Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου


GeorgeHellas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5a53152ed7a8496b30bc65a9ccd478d4.jpg

 

Κι εδώ έχει γραφτεί, και στο φόρουμ των 4Τ, και γενικά ακούγεται οτι ο ecoboost τρώει αρκετή βενζινουλα.

Ακόμα και τεστ και συγκριτικά να διαβάσεις, ολοι γράφουν για αυξημένη κατανάλωση.

 

Εγώ δε θα το έπαιρνα όχι γιατί με νοιάζει τοςο η κατανάλωση, αλλα λόγω παλαιότητας αφού αφενός το σύστημα multimedia ειναι αρκετά πίσω, και τωρα ανακοινώνεται το καινούριο μοντέλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

τσιμπαει ο ecoboost παιδια, μην κοροιδευόμαστε. Εγω παιρνω συχνα ecoboost νοικιαρικο οταν ειμαι εκτος εδρας και έπειδη συνήθως βιάζομαι να προλάβω τις δουλειες μου και εχω και ολίγον βαρυ ποδι καιει 1-1,5 λιτρο λιγότερο (κοινώς γύρω στα 7) απο οτι καίω με τη μπεμπα που ειναι 1600 (8-8,5)...

 

Κατα τα αλλα το θεωρω ευχάριστο αμαξι και καλό μοτέρ (αν και τρικύλινδρο που συνηθως ειναι πιο φασιαρίοζικα και τρεμουν κατι παραπανω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά όλα δείχνουν πως θα κινηθώ για αγορά μικρού 1000αριού...

 

Αν βρω μέχρι το τέλος της χρονιάς κάποιο καλό μεταχειρισμένο καλός.. αλλιώς λόγω σουζούκι με βλέπω για το celerio

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

τσιμπαει ο ecoboost παιδια, μην κοροιδευόμαστε. Εγω παιρνω συχνα ecoboost νοικιαρικο οταν ειμαι εκτος εδρας και έπειδη συνήθως βιάζομαι να προλάβω τις δουλειες μου και εχω και ολίγον βαρυ ποδι καιει 1-1,5 λιτρο λιγότερο (κοινώς γύρω στα 7) απο οτι καίω με τη μπεμπα που ειναι 1600 (8-8,5)...

 

Κατα τα αλλα το θεωρω ευχάριστο αμαξι και καλό μοτέρ (αν και τρικύλινδρο που συνηθως ειναι πιο φασιαρίοζικα και τρεμουν κατι παραπανω)

 

 

Ούτε καν.

Γύρω στο 6,8 έχει (μικτή χρήση) με νορμάλ οδήγηση.

Με πολύ συντηρητικό πόδι έχει ~5,8 και ~7,5-7,8 χωρίς συντηρητική οδήγηση.

Πού να μην λέγαμε το ίδιο :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Επαναφέρω το θέμα καθώς το τέλος του χρόνου πλησιάζει και σιγά σιγά θα τονωσω τις προσπάθειες εύρεσης καποιου αυτοκινήτου. Τελικά κατά πάσα πιθανότητα θα πάω σε μεταχειρισμένο έως και 6-7κ. Αξίζει να κοιτάξω σε σμαρτ; σε αυτή τη κατηγορία τιμής βρίσκω τα 800αρια πετρελαιο ή και βενζίνης. Να κοιτάξω κάτι άλλο; θυμίζω θα κινείται το 90% του χρόνου σε επαρχιακή πόλη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επαναφέρω το θέμα καθώς το τέλος του χρόνου πλησιάζει και σιγά σιγά θα τονωσω τις προσπάθειες εύρεσης καποιου αυτοκινήτου. Τελικά κατά πάσα πιθανότητα θα πάω σε μεταχειρισμένο έως και 6-7κ. Αξίζει να κοιτάξω σε σμαρτ; σε αυτή τη κατηγορία τιμής βρίσκω τα 800αρια πετρελαιο ή και βενζίνης. Να κοιτάξω κάτι άλλο; θυμίζω θα κινείται το 90% του χρόνου σε επαρχιακή πόλη

Εγώ το βρίσκω πολύ δεσμευτικό το smart, ειδικά αν δεν έχεις άλλο αυτοκίνητο! Σα να έχεις σκεπαστό μηχανάκι είναι! Η γνώμη μου είναι να δεις προς κάποιο μικρό αλλά με στοιχειώδεις χώρους (πίσω και πορτ μπαγκάζ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.car.gr/8966030-renault-clio-1-2-tce-100hp

 

http://www.car.gr/8968979-nissan-micra-1-2-motiva-80hp-pure-drive-5d

 

αλλιως πας στις κλασικες μινιατουρες c1 aygo 107 κτλπ

Για μινιατούρα θα πήγαινα εξαρχης...

 

Βρήκα ένα σμαρτ πετρέλαιο 800 κυβικά του 2005. Αξίζει; ή είναι από τα προβληματικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρκετα παλιο ειναι το 2005 , δεν ξερω αν ειναι προβληματικα .Προσωπικα το smart δεν μου φαινεται ασφαλες αυτοκινητο ..πιο ασφαλης νιωθω στο μηχανακι παρα σε smart .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γύρισα πριν λίγο από το δεύτερο ταξίδι μου με το Fiesta ecoboost 100ps. Με 150-170 χλμ/ω  έχω μέση κατανάλωση γύρω στα 6,8 λίτρα / 100χλμ με θέρμανση κιόλας συνεχώς σε λειτουργία στο αυτόματο. Έκανα ακριβώς τις ίδιες διαδρομές από πόλη σε πόλη  μπρος - πίσω 4 φορές στα πλαίσια του ταξιδιού μου ΚΑΙ με το νόμιμο όριο των 130χμλ/ω  όπου η μέση κατανάλωση που καταγράφηκε δεν ξεπέρασε τα 6,3 σε καμμιά περίπτωση. 2 άτομα με μία μεγάλη βαλίτσα και κάτι ψιλολόγια.

 

Από εκεί και ύστερα, σε αστικό περιβάλλον γράφει μέγιστη μέση όχι πάνω από 6,5 και λίγο προς τα κάτω με λίγη προσοχή.

 

Με μόλις 4700χλμ ο κινητήρας , σχετικά άστρωτος δηλαδή . Πιέσεις ελαστικών ελεγμένες ακριβώς στις προδιαγραφές του κατασκευαστή σε εβδομαδιαία βάση .  

 

Προσωπικά είμαι ενθουσιασμένος . Προσέξτε όμως το εξής : Ο πατέρας μου που οδήγησε το ίδιο αμάξι αρκετές φορές, δεν κατάφερε ποτέ μέση κατανάλωση κάτω από 7,5 είτε σε αστική, είτε σε μεικτή , είτε σε εκτός πόλης χρήση και δεν κινείται καθόλου σβέλτα.
Η διαφορά όμως έγκειται στο ότι αυτός οδηγεί 1800αρι ατμοσφαιρικό και αναλόγως οδηγεί το Fiesta.

 

Τώρα, για καταναλώσεις τύπου 8,7 αστική ...ασχολίαστο. Δεν υφίσταται κάτι τέτοιο. Ίσως αν το κιβώτιο ήταν 2αρι για την φιλενάδα του φαιδρού διαμαρτυρόμενου στο autotriti.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε καίει και σα νταλίκα, αλλά το 6 - 6,5 δε το λες και επιτυχία σε τέτοιο αυτοκίνητο, που υποτίθεται είναι σχεδιασμένο με γνώμονα την οικονομία - οικολογία. Τόσο πιάνεις αρκετά εύκολα με οποιοδήποτε παρομοίου μεγέθους αμάξι αν πηγαίνεις χωρίς να το ζορίζεις, ακόμα και αν είναι 10+ ετών.

 

Όπως και να το δεις, γι αυτό που υποτίθεται ότι είναι (ή και γι αυτό που διαφημιζόταν) ο 1.0 EcoBoost, η κατανάλωσή του είναι ΚΑΚΙΣΤΗ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά ρε παιδιά 6 με 7 καίω και με το σουιφτ που έχω ήδη. Ενδεικτικά σε 30κ χιλιόμετρα έχω αν θυμάμαι καλά 6.5 λίτρα με κίνηση περίπου 50-50 εντός εκτός πολης.

Απλά τώρα θέλω κάτι αποκλειστικά για πόλη οπότε κινούμαι σε σμαρτ ντίζελ ή κάτι σε άλτο που καίνε κάτω από 6

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακρια απο σμαρτ η δικη μου συμβουλη. Παρε οτι κωλοαμαξο θες, εκτος απο σμαρτ :)

Eκτος του οτι ειναι γνωστα ζημιαρικα αυτοκινητα, εκτος του οτι εχουν πανακριβα ανταλλακτικα ιδιαιτερα σε συγκριση με τα αλλα αμαξια της κατηγοριας, εκτος του οτι η ασφαλεια τους ειναι αντιστοιχη με αυτη που εχουν τα παπακια, εχουν το αρνητικο οτι ειναι η n1 προτιμηση για τους κλεφτες. Τα ρημαζουν και το χειροτερο ειναι οτι τα ρημαζουν πολυ πολυ ευκολα (20-30 δευτερα υποθεση απο την παραβιαση του οχηματος μεχρι να βαλουν μπροστα τη μηχανη -αν δεν ερθουν να στο σηκωσουν και να το βαλουν πανω σε φορτηγακι-). Και τον πιο ακριβο συναγερμο να βαλεις, μεχρι να βγεις εξω θα το εχουν βαλει μπροστα και θα εχουν φυγει.

 

Σε οτι αφορα τον ecoboost να μου επιτρεψετε, μια που ειχα στην κατοχη μου και τις τρεις εκδοσεις fiesta ecoboost (100, 125, 140).

Ο 100 και ο 125 μεσα στην πολη με συντηρητικη οδηγηση θα καψει 7-7.5 λιτρα. Σε βαρυ μποτιλιαρισμα, περισσοτερο.

Εκτος πολης γυρω στα 5 με 5.5. Για μενα ειναι εξαιρετικη καταναλωση, προφανως ομως δεν πλησιαζει αυτην των diesel. Σε συγκριση με αλλους βενζινοκινητηρες ΙΔΙΩΝ επιδοσεων ειναι μακραν οικονομικοτερο (πλην ελαχιστων και πολυ πιο ακριβων εξαιρεσεων).

Eπειδη ομως αυτοι οι 2 κινητηρες εχουν αποδοση, ροπη κλπ που αντιστοιχουν σε αμαξι 1.600 και πανω, λογικο ειναι αυτος που αποζητα πιο σπορ οδηγηση να εχει και σπορ καταναλωσεις.

 

Ο 140 (που δεν νομιζω να αφορα τον ts) επειδη εχει πιο κοντες σχεσεις στο 5ταχυτο fiesta σε συνδυασμο με το οτι σε προκαλει να το πατας, καιει περισσοτερο και εντος και εκτος πολης. Ειναι βεβαια και πολυ πιο διασκεδαστικος κινητηρας απο τους 2 προηγουμενους.

 

Η κριτικη που τρωει για την καταναλωση του ο ecoboost αφορα τις ομολογουμενως πολυ χαμηλες και μη ρεαλιστικες εργοστασικες τιμες καταναλωσης, αλλα ολες οι εταιρειες δηλωνουν πολυ χαμηλοτερη καταναλωση απο αυτην που θα συναντησει κανεις σε πραγματικες συνθηκες οδηγησης, οποτε δεν εχουμε κατι διαφορετικο απο την ford.

 

Το point του ecoboost ειναι οτι εχεις επιδοσεις αμαξιου πανω απο 1.600cc με χαμηλοτερη καταναλωση και χαμηλοτερο κοστος συντηρησης overall. Aυτο ειναι και το νοημα του downsizing που σιγα σιγα επιδιωκουν ολοι οι κατασκευαστες. Ανετα θα ξαναγοραζα ecoboost, πραγματικα αψεγαδιαστο μοτερ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...