Προς το περιεχόμενο

Που κάνω καταγγελία για μη τήρηση όρων εγγύησης??


chipakos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Οταν η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ζητήσει εξηγήσεις για την πώληση αυτού του προιόντος υπεύθυνο είναι το κατάστημα να απαντήσει. Εγώ πάντως δεν υπέγραψα πουθενά ότι θα δώσω 644 ευρώ και θα πάρω κινητό παραεισαγωγής και το κυριότερο δεν πήρα δελτίο με όρους εγγύησης και προυποθέσεις λειτουργίας όπως ορίζεται.Και μην ξεχνάμε ρε παιδιά είμαστε στην Ευρώπη ο κάθε έμπορας είναι υποχρεωμένος να εναρμονίζεται με την Ευρωπαική νομοθεσία. Τι με νοιάζει εμένα από που έφερε εκείνος το κινητό??Εγώ το πήγα στο κατάστημα δεν το πήγα σε εξωτερικό επισκευαστικό κέντρο.Ας τους απαντήσει λοιπόν το κατάστημα ότι έκανε παραεισαγωγή ότι δεν με ενημέρωσαν ως όφειλαν γραπτώς γι αυτήν την παραεισαγωγή και ότι πουλήθηκε εντός Ελλάδας και η ΓΓΚ ας κάνει την δουλειά της.Αν το κατάστημα δεν θέλει να καταλάβει αναλαμβάνουν τα Αστικά Δικαστήρια και πολλαπλασιάζεται το κόστος το οποίο στο τέλος θα απαιτήσω από το εν λόγω κατάστημα.

Σε νοιαζει απο που το εφερε δεν απογορευει πουθενα η νομοθεσια την παραεισαγωγη δελτιο με ορους εγγυησης αποκλειτε να μην ειχε μεσα το κινητο αν εχει δεν εδωσες σημασια τα πεταξες μαζι με κουτι και μανουαλ δεν φταιει κανεις , απο την στιγμη που δεν ειναι επισιμος αντιπροσωπος/τεχνικος το καταστημα σωστα επραξε και το εστειλε στην σωστη αντιπροσωποια για επισκευη

 

Οπως ειπα και για τελευταια φορα αν δεν κανουμε βασικη ερευνα αγορας πριν προβουμε σε αγορες τετοιων ποσων δεν φταιμε εμεις που ολοι οι ευρωπαιοι μας κοροιδευουν επειδη δεν ξερουμε τα βασικα καταναλωτικα δικαιωματα μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σε νοιαζει απο που το εφερε δεν απογορευει πουθενα η νομοθεσια την παραεισαγωγη δελτιο με ορους εγγυησης αποκλειτε να μην ειχε μεσα το κινητο αν εχει δεν εδωσες σημασια τα πεταξες μαζι με κουτι και μανουαλ δεν φταιει κανεις , απο την στιγμη που δεν ειναι επισιμος αντιπροσωπος/τεχνικος το καταστημα σωστα επραξε και το εστειλε στην σωστη αντιπροσωποια για επισκευη

 

Οπως ειπα και για τελευταια φορα αν δεν κανουμε βασικη ερευνα αγορας πριν προβουμε σε αγορες τετοιων ποσων δεν φταιμε εμεις που ολοι οι ευρωπαιοι μας κοροιδευουν επειδη δεν ξερουμε τα βασικα καταναλωτικα δικαιωματα μας

Το κουτί μαζί με το κινητό αυτήν την στιγμή τα έχω παραδώσει στον εισαγωγέα και μέσα στο κουτί δεν είχε ούτε οδηγίες ούτε εγγύηση στα Ελληνικά όπως προβλέπεται μιας και το παρέλαβα σφραγισμένο και δεν είχε ο παραεισαγωγέας βάλει μέσα στο κουτί οδηγίες στα Ελληνικά γιατί απλά δεν μπορούσε,άρα έπρεπε να μου τα έχει παραδώσει στα χέρια κάτι που δεν έγινε,απλά μου είπε ότι εγγύηση είναι το τιμολόγιο αγοράς.Και στο eshop που αγόρασα ένα Tablet S2 πριν τρεις μέρες είχε μέσα εγγύηση η οποία αναγράφει καθαρά ένα χρόνο για μπαταρία και δύο χρόνια για την υπόλοιπη συσκευή και ότι αν πάθει τίποτε το πηγαίνουμε στον αρχικό πωλητή κι εκείνος είναι υπεύθυνος να το προωθήσει.Τόσο συγκεκριμένα,τώρα αν σε ενδεχόμενη βλάβη ανακαλυφθεί απάτη παραεμπορίου τότε καταλαβαίνεις τι γίνεται μην το επαναλαμβάνω πάλι.Εγώ βλέπω ότι μου το πούλησε με δόλο και τώρα ή που θα το μαζέψει με ελαφρά πηδηματάκια ή θα το τραβήξει και θα το τραβήξω και θα δούμε τι θα γίνει.Δεν μπορούμε σε κάθε αγορά που θέλουμε να κάνουμε να τους τραβάμε από το αυτί και να έχουμε και ένα Δικηγόρο μαζί μας.Δεν θέλω να αναρτήσω την καταγγελία μου πριν αναλάβουν τα αρμόδια όργανα ας αφήσουμε να προχωρήσει η διαδικασία και βλέπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε καλοι μου ανθρωποι, το καταστημα/αντιπροσωπεια που εδωσε την απαντηση "λυπαμαι, το κινητο χαλασε επειδη ναι φουσκωσε η μπαταρια και αργησες να μας το φερεις και η ζημια επεκταθηκε" δεν διαβασα καπου να του ειπαν αυτο τον πανικο οτι ειναι παραειαγωγη, οτι προοριζονταν για την Αφρικη η τον Αρη.
Τωρα που θα εμπλακει η ΓΓΚ θα αφησουν το "χαλασε επειδη ο πελατης καθυστερησε" και θα πουν "ναι αλλα ειναι και παραεισαγωγης";

Ελλαδα ειμστε βεβαια, ποτε δεν ξερεις τι θα προσπαθησουν να πουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε καλοι μου ανθρωποι, το καταστημα/αντιπροσωπεια που εδωσε την απαντηση "λυπαμαι, το κινητο χαλασε επειδη ναι φουσκωσε η μπαταρια και αργησες να μας το φερεις και η ζημια επεκταθηκε" δεν διαβασα καπου να του ειπαν αυτο τον πανικο οτι ειναι παραειαγωγη, οτι προοριζονταν για την Αφρικη η τον Αρη.

Τωρα που θα εμπλακει η ΓΓΚ θα αφησουν το "χαλασε επειδη ο πελατης καθυστερησε" και θα πουν "ναι αλλα ειναι και παραεισαγωγης";

 

Ελλαδα ειμστε βεβαια, ποτε δεν ξερεις τι θα προσπαθησουν να πουν.

Μα αυτο λεμε εδω και μερες.Αν το κινητο απο εκει που εισαχθηκε του δινει η Samsung Ινδιας πχ 6μηνες εγγυηση μπαταριας αντι για 1χρονο που εχουμε στην Ευρωπη, ειναι λογικο να του ειπε οτι κακως δεν το εφερε νωριτερα αφου οντως το ειχε παρατηρησει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Το κουτί μαζί με το κινητό αυτήν την στιγμή τα έχω παραδώσει στον εισαγωγέα και μέσα στο κουτί δεν είχε ούτε οδηγίες ούτε εγγύηση στα Ελληνικά όπως προβλέπεται μιας και το παρέλαβα σφραγισμένο και δεν είχε ο παραεισαγωγέας βάλει μέσα στο κουτί οδηγίες στα Ελληνικά γιατί απλά δεν μπορούσε,άρα έπρεπε να μου τα έχει παραδώσει στα χέρια κάτι που δεν έγινε,απλά μου είπε ότι εγγύηση είναι το τιμολόγιο αγοράς.Και στο eshop που αγόρασα ένα Tablet S2 πριν τρεις μέρες είχε μέσα εγγύηση η οποία αναγράφει καθαρά ένα χρόνο για μπαταρία και δύο χρόνια για την υπόλοιπη συσκευή και ότι αν πάθει τίποτε το πηγαίνουμε στον αρχικό πωλητή κι εκείνος είναι υπεύθυνος να το προωθήσει.Τόσο συγκεκριμένα,τώρα αν σε ενδεχόμενη βλάβη ανακαλυφθεί απάτη παραεμπορίου τότε καταλαβαίνεις τι γίνεται μην το επαναλαμβάνω πάλι.Εγώ βλέπω ότι μου το πούλησε με δόλο και τώρα ή που θα το μαζέψει με ελαφρά πηδηματάκια ή θα το τραβήξει και θα το τραβήξω και θα δούμε τι θα γίνει.Δεν μπορούμε σε κάθε αγορά που θέλουμε να κάνουμε να τους τραβάμε από το αυτί και να έχουμε και ένα Δικηγόρο μαζί μας.Δεν θέλω να αναρτήσω την καταγγελία μου πριν αναλάβουν τα αρμόδια όργανα ας αφήσουμε να προχωρήσει η διαδικασία και βλέπουμε.

Εύχομαι να πάνε όλα καλά αλλά όταν αποκρυπτεις πληροφορίες από μια υπηρεσία πρόσεχε μην σου γυρίσει μπούμερανγκ και ξεκινήσει το κατάστημα μυνησης για δυσφιμιση
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν μιλάω για εδώ μέσα, όταν κάνεις καταγγελία θα αναρτηθεί στη γραμματεία του καταναλωτή που το έκανες, αυτό για το κατάστημα είναι δυσφιμιση όπως κ; και να το δεις, η καταγγελία χάσεις κερδίσεις θα υπάρχει στη ανάλογη σελίδα, και σε παρακαλώ να γράφεις καλυτερα στα μυνηματα σου δεν κάνεις προσωπική συζήτηση με τον κολλητό σου σε δημόσιο φόρουμ γράφεις

 

Και κατι ακομα μην ξεχνάτε ότι όπως έχουμε εμείς σαν καταναλωτές δικαιώματα έτσι έχουν και τα καταστήματα

Επεξ/σία από Inuyasha
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας το ξανατονισουμε για αλλη μια φορα γιατι ορισμενοι γραφουν παραπανω πραγματα ενω αλλιως ειναι στην πραξη

 

Απο την στιγμη που μιλαμε για δικαρτη συσκευη που δεν εισαγεται επισημα ισχυουν αυτα που γραφτηκαν απο τους παραπανω 

 

 

Πολυ φοβαμαι οτι ουτε ο ενδιαφερομενος το εχει καταλαβει αυτο και νομιζει οτι εχει την ιδια εγγυηση με τα υπολοιπα μοντελα που κυκλοφορουν πραγμα που δεν ισχυει,και πολυ πιθανο αυτο να μετεδωσε και στην ΓΓΚ παραπανω αν κρινω απο την απαντηση.

Με λιγα λογια αν το κινητο απο εκει που εχει εισαχθει εχει εγγυηση μπαταριας 6μηνες τοτε χαθηκε το παιχνιδι .

αλλο να πεις στον αλλον οτι ειναι εκτος εγγυησης επειδη εχει αγοραστει απο καπου αλλου που δεν το του ειπαν και αλλο να του λες οτι επειδη αργησε να το φερει το κινητο επαθε και αλλη ζημια και δεν σε καλυπτω.εχει τεραστια διαφορα το ενα απο το αλλο και αυτο που εγραψα ΓΕΝΙΚΑ ειναι οτι το θεμα after sales και εγγυηση στην ελλαδα πασχει αρκετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μιλάω για εδώ μέσα, όταν κάνεις καταγγελία θα αναρτηθεί στη γραμματεία του καταναλωτή που το έκανες, αυτό για το κατάστημα είναι δυσφιμιση όπως κ; και να το δεις, η καταγγελία χάσεις κερδίσεις θα υπάρχει στη ανάλογη σελίδα, και σε παρακαλώ να γράφεις καλυτερα στα μυνηματα σου δεν κάνεις προσωπική συζήτηση με τον κολλητό σου σε δημόσιο φόρουμ γράφεις

 

Και κατι ακομα μην ξεχνάτε ότι όπως έχουμε εμείς σαν καταναλωτές δικαιώματα έτσι έχουν και τα καταστήματα

Τώρα σε αυτό το νήμα μιλάμε για τα δικά μου δικαιώματα. Οι 9 σελίδες καταγγελία που έκανα δίνουν στη ΓΓΚ αρκετά στοιχεία ώστε να κάνει διερεύνηση.Αν ανοίξει συζήτηση το μαγαζί για τα θιγμένα του συμφέροντα τότε θα το συζητήσουμε κι αυτό.Το κατάστημα ας πρόσεχε τον πελάτη του καλύτερα. Κατάλαβέ το αν έδινες 644 ευρώ πριν από ένα χρόνο και ένοιωθες ότι σε κορόιδεψαν από εκεί που το αγόρασες το ίδιο θα έκανε κι εσύ κι ο κάθε ένας.

Εύχομαι να πάνε όλα καλά αλλά όταν αποκρυπτεις πληροφορίες από μια υπηρεσία πρόσεχε μην σου γυρίσει μπούμερανγκ και ξεκινήσει το κατάστημα μυνησης για δυσφιμιση

Αν μπορείς εξήγησέ μου τι εννοείς ότι αποκρύπτω πληροφορίες γιατί σήμερα έχεις σκοπό να μας τρελάνεις όλους μέσα εδώ. Εχω εγώ κανένα λόγο να αποκρύψω κάτι ?? Από ποιόν να αποκρύψω κάτι και τι?? Πάντως όταν θα βγει απόφαση ΑΝ καταλήξει σε δικαστήριο τότε θα σας δώσω όλη την πορεία και φυσικά από το επίσημο Site της ΓΓΚ θα σας δώσω και την Επωνυμία της επιχείρησης κανονικά και με το νόμο. Αν θέλουν ας το τραβήξουν.

Πάντως η καταγγελία έχει το νόημά της διότι αν έχουν καταγγείλει κάνας δυο ακόμη ευχαριστημένοι πελάτες το εν λόγω κατάστημα το βλέπω μέσα στις γιορτές να βάζει λουκέτο για κάνα μήνα.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τώρα σε αυτό το νήμα μιλάμε για τα δικά μου δικαιώματα. Οι 9 σελίδες καταγγελία που έκανα δίνουν στη ΓΓΚ αρκετά στοιχεία ώστε να κάνει διερεύνηση.Αν ανοίξει συζήτηση το μαγαζί για τα θιγμένα του συμφέροντα τότε θα το συζητήσουμε κι αυτό.Το κατάστημα ας πρόσεχε τον πελάτη του καλύτερα. Κατάλαβέ το αν έδινες 644 ευρώ πριν από ένα χρόνο και ένοιωθες ότι σε κορόιδεψαν από εκεί που το αγόρασες το ίδιο θα έκανε κι εσύ κι ο κάθε ένας.

 

Αν μπορείς εξήγησέ μου τι εννοείς ότι αποκρύπτω πληροφορίες γιατί σήμερα έχεις σκοπό να μας τρελάνεις όλους μέσα εδώ. Εχω εγώ κανένα λόγο να αποκρύψω κάτι ?? Από ποιόν να αποκρύψω κάτι και τι?? Πάντως όταν θα βγει απόφαση ΑΝ καταλήξει σε δικαστήριο τότε θα σας δώσω όλη την πορεία και φυσικά από το επίσημο Site της ΓΓΚ θα σας δώσω και την Επωνυμία της επιχείρησης κανονικά και με το νόμο. Αν θέλουν ας το τραβήξουν.

 

Πάντως η καταγγελία έχει το νόημά της διότι αν έχουν καταγγείλει κάνας δυο ακόμη ευχαριστημένοι πελάτες το εν λόγω κατάστημα το βλέπω μέσα στις γιορτές να βάζει λουκέτο για κάνα μήνα.......

Η γενική γραμματεία καταναλωτή δεν δίνει πρόστιμα ούτε μπορεί να τους κάνει κάτι

Έχεις αναφέρει ότι το κινητό που πήρες δεν έρχεται επίσημα Ελλάδα?

 

Η ΓΓΚ απλά βοηθάει να λυθεί το θέμα, το ινκα από την άλλη μπορεί να ρίξει πρόστιμα αλλά συνήθως δεν επηρεάζει το τελικό καταναλωτή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η γενική γραμματεία καταναλωτή δεν δίνει πρόστιμα ούτε μπορεί να τους κάνει κάτι

Έχεις αναφέρει ότι το κινητό που πήρες δεν έρχεται επίσημα Ελλάδα?

 

Η ΓΓΚ απλά βοηθάει να λυθεί το θέμα, το ινκα από την άλλη μπορεί να ρίξει πρόστιμα αλλά συνήθως δεν επηρεάζει το τελικό καταναλωτή

Η ΓΓΚ απλά λειτουργεί ως διαιτητής αλλά θα μου δώσει την επίσημη απάντησή τους για να προχωρήσω δικαστικά.Ηδη εγώ ενημερώθηκα από το πρώτο μου τηλεφώνημα από τη ΓΓΚ για τα δικαιώματά μου και μετά από αυτήν την ενέργεια θα ενημερωθεί και το κατάστημα αρμοδίως. Οσον αφορά την προέλευση του κινητού διάρκεια εγγύησης,ευθύνη πωλητή,χρονική διάρκεια ευθύνης πωλητή,ή συμβιβασμός,αυτά θα γίνουν εντός των επόμενων ημερών διότι υπάρχει και το ενδεχόμενο να υπαναχωρήσουν διορθώνοντας το κινητό χωρίς την αξίωση των 150 ευρώ,δεν γνωρίζω πάντως η ΓΓΚ μου είπε ότι το χρονικό περιθώριο για να απαντήσουν είναι 10 ημέρες.Ας μην απαντήσουν και βλέποντας και κάνοντας αλλά εγώ ανέφερα στην καταγγελία μου ότι όταν πήρα τηλέφωνο στην Samsung μου ζήτησαν το ΙΜΕΙ και από αυτό βρήκαν ότι το τηλέφωνο ανήκει στη Ζιμπάμπουε,όλα αυτά μόνο μέσω του ΙΜΕΙ. Οταν το άκουσα κουφάθηκα λίγο αλλά έτσι κι αλλιώς δεν θα το μάθαινα ποτέ αν δεν είχα πάθει βλάβη και δεν είχα τηλεφωνήσει στην Samsung,και φυσικά το κατάστημα δεν με είχε ενημερώσει για κάτι τέτοιο.Σας το έχω πει πιο πάνω ότι δεν υπήρχε εγγύηση στα Ελληνικά αλλά εσείς μου λέγατε ότι κάτι αποκρύπτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Η ΓΓΚ απλά λειτουργεί ως διαιτητής αλλά θα μου δώσει την επίσημη απάντησή τους για να προχωρήσω δικαστικά.Ηδη εγώ ενημερώθηκα από το πρώτο μου τηλεφώνημα από τη ΓΓΚ για τα δικαιώματά μου και μετά από αυτήν την ενέργεια θα ενημερωθεί και το κατάστημα αρμοδίως. Οσον αφορά την προέλευση του κινητού διάρκεια εγγύησης,ευθύνη πωλητή,χρονική διάρκεια ευθύνης πωλητή,ή συμβιβασμός,αυτά θα γίνουν εντός των επόμενων ημερών διότι υπάρχει και το ενδεχόμενο να υπαναχωρήσουν διορθώνοντας το κινητό χωρίς την αξίωση των 150 ευρώ,δεν γνωρίζω πάντως η ΓΓΚ μου είπε ότι το χρονικό περιθώριο για να απαντήσουν είναι 10 ημέρες.Ας μην απαντήσουν και βλέποντας και κάνοντας αλλά εγώ ανέφερα στην καταγγελία μου ότι όταν πήρα τηλέφωνο στην Samsung μου ζήτησαν το ΙΜΕΙ και από αυτό βρήκαν ότι το τηλέφωνο ανήκει στη Ζιμπάμπουε,όλα αυτά μόνο μέσω του ΙΜΕΙ. Οταν το άκουσα κουφάθηκα λίγο αλλά έτσι κι αλλιώς δεν θα το μάθαινα ποτέ αν δεν είχα πάθει βλάβη και δεν είχα τηλεφωνήσει στην Samsung,και φυσικά το κατάστημα δεν με είχε ενημερώσει για κάτι τέτοιο.Σας το έχω πει πιο πάνω ότι δεν υπήρχε εγγύηση στα Ελληνικά αλλά εσείς μου λέγατε ότι κάτι αποκρύπτω.

Για μια τελευταία φορά η Samsung στην Ευρώπη δεν εισάγει 2καρτες συσκευές όταν δίνεις 600+ευρώ που γράφεις και ξανά γράφεις με μια απλή αναζήτηση θα έβλεπες ότι δεν καλύπτεται από ευρωπαϊκή αντιπρόσωποια και για σέρβις πρέπει να τι στείλεις εκτός όπως και να έχει για τελειώνουμε σου εύχομαι να βγάλεις άκρη
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μια τελευταία φορά η Samsung στην Ευρώπη δεν εισάγει 2καρτες συσκευές όταν δίνεις 600+ευρώ που γράφεις και ξανά γράφεις με μια απλή αναζήτηση θα έβλεπες ότι δεν καλύπτεται από ευρωπαϊκή αντιπρόσωποια και για σέρβις πρέπει να τι στείλεις εκτός όπως και να έχει για τελειώνουμε σου εύχομαι να βγάλεις άκρη

Στην αναμονή μέχρι να υπάρξουν εξελίξεις αυτό λέω κι εγώ. Το θέμα το αναπτύξαμε αρκετά ας περιμένουμε λίγο να δούμε την εξέλιξη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κατάστημα κακώς δεν ενημέρωσε σχετικά με την εγγύηση. Σε όσα καταστήματα έχω αγοράσει με έχουν ενημερώσει αν και βέβαια ξέρω από μόνος μου τι ισχύει όταν πρόκειται να πληρώσω ένα σεβαστό ποσό. Στα ελληνικά δεν χρειαζόταν απαραίτητα να έχει κάτι, αν είχε μέσα στο κουτί ελληνικές οδηγίες θα σήμαινε οτι το είχαν ανοίξει.

 

Εν τω μεταξύ έχω πάει στη Ζιμπάμπουε καθώς έχω συγγενείς εκεί. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μια τελευταία φορά η Samsung στην Ευρώπη δεν εισάγει 2καρτες συσκευές

δεν καλύπτεται από ευρωπαϊκή αντιπρόσωποια

 

ποσα θες να μας τρελανεις?

 

τι τον νοιαζει τον καταναλωτη απο που αγορασε το καταστημα το κινητο?

ας κοψουν το κεφαλι τους να το στειλουν απο οπου το αγορασαν να το φερουν πισω απροβληματιστο..

 

αλλιως ας πληρωσουν απο την τσεπη τους την ζημια και να βαλουν μυαλο.. να μην φερνουν κινητα απο οπου να'ναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποσα θες να μας τρελανεις?

 

τι τον νοιαζει τον καταναλωτη απο που αγορασε το καταστημα το κινητο?

ας κοψουν το κεφαλι τους να το στειλουν απο οπου το αγορασαν να το φερουν πισω απροβληματιστο..

 

αλλιως ας πληρωσουν απο την τσεπη τους την ζημια και να βαλουν μυαλο.. να μην φερνουν κινητα απο οπου να'ναι...

Τον νοιαζει και τον παρανοιαζει να γνωριζει βασικα πραγματα οπως απο που εισαγεται το προιον που αγοραζει σε περιπτωση που υπαρχει διαφορετικη εγγυηση ή διαφορετικα χαρακτηριστικα οπως πολυ σωστα αναφερθηκε για την περιπτωση του S7 που κυκλοφορει με διαφορετικους επεξεργαστες. Τωρα αν οι περισσοτεροι καταναλωτες το μονο που τους νοιαζει ειναι απο που θα παρουν το κινητο φθηνοτερα και τιποτα αλλο ε ειναι λογικο για ποιο λογο σε αυτη τη χωρα το θεμα με τις εγγυησεις πασχει τοσο πολυ(φενεται και στις αξιολογησεις των καταστηματων στο σκρουτζ,που δινουν βαση οι περισσοτεροι).

Κανενα καταστημα δεν ενημερωνει απο που εχει εισαγει το κινητο.Αυτο μπορεις ο ιδιος να το δεις μονο μεσω Ιμει οπως σωστα και εκανες αλλα αφου ειχε γινει το κακο. Επισης κανενα καταστημα(οχι μονο τα μικρα σκρουτζομαγαζα)δεν αναφερουν καπου κατα την αγορα τι παιζει με εγγυηση  μπαταριας παρα μονο αν τους ρωτησεις εσυ ο ιδιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...