαινει το καλαμι του starlet σου να ειναι μικροτερο απο 35mm συν του οτι για να δουλεψει η αναρτηση δεν νομιζω να χρειαζεσαι μονο αποσβεστηρες και ελατηρια εκτος και αν εισαι καγκουρας. Μην ξεχνας οτι μας μιλας για αμορτισερ και ελατηρια τα οποια κοστιζουν οσο κοστιζει αγορα ολοκληρου αυτοκινητου και σου φαινεται ακριβη μια αναρτηση για ενα ποδηλατο!! Τελος για να το ληξουμε το πραγμα χομπιστας εισαι και εσυ οπως και εγω και φανταζομαι πως εισαι διαθετιμενος να ριξεις τα 10πλασια χρηματα σε ενα αμαξι απο την αξια αγορας του. Αποδεξου οτι και εγω σαν χομπιστας ειμαι διαθετιμενος να δωσω 1000 και 2000 ευρω για αναρτηση ποδηλατου χωρις να μου λες οτι κανει οσο κανει στο αμαξι σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δω ποίος θα κάτσει ποτέ να κάνει 240 χιλιόμετρα σε ποδήλατο σε μια μέρα. Σα να πάω από δω ως τη Σητεία. Με ποδήλατο. Να φάω ενα μαγκάλι κάρβουνα καλύτερα;

 

Όπως καταλαβαίνουμε ποτέ κανείς δεν θα το κάνει αυτό. Γιατί λοιπόν η τεράστια μπαταρία; απλά για να λέμε ωωωω τιιιιι μεγλαααααλη που την έχει (τη μπαταρία εννοείται)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί μετά στη τιμή είναι και τα πρόστιμα που δε θα φαει με τοοοοοοσα κόκκινα που θα αγνοήσει ο ποδηλάτης στα 240 χλμ

240χλμ αυτονομία, όχι τελική!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...