Προς το περιεχόμενο
chipakos

Που κάνω καταγγελία για μη τήρηση όρων εγγύησης??

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Από εκεί που αγόρασα το κινητό τώρα που χάλασε κάνουν το κορόιδο κι ενώ το έχω μόνο 1 χρόνο μου ζητάνε λεφτά για να το επισκευάσουν θέλω να μάθω από κάποιον παθών τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση.Που βρίσκουμε το δίκιο μας σε αυτές τις περιπτώσεις??

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κινητό έπαθε κάτι έτσι ξαφνικά η ήταν δικο σου φταίξιμο πάνω σε τι πατάνε στο κατάστημα και δεν το φτιάχνουνε?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι μέσα στην εγγύηση ακόμα ε? Πως σου ζητάνε λεφτά αφού δεν το κοιταξανε να δουν αν η βλάβη προέρχεται από σένα? Τι μάρκα είναι? Με το κατάστημα αγοράς μίλησες για σέρβις η με το ίδιο το σέρβις? Να μιλήσεις κατευθείαν με το σέρβις όχι με το κατάστημα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το πιο γρηγορο ειναι να μιλησεις με αντιπροσωπεια ακομα και αν μπορουν να το φτιαξουν αυτοι.γιατι δεν θα περιμενεις να το στειλουν και να το παραλαβουν που παιρνει αρκετα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγόρασα ένα S6 με δύο σιμ από κατάστημα στην Αγία Παρασκευή. Στους 10 μήνες φούσκωσε η μπαταρία του και ενώ το είχα και το δούλευα αλλά χωρίς να φορτίζω την μπαταρία του στο φουλ για να μην μου σκάσει κι όλας η οθόνη άρχισε να βγάζει κάθετες γραμμές. Τέλος πάντων αγοράζω από Insomnia ένα άλλο S6 κλώνο για να κάνω την δουλειά μου και να μπορέσω να παραδώσω το προηγούμενο για φτιάξιμο. Το παρέδωσα πριν από 20 ημέρες και σήμερα με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι δεν ισχύει η εγγύησή μου διότι δεν το πήγα λένε για φτιάξιμο αμέσως και έγινε μεγαλύτερη βλάβη στο κινητό από ότι ήταν στην αρχή και γι αυτό το λόγο θέλουν 150 ευρώ.Ρωτάω δηλαδή τι εγγύηση έχω για αυτήν την συσκευή?? Μου λέει έχεις κανονικά δύο χρόνια εγγύηση αλλά δεν ισχύει σε αυτήν την περίπτωση λόγω που δεν το έφερες αμέσως όταν φούσκωσε η μπαταρία του. Εχω νευριάσει αλλά δεν νομίζω ότι φταίω εγώ. Εχω εγγύηση τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμη. Η αγορά έγινε 21 Οκτωβρίου 2015 . Το τηλέφωνο το έχουν στείλει για φτιάξιμο εκτός Ελλάδος δεν έχω πρόσβαση στο επισκευαστικό τους κέντρο..Δεν πρέπει να απαιτήσω με κάποιο τρόπο την επισκευή του ότι και να χει πάθει ??Θα καθόμαστε να ακούμε τον κάθε ένα ότι πίπα θέλει να πει??Με ρώτησε εμένα αν μπορούσα να φύγω το καλοκαίρι από τη Σάμο που έκανα διακοπές και να το πάω να το παραδώσω??

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εσυ βρε αγορουδι μου επρεπε να τους πεις οτι η μπαταρια φουσκωσε το καλοκαίρι και οχι τωρα? Δεν κανουμε τετοια λαθη!

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γι αυτό στο χρεώνουν εσένα... Υποτίθεται πως το άφησες καιρό με την μπαταρία φουσκωμενη και η βλάβη επεκτάθηκε. Απλά δεν έπρεπε να τους πεις ότι είναι από το καλοκαίρι έτσι. Κρύβε λόγια!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εσυ βρε αγορουδι μου επρεπε να τους πεις οτι η μπαταρια φουσκωσε το καλοκαίρι και οχι τωρα? Δεν κανουμε τετοια λαθη!

Μισο λεπτο. Εαν το κινητο εχει εγγυηση τοτε πρεπει να επισκευαστει χωρις κοστος για τον αγοραστη. Το "αργησες να μας το φερεις" ειναι πατεντες για να μην καλυψουν την εγγυηση, τιποτε αλλο.

 

Φιλε μιλησε με την Γενικη Γραματεια Καταναλωτη. Μην περιμενεις ομως θαυματα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κακώς π είπες ότι είναι καιρό φουσκωμένο

 

Εκεί πάτησαν και αυτή και τώρα κάνουν τα κόλπα τους ;)

 

Μίλα με ΓΓΚ αν και μην περιμένεις και θαύματα όπως σ είπαν

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εναλλακτικα εαν δεν βγαλεις ακρη παρε το κινητο ανεπισκευαστο (δεν ξερω εαν αυτο γινεται χωρις κοστος μη επισκευης) και πηγαινε το σε αλλο σερβις (εαν υπαρχει) και πες τα απολυτος λιγοτερα.

Αυτος ειναι βασικος κανονας στα σερβις και στα δικαστηρια, ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ, γιατι οτιδηποτε λεμε μπορει και θα χρησιμοποιηθει εναντιων μας για την χειροτερη δυνατη εκβαση για εμας.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω ετοιμάσει τρισέλιδη καταγγελία μαζί με φωτογραφίες του φουσκωμένου τηλεφώνου και ετοιμάζομαι να καταγγείλω το γεγονός και βέβαια δεν περιμένω θαύματα από ΓΓΚ αλλά νομίζω ότι άσχετα με την δίμηνη καθυστέρηση του τηλεφώνου θα έπρεπε να κάνουν την δουλειά τους.Αν μου δείξουν μέσα στους όρους και προυποθέσεις της εγγύησης ότι αν καθυστερήσω να το πάω για επισκευή χάνω την εγγύηση τότε θα το δεχτώ και θα υποχωρήσω. Αν όμως δεν υπάρχει τέτοιος κανόνας που πιστεύω ότι δεν υπάρχει τότε θα έχουν πρόβλημα οι ίδιοι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει κι επίσης, ο νόμος λέει ότι αν η επισκευή καθυστερήσει πάνω από 15 μέρες, είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν άλλη συσκευή να κάνεις τη δουλειά σου, πράγμα που πιστεύω δεν έχει τηρηθεί.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ξεκινησουμε απο την αρχη στους περισοτερους κατασκευαστες οι μπαταριες εχουν 6 μηνες εγγυηση και οχι 2 χρονια σαν την υπολοιπη συσκευη , οποτε αν εσυ φουσκωσε η μπαταρια στους 6 μηνες εστω και λιγο και περιμενες να το πας για σερβις μετα απο 4-5 μηνες εισαι εκτος εγγυησης οποτε λογικο να σου λενε οτι δε σε καλυπτουν

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.