Προς το περιεχόμενο

Που κάνω καταγγελία για μη τήρηση όρων εγγύησης??


chipakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μια χαρα γιατι καποιοι πρεπει να βαλουν μυαλο και να καταλαβουν οτι υπαρχει και after sale και οχι μονο πωληση γιατι και σε αυτο ειμαστε πισω.πολλες φορες εχω βγαλει πιο ευκολα ακρη με αντιπροσωπεια στο εξωτερικο παρα ελλαδα.

Ας το ξανατονισουμε για αλλη μια φορα γιατι ορισμενοι γραφουν παραπανω πραγματα ενω αλλιως ειναι στην πραξη

 

Απο την στιγμη που μιλαμε για δικαρτη συσκευη που δεν εισαγεται επισημα ισχυουν αυτα που γραφτηκαν απο τους παραπανω 

 

Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι αφού μιλάμε για την δικαρτη έκδοση δεν υπάρχει εγγύηση από την Ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία της Samsung.

 

Το τι μπορεί να κάνει το κατάστημα σε τέτοιες περιπτώσεις από την στιγμή που δεν έχει δικαίωμα επισκευής είναι συγκεχυμένο. Θα πρέπει θεωρητικά να το στείλει στην αντιπροσωπεία της χώρας από την οποία έγινε η εισαγωγή.

 

Το λάθος πρώτα ξεκινάει από τον αγοραστή που αγοράζει ουσιαστικά μια συσκευή χωρίς ευρωπαϊκή εγγύηση.

Αν και στο s6 δεν ήρθε επίσημα Ευρώπη το δικαρτο τότε δεν τι αναλαμβάνει καμία αντιπροσωπία στην Ευρώπη για επισκευή οπότε πάει αναγκαστικά στην χώρα προέλευσης για επισκευή

Λοιπόν παιδιά πήρα σήμερα στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520 βρήκα αμέσως γραμμή και μίλησα με μία πολύ ευγενική κυρία η οποία με οδήγησε να στείλω email με την καταγγελία στο 1520efpolis.gr και όταν της περίγραψα τι έγινε η γυναίκα τα έπαιξε και μάλιστα μου είπε ...μα καλά είναι έμποροι και δεν γνωρίζουν την νομοθεσία περί εγγυήσεων?? Δεν γνωρίζουν το νόμο 2251/1994 άρθρο 5 ?? Θα το αναλάβουμε εμείς μου λέει εσύ στείλε μου με email όλα τα στοιχεία και εμείς θα το τακτοποιήσουμε και σε 10 μέρες θα έχει δοθεί λύση στο πρόβλημα που έχεις. Τόσο απλά. Οπότε θα στείλω σήμερα και θα αναμένω να δούμε που θα καταλήξει όλο αυτό. 

Πολυ φοβαμαι οτι ουτε ο ενδιαφερομενος το εχει καταλαβει αυτο και νομιζει οτι εχει την ιδια εγγυηση με τα υπολοιπα μοντελα που κυκλοφορουν πραγμα που δεν ισχυει,και πολυ πιθανο αυτο να μετεδωσε και στην ΓΓΚ παραπανω αν κρινω απο την απαντηση.

Με λιγα λογια αν το κινητο απο εκει που εχει εισαχθει εχει εγγυηση μπαταριας 6μηνες τοτε χαθηκε το παιχνιδι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ας το ξανατονισουμε για αλλη μια φορα γιατι ορισμενοι γραφουν παραπανω πραγματα ενω αλλιως ειναι στην πραξη

 

Απο την στιγμη που μιλαμε για δικαρτη συσκευη που δεν εισαγεται επισημα ισχυουν αυτα που γραφτηκαν απο τους παραπανω 

 

 

Πολυ φοβαμαι οτι ουτε ο ενδιαφερομενος το εχει καταλαβει αυτο και νομιζει οτι εχει την ιδια εγγυηση με τα υπολοιπα μοντελα που κυκλοφορουν πραγμα που δεν ισχυει,και πολυ πιθανο αυτο να μετεδωσε και στην ΓΓΚ παραπανω αν κρινω απο την απαντηση.

Με λιγα λογια αν το κινητο απο εκει που εχει εισαχθει εχει εγγυηση μπαταριας 6μηνες τοτε χαθηκε το παιχνιδι .

Χάθηκε το παιχνίδι??? Και ο έμπορος στην Αγία Παρασκευή είναι εκτός Ευρώπης??Δεν θα έπρεπε να έχω υπογράψει περιορισμένη εγγύηση 6 μηνών αν το κινητό π.χ έχει εγγύηση μόνο 6 μήνες χωρίς να έχει συμφωνήσει ο πελάτης??Δηλαδή μπορώ να παρακάμψω τους νόμους της Ευρώπης και από αύριο να πουλάω Κινέζικα τηλέφωνα με 6 μήνες εγγύηση??δηλαδή να τα πουλάω με δόλο?? Για μπείτε στον κόπο και κγουκγλάρετε το νόμο 2251/94 που μου τον έδωσε η ΓΓΚ και αφορά τις εγγυήσεις για καταστήματα εντός Ευρώπης.  Το κινητό αν το αγόρασε ο έμπορος εκτός Ευρώπης τώρα θα πληρώσει ο ίδιος την επισκευή αυτή. Πλήρωσα 644 ευρώ στις 27 Οκτωβρίου του 2015 για αυτό το τηλέφωνο δεν το πήρα τσάμπα από την Κίνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αληθεια ειναι οτι εχουμε πολους "εκπροσωπους" των εμπορων εδω μεσα για να διατυπωσουν τα δικαια τους οπως "το κινητο εχει υγρασια".
Μια χαρα τα λες, μην ακους τους "δικηγορους" των καταστηματων που τα ξερουν ολα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάθηκε το παιχνίδι??? Και ο έμπορος στην Αγία Παρασκευή είναι εκτός Ευρώπης??Δεν θα έπρεπε να έχω υπογράψει περιορισμένη εγγύηση 6 μηνών αν το κινητό π.χ έχει εγγύηση μόνο 6 μήνες χωρίς να έχει συμφωνήσει ο πελάτης??Δηλαδή μπορώ να παρακάμψω τους νόμους της Ευρώπης και από αύριο να πουλάω Κινέζικα τηλέφωνα με 6 μήνες εγγύηση??δηλαδή να τα πουλάω με δόλο?? Για μπείτε στον κόπο και κγουκγλάρετε το νόμο 2251/94 που μου τον έδωσε η ΓΓΚ και αφορά τις εγγυήσεις για καταστήματα εντός Ευρώπης.  Το κινητό αν το αγόρασε ο έμπορος εκτός Ευρώπης τώρα θα πληρώσει ο ίδιος την επισκευή αυτή. Πλήρωσα 644 ευρώ στις 27 Οκτωβρίου του 2015 για αυτό το τηλέφωνο δεν το πήρα τσάμπα από την Κίνα.

Εξακολουθεις να κανεις το λαθος να μπερδευεις πραγματα.Ανεκαθεν η εγγυηση της μπαταριας ηταν μικροτερη και ξεχωριστη αυτης της συσκευης,δεν ειπε κανεις οτι το κινητο εχει 6μηνες εγγυηση.

 

Γραφτηκε οτι αν απο εκει που φερανε το κινητο η μπαταρια εχει 6μηνες εγγυηση αντι για 12τοτε οτι και να γραφουμε εδω δεν εχει νοημα.

 

Τελος να ξεκαθαρισουμε και ενα αλλο.Τα περι υποχρεωτικης 2ετης εγγυησης σε τεχνολογικα προιοντα δεν ειναι νομος αλλα οδηγια.Και η Motorola πχ καποια μοντελα της τα κυκλοφορουσε στην Ευρωπη με 1χρονο εγγυηση(οπως και η Apple φυσικα),αλλα και αλλα οπως οι κονσολες video παιχνιδιων και οχι μονο.

 

Το οτι τα μαγαζια που εισαγουν τετοιοα μοντελα οπως τα 2καρτα Samsung εχουν ενα μεριδιο ευθυνης(αφου ουτε καν στο site αναφερουν καπου περι εγγυησης)αυτο ειναι δεδομενο. 

Η αληθεια ειναι οτι εχουμε πολους "εκπροσωπους" των εμπορων εδω μεσα για να διατυπωσουν τα δικαια τους οπως "το κινητο εχει υγρασια".

Μια χαρα τα λες, μην ακους τους "δικηγορους" των καταστηματων που τα ξερουν ολα.

Ναι το πετυχες. Ολοι ''δικηγοροι''των καταστηματων ειμαστε που σχολιαζουμε στο forum......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αληθεια ειναι οτι εχουμε πολους "εκπροσωπους" των εμπορων εδω μεσα για να διατυπωσουν τα δικαια τους οπως "το κινητο εχει υγρασια".

Μια χαρα τα λες, μην ακους τους "δικηγορους" των καταστηματων που τα ξερουν ολα.

Επειδή γράφουμε συχνά στο συγκεκριμένο section ξέρουν πολλοί τι πρεσβεύουμε. Ένα S6 dual sim ή οποιαδήποτε συσκευή δεν εισάγεται επίσημα στην ΕΕ έχει την ίδια εγγύηση με τα κινέζικα που εισάγονται. Ούτε η επίσημη αντιπροσωπεία δεν τα δέχεται για επισκευή επί πληρωμή εκτός εγγύησης λόγω της πολιτικής των εταιριών για τα ανταλλακτικά.

 

Αυτό που λέμε ΔΕΝ είναι υπεράσπιση του συγκεκριμένου μαγαζιού αλλά ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ. Για κάποιο λόγο όταν είχα πάρει το Note 3 δεν είχα προτιμήσει την dual sim έκδοση και πριν λίγες μέρες πήρα Huawei Nexus 6P και όχι κάποιο Xiaomi που εισαγεται από διάφορα μαγαζιά.

 

Αυτό που επίσης συνάγεται από τα γραφόμενα είναι ότι το μαγαζί έστειλε το κινητό για service στη χώρα προέλευσης του. Αυτό δηλαδή που όφειλε να κάνει. Από εκεί και πέρα όφειλε να πει την επίσημη απάντηση του service γιατί απ ο,τι κατάλαβα είπαν διάφορες δικαιολογίες.

 

Αν πρέπει να βγει ένα συμπέρασμα από το τοπικ είναι ότι αγοράζουμε συσκευές που έχουν ευρωπαϊκή εγγύηση και αν παρουσιάσουν πρόβλημα τα πηγαίνουμε απευθείας στην αντιπροσωπεία παρακάμπτοντας είτε το χ σκρουτζομάγαζο είτε το μεγάλο κατάστημα στυλ Public, Πλαίσιο. Τα τελευταία στέλνουν τις συσκευές στην αντιπροσωπεία γιατί οι τεχνικοί τους ΔΕΝ έχουν δικαίωμα να ανοίξουν τις συσκευές. Μόνο στο Πλαίσιο επισκευάζουν τα turbo x που εισάγουν οι ίδιοι. Αυτά προς ενημέρωση γιατί η άγνοια φαίνεται να ξεχειλίζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πρέπει να βγει ένα συμπέρασμα από το τοπικ είναι ότι αγοράζουμε συσκευές που έχουν ευρωπαϊκή εγγύηση και αν παρουσιάσουν πρόβλημα τα πηγαίνουμε απευθείας στην αντιπροσωπεία παρακάμπτοντας είτε το χ σκρουτζομάγαζο είτε το μεγάλο κατάστημα στυλ Public, Πλαίσιο. Τα τελευταία στέλνουν τις συσκευές στην αντιπροσωπεία γιατί οι τεχνικοί τους ΔΕΝ έχουν δικαίωμα να ανοίξουν τις συσκευές. Μόνο στο Πλαίσιο επισκευάζουν τα turbo x που εισάγουν οι ίδιοι. Αυτά προς ενημέρωση γιατί η άγνοια φαίνεται να ξεχειλίζει.

Στο μονο που διαφωνω ειναι στο παραπανω.Και αυτο γιατι οπως εχουμε ξαναπει ο καταναλωτης δεν εχει καμια απολυτως υποχρεωση να τρεχει στις αντιπροσωπειες το κινητο που αγορασε.Τον ρολο αυτο αναλαμβανει το καταστημα που γιαυτο το προτιμησε εκτως των αλλων,ασχετως αν στις μερες μας επικρατει ενα μπαχαλο και οι περισσοτεροι απλα αγοραζουν με βαση ποιο εχει τις χαμηλοτερες τιμες.

 

Προφανως αν καποιος μενει Θεσ/νικη και το καταστημα αγορας ειναι στην Αθηνα ή αν λειτουργει ηλεκτρονικα,ναι εννοειται θα το παει ο ιδιος στην κοντινη αντιπροσωπεια οπως σωστα αναφερεις. Οσο για το δευτερο κομματι που αναφερεις περι τεχνικων,εν μερη δεν ειναι ετσι. Δεν ειναι οτι οι τεχνικοι τους δεν εχουν δικαιωμα αλλα οτι αρκετα σκρουτζομαγαζα δεν εχουν καν τεχνικους στο μαγαζι τους για να πεις οτι το κοιταζουν. 

 

Ειχα πιο παλια παει ενα Moto G στο kaizer και η (συμπαθεστατη)κοπελα που ηταν εκει οταν της εδωσα το κινητο με κολλημενο pixel του εκανε επανεκινηση μηπως και ''φυγει''  :-D  :-D

 

Οσο για το Πλαισιο ειναι λιγο διαφορετικα τα πραγματα καθως σε ορισμενα προιοντα παρεχουν δικη τους εγγυηση(εγγυηση Πλαισιο)και μαλιστα σε ορισμενες καρτες γραφικων δινουν παραπανω εγγυηση απο αυτο που εχει ο κατασκευαστης(δηλαδη οτι ασχολειται αποκλειστικα το Πλαισιο με το service).Βεβαια μιλαμε και για τεραστια αλυσιδα που ειναι χρονια στον χωρο αυτο,με πολλα καταστηματα και απασχολει και μεγαλο αριθμο προσωπικου(εξου και οι τιμες στο Θεο τις περισσοτερες φορες).

 

Παντως σαν καταναλωτες οφειλουμε να αξιοποιουμε ενα απο τα δυνατοτερα εργαλεια που λεγεται ''ερευνα αγορας'' οταν αγοραζουμε κατι απο καποιο μικρο μαγαζι αντι για αλυσιδα(ειδικα οταν εχει μικρη διαθεσιμοτητα)για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.Δεν περιμενουμε να γινει το κακο και μετα τα ριχνουμε στο καταστημα. 

 

Γιατι υπαρχει και το ενδεχομενο το εν λογω καταστημα να ειχε ενημερωσει(οπως μου εχει τυχει τις περισσοτερες φορες απο τα σκρουτζομαγαζα να μου αναφερουν ξεκαθαρα την εγγυηση ενος προιοντος κατα την πληρωμη)για την εν λογω εγγυηση του κινητου και να μην ειχε δωσει τοτε σημασια ο ενδιαφερομενος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Η αληθεια ειναι οτι εχουμε πολους "εκπροσωπους" των εμπορων εδω μεσα για να διατυπωσουν τα δικαια τους οπως "το κινητο εχει υγρασια".

Μια χαρα τα λες, μην ακους τους "δικηγορους" των καταστηματων που τα ξερουν ολα.

Bρε καλο μου παιδι δεν υποστιριζουμε κανενα καταστημα , εξηγουμε τι παιζει με παραεισαγωγες εκτος ευρωπης

 

αν μια συσκευη δεν εισαγετε επισιμα απο την επισιμη αντιπροσωποια της ελλαδος και γενικοτερα της ευρωπης , σε οποιοδηποτε σερβις (επισιμο) και να το στειλεις μολις δουνε απο το Serial οτι δεν ειναι ευρωπαικο θα σε καλεσουν και θα σου πουνε οτι δεν ειναι ευρωπαικο δεν το αναλαμβανω ,εκει το πας στο καταστημα που το αγορασες και αυτοι πρεπει να αναλαβου να το στειλουν απο εκει που το αγορασαν ειτε αυτο ειναι κινα ειτε αφρικη ειτε απο οπου στο διαολο το αγορασαν , απο την στιγμη που και εμεις σαν καταναλωτες δεν φροντιζουμε να ενημερωθουμε πρωτα τι ισχυει με παραεισαγωγες αλλα ουτε και τα καταστηματα ενημερωνουν ενω θα επρεπε πεφτουμε σε παγιδες σαν την παραπανω

 

τωρα αυτο που μπορει να κανει ο TS ειναι αν εχει ακομα το κουτι τις συσκευης να δει χωρα προελευσης και να δει εκει τι παιζει αρχικα με την εγγυηση της μπαταριας αν και εκει ειναι 1 χρονο ας μιλησει με το καταστημα οτι θελει να επισκευαστει το τηλεφωνο το γρηγορετερο δυνατο , αν δυστηχως ειναι εκτος εγγυησης (6μηνο) τοτε δυστηχως την πατησε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Bρε καλο μου παιδι δεν υποστιριζουμε κανενα καταστημα , εξηγουμε τι παιζει με παραεισαγωγες εκτος ευρωπης

 

αν μια συσκευη δεν εισαγετε επισιμα απο την επισιμη αντιπροσωποια της ελλαδος και γενικοτερα της ευρωπης , σε οποιοδηποτε σερβις (επισιμο) και να το στειλεις μολις δουνε απο το Serial οτι δεν ειναι ευρωπαικο θα σε καλεσουν και θα σου πουνε οτι δεν ειναι ευρωπαικο δεν το αναλαμβανω ,εκει το πας στο καταστημα που το αγορασες και αυτοι πρεπει να αναλαβου να το στειλουν απο εκει που το αγορασαν ειτε αυτο ειναι κινα ειτε αφρικη ειτε απο οπου στο διαολο το αγορασαν , απο την στιγμη που και εμεις σαν καταναλωτες δεν φροντιζουμε να ενημερωθουμε πρωτα τι ισχυει με παραεισαγωγες αλλα ουτε και τα καταστηματα ενημερωνουν ενω θα επρεπε πεφτουμε σε παγιδες σαν την παραπανω

 

τωρα αυτο που μπορει να κανει ο TS ειναι αν εχει ακομα το κουτι τις συσκευης να δει χωρα προελευσης και να δει εκει τι παιζει αρχικα με την εγγυηση της μπαταριας αν και εκει ειναι 1 χρονο ας μιλησει με το καταστημα οτι θελει να επισκευαστει το τηλεφωνο το γρηγορετερο δυνατο , αν δυστηχως ειναι εκτος εγγυησης (6μηνο) τοτε δυστηχως την πατησε

Εμεις ειμαστε οι κακοι της υποθεσης που αναφερουμε τι παιζει με τα κινητα που δεν εισαγονται καν στην Ευρωπη ενω οι αλλοι στην πρωτη σελιδα που λεγανε να πει ψεμματα στο καταστημα ποτε του εμφανισε το προβλημα(λες και δεν θα κοιταζαν ημερομηνια αγορας ουτως ή αλλως για την εγγυηση)ειναι οι καλυτεροι....

Εναλλακτικα εαν δεν βγαλεις ακρη παρε το κινητο ανεπισκευαστο (δεν ξερω εαν αυτο γινεται χωρις κοστος μη επισκευης) και πηγαινε το σε αλλο σερβις (εαν υπαρχει) και πες τα απολυτος λιγοτερα.

Ο συμφορουμιτης παραπανω που μας βγαζει οτι ειμαστε και δικηγοροι του καταστηματος ουτε ο ιδιος γνωριζε τι παιζει με κινητα που δεν εισαγονται επισημα στην Ευρωπη.Αλλα ειπαμε εμεις το παιζουμε ξερολες....

Η αληθεια ειναι οτι εχουμε πολους "εκπροσωπους" των εμπορων εδω μεσα για να διατυπωσουν τα δικαια τους οπως "το κινητο εχει υγρασια".

Μια χαρα τα λες, μην ακους τους "δικηγορους" των καταστηματων που τα ξερουν ολα.

Τελος παντων κατι παραπανω εμεις εδω σαν forum δεν μπορουμε να κανουμε/πουμε για αυτη την συγκεκριμενη και ξεχωριστη περιπτωση τετοιου ειδους κινητων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξακολουθεις να κανεις το λαθος να μπερδευεις πραγματα.Ανεκαθεν η εγγυηση της μπαταριας ηταν μικροτερη και ξεχωριστη αυτης της συσκευης,δεν ειπε κανεις οτι το κινητο εχει 6μηνες εγγυηση.

 

Γραφτηκε οτι αν απο εκει που φερανε το κινητο η μπαταρια εχει 6μηνες εγγυηση αντι για 12τοτε οτι και να γραφουμε εδω δεν εχει νοημα.

 

Τελος να ξεκαθαρισουμε και ενα αλλο.Τα περι υποχρεωτικης 2ετης εγγυησης σε τεχνολογικα προιοντα δεν ειναι νομος αλλα οδηγια.Και η Motorola πχ καποια μοντελα της τα κυκλοφορουσε στην Ευρωπη με 1χρονο εγγυηση(οπως και η Apple φυσικα),αλλα και αλλα οπως οι κονσολες video παιχνιδιων και οχι μονο.

 

Το οτι τα μαγαζια που εισαγουν τετοιοα μοντελα οπως τα 2καρτα Samsung εχουν ενα μεριδιο ευθυνης(αφου ουτε καν στο site αναφερουν καπου περι εγγυησης)αυτο ειναι δεδομενο. 

Ναι το πετυχες. Ολοι ''δικηγοροι''των καταστηματων ειμαστε που σχολιαζουμε στο forum......

Εγώ σας έγραψα πιο πάνω να ρίξετε μια ματιά στο νόμο 2251/1994 αλλά κανένας δεν ασχολήθηκε. Θα σας ανεβάσω λοιπόν μερικά αποσπάσματα για να λυθούν κάποιες απορίες διότι είναι νόμος δημοσιευμένος και εν ισχύ αλλά είναι 25 σελίδες και μάλιστα υπάρχει ρυθμιστής που παρακολουθεί αυτές τις διενέξεις μεταξύ καταναλωτών και εμπορικών καταστημάτων.......

 

3.Οποιος εισάγει ένα προϊόν για πώληση, χρηματοδοτική ή απλή μίσθωση ή

άλλης μορφής διανομή στα πλαίσια της επαγγελματικής εμπορικής του
δραστηριότητας ευθύνεται όπως ο παραγωγός.
 
4. Οταν η ταυτότητα του παραγωγού είναι άγνωστη, κάθε προμηθευτής του
προϊόντος θεωρείται για την εφαρμογή του νόμου αυτού παραγωγός, εκτός
αν μέσα σε εύλογο χρόνο ενημερώσει τον καταναλωτή για την ταυτότητα του
παραγωγού ή εκείνου που του προμήθευσε το προϊόν. Το ίδιο ισχύει και
για τον προμηθευτή προϊόντων εισαγωγής, όταν η ταυτότητα του εισαγωγέα
είναι άγνωστη, έστω και αν η ταυτότητα του παραγωγού είναι γνωστή.
 
5. Κατά την ερμηνεία των γενικών όρων συναλλαγών λαμβάνεται υπόψη η
ανάγκη προστασίας του καταναλωτικού κοινού. Γενικοί όροι συναλλαγών που
διατυπώθηκαν μονομερώς από τον προμηθευτή ή από τρίτο για λογαριασμό
του προμηθευτή, σε περίπτωση αμφιβολίας ερμηνεύονται υπέρ του
καταναλωτή.
 
«9. Οι διατάξεις του άρθρου αυτού εφαρμόζονται σε κάθε περίπτωση όταν
η σύμβαση μεταξύ προμηθευτή και καταναλωτή συνδέεται στενά με την
Ελλάδα ή άλλη χώρα του Ε.Ο.Χ., ανεξάρτητα από τη συμβατική επιλογή
δικαίου χώρας εκτός Ε.Ο.Χ.».
 
Οι διατάξεις του παρόντος άρθρου εφαρμόζονται σε
κάθε περίπτωση όταν η σύμβαση μεταξύ προμηθευτή και ενός καταναλωτή
συνδέεται στενά με την Ελλάδα ή άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ενωσης
ή κράτος του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (Ε.Ο.Χ.) ανεξάρτητα από τη
συμβατική επιλογή δικαίου τρίτης χώρας.
 
Σε διαφορά η οποία απορρέει από την πώληση καταναλωτικών αγαθών και φέρεται
ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, ανεξάρτητα από το εφαρμοστέο σε αυτή
δίκαιο, εφαρμόζονται πάντοτε οι διατάξεις του ελληνικού δικαίου που διέπουν την
πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη
προστασία στον καταναλωτή."
 
Λοιπόν η εγγύηση θέλει δεν θέλει είναι δύο χρόνια κι εφόσων η Samsung Hellas δίνει ένα χρόνο για την μπαταρία και δύο χρόνια για την συσκευή είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να ακολουθήσει την Ευρωπαική οδηγία. Για του λόγου το αληθές δείτε την εγγύηση από το επίσημο Site της Samsung  http://www.samsung.com/gr/support/warranty/
 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Λοιπόν η εγγύηση θέλει δεν θέλει είναι δύο χρόνια κι εφόσων η Samsung Hellas δίνει ένα χρόνο για την μπαταρία και δύο χρόνια για την συσκευή είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να ακολουθήσει την Ευρωπαική οδηγία. Για του λόγου το αληθές δείτε την εγγύηση από το επίσημο Site της Samsung  http://www.samsung.com/gr/support/warranty/

  1. Η Samsung παρέχει περιορισμένη εγγύηση κατασκευαστή σε καταναλωτές που αγοράζουν εντός Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου και Ελβετίας («Ευρώπη») ένα προϊόν που διατέθηκε από τη Samsung στην Ευρώπη.
  2.  
  3. Πολιτική Εγγύησης
    1. 1. Οι περίοδοι εγγύησης και οι υπηρεσίες εγγύησης προορίζονται μόνο ως γενικές οδηγίες και ενδέχεται να υπάρχουν παραλλαγές.

Το ξαναλεω κατι αλλο εμεις σαν forum στην παρουσα φαση δεν μπορουμε να πουμε.Πλεον ολα ειναι στην επικοινωνια/συννενοηση με το μαγαζι.

 

Το γραψαμε 100φορες πιο πισω δεν λες να το καταλαβεις. Αναφερεις συνεχως την εγγυηση της Samsung για προιοντα που εισαγωνται στην Ευρωπη(και αρα καλυπτονται και απο τις εδω αντιπροσωπειες)με προιοντα οπως το δικο σου που προοριζοταν για αλλη αγορα.

Ουτε η Samsung Ελλας εχει καμια σχεση για να την αναφερεις.

 

Το ξαναλεω και εγω για τελευταια φορα γιατι δεν εχει νοημα να λεμε τα ιδια συνεχεια.

 

Καθεσαι και κοιτας ποια ειναι η προβλεπομενη εγγυηση που αφορα κινητα που προοριζονται για Ευρωπαικες αγορες(Ελλαδα,Ιταλια,Γερμανια,Βελγιο κλπ). Σε αυτα τα κινητα ναι εχεις δικιο οτι η εγγυηση ειναι σιγουρα 2χρονια και μαλιστα οφειλουν και τα service της Ελλαδας να επισκευασουν το προιον αυτο.

 

Για κινητα οπως το συγκεκριμενο δικαρτο S6 αν προοριζονται για χωρες οπως Ινδια,Αφρικη,Ινδονησια κλπ δεν σε καλυπτει η Ευρωπαικη εγγυηση γιαυτο και τα service της Ελλαδας(Arvato,Smartec)δεν το δεχονται το κινητο και σταλθηκε εκτως Ελλαδας.

 

Τελος

Λοιπόν η εγγύηση θέλει δεν θέλει είναι δύο χρόνια κι εφόσων η Samsung Hellas δίνει ένα χρόνο για την μπαταρία και δύο χρόνια για την συσκευή είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να ακολουθήσει την Ευρωπαική οδηγία. Για του λόγου το αληθές δείτε την εγγύηση από το επίσημο Site της Samsung  http://www.samsung.com/gr/support/warranty/

 

 

Η Ευρωπαικη οδηγια που αναφερεις παραπανω ισχυει και εφαρμοζεται σωστα για κινητα που προοριζονται για τις Ευρωπαικες χωρες και οντως ισχυει η εγγυηση που αναφερεις. Για κινητα εκτως Ευρωπης ομως δεν ειναι υποχρεωμενο το καταστημα να ακολουθησει καμια Ευρωπαικη οδηγια γιατι πολυ απλα δεν ισχυει.

Αν ενα καταστημα σου πουλησει ενα Iphone που προοριζεται για την Ιταλια,εχεις το δικαιωμα να πας με την αποδειξη αγορας τον δευτερο χρονο κανονικα να στο φτιαξουν. Αν ομως το καταστημα σου πουλησει ενα iphone Αμερικανικο,τοτε η εγγυηση του ειναι 1χρονος και οχι 2. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο μονο που διαφωνω ειναι στο παραπανω.Και αυτο γιατι οπως εχουμε ξαναπει ο καταναλωτης δεν εχει καμια απολυτως υποχρεωση να τρεχει στις αντιπροσωπειες το κινητο που αγορασε.Τον ρολο αυτο αναλαμβανει το καταστημα που γιαυτο το προτιμησε εκτως των αλλων,ασχετως αν στις μερες μας επικρατει ενα μπαχαλο και οι περισσοτεροι απλα αγοραζουν με βαση ποιο εχει τις χαμηλοτερες τιμες.

 

Προφανως αν καποιος μενει Θεσ/νικη και το καταστημα αγορας ειναι στην Αθηνα ή αν λειτουργει ηλεκτρονικα,ναι εννοειται θα το παει ο ιδιος στην κοντινη αντιπροσωπεια οπως σωστα αναφερεις. Οσο για το δευτερο κομματι που αναφερεις περι τεχνικων,εν μερη δεν ειναι ετσι. Δεν ειναι οτι οι τεχνικοι τους δεν εχουν δικαιωμα αλλα οτι αρκετα σκρουτζομαγαζα δεν εχουν καν τεχνικους στο μαγαζι τους για να πεις οτι το κοιταζουν.

 

Ειχα πιο παλια παει ενα Moto G στο kaizer και η (συμπαθεστατη)κοπελα που ηταν εκει οταν της εδωσα το κινητο με κολλημενο pixel του εκανε επανεκινηση μηπως και ''φυγει'' :-D :-D

 

Οσο για το Πλαισιο ειναι λιγο διαφορετικα τα πραγματα καθως σε ορισμενα προιοντα παρεχουν δικη τους εγγυηση(εγγυηση Πλαισιο)και μαλιστα σε ορισμενες καρτες γραφικων δινουν παραπανω εγγυηση απο αυτο που εχει ο κατασκευαστης(δηλαδη οτι ασχολειται αποκλειστικα το Πλαισιο με το service).Βεβαια μιλαμε και για τεραστια αλυσιδα που ειναι χρονια στον χωρο αυτο,με πολλα καταστηματα και απασχολει και μεγαλο αριθμο προσωπικου(εξου και οι τιμες στο Θεο τις περισσοτερες φορες).

 

Παντως σαν καταναλωτες οφειλουμε να αξιοποιουμε ενα απο τα δυνατοτερα εργαλεια που λεγεται ''ερευνα αγορας'' οταν αγοραζουμε κατι απο καποιο μικρο μαγαζι αντι για αλυσιδα(ειδικα οταν εχει μικρη διαθεσιμοτητα)για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο.Δεν περιμενουμε να γινει το κακο και μετα τα ριχνουμε στο καταστημα.

 

Γιατι υπαρχει και το ενδεχομενο το εν λογω καταστημα να ειχε ενημερωσει(οπως μου εχει τυχει τις περισσοτερες φορες απο τα σκρουτζομαγαζα να μου αναφερουν ξεκαθαρα την εγγυηση ενος προιοντος κατα την πληρωμη)για την εν λογω εγγυηση του κινητου και να μην ειχε δωσει τοτε σημασια ο ενδιαφερομενος.

Προφανώς δεν εννοώ ότι είναι υποχρέωση του καταναλωτή να στείλει το κινητό στην αντιπροσωπεία αλλά είναι συνήθως για την δική του διευκόλυνση ώστε να μην καθυστερεί με αποστολές και συνεννοήσεις με το οποιοδήποτε κατάστημα.

 

Όσον αφορά το τεχνικό κομμάτι έχοντας κολλητό φιλο στο service του Πλαισίου είναι ξεκάθαρο ότι αν έρθει Samsung κινητό με πρόβλημα hardware δεν τους επιτρέπουν να το ανοίξουν για να δουν την ζημιά αλλά το στέλνουν απευθείας στην αντιπροσωπεία. Τα σκρουτζομαγαζα και τεχνικούς να είχαν το ίδιο θα έκαναν.

 

Αν ανοιχτεί η συσκευή από μη διαπιστευμένο τεχνικό τότε αυτόματα ακυρώνεται η εγγύηση. Μπορεί βέβαια να το φτιάξει ανάλογα το πρόβλημα πχ αντικατάσταση panel οθόνης, κάτι που γίνεται και στα εκτός εγγύησης με το ανάλογο κόστος πάντα.

 

Βέβαια τζάμπα τα αναφέρουμε όλα αυτά αφού ο TS ενώ έχει τα δίκια του σχετικά με την συνεννόηση με το κατάστημα, εξακολουθεί να μην καταλαβαίνει οτι η συσκευή του δεν έχει ευρωπαϊκή εγγύηση από την Samsung αλλά υπόκειται σε διαφορετική νομοθεσία/οδηγίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τα είπαμε 50 φορές και επιμένεις 2 χρόνια και 1 χρόνο για την μπαταρία είναι για συσκευές που εισάγει επίσημα η ευρωπαϊκή αντιπρόσωποια της Samsung αν σου πούλησαν κινητό που προορίζεται γι Αφρική πχ πρέπει να δεις τη λέει η Samsung Αφρικής , ναι μεν έχεις 2 χρόνια εγγύηση αλλά με τους όρους της αντιπρόσωποιας που αγοράστηκε

Για να σου φέρω ένα παράδειγμα μήπως και το καταλάβεις στο s7 έχει 2 εκδόσεις με διαφορετικούς επεξεργαστές αμερικανική με snapdragon και για τον υπόλοιπο κόσμο με enxyos αν εγώ βρω και αγοράσω στην Ελλάδα από τον κυρ Μήτσο ένα s7 με snapdragon δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να με καλύψει η smaettech ή η arvato για την εγγύηση, το πάω στο κυρ Μήτσο και αντε βγάλε άκρη και καλή υπομονή γιατί το κινητό πρέπει να πάει Αμερική για επισκευή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ δεκτό ας μείνουμε εδώ έτσι κι αλλιώς η καταγγελία έχει γίνει και θα περιμένω όπως τους είπα μέχρι να βγει το πόρισμα και να δω τι αντιμετώπιση θα έχω με το μαγαζί. Θεωρώ ότι όπως και να χει το θέμα μέσα στις επόμενες 20 ημέρες θα έχει ξεκαθαριστεί το θέμα αυτό οπότε θα ενημερώσω το φόρουμ ανάλογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Οκ δεκτό ας μείνουμε εδώ έτσι κι αλλιώς η καταγγελία έχει γίνει και θα περιμένω όπως τους είπα μέχρι να βγει το πόρισμα και να δω τι αντιμετώπιση θα έχω με το μαγαζί. Θεωρώ ότι όπως και να χει το θέμα μέσα στις επόμενες 20 ημέρες θα έχει ξεκαθαριστεί το θέμα αυτό οπότε θα ενημερώσω το φόρουμ ανάλογα.

Ξεκαθαρισες πουθενα στην καταγγελεια σου οτι το κινητο ειναι παραεισαγωγη εκτος ευρωπης? τα αλλαζει ολα το συγκεκριμενο θεμα στο ποιος πρεπει να σου παρεχει την εγγυηση (στη προκειμενη περιπτωση το καταστημα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκαθαρισες πουθενα στην καταγγελεια σου οτι το κινητο ειναι παραεισαγωγη εκτος ευρωπης? τα αλλαζει ολα το συγκεκριμενο θεμα στο ποιος πρεπει να σου παρεχει την εγγυηση (στη προκειμενη περιπτωση το καταστημα)

Οταν η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ζητήσει εξηγήσεις για την πώληση αυτού του προιόντος υπεύθυνο είναι το κατάστημα να απαντήσει. Εγώ πάντως δεν υπέγραψα πουθενά ότι θα δώσω 644 ευρώ και θα πάρω κινητό παραεισαγωγής και το κυριότερο δεν πήρα δελτίο με όρους εγγύησης και προυποθέσεις λειτουργίας όπως ορίζεται.Και μην ξεχνάμε ρε παιδιά είμαστε στην Ευρώπη ο κάθε έμπορας είναι υποχρεωμένος να εναρμονίζεται με την Ευρωπαική νομοθεσία. Τι με νοιάζει εμένα από που έφερε εκείνος το κινητό??Εγώ το πήγα στο κατάστημα δεν το πήγα σε εξωτερικό επισκευαστικό κέντρο.Ας τους απαντήσει λοιπόν το κατάστημα ότι έκανε παραεισαγωγή ότι δεν με ενημέρωσαν ως όφειλαν γραπτώς γι αυτήν την παραεισαγωγή και ότι πουλήθηκε εντός Ελλάδας και η ΓΓΚ ας κάνει την δουλειά της.Αν το κατάστημα δεν θέλει να καταλάβει αναλαμβάνουν τα Αστικά Δικαστήρια και πολλαπλασιάζεται το κόστος το οποίο στο τέλος θα απαιτήσω από το εν λόγω κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...