Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα,

εκανα μια αγορα απο εξωτερικο αλλα αλλαξα γνωμη και θελω να την ακυρωσω .Στην σελιδα του paypal αναφερεται ως "completed" και δεν μου δινει την δυνατοτητα να κανω ακυρωση. Γινεται να παρω τα λεφτα μου πισω?

Ευχαριστω

Δημοσ.

Πρέπει να επικοινωνήσεις με τον πωλητή-κατάστημα από το οποίο έγινε η αγορά και να ζητήσεις ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων, αν φυσικά δεν σου έχει στείλει ήδη αυτό που αγόρασες. Από το paypal ο αγοραστής δεν έχει τη δυνατότητα ακύρωσης όταν η πληρωμή έχει ήδη εκτελεστεί.

Δημοσ.

Επικοινώνησε με τον πωλητή. Εάν δεν έχει στείλει το πακέτο το πιθανότερο είναι ότι θα στην ακυρώσει, εκτός και αν είναι κάποιο "ειδικό" (κατά παραγγελία) αντικείμενο.

 

Εάν το έχει στείλει ήδη, δυσκολεύει η κατάσταση, μιας και θα πρέπει να του το στείλεις πίσω και να χρεωθείς τα μεταφορικά πήγαινε - έλα. Ίσως και να μην αξίζει δηλαδή σ' αυτή την περίπτωση, εξαρτάται από την αξία του αντικειμένου.

Δημοσ.

Αν η ακύρωση γίνει σε μισή με μία ώρα από την αρχική αγορά τότε γίνεται χωρίς πρόβλημα με συνεννόηση με τον πωλητή. Αν όμως πέρασε μία ημέρα δεν γίνεται ακύρωση. Τα στοιχεία που έδωσες δεν φτάνουν για σαφή απάντηση.

Δημοσ.

Εστειλα μηνυμα στον πωλητη οτι θελω να ακυρωσω την παραγγελια αλλα δεν απαντησε ,εαν περασει αλλη μια μερα , μπορω να το ακυρωσω εγω ο ιδιος με καποιο τροπο? Να κανω dispute ή κατι τετοιο?

Δημοσ.

Αφού δεν σου απαντάει στο αίτημα για ακύρωση η μόνη επιλογή που έχεις είναι να ανοίξεις dispute στο resolution center του paypal και να ελπίζεις το paypal να σε δικαιώσει.

Να το ακυρώσεις μόνος σου δεν γίνεται.

Η διαδικασία περιγράφεται αναλυτικά και από το ίδιο το paypal στο spoiler

 

 

If you would like a refund, start by getting in touch with your seller. Most sellers welcome the chance to work out any problems.

Here’s what we recommend:

Contact your seller to discuss your problem.
If you’re still not satisfied, you can open a dispute in the Resolution Center.
If you would like PayPal to decide whether you should receive a refund, escalate the dispute to a claim.



Contacting your seller

To find the seller's contact information:

Log in to your PayPal account.
Click My Account at the top of the page.
Click History and locate the transaction in your list of recent transactions.
Click Details next to the transaction.

On the Transaction Details page, you’ll see the seller’s name, email, and, if available, the seller’s customer service phone number.


Opening a dispute

If you weren’t able to work out your problem with your seller, you can open a dispute.

If you purchased your item on eBay, you’ll go to eBay’s Resolution Center to open your dispute. If you made your purchase somewhere else, go to PayPal’s Resolution Center.

How to find eBay’s Resolution Center:

Go to the eBay homepage and log in to your eBay account.
Click eBay Security & Resolution Center at the top of the page.

How to find PayPal’s Resolution Center:

Log in to your PayPal account.
Click Resolution Center at the top of the page.
Click Dispute a Transaction and follow the directions.
If your dispute is not resolved or escalated to a claim within 20 days it will be closed.
Escalating your dispute to a claim

If you opened a dispute but still aren’t able to work out the problem with your seller, you can escalate your dispute to a claim. This means PayPal will review the case and decide whether you’re eligible for a refund.

To learn more about our dispute process, look for the “How to Dispute a Transaction” tutorial in the Resolution Center.

https://www.paypal.com/gr/selfhelp/article/How-do-I-get-my-money-back-FAQ2045

 

 

Δημοσ.

τους εχω στειλει 3 email οτι θελω να ακυρωσω την παραγγελια αλλα δεν εχουν απαντησει ,μου εστειλα μαλιστα και αυτο "your order is on the way"

Μπορω να κανω κατι? δεν προκειται να το ακυρωσουν αυτοι

Δημοσ.

τους εχω στειλει 3 email οτι θελω να ακυρωσω την παραγγελια αλλα δεν εχουν απαντησει ,μου εστειλα μαλιστα και αυτο "your order is on the way"

Μπορω να κανω κατι? δεν προκειται να το ακυρωσουν αυτοι

Αν έχει σταλεί περιμένεις να έρθει και όταν το έχεις τους λες θέλω να κάνω επιστροφή, εάν αρνηθούν πάλι ανοίγεις dispute στο PayPal και τους λες ότι θέλεις να το κάνεις επιστροφή μάλιστα μπορούν να σου καλύψουν και τα μεταφορικά ( https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns ). Εάν δεν ήταν τίποτα custom order και φυσικά το στείλεις στην κατάσταση που το έλαβες, Θα σου ζητήσει απλά ένα tracking number το PayPal ότι το έστειλες και μόλις φτάσει πίσω στον έμπορο θα σου κάνει refund.
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εστειλα μηνυμα στον πωλητη οτι θελω να ακυρωσω την παραγγελια αλλα δεν απαντησε ,εαν περασει αλλη μια μερα , μπορω να το ακυρωσω εγω ο ιδιος με καποιο τροπο? Να κανω dispute ή κατι τετοιο?

To ιδιο εχω κανει κ εγω, κ εχω το ιδιο προβλημα, για να μην ανοιγω νεο θεμα.

Εχω αγορασει απο σαιτ , η αγορα μου εγινε με paypal  εκπτωτικα κουπονια απο Zeek.me

eGift Card, στην ουσια δλδ ειναι αγορα εκπτωσης, υπηρεσιας, οχι προιοντων.

Τωρα βλεπω οτι στο σαιτ δεν μπορει να γινει η αγορα μου.

Gift Cards cannot be used by customers outside of the UK.

 

προβλημα ελυθη μεσω επικοινωνιας με το zeek. 

το sportsdirect ειναι απαραδεκτο, customers service & support,

μου απαντησε μετα απο 2,5 24ωρα, κ μου ελεγε κατι ασχετα, οτι δλδ λογω capital condrols δεν μπορω να αγορασω απο το σαιτ τους. χαχαχαα! φυσικα αγοραζω καθημερινα απο διαφορα σαιτ UK- US,

μεσω paypal,  αγορασα κ εχθες αναγκαστικα απο αυτους εχθες βραδυ κανονικα!

Επεξ/σία από okeanos111
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...